quote:Een dolle * Dagonet !
Op maandag 15 december 2003 13:01 schreef Xebrozius het volgende:[..]
Zilte zeelucht
Lekkere Leffe
Passievolle passie
En natuurlijk ......
quote:Yvonne mag mij op de meet in mijn billetjes knijpen, als ze wil.
Op maandag 15 december 2003 12:41 schreef Xebrozius het volgende:
Swami, JK, FF, BS, SU kom op zeg!
quote:Jij arme ziel, daar begint het mee
Op maandag 15 december 2003 13:16 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Yvonne mag mij op de meet in mijn billetjes knijpen, als ze wil.
quote:Duh, Het cafe van Heatwave is stikdonker en heeft nauwe gangetjes, billetjes knijpen...
Op maandag 15 december 2003 13:16 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Yvonne mag mij op de meet in mijn billetjes knijpen, als ze wil.
quote:En, zijn de drugs toch nog goed terecht gekomen?
Op maandag 15 december 2003 13:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze heeft bij mij een rectaal onderzoekje gepleegd
quote:Laten we maar zeggen dat het darmkanaal hevig ontfutseld was...
Op maandag 15 december 2003 13:21 schreef Xebrozius het volgende:[..]
En, zijn de drugs toch nog goed terecht gekomen?
quote:Hellup !
Op maandag 15 december 2003 13:18 schreef yvonne het volgende:[..]
Duh, Het cafe van Heatwave is stikdonker en heeft nauwe gangetjes, billetjes knijpen...
Mwoehahahahahahahahaha
Zaterdagnacht, 02.03 uur. Ik, een jonge knaap. Zij, aanwezig.
Lokatie, een dorp aan de kust net onder de rook van de toen nog geheten Hoogovens.
Zaterdagnacht, 02.04 uur. Ik, een man. Zij, dodelijk vermoeid.
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:37 schreef Xebrozius het volgende:
Hoe ik mijn maagdelijkheid verloor aan de fok- oermoeder
quote:
Op maandag 15 december 2003 14:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik, een man. Zij, dodelijk vermoeid.
quote:toen bestond fok! nog niet eens man
Op maandag 15 december 2003 14:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is inmiddels zo'n acht jaar geleden, maar ik weet het nog als de dag van gisteren:Zaterdagnacht, 02.03 uur. Ik, een jonge knaap. Zij, aanwezig.
Lokatie, een dorp aan de kust net onder de rook van de toen nog geheten Hoogovens.
Zaterdagnacht, 02.04 uur. Ik, een man. Zij, dodelijk vermoeid.
quote:Kliekjes topic dus
Op maandag 15 december 2003 12:41 schreef Xebrozius het volgende:
Swami, JK, FF, BS, SU kom op zeg!
quote:Maar Yvonne en ik wel!
Op maandag 15 december 2003 14:12 schreef WeirdMicky het volgende:
toen bestond fok! nog niet eens man
wat een intelligentie
quote:maar yvonne wel!
Op maandag 15 december 2003 14:12 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
toen bestond fok! nog niet eens man
quote:Het wordt met de dag triester hier.........
Op maandag 15 december 2003 12:37 schreef Xebrozius het volgende:
Lieve users,Laten we er geen geheim van maken...
Het is het meest openbare geheim op het fok forum. Yvonne's voorliefde voor +/- 19 jarige hunks, knapen, gozers, kerels, nerds en rockers.
Laten we eens eerlijk wezen. Iedereen heeft als mannelijke user wel te vertellen hoe hij ontknaapt is door deze schuchtere-jongemannen-verslindende Forum Admin.Ik zal als eerste het taboe doorbreken, ik verwacht dat met deze openingspost het hek van de dam is...
Hoe ik mijn maagdelijkheid verloor aan de fok- oermoeder
Ik weet het nog alsof het de dag van gister was.
In een bepaald topic had ik Yvonne gevraagd om de user Sai te bannen, opdat ze een kratje Leffe in ontvangst mocht nemen.
Na wat over en weer digitaal gesjans vroeg Yvonne of ik de Leffe ook wou langsbrengen.
Vol opwindingen en onzekerheid ging ik in op dat aanbod.Toen ik nerveus aanbelde deed ze de deur open, en daar stond ze.
Slechts gekleed in een niets verhullend catsuit deed ze open, mijn mond zakt bijna tot aan mijn voeten...
Ik kon het niet geloven wat ik zag! Yvonne had in het knusse halletje een SP poster hangen.
Nog nerveuzer dan ik al was stapte ik binnen, in mijn rechterhand had ik stoer het kratje Leffe bier vast.Voorzichtig ging ik op haar vuurrode sofa zitten, Yvonne kwam naast me zitten en schonk een Leffe in.
Oh damn, wat een geweldig gevoel:
Die zachte streling, alle emoties die opeens gingen pieken, kippenvel en totale ontspanning. Wat smaakt Leffe toch lekker.Urenlang heb ik samen met haar Leffe gedronken (denk ik) en op een gegeven moment werd alles zwart. De Leffe had haar tol geeist.
Die dag erna werd ik wakker in een meterkast. Maar... dit was niet mijn meterkast! Deze meterkast rook naar Leffe en Liefde.
Yvonne's meterkast.
Toen Yvonne geschrokken de meterkastdeur opendeed wist ik het zeker, ik was nu een man.
Yvonne vertelde me dat ik niet langer kon blijven, ik kreeg vaag iets mee over paardrijles...
Gelukkig was Yvonne bereidt me naar het station te rijden...Alhoewel alles zwart is en ik de daadwerkelijke gedachte niet kan bovenhalen, toch weet ik zeker dat ik nu een échte man ben...
Maar nu het taboe doorbroken is, hoe ben jij ontknaapt door Yvonne?
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 15-12-2003 14:24]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |