Hier moest ik om lachenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:28 schreef -DEVON- het volgende:
Staat een koe in de wei.
Vliegt er een duif over zegt de duif : Roekoe
Zegt de koe : Roeduif
valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:29 schreef TallMan het volgende:
*overmatige-bier-gebruikt-topic*
Dan is het nog erger.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:29 schreef -DEVON- het volgende:
[..]
valt wel mee hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:32 schreef -DEVON- het volgende:
Juf, zegt Jantje, het is stijf en hard als je het er in stopt, maar nat en slap als je het er uit haalt.' De juf krijgt een kop als een boei. Jantje zegt: 'Ja juf wat u denkt is ook goed maar ik bedoelde eigenlijk een theezakje.'
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:33 schreef -DEVON- het volgende:
Een zesjarig meisje staat met haar moeder onder de douche.
Nadat ze een tijdje naar haar moeder heeft gekeken, vraagt ze:"Mama, wanneer krijg ik ook zulke borsten?" Zegt moeder: "Als je braaf elke ochtend je boterhammetjes opeet, krijg je later net zulke borsten als ik."
Een paar dagen later staat ze met haar vader onder de douche. Dit keer staat ze haar vader aan te kijken, en vraagt vervolgens aan hem: "Papa, wanneer krijg ik ook zo'n penis tussen mijn benen?
Zegt vader:"Als je niks tegen mama zult zeggen, nu meteen !"
==================
En laat nu eens wat van jullie horen!
Die vind ik dan weer goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:33 schreef -DEVON- het volgende:
Nadat ze een tijdje naar haar moeder heeft gekeken, vraagt ze:"Mama, wanneer krijg ik ook zulke borsten?" Zegt moeder: "Als je braaf elke ochtend je boterhammetjes opeet, krijg je later net zulke borsten als ik."
Een paar dagen later staat ze met haar vader onder de douche. Dit keer staat ze haar vader aan te kijken, en vraagt vervolgens aan hem: "Papa, wanneer krijg ik ook zo'n penis tussen mijn benen?
==================
En laat nu eens wat van jullie horen!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:45 schreef Markster het volgende:
Het is een warme zonnige dag op de begraafplaats.
Staat een oude man bij een graf.
Komt er een jonge voorbij en zegt: "lekker he opa effe d'r uit"
HAHA!
leuk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:45 schreef Markster het volgende:
Het is een warme zonnige dag op de begraafplaats.
Staat een oude man bij een graf.
Komt er een jonge voorbij en zegt: "lekker he opa effe d'r uit"
HAHA!
GVD! ik moest weer lachenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:46 schreef Markster het volgende:
Wat is het verschil tussen een dode vrouw en een levende vrouw????
De sex blijft hetzelfde maar de afwas wordt steeds meer.
HIJS LEUK !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:54 schreef roxor het volgende:
Een hoertje gaat skieen in Oostenrijk maar neemt eerst les. Ze kan er niets van. De skileraar zegt steeds: 'niet met die benen wijd, daar bereik je niets mee'!' 'O, nee' zegt het hoertje. 'Ik heb er wel mijn vakantie van kunnen betalen!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:25 schreef engessa het volgende:
De dokter loopt er vlak achter. "Ik zie het al, uit de kom".
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:57 schreef roxor het volgende:
Wat zegt een kakker als hij klaar komt?
Ohhhhhhhhh IK ARRIVEER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:08 schreef -DEVON- het volgende:
Vroeger was mijn vriendin altijd erg boos als ik over de bril plaste.
Nu niet meer.goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:54 schreef Markster het volgende:
STAAT ER EEN KOE IN DE WEI, VALT IE ERAF!
De wedstrijd Suriname - Curacao was ook al afgelast.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:18 schreef roxor het volgende:
De voetbalwedstrijd Etiopie - Somalie is afgelast,
De spelers hadden het gras al opgegeten.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:31 schreef Markster het volgende:
loopt een turk tegen de muur kebab
zegt de ander: 'ik ben helemaal niet *BANG* !'quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:50 schreef Markster het volgende:
er rijden 2 balonnen in de woestijn op hun kamelen, roept de één: "pas op een cactuussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!"
oud maar leuk
Alleen richten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:26 schreef Skaai het volgende:
Wat moet je toen als je schoonmoeder strompelent door de achtertuin loopt?
Herladen en nog een keer richten.
*zucht*quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:42 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Alleen richten?![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:30 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Lopen 2 schapen door de wei, zegt de ene zo van lekker weertje he? Zegt die andere zo: Hou je bek, schapen kunnen niet praten.
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:19 schreef -DEVON- het volgende:
Loopt een goudvis door het bos, komt-ie de boswachter tegen.
Zegt die boswachter: zozo.
Zegt die goudvis: nou en?
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:06 schreef -DEVON- het volgende:
jan en piet wandelen door het woestijn en na een tijdje komen ze een shaman tegen.
-shaman: als jullie elk 100 stuks van een fruitsoort zoeken voor mij ,dan zal ik jullie laten leven.
die twee gaan akkoord en gaan dus zoeken.
jan komt een paar uur later aan en piet is nog aan het zoeken
-shaman:steek nu die 100 kersen in je gat en je mag ni lachen of je gaat eraan.
jan doet dat en juist bij de 99ste kers lachte hij en hij wordt vermoord.
zijn geest gaat dus naar de hemel en god vraagt aan hem:waarom moest je lachen??
-jan:ik zag piet aankome nmet 100 kokosnoten
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:21 schreef -DEVON- het volgende:
Er komt een man in een café en vraagt met een rare stem om een biertje. Zegt die barkeeper: "Wat is er met jou gebeurd?" "Nou," zegt die man, "ze hebben in de 2e wereldoorlog mijn strot doorgesneden, maar ik heb me er doorheen geslagen uit liefde voor m'n vaderland!" Een andere man aan de bar die meeluisterde roept: "We hebben een oorlogsheld in ons midden!" En biedt hem wat te drinken aan. Hij drinkt de hele avond op de kosten van de ander. "Nou," zegt die man aan het eind van de avond, "ik moest maar weer eens gaan." Hij loopt naar de deur, draait zich om en zegt: "Auf wiedersehen!"
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:04 schreef A.J. het volgende:
komt een 0 een 8 tegen
zegt de 0 tegen de 8
"je riem zit te strak"
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:04 schreef A.J. het volgende:
komt een 0 een 8 tegen
zegt de 0 tegen de 8
"je riem zit te strak"
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:53 schreef -DEVON- het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter. Wat is het probleem, vraagt die dokter? Nou, zegt die vrouw, over mijn man geen kwaad woord hoor, hij is ontzettend goed in bed, hij weet al mijn plekjes te vinden, hij is er echt eentje, maar tijdens het neuken schiet zijn tampeloeris er steeds uit. Nou, zegt die dokter, op zich niet veel aan te doen, maar omdat u het bent wil ik graag een experimenteel middeltje uit Amerika uit proberen. Dan brengen we bij u in een vagina een beugeltje in, en bij uw man in de kop van zijn snikkel een magneetje. Nou, dus zo gezegd, zo gedaan, dat wordt helemaal voor mekaar gemaakt.
Een paar weken later komt die vrouw bij de dokter voor een gewoon griepje. Nou, zegt die dokter, nu ben ik ook wel benieuwd hoe het u en uw man vergaan is bij het neuken! Nou zegt die vrouw, geweldig hoor, niets te klagen, dat apparaatje van u werkt helemaal fantastisch. Maar nu zit mijn man in de gevangenis. Mijn God, zegt die dokter, hoe kan dat dan? Nou, zegt die vrouw, mijn man en ik gingen vorige week zwemmen aan het naaktstrand, en toen kwam er een klein 9-jarig meisje met een beugeltje voorbij.
dan hebben ambtenaren ook al geen gevoel voor humor!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:10 schreef IkKooK het volgende:
Solliciteerd een man voor ambtenaar. In principe normaal sollicitatie gesprek. Vraagt de afnemer aan sollicitant: Heeft u nog iets speciaals te melden? Zegt sollicitant: Ja,zo als je al hebt gezien: ik heb geen neus meer. Zegt de afnemer: Oh, dat komt goed uit, dan mag je een uurtje later beginnen! "Hoezo?" vraagt de sollicitant. " Wij ambtenaren, eten toch het eerste uur uit ons neus!"
p.s. ben zelf ook ambtenaar de zelf spot mag he! En deze vond ik als een van de weinige abmtenaar grapjes wel ok.
zuurpruimquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:27 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
argh hou op! hou op!! please
Daar hoort één punt achterquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:32 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
komt een turk bij de kassa....
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:46 schreef Enchanter het volgende:
Komt een Marokkaan bij de dokter met een kikker op z'n hoofd
Zegt die kikker :"Dokter, er zit een gezwel onder m'n poot"
![]()
Frans Bauer komt bij de dokter , zegt Frans Bauer :"Help dokter ik heb kanker"
zegt de dokter :"oh gelukkig ik dacht dat je kwam zingen"
lees voortaan eerst even topic door voordat je in herhaling valtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:50 schreef YubYub het volgende:
Gaat een Belg op de grond zitten...valt ie eraf. Springt een Belg een gat in de lucht....springt ie mis![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:08 schreef marchien het volgende:
Sam loopt aan de linkerzijde van het kanaal te wandelen. Het is mistig.
Aan de andere zijde van het kanaal ziet hij een schaduw.
Dat kon mijn vriend moos wel eens wezen denkt hij. Maar als ik nu roep, en het is hem niet, dan sta ik zo voor lul, dus ik wacht wel tot bij de brug, dan zie ik wel of het hem is.
Moos loopt aan de rechterzijde van het kanaal te wandelen.
Aan de andere zijde van het kanaal ziet hij iets lopen.
Dat kon mijn vriend moos wel eens wezen denkt hij. Maar als ik nu roep, en het is hem niet, dan sta ik zo voor lul, dus ik wacht wel tot bij de brug, dan zie ik wel of het hem is.
Komen ze bij de brug, wat blijkt nou? zijn ze het allebei niet.....![]()
Ik mis de grap evenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:24 schreef A.J. het volgende:
er zitten twee duikboten in een boom te kaarten
loopt er een ei langs
ei: " mag ik mee doen"
duikboot : " nee"
Wat betekent CENT?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:58 schreef Qsilver het volgende:
Lopen 2 kippen op straat, zegt de een: "tok"
zegt de ander: "You tokkin' to me?"
ahhh, 50cent is dus afgeleid van 50 chinezenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:52 schreef FUNKDOCTOR het volgende:
[..]
Wat betekent CENT?
Chinezen Eten Nasi. En die T dan? Die drinken ze 's middags!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:24 schreef A.J. het volgende:
er zitten twee duikboten in een boom te kaarten
loopt er een ei langs
ei: " mag ik mee doen"
duikboot : " nee"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Tis maar wat het waard isquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:37 schreef kipnuggetje het volgende:
wat is het toppunt van dubbelgevoel?
je schoonmoeder met je nieuwe ferrari de afgrond in zien rijden...![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:33 schreef -DEVON- het volgende:
lolquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:44 schreef ransbal het volgende:
Two fish are swimming in a tank.
Suddenly asks one of them the other one: "how do you drive this thing?"
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:42 schreef Tijn het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LIGGEN TWEE WORSTEN IN EEN PAN ZEGT DAT ENE WORSTJE TEGEN HET ANDERE WORSTJE NOU TWORDT HIER WEL EEN BEETJE WARM HE ZEGT DIE ANDERE OH MIJN GOD EEN PRATEND WORSTJE!!!!!!!!!!!11 WHAAAAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet maar 1 punt achter Én hij is al een keer voorbij gekomen in dit topic.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:04 schreef EmjaY het volgende:
Komt een Turk bij de kassa..
Tis groen en als je het inslikt doet het pijn in je keel...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:12 schreef A.J. het volgende:
het is wit en als je het in je oog krijgt ben je dood
een koelkast![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hans Libergquote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:31 schreef Sproetelbeertje het volgende:
Wim Kok is op staats-bezoek in Amerika.
Tijdens z'n staats-bezoek
bezoekt hij het Witte Huis en komt bij president Clinton en beginnen aan een gesprek:
"My favourite hobby is
playing with the dog,
what's your favourite hobby"?Ernstig denkt Wim
na,wat betekend:ik fok
paarden in het Engels?
Hij neemt de gok en zegt:
"I fok(FUCK)horses!
Clinton:Pardon!
Wim:Yes paarden!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:23 schreef Nepthys het volgende:
De belastingdienst heeft laatst iemand miljonair gemaakt...
hij was eerst multi miljonair
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:59 schreef Grumpey het volgende:
Roodkapje loopt door het bos en ziet opeens de grote boze wolf in de bosjes zitten.
Ze loopt naar hem toe en zegt: "Maar grote boze wolf, wat heeft u kleine oogjes"
Zegt de grote boze wolf: "Rot op mens, ik zit te schijten."
Wat moet je doen als je schoonmoeder tegen het raampje tikt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:16 schreef arnoutb het volgende:
Wat moet je doen als je schoonmoeder tegen het ovenraampje tikt?
Het gas hoger draaien!
haha die is best goed, zo melig dat die leuk wordquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:28 schreef -DEVON- het volgende:
Staat een koe in de wei.
Vliegt er een duif over zegt de duif : Roekoe
Zegt de koe : Roeduif
Of de ketting korter maken als het om het raampje in de achterdeur gaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 04:00 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
Wat moet je doen als je schoonmoeder tegen het raampje tikt?
Nog een keer centrifugeren...![]()
Nee dat is als je vrouw in de woonkamer kan komen, dan is de ketting te langquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 04:10 schreef woef64 het volgende:
[..]
Of de ketting korter maken als het om het raampje in de achterdeur gaat.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:22 schreef Mazora het volgende:
Er zitten een Fransman, een Belg, een Nederlander en een
Marokkaan in de trein.
Gooit de fransman enkele stokbroden uit het raam waarop hij zegt:
heb ik toch genoeg in Frankrijk.
Gooit de nederlander bollen kaas uit het raam waarop hij zegt:
"heb ik toch genoeg in Nederland."
Waarop de Marokkaan zegt tegen de belg:
"Durf nie hé manneke!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |