Ha! Ik wist dat er iets vreemds met hem aan de hand was!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:21 schreef just me het volgende:
onze penningmeester DagoKnut
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:47 schreef daeri het volgende:
Ik ga niet.. Ik ga naar lowlands
je dacht toch niet dat het onaardig bedoeld wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:32 schreef Knut het volgende:
Aha.
*snapt*
Mail mij het wachtwoord nog even als je wil trouwens ?
nee het is een geintjequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:47 schreef Nouk het volgende:
Moet je je echt voor 15 augustus aanmelden?
En een groot mes. Voor het bier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Cateraar???jeetje zeg. Een pallet bier en een dood varken moet genoeg zijn toch?
gewoon DOEN!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:50 schreef Nouk het volgende:
Ja maar eh. Iedereen wacht op elkaar met aanmelden enzo![]()
Lastig.
Ik kom, dus iedereen komt. Simpel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:50 schreef Nouk het volgende:
Ja maar eh. Iedereen wacht op elkaar met aanmelden enzo![]()
Lastig.
Hm ja, allemaal oldbies, jij kent ze welquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:54 schreef nikky het volgende:
[..]
gewoon DOEN!!!
het word harstikke gezellig en een dolle boel als ik de lijst zo bekijk
ik ben niet naar zoveel meets geweestquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:57 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hm ja, allemaal oldbies, jij kent ze wel
Lees me verhaaltje eens. Ik heb in tijden niet in zulke volzinnen getyptquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:54 schreef nikky het volgende:
[..]
gewoon DOEN!!!
het word harstikke gezellig en een dolle boel als ik de lijst zo bekijk
Ja ik ook, die 2 onzinmeeets waren echt leuk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:59 schreef nikky het volgende:
[..]
ik ben niet naar zoveel meets geweest
meer dan de helft ken ik niet irlals je maar een paar kent is dat ook genooeg
fokkers in het echt ontmoeten is echt heel erg leuk. ik heb nu nog maar een paar meets gehad en elke keer waren daar nieuwe mensen bij en ik heb nog bij niemand gehad dat ik diegene niet mocht of achterlijk vondjuist hele leuke tijden gehad
Ja klopt. Nikky en ik gaan de hele dag zoenen namelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:54 schreef nikky het volgende:
harstikke gezellig en een dolle boel
Ik ken er niet eens één IRLquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:59 schreef nikky het volgende:
[..]
meer dan de helft ken ik niet irlals je maar een paar kent is dat ook genooeg
Mijn held.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:33 schreef Croupouque het volgende:
Waarschijnlijk ga ik wel
De plus van DarkElf is dus ook al geraden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:02 schreef Roönaän het volgende:
kwil niet op lijstjes met allemaal rare mensen. kom ik weer in de zoekmachines enzo. **rril**
duh.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
De plus van DarkElf is dus ook al geraden.
en wanneer dan wel?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 07:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tja, ik kan nu echt nog niet inschatten of ik dan wil en kan.
Ik ben de categorie die niet eens weet wanneer ie het wel weet. Maar ik ga vandaag eens de agenda in mijn hoofd doorlopen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 07:55 schreef just me het volgende:
[..]
en wanneer dan wel?
Tof.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
De plus van DarkElf is dus ook al geraden.
In die drie dagen kan ik er nog veel last van hebben, maar er is ook een goede kans dat ik me fit genoeg voel die zaterdag en dan wil ik graag wel ff langskomen. 20 augustus weet ik misschien iets meer omdat ik dan nog een gesprek heb erover.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:36 schreef RemCOW het volgende:
Ik kan nu echt niet met zekerheid zeggen dat ik kom vanwege een oogoperatie paar dagen ervoor. Wat moet ik doen? (behalve gewoon komen)
*Pssst!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:31 schreef woeeiiii het volgende:
Hoe weet je wie wie is dan?
Als je hier langer zou rondhangen dan zou je zien dat er veel oldbies op de lijst staan. Deze meeting word echt geen flop! Het word hardstikke gezellig!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:12 schreef renz0r het volgende:
Aan die lijst te zien van mensen die zich hebben aangemeld zie ik al meteen dat 3-kwart mensen zijn die met Fok! werken. Oftewel je kan het beter een Fok! 'site beheerders' bijeenkomst noemen i.p.v Fok! meeting![]()
![]()
Niemand komt, op de Fok! beheerders na, hoog NERD alert dus. Hoe mooi jullie het ook omschrijven, het is nu al een flop, omdat 19 van de 20 reacties nou niet bepaald positief zijn. Het is maar een site waar je je mening op berichtgevingen kan posten en op het forum kan rondsnuffelen, niet meer man! 96 aanmeldingen tot nu toe van de (geen kloons meegerekend) 75.000man denk ik ....LOL, need 2 say more...Grote FLOP!
Of ik nou graag fok of niet, ik vind dit allemaal veeeeels te overdreven.
Generalisatie, min DRIEDUIZENDquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:12 schreef renz0r het volgende:
Aan die lijst te zien van mensen die zich hebben aangemeld zie ik al meteen dat 3-kwart mensen zijn die met Fok! werken. Oftewel je kan het beter een Fok! 'site beheerders' bijeenkomst noemen i.p.v Fok! meeting![]()
![]()
Niemand komt, op de Fok! beheerders na, hoog NERD alert dus. Hoe mooi jullie het ook omschrijven, het is nu al een flop, omdat 19 van de 20 reacties nou niet bepaald positief zijn. Het is maar een site waar je je mening op berichtgevingen kan posten en op het forum kan rondsnuffelen, niet meer man! 96 aanmeldingen tot nu toe van de (geen kloons meegerekend) 75.000man denk ik ....LOL, need 2 say more...Grote FLOP!
Of ik nou graag fok of niet, ik vind dit allemaal veeeeels te overdreven.
jouw meeten weerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Generalisatie, min DRIEDUIZEND
crew zijn is heel iets anders dan nerd zijn. Maar weet jij veel
En noem jij het maar een flop hoorIk streef er niet naar om alle 75000 fok!kers op een meet te zien
het idee alleen al zeg.... Maar als gewoon een flink aantal geinteresseerde Fok!kers een gezellige middag/avond hebben onder het genot van bier en barbecue, dan noem ik dat geen flop. Dat noem je gewoon een meet
Jij was eerderquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:51 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jouw meeten weer
Waar woon je ? Als het op de route ligt kan ik je dan wel ophalen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:01 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik wil wel, maar ja, heb noggeen rijbewijs :'(
Hellevoetsluisquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar woon je ? Als het op de route ligt kan ik je dan wel ophalen.
onder voorbehoud, als ik niet vergeet optijd te betalen![]()
Oeh dat ligt best ver van de route afquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:17 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hellevoetsluis![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh dat ligt best ver van de route afSorry ik kan je niet verder helpen.
http://5jaar.fok.nl/quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar is een deelnemerslijst te vinden?
Die bedoelde ik. THNXquote:
Gewoon komenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die bedoelde ik. THNX
Dan word het de treinquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:35 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
![]()
Incrowd zooi enzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon komen
Ik ben anders ook nog niet echt een oldbie ofzo. Ik ga gewoon, gezellig is het toch wel als er veel bier isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Incrowd zooi enzo.
*schouderklopje*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:44 schreef just me het volgende:
Ik ook.. net
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:21 schreef just me het volgende:
DagoKnut
* mattttPUNTnl vraagt zich af wat nikky niet snapt aan de studerende medemens die z'n studiefinanciering pas de 23e binnen krijgtquote:*********************************************UPDATE**************************************************
We gaan de tijd voor het inschrijven verlengen. Er bleek voor veel mensen een weekje extra nodig te zijn i.v.m. kan wel / kan niet. Je hebt nu nog de tijd om je in te schrijven tot en met 20 Augustus en dan moet er ook betaald zijn.
Hier kun je kijken wie zich al allemaal hebben aangemeld.
En kijk hier of je met iemand kunt meerijden of als juist jij een plekje over hebt in de auto.
Je hebt de 23e juli toch zeker ook stufi gehad?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:29 schreef mattttPUNTnl het volgende:
* ChrisJX vraagt zich af wat nikky niet snapt aan de studerende medemens die z'n studiefinanciering pas de 23e binnen krijgt![]()
Sparen is het magische woordquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:46 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Dat was midden in mijn vakantie ja, dan heb ik wel wat andere dingen te doen met dat geld
Dat is het motto van de huidige generatie volgens mij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:57 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Sparen is voor mensen zonder leven
Bloem!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:42 schreef bloempjuh het volgende:
Ik heb nog steeds niet vrij gekregen voor die zaterdag. En om nou pas om half zeven de trein richting Utrecht te pakken vind ik ook niet echt geweldig.
Tss. De gemiddelde meet komt toch pas veel later los, dus dat lijkt me weinig uit te maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:42 schreef bloempjuh het volgende:
Ik heb nog steeds niet vrij gekregen voor die zaterdag. En om nou pas om half zeven de trein richting Utrecht te pakken vind ik ook niet echt geweldig.
sorry heb geen tentquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:23 schreef Thomas B. het volgende:
Is er nog iemand die een paar vierkante meter vrij heeft in zn tent toevallig?
jij gaat op de fietsquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 01:58 schreef syrek het volgende:
[..]
sorry heb geen tent
als je op mijn fiets wil slapen, is dat ook goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 02:25 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
jij gaat op de fiets
Je weet wel dat ik je op je potje ga slaan ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga me gewoon helemaal te pletter zuipen en als ik daarmee klaar ben laat ik me per taxi/ambulance/trauma-heli afvoeren naar huis. Hangt er vanaf hoe laat het wordt
Heb ik een potje???quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik je op je potje ga slaan ?
Ja!!!!!... da's dat ding tussen TRU en SEXquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik een potje???
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:09 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja!!!!!... da's dat ding tussen TRU en SEX
Geen zorg, gewoon blij zijn dat je het niet aan zal zien komenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Wie is die ChOas?En waarom zegt-ie van die rare dingen??
Verwilderd om zich heen kijkt
O okee, ik word gewoon bedreigd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
Geen zorg, gewoon blij zijn dat je het niet aan zal zien komen
Nou nou nou... het ergste wat je van me kan verwachtgen is een biertje en een schouderklopje omdat je jezelf zo goed verborgen hield in crewchatquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O okee, ik word gewoon bedreigd.
*Trauma-heli vast klaarzet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |