quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:08 schreef HarigeKerel het volgende:
"Nee poetiepoet alleen als je lid bent van ons dure EU clubje mag je ook een speldje hihi"
Wat kijkt die jongen (voor de kijkers links) ongelukkig zeg, wanneer zou hij voor het laatst soldij gekregen hebben?quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:01 schreef Sessy het volgende:
[afbeelding]
Staat op, broeders! Ontkent de schaamteloze leugens van het decadente westen! Wij zijn geen 50 jaar terug in de tijd gegaan en zullen dat in de toekomst ook niet doen! Laat uw stem horen! Proletariaten aller volkeren (en vooral Oekraine), verenigt U!
Niet, ik zou na 5 minuten weglopenquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:11 schreef Sessy het volgende:
Hoe zou jij kijken als je bij -20 4 uur lang moest STILstaan en niet eens een beetje mocht bewegen
En dan met zo'n vlaggenmast dat wie weet waar steunt...
Hmm, hierzo hebben ze ook nog de dienstplicht, hoop niet dat pap ooit op het id komt om van mij een Oostenrijker te maken, voor je het weet moet ik ook 3 uur stilstaanquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:29 schreef Sessy het volgende:
Haha. Nouja, bij mij in de werkgroep zit een meisje dat bij de nederlandse defensie heeft gewerkt, allerlei ...kilometerlopen, fitnesstests, banen en weet ik veel wat was haar niet te veel, maar toen stierf d'r iemand van het koningshuis en moesten ze meer dan 3 uur doodstil staan voor die begrafenis, daarna besloot ze dat 't niks voor haar was... Kan ik me ook ergens wel iets bij voorstellen.
hehequote:Op dinsdag 21 december 2004 10:14 schreef DopeBoy het volgende:
[afbeelding]
Wilders begint met zijn partijcampagne
HahahahahahahahahahhahaHAHAHAHAahahahaha OMGquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:30 schreef LePenseur het volgende:
[afbeelding]
-> Legitimatie??
mmm.. ma, ma maar ik ben nog geen veertien...
-> En hoe dachten we dat te gaan aantonen dan????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |