Dat is op zich wel een leuke mobiel. Heb je er wat meer info over? Is het simlock vrij, staat e.d.quote:Op maandag 20 september 2004 00:42 schreef Flurry het volgende:
Nokia 6110 heb ik nog liggen, als je interesse hebt.... lijkt me wel gaaf, zo'n kijker.
Simlock vrij, batterij gaat nog enorm lang mee (bijna een week als je niet heel veel belt)quote:Op maandag 20 september 2004 01:06 schreef Dabenzo het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een leuke mobiel. Heb je er wat meer info over? Is het simlock vrij, staat e.d.
De nachtkijker is iig zgan. Met opberghoesje en nieuwe accu's.
Sorry, maar ik dacht in eerste instantie dat het om een 6610 ging. Maar tis een 6110 en daar kan ik helaas niet zoveel mee.quote:Op maandag 20 september 2004 09:58 schreef Flurry het volgende:
[..]
Simlock vrij, batterij gaat nog enorm lang mee (bijna een week als je niet heel veel belt)
Koptelefoontje voor radio, manuals en oplader zitten erbij. Heb ook de originele verpakking nog volgens mij.
Staat is erg goed voor zover ik me dat herinner, hooguit misschien een krasje op 't display, daar zal ik vanavond even naar kijken als ik terug ben van m'n werk. Kan ik gelijk een foto maken als je geinteresseerd bent
Nee, dank je.quote:Op maandag 20 september 2004 11:25 schreef R2cksson het volgende:
Nokia 6310
Amersfoortquote:Op maandag 20 september 2004 12:09 schreef 51cent het volgende:
Waar woon je?
*grin* 't gaat ook om een 6610, had me vertypedquote:Op maandag 20 september 2004 11:19 schreef Dabenzo het volgende:
[..]
Sorry, maar ik dacht in eerste instantie dat het om een 6610 ging. Maar tis een 6110 en daar kan ik helaas niet zoveel mee.
7650 heb ik een tijdje gehad al en beviel mij niet erg goed helaas..
Dus ik noteer iig het bod van 100 EUR van hierboven.
Dan hebben we denk ik wel een deal. Als jij ff een foto van de foon wilt maken, dan maak ik er eentje van hoe die nachtkijker er hier bij ligt.quote:Op maandag 20 september 2004 12:51 schreef Flurry het volgende:
[..]
*grin* 't gaat ook om een 6610, had me vertyped
coolquote:Op maandag 20 september 2004 12:58 schreef Dabenzo het volgende:
[..]
Dan hebben we denk ik wel een deal. Als jij ff een foto van de foon wilt maken, dan maak ik er eentje van hoe die nachtkijker er hier bij ligt.
Als je MSN hebt kan je me adden, of anders ff mailen ofzo.
Ook errug interresant. In hoeverre is deze compleet? Simlock? staat?quote:Op maandag 20 september 2004 13:27 schreef Geqxon het volgende:
Ericsson R380 world met touchscreen en handschrift herkenning eventueel?
Er gaan 2 AAA batterijen in. Daar doet ie zo een kleine 20 uur mee zonder IR en 10 met IR. Der zitten nu oplaadbare in.quote:Op maandag 20 september 2004 14:19 schreef Geqxon het volgende:
R380, 3 pennetjes, leren tasje, simlockvrij. Doos zelfs ook nog. Maar 3/4 weken gebruikt en is daarna de kast in gegaan. Vond hem toch iets boven handbaar formaat. Ik woon btw ook in Amersfoort
Werkt de nachtkijker wel volledig? Geen rare accu's zonder opladers?
Als de deal met Gexqon doorgaat wil ik hem mss wel los van je overnemenquote:Op maandag 20 september 2004 15:53 schreef amokjeeh het volgende:
Heb hier een groene 7110 liggen, wat had je in gedachten?
Neen, je wilt er mij iets te graag vanaf. Een p900 is 3 a 400 eur waard.quote:Op maandag 20 september 2004 17:27 schreef master_X het volgende:
hmm geen intresse in p900 ???
Wat wil je er voor hebben, zo los? Aangezien ik denk dat de deal met Gexqon wel door gaat.quote:Op maandag 20 september 2004 17:37 schreef rrrik het volgende:
Ik heb ook een 7110 in zeer goede staat liggen
Ja het is zeker leuk zo een nachtkijker. Voor zowel geheime missies als dieren bekijken in het bos snacht's.quote:Op maandag 20 september 2004 18:04 schreef master_X het volgende:
maar lijkt me wel heel kicken om een nachtkijker te hebben vadaar en het enigste wat ik hem is een p900 en even geen geld om hem te kopen eind van de maand pas.
hmm nou wou iemand hem maar kopen voor 400 hier op fok staat die ook op [TK] sony ericsson p900
Ja, das lastig, het is idd groen. Maar je kan het ook positief bekijken, als je een rare (psychische) afkeer van zwart had, dan had je een groter probleemquote:Op maandag 20 september 2004 19:09 schreef Zebraman het volgende:
Door zo'n ding zie je toch alles groen? Ik heb nogal een rare (psychische?) afkeer van groen helaas. Ik kan er niet te lang naar kijken, ik ga daarom ook niet gauw de natuur in.
Ja, telefoon werkt op zich ook goed. Op 1 ding na danquote:Op maandag 20 september 2004 22:09 schreef Geqxon het volgende:
Momenteel is de kijker van eigenaar verwisseldDoet het goed! Mag eventueel op slot nadat Dabenzo dat zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |