Zo hebben mijn vrienden mijn voorheen spamvrije e-mailadres gebruikt om op allerlei sites te proberen kaartjes te winnen voor Lowlands. Wat ik ze uiteraard van harte gun, maar ik kan zelf toch niet naar Lowlands EN zit in plaats daarvan met spam. Van je vrienden moet je het hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:12 schreef Whistler112 het volgende:
Hey 'mijnvoorheenspamvrijeemailadres',
'DE haar naam' has invited you to sign up, so that you can send FREE SMS (text messages) to each other: 'Bla bla bla'
klopt, heb zelf zo'n mailtje gehad en die is blijkbaar naar mijn hele adresboek gegaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:12 schreef Whistler112 het volgende:
PSssst, je pc heeft een wormpje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt, heb zelf zo'n mailtje gehad en die is blijkbaar naar mijn hele adresboek gegaan
keejquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
PSssst, je pc heeft een wormpje?
Ik zou maar eens je antivirus draaien voor de zekerheid.
Sterktequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:05 schreef T1andonly het volgende:
Lieve Nicky,
6 Jaar al zonder jou
en nog steeds leef je in mijn hart
Ik mis je
dankje, hij is nu al jaar dood, maar ik kan hem nog steeds zo goed herinneren als toen ik 11 was. Maar dat hij zo wreed van me gescheiden moest worden heb ik nooit begrepen. Je bent gelijk al het beschermende in je kwijt en er bestaat dan geen God meer voor jequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:48 schreef meami het volgende:
[..]
Sterkte![]()
dat is helemaal NIET leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:12 schreef DarkElf het volgende:![]()
sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |