abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22066693
wat is het hoogste bod nu ?
pi_22074250
140
pi_22075162
quote:
Op zondag 19 september 2004 21:38 schreef _sinner_ het volgende:
...Dit zaakje stinkt gewoon.
Er zit idd een brandluchtje aan...
ben wel benieuwd naar die brand, heb je daar wat meer info over?
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_22081355
ik heb een foto van de brand als bewijs want dan is het idd wat geloofwaardiger
pi_22081740
Hier onder staat de foto van de brand tegen over heeft de overbuurman foto gemaakt van de situatie daar is ons huis en daar komt de rook uit het zolder raam. We gebruikte de zolder als opslag plaats van oude spullen ook verf stond er we hadden de buitenkant van het huis helemaal geverfd vorige zomer en hadden verf nog op zolder staan. De brandweer zei dat dat juist de enorme rookontwinkling was. vandaar de rook.

pi_22085393
he hoogste bod is trouwens van meneer kettingslot 250 euro
pi_22085955
quote:
Op maandag 20 september 2004 14:53 schreef master_X het volgende:
Hier onder staat de foto van de brand tegen over heeft de overbuurman foto gemaakt van de situatie daar is ons huis en daar komt de rook uit het zolder raam. We gebruikte de zolder als opslag plaats van oude spullen ook verf stond er we hadden de buitenkant van het huis helemaal geverfd vorige zomer en hadden verf nog op zolder staan. De brandweer zei dat dat juist de enorme rookontwinkling was. vandaar de rook.

[afbeelding]

Waar staat jullie huis dan ergens? Achter die bomen?
Want daar komt namelijk die rook vandaan..
(vergroot die foto maar eens, en zie het zelf)

Maarja.. ik ga je topic maar verlaten, mensen moeten zelf maar hun conclusies trekken.
Ik hoop echter voor je dat niemand je om een bon oid vraagt

[ Bericht 4% gewijzigd door _sinner_ op 20-09-2004 18:19:46 (laatste haakje van /quote vergeten..) ]
pi_22086614
Ja ons huis staat daar achter die bomen dat kan je net niet zien maar daar achter staat een rij huizen. En daar woon ik en die rechterboom staat bij iemand in de tuin. De andere boom staat schuin bij de gemeente. Maar de eerst rij huizen staat recht en daarna verspringt het naar schuin rij huizen.
  maandag 20 september 2004 @ 18:30:51 #69
3185 Adelante
To let it go now
pi_22086967
leuk gechitchat allemaal, maar gaat er hier nog een telefoon verkocht worden?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_22087221
Een telefoon wel...maar wat er allemaal mee mis is is redelijk onduidelijk.
Calmer than you are
pi_22088439
quote:
Op maandag 20 september 2004 18:30 schreef Adelante het volgende:
leuk gechitchat allemaal, maar gaat er hier nog een telefoon verkocht worden?
Tja, ligt meer aan TS. Denk eerder dat het ruilen wordt en
de bieders het nakijken hebben.. [TK] Nachtkijker van het Isrealische leger.
pi_22092895
Als jij dmv kopie originele bon (kan een winkel vaak wel geven) kan bewijzen dat die niet gejat is en je me vooraf heb imei nummer geeft(x#06#) zodat ik vooraf kan checken bij dynafix/se of die al eens opgestuurd is voor reparatie dan wil ik er 300 euro voor geven en kom ik hem eind van de week halen.
pi_22092974
extra klepje zit er niet bij? Dus er zit wel gewoon het toetsenbord bij? wat is dat extra klepje dan?
pi_22093112
ik weet niet of je ruil is doorgegaan met die nachtkijker anders heb ik ook wel een nachtkijker te ruil. als je intresse hebt martijn at gmx punt de
pi_22106048
ruilen voor ipod mini?
  woensdag 22 september 2004 @ 09:44:35 #76
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_22123274
Offtopic verwijderd. Het begint een beetje vervelend te worden...

Bieden als je 'm wilt hebben, en niet bieden als je het niet vertrouwt. Makkelijk toch?!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_22125694
bedankt
pi_22126100
Interesse in de ruil voor de ipod mini?
pi_22126479
Even voor de duidelijk heid.

De p900 is nog nooit voor reperatie weg geweest. Ik heb de verkoper van de p900 (primafoon). En die geven geen nieuw garantie meer door kwijtraken noemen ze het ( niet helemaal prima dus). En die meneer die werkte geeft geen nieuw ik ga het volgende week nog ff een keer proberen dan hopen dat het wel lukt.

Extra klepje zit er niet bij? Dus er zit wel gewoon het toetsenbord bij? wat is dat extra klepje dan?Dat is gewoon een toetsenboord.

De ruil is niet door gegaan van de nachtkijker maar heb jij een plaatje ervan?

Nee niet ruilen voor een ipod mini heb al een mp3 speler net nieuw gekocht.
pi_22191011
Misschien een post om de TS te helpen, maar mensen, als je de telefoon op komt halen kun je toch gelijk even op zolder kijken of het verhaal klopt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')