ik kan moeilijk op hun loserforum gaan klagen want ik ben er gebanned he!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
En waarom wil je het dan op een ander forum delen?Verwacht je hier medeleven ofzo?
nee ik klaag erover dat je daar als paria behandeld wordt als je niet in zo'n strak pakkie rijdt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:05 schreef Henk_sjoerd het volgende:
Je bent blij dat je gebanned bent, maar toch ga je erover klagen![]()
Waarom klagen als je het toch niet erg vind en er eigenlijk blij om bent?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:03 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik kan moeilijk op hun loserforum gaan klagen want ik ben er gebanned he!
![]()
Dat geeft verder nog geen reden om er op een ander forum WEL over te gaan klagen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:03 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik kan moeilijk op hun loserforum gaan klagen want ik ben er gebanned he!
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:05 schreef Knut het volgende:
Het zou op zich wel leuk zijn als je egaal bruin geworden bent tijdens je motorrit. Vooral als je daarna op je muil gaat en iedere centimeter vel gewoon van je lichaam naar de snelweg verplaatst.
Bruine snelweg
En dat ze net die weg van zo'n fijne top laag met grit hebben voorzienquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:00 schreef BobRooney het volgende:
ik hoop dat je een keer keihard op je muil gaat
Groot gelijk, en ik doe ook geen helm meer op. Een helm is voor mietjes die niet tegen een stootje kunnen. losers.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:58 schreef dvdk het volgende:
anyway, die losertjes zien me daar niet meer terug
Daar schijn ik nogal moeite mee te hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:06 schreef dvdk het volgende:
[..]
nee ik klaag erover dat je daar als paria behandeld wordt als je niet in zo'n strak pakkie rijdt.
beetje beter leze!![]()
honda nighthawk 450CC's babyquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:12 schreef Lucille het volgende:
Wat voor motor heppie? Een buikschuiver of een tourfiets?
* Lucille wil best wel biker bitch zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:17 schreef dvdk het volgende:
[..]
honda nighthawk 450CC's baby
wanna go for a ride sumtime?
mail me maar op degryse@chello.nlquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
* dvdk wil best wel biker bitch zijn
vergeet je leren pakkie nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:19 schreef dvdk het volgende:
[..]
mail me maar op degryse@chello.nl
spreken we een keertje af.
Ja een hond kan zich niet zo goed vasthouden op een motor, die valt er zo af natuurlijk, domme teef.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:22 schreef Lucille het volgende:
[afbeelding]
Jij bent gewoon jaloers dat jij geen biker bitch zal wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:23 schreef Knut het volgende:
Het mental image dat ik nu door lucille krijg.
ik hoop dat je van jonge pikkies houdt want ik ben 22quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:25 schreef Lucille het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat jij geen biker bitch zal worden![]()
Geilquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:27 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik hoop dat je van jonge pikkies houdt want ik ben 22![]()
Nee joh, op een ouwe fiets moet je't leren hequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:29 schreef Lucille het volgende:
[..]
Geil![]()
Ik ben wel wat ouder, vind je dat niet erg?
Wel een beetje respect tonen jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:30 schreef dvdk het volgende:
[..]
Nee joh, op een ouwe fiets moet je't leren he
Waar blijft je mailtje nou?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:32 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wel een beetje respect tonen ja![]()
Ah vandaar die Honda nighthawkquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:30 schreef dvdk het volgende:
[..]
Nee joh, op een ouwe fiets moet je't leren he
Kon het niet laten........quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:36 schreef Gomorrah het volgende:
[..]
Ah vandaar die Honda nichthawk![]()
Dit vind ik nog het beste voorbeeld inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:10 schreef detulp050 het volgende:
Parachutes bij het parachutespringen is ook voor mietjes !
Yep. :'(quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:44 schreef Lucille het volgende:
Iemand foto's van zo'n nichthawk?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:44 schreef Lucille het volgende:
Iemand foto's van zo'n nighthawk?
Nou maak hem gek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:49 schreef Lucille het volgende:
Ik denk wel dat ik een leren jasje ga kopen. Leren pijpen heb ik al
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:54 schreef Romius het volgende:
hee, ik zie schaamranden op je banden
was de topsnelheid niet 130 van dat ding ofzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:56 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Daar kun je toch ook niet mee sturen. Zo'n brommer.
Geen wonder dat ie niet in het leer gaat!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:00 schreef Romius het volgende:
[..]
was de topsnelheid niet 130 van dat ding ofzo?
De gemiddelde scootah rijdt nog harder ja![]()
Inderdaad, hij blijft maar volhouden. Totdat hij een keer onderuit gaat en gaat huilen dat z'n botjes open en bloot liggen. Asfalt = zeer goed en grof schuurpapier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waarom wordt er nog gereageerd op de topics van dvdk???? tis gewoon praktisch hetzelfdetopic als eerder werd gepost van TS
roodquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:05 schreef Knut het volgende:
Het zou op zich wel leuk zijn als je egaal bruin geworden bent tijdens je motorrit. Vooral als je daarna op je muil gaat en iedere centimeter vel gewoon van je lichaam naar de snelweg verplaatst.
Bruine snelweg
Inderdaad. Ik vind de TS niets meer dan een zeikerd, bang voor regeltjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:50 schreef Toewan het volgende:
[..]
Inderdaad, hij blijft maar volhouden. Totdat hij een keer onderuit gaat en gaat huilen dat z'n botjes open en bloot liggen. Asfalt = zeer goed en grof schuurpapier.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:33 schreef Bupatih het volgende:
Maarre....Lord of the Rings is toch gebaseerd op een waargebeurd verhaal??
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
![]()
Wie heeft mijn nick gejat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben jij Mosselman van MF? Zac?
Moet jij zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:52 schreef ZX9R het volgende:
Smeer jij je ketting wel eens?
Als het opdroogt is het toch echt bruin, zo'n mooie lange bruine streep waarbij je als automobilist denkt:"Aaahh hier heeft zo'n stoere motermuis een schuivertje gemaakt"quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
rood
Natuurlijk is hij open. We hebben het niet meer over andere fora, maar over rijden op een Nighthawk. En ik heb nu een leuke mail van een stoere motorrijder (met zonnebril) bovenop zijn stoere motor. En ik mag biker bitch zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
En hij is nog steeds open
Biker bitches zijn zoooooo coolquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij open. We hebben het niet meer over andere fora, maar over rijden op een Nighthawk. En ik heb nu een leuke mail van een stoere motorrijder (met zonnebril) bovenop zijn stoere motor. En ik mag biker bitch zijn.
Wat een vreselijke burgertuttentuin heb je zegquote:
verander in dat geval dat de titel in wat een gekanker als je in t-shirt en korte broek motor rijd deel 2quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij open. We hebben het niet meer over andere fora, maar over rijden op een Nighthawk. En ik heb nu een leuke mail van een stoere motorrijder (met zonnebril) bovenop zijn stoere motor. En ik mag biker bitch zijn.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:21 schreef gfree het volgende:
[..]
vergeet je leren pakkie onderbroek niet [afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:49 schreef Lucille het volgende:
Ik denk wel dat ik een leren jasje ga kopen. Leren pijpen heb ik al
tis nog waar ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Beter dan een EN500![]()
Will jij ook een biker bitch worden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer spreken jullie af, Lucille en mag Cees komen kijken?
Oeh, saampjes bikerbitchenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:35 schreef Lucille het volgende:
Will jij ook een biker bitch worden?![]()
Het lijkt mij geweldig om samen met jou op de foto te gaan in onze leren rokjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, saampjes bikerbitchen
Doen we alletwee een kort leren rokje aan, dan moeten ze niet zeiken hoor, we hebben dan immers leer om onze kontjes.![]()
Welnee meid, die heb ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik samen met Lucille in een kort leren rokje
Ik heb wel erg witte benen, is dat erg?
Goed vasthouden is het motto.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf alleen niet zo goed achter op een motor
Op een Nichthawk toch wel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Ach, gewoon doen johquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:08 schreef Isabeau het volgende:
amusant topic ditquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:10 schreef Parabola het volgende:
[..]
Op een Nichthawk toch wel?
En er kan niks gebeuren, de vader van TS is ook nog nooit gevallen.
Doe je dan ook hoge laklaarzen aan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik doe netkousen aan!!! Met zo'm streep op je kuit
En da's wel zo slim want dat beschermd je benen dan ook een beetje.
eerst zien, dan geloven; ik woon net als lucille (als ze tenminste de echte is) in eindhoven, dus drop maar langs.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Hey, we zijn hier een motormeet voor de twee wannabe-motorbitches van fok aan het bespreken![]()
Wat is gebruikelijker eigenlijk, laklaarzen of pumps?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:05 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Doe je dan ook hoge laklaarzen aan?![]()
Laklaarzen zijn geil.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat is gebruikelijker eigenlijk, laklaarzen of pumps?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:52 schreef dvdk het volgende:
da's wel relaxed, ik woon zelf in Eindhoven.
Effe de digi cam van me pa lene
We gonna make sum kinky pics!
hey lucille stuur mij eens een foto van jouquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:54 schreef Lucille het volgende:
[..]Oh yeah baby
Dat vond ik ook, tot ik net die pest bui over me heen kreeg met alleen een hempie aan. Morgen weer pak dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:58 schreef dvdk het volgende:
Sjonge jonge man hebben die losertjes me een temp. ban gegeven op die crap forum van hun.
Probeer ik een beetje humor op het forum te introduceren daar, kunnen die nerdjes er niet tegen dat ze met 35 graden in hun stinkpak moeten liggen zweten terwijl ik in t-shirtje en korte broek er relaxt voorbij cruise.
Dan wel ik eerst zien of jouw kont wel goed staat op een motorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, saampjes bikerbitchen
Doen we alletwee een kort leren rokje aan, dan moeten ze niet zeiken hoor, we hebben dan immers leer om onze kontjes.![]()
Ja, we hebben het gered van de ondergang.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:14 schreef Chirma het volgende:
leuk topic
(niet door TS)
Maatje 38, hmmmm, dat heb ik weer. Dat past nooit. Heeft Atrimar geen laklaarzen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:15 schreef Isabeau het volgende:
kinky pics van Lucille in rokje en met lakleren laarzen(tuurlijk mag je de mijne lenen, ik heb maatje 38), mag ik daar ook een paar afdrukjes van?
voor boven m'n bed
OMG, maak me gek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:16 schreef Isabeau het volgende:
oeh zal ik mijn corsetje aandoen!!
<------------
waneer mail je nou eens terug schatquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
OMG, maak me gek.![]()
Zodra je een echte motor hebtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:15 schreef dvdk het volgende:
[..]
waneer mail je nou eens terug schat
Na de operatiequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:15 schreef dvdk het volgende:
[..]
Oeeeei, tot over de knieen, onder een rokje zo kort als een brede riemquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:27 schreef ondeugend het volgende:
Lucille.... wil je de mijne lenen ? lak, maat 40 tot over de knie
Tis alleen wel even opletten met de hakken voor de duostepjes
Tis dat je er zelf mee komt. Er zijn namelijk ook mensen die er dan topics over openen op andere foraquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:58 schreef dvdk het volgende:
nou ik ben blij dat ik door die hypocriete sukkels gebanned ben,
Gebeurt hem niet..... z'n pa is immers ook nog nooit gevallen..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 03:05 schreef greedkillingz het volgende:
resultaat van een crach met een goedkoopie motorpak
http://63.201.190.107/buckwild/crash/acc8.jpg
![]()
Moet je wel specificaties van het pak erbij geven he,quote:Op woensdag 11 augustus 2004 03:05 schreef greedkillingz het volgende:
![]()
Ik wil eerst mijn kleding regelen voordat ik afspraken ga maken. En ik wil zo graag laklaarzen hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:15 schreef dvdk het volgende:
[..]
Als ik de foto's daar bekijk (vooral deze) is dat eerder een bloeduitstorting van de klap dan een opengereten huid. Met die kerel's pak zal het weinig van doen hebben gehad.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 03:05 schreef greedkillingz het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |