It was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:00 schreef zolTan15 het volgende:
great.
That's exactly what I thought.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:03 schreef JaWi het volgende:
Howliefuk.
Is it so hard not to reply and just stay the fuck out?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Bijzonder boeiende informatie.
Read the above.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:05 schreef junkiesietze het volgende:
Boeiend..
ga weg,
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:06 schreef Tagaq het volgende:
Is it so hard not to reply and just stay the fuck out?
Stay ontopic or fuck off.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Blijkbaar wel.
Okay, de beste duurde 2 hele minuten. MIsschien zelfs 3.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:11 schreef Tagaq het volgende:
Stay ontopic or fuck off.
Was it as good for her (assuming it was a female) as it was for you?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Okay, de beste duurde 2 hele minuten. MIsschien zelfs 3.
Did you change it in your profile just now, or is that really true?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:03 schreef Croupouque het volgende:
Toevallig dat ik op 13-03 ben geboren.
Dat moet je aan Yvonne vragen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:17 schreef Tagaq het volgende:
Was it as good for her (assuming it was a female) as it was for you?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat moet je aan Yvonne vragen!
dat ik daar naar heb lopen zoeken zeg
If it was utter shite, I wouldn't open this topic for you!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:36 schreef Dirkh het volgende:
Ah Taqaq, vond jij het vanmiddag net zo lekker als ik? Ik heb nog wel wat striemen op mijn billen, maar dat heelt wel.
Open er anders een topic over.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:37 schreef Tagaq het volgende:
![]()
![]()
![]()
I'll ask her.
It took you a lot longer to post in this topic than to give me the fuck of a lifetime though.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:36 schreef Dirkh het volgende:
Ah Tagaq, vond jij het vanmiddag net zo lekker als ik? Ik heb nog wel wat striemen op mijn billen, maar dat heelt wel.
Jij mag zeker niet klagen. Het omkleden, koste minder tijd dan verwacht, die secondes heb je mooi extra gekregen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:44 schreef Tagaq het volgende:
[..]
It took you a lot longer to post in this topic than to give me the fuck of a lifetime though.![]()
But who's complaining.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:42 schreef Dirkh het volgende:
Je bent wel een mooie vrouw van dichtbij moet ik zeggen. Viel me niks tegen.
Draaien met die billen, draaien!
hihihi, ik had een stopwatch meequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:45 schreef Renmaestro het volgende:
Je hebt een stopwatch naast je bed liggen? Of heb je een goed werkende biologische klok?
Nope, that was all the time Dirkh could spare. It was during his lunchbreak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:45 schreef Renmaestro het volgende:
Je hebt een stopwatch naast je bed liggen? Of heb je een goed werkende biologische klok?
Yeah, that was quite romantic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:48 schreef Dirkh het volgende:
hihihi, ik had een stopwatch mee
Dirkh, wat doe je man? Je bent getrouwd! Denk toch eens na over de consequenties van dit alles. En het dan ook nog op een internetforum posten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:54 schreef Dirkh het volgende:
Mijn eerste fokneukstertje. Dit gaat de boeken in.
Mind your own business man!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Dirkh, wat doe je man? Je bent getrouwd! Denk toch eens na over de consequenties van dit alles. En het dan ook nog op een internetforum posten.
Ik had het haar al verteld. Ze wilde eerst mee om te kijken hoe Tagaq er uit zag maar ze moest zelf ook werken. Gelukkig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dirkh, wat doe je man? Je bent getrouwd! Denk toch eens na over de consequenties van dit alles. En het dan ook nog op een internetforum posten.
I'm in Holland right now, but this time of year it's quite nice in Canada.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:56 schreef Georges het volgende:
How's Canada?
O nee, dan is het goed. Eigenlijk zou ik ook wel zo'n open relatie willen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:58 schreef Dirkh het volgende:
Ik had het haar al verteld. Ze wilde eerst mee om te kijken hoe Tagaq er uit zag maar ze moest zelf ook werken. Gelukkig.
Na enig aandringen is een open relatie zo gerealiseerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
O nee, dan is het goed. Eigenlijk zou ik ook wel zo'n open relatie willen.
It was. It was real good, but now I'm quite anxious to here about best sex ever stories from other fokkers.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:03 schreef UIO_AMS het volgende:
O nee, dan is het goed. Eigenlijk zou ik ook wel zo'n open relatie willen.
Hoe breng je zuks tot stand? Ik bedoel, hoe breng je het ter sprake?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:08 schreef Dirkh het volgende:
Na enig aandringen is een open relatie zo gerealiseerd.
hmm, het is eigenlijk niet de bedoeling om mijn privé leven hier zomaar op internet te gooien, maar goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoe breng je zuks tot stand? Ik bedoel, hoe breng je het ter sprake?
Are we looking for the longest fuck or the best?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:58 schreef Tagaq het volgende:
That's how long the best fuck in my life took, including the time it took to remove obstructing clothes.
If only there were more men like him.![]()
The best and how long that fuck took.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:16 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Are we looking for the longest fuck or the best?
Jij hier? Je snapt natuurlijk wel dat er op het werk niet over dit soort zaken gepraat gaat worden hè!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:16 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Are we looking for the longest fuck or the best?
Nee, natuurlijk niet Massa...ik neem aan dat die regel op alle partijen betrekking heeft?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Jij hier? Je snapt natuurlijk wel dat er op het werk niet over dit soort zaken gepraat gaat worden hè!
Ah, one night of building frustration and when they were finally gone you guys went at it like raging animals. Those are the stories I'd like to read in this topic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:29 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Nee, natuurlijk niet Massa...ik neem aan dat die regel op alle partijen betrekking heeft?
Maar ontopic, speciaal voor Tagaq in het Nederlands, ik denk maximaal vijf minuten. M'n toenmalige vriendin bleef een nachtje pitten bij mij in m'n studentenkamer, net als drie andere vrienden/vriendinnen... en als je met z'n allen in één kamer slaapt, slaap je ook werkelijk. Dus de volgende dag toen iedereen, behalve m'n vriendin, vertrokken was, hadden we nog maar heel kort de tijd voordat ze moest werken... the rest is history.![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:29 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Nee, natuurlijk niet Massa...ik neem aan dat die regel op alle partijen betrekking heeft?
En dan zo'n schijnheilige smiley gebruiken... moet ik me al zorgen gaan maken voor donderdag als ik weer op kantoor ben?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard.
Is dat echt zo Dirkh? Vertel er eens wat meer over. Heb zelf nog nimmer met een eskimo verkeerd dus ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:35 schreef Dirkh het volgende:
Tagaq,je bent een lekker ding
Moest ik even kwijt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:35 schreef Dirkh het volgende:
Tagaq,je bent een lekker ding
Moest ik even kwijt.
Inuit. Eskimo is a bad name given to us by idiots who claimed our land.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:38 schreef UIO_AMS het volgende:
-cut- eskimo -cut-
Mijn welgemeende excuses!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:41 schreef Tagaq het volgende:
Inuit. Eskimo is a bad name given to us by idiots who claimed our land.
En dat lachen, daar gaat het natuurlijk om.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:42 schreef Dirkh het volgende:
In haar fotoboek ziet ze er anders uit. In het echt beter, dat kan ik je verzekeren.
En ze heeft een lekkere kont. En schaamteloos, trouwens
Op een parkeerplaats langs de snelweg, ik kom aanrijden, zij stond er al. Ze wist wat voor auto ik had en herkende me schijnbaar al. Hup t-shirt omhoog (eventjes maar), tja dan is het ijs gebroken.
De rest is nogal prive vind ik zelf, maar we hadden idd 13 minuten en 3 seconden afgesproken, voor de grap trouwens, en daar hebben we ons ook aan gehouden.
Ik heb gelachen en zij volgens mij ook.
I know for a fact you were already quite arroused when you got there. So that didn't take long at all.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:42 schreef Dirkh het volgende:
In haar fotoboek ziet ze er anders uit. In het echt beter, dat kan ik je verzekeren.
En ze heeft een lekkere kont. En schaamteloos, trouwens
Op een parkeerplaats langs de snelweg, ik kom aanrijden, zij stond er al. Ze wist wat voor auto ik had en herkende me schijnbaar al. Hup t-shirt omhoog (eventjes maar), tja dan is het ijs gebroken.
De rest is nogal prive vind ik zelf, maar we hadden idd 13 minuten en 3 seconden afgesproken, voor de grap trouwens, en daar hebben we ons ook aan gehouden.
Ik heb gelachen en zij volgens mij ook.
Indeed! En een vrolijk karakter, dat doet ook een hoop.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En dat lachen, daar gaat het natuurlijk om.
Maar Inuit-vrouwen hebben dus een lekkere kont. Laat ik dat dan even noteren. [afbeelding]
It's OK. Sometimes I get really frustrated by people who are still calling us Eskimo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn welgemeende excuses!
To big? Nee, helemaal niet. Dat vroeg je vanmiddag trouwens ook al een paar keer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:51 schreef Tagaq het volgende:
[..]
I know for a fact you were already quite arroused when you got there. So that didn't take long at all.
You didn't think my ass was a bit to big?
Mijn compleet virtuele Fok!relatie met Tokay is niet meer dan dat. Compleet virtueel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:52 schreef Dirkh het volgende:
Indeed! En een vrolijk karakter, dat doet ook een hoop.
Maar eh...hoe zit jij met je fokrelatie? (niet dat de mijne een relatie is, maar meer een lolletje wat uitliep op iets leukers)
And everytime you said it was just perfect for the things you wanted to do with itquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:54 schreef Dirkh het volgende:
To big? Nee, helemaal niet. Dat vroeg je vanmiddag trouwens ook al een paar keer.
Beetje stemverheffing en heel dichtbij gaan staan werkt altijd. Intimidatie is ok!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Dan zijn er natuurlijk wel wat positieve ontwikkelingen te volgen in de normale wereld, maar daar laat ik me hier niet over uit. En toevallig zit zij ook op Fok!
Hoe moet ik haar dan nu eigenlijk vertellen over mijn virtuele Fok!-relatie.
Dat, of ik geef haar gewoon de link naar mijn bovenstaande post.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:06 schreef Dirkh het volgende:
Beetje stemverheffing en heel dichtbij gaan staan werkt altijd. Intimidatie is ok!
Is Aventura jouw vriendin?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat, of ik geef haar gewoon de link naar mijn bovenstaande post.
Are you screwing a mod? After you got devirginized by Yvonne? Man, you know your way round the crew, don't you?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:12 schreef Dirkh het volgende:
Is Aventura jouw vriendin?
Hoe kom je nou weer op dat idee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:12 schreef Dirkh het volgende:
Is Aventura jouw vriendin?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:21 schreef Dirkh het volgende:
Eh, vlak boven je avatar, toevallig?
Well? Is she, or not?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoe kom je nou weer op dat idee?
Ik moet nog even werken, ik loop achter.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
msn
Wat doe je dan hier de hele tijd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:29 schreef Dirkh het volgende:
Ik moet nog even werken, ik loop achter.
Don't talk your way out of it! Answer the question.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat doe je dan hier de hele tijd?
pvdt... uit welke film kwam die quote ook alweer? O, is dit Movie Trivia nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:33 schreef Tagaq het volgende:
[..]
Don't talk your way out of it! Answer the question.![]()
Tagaq opende een topic over vanmiddag, dus op de ene pc dit topic in de gaten houden en de andere pc aan het werk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier de hele tijd?
Ik ken hem uit One flew over the cuckoos' nest, maar waar Tagaq hem van kent weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
pvdt... uit welke film kwam die quote ook alweer? O, is dit Movie Trivia niet![]()
If that's the best sex you've ever had, you're quite ontopic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:02 schreef engessa het volgende:
Mijn rechterhand en ik zijn over het algemeen vrij vlot klaar. Onder het genot van wat handcreme en Grand Theft Anal 4 binnen 6 minuten en 34 seconden.
ook een manier van zeggen dat je maagd bentquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:16 schreef Mosselman het volgende:
lees mijn sig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |