cm of inch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:44 schreef hardcore-freak het volgende:
1.8 --> De lengte van je penis ?
Gemeten in wat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:44 schreef hardcore-freak het volgende:
nanoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
cm of inch?
Stomme modjes!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:47 schreef Insomaniac het volgende:
Hmmm.
Een 5 we kijken het even aan.
Allang niet meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:47 schreef gurlie het volgende:
3, jij had toch een TO-ban? :')
fotoboekquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:48 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Allang niet meer
7.5 vanwege de komst van allerlei leuke (?) vrouwen
in utrecht ja ....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:52 schreef pietpaaltjens het volgende:
Is er ook nog zoiets als een schaal? Anders ga ik voor de B+
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:53 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
in utrecht ja ....
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:02 schreef Dirkh het volgende:
Moet ik nog melden wat voor cijfer ik er voor geef?
Of weet je al dat ik je een achterlijke lul vind, die sowieso nooit met zijn handjes aan zijn toetsenbord had mogen zitten.
Sterker nog, ik vind dat je uberhaupt geen handjes had mogen hebben.
Met andere woorden, je nodigt hem uit om wat te stelen en betrapt te worden in Iran?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:02 schreef Dirkh het volgende:
Of weet je al dat ik je een achterlijke lul vind, die sowieso nooit met zijn handjes aan zijn toetsenbord had mogen zitten.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:44 schreef hardcore-freak het volgende:
Ik moet zeggen, dat dat wel dubbel prijs is en eigenlijk veel beter als wat ik zei.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Met andere woorden, je nodigt hem uit om wat te stelen en betrapt te worden in Iran?
Natuurlijk hoef je dat niet. Een cijfer geven op zich is al een hele moeilijke opgave voor jou, laat staan een descriptie erbij geven! Dus als je je hersentjes niet wil pijnigen heb ik daar best begrip voor, hoor...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:02 schreef Dirkh het volgende:
we gaan weer omhoog ..... 8,7quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:02 schreef Dirkh het volgende:
Verdammt noch mal! Kom eens op msn!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:46 schreef Dirkh het volgende:
Verdomme, mijn post is backfiring
spelbreker!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:06 schreef TheDeadGuy het volgende:
ja nu ik mee doe
een 1
ik doe twee keer mee 0.5quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
spelbreker!![]()
1.1
Met Fuifduif moet het wel feest worden, dus alvast een 8.5quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:00 schreef FuifDuif het volgende:
10-
Vanwege dat compliment geef ik voor je topic dan toch maar een volle 10quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:02 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Met Fuifduif moet het wel feest worden, dus alvast een 8.5![]()
geniet er maar van jongenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:51 schreef EgoTrippin het volgende:
een 5 omdat er al 2.5 jaar niet is gereageerd! Maar een 8 vanwege die lol die ik had bij het teruglezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |