Renée topic is juistquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een rukkutopeningspost. Ben je weer bang dat ik iets eerder ben?
Ach ja, een saaie lesbomuts moet als minderheid ook eens aandacht krijgen, hè? Lekker modern.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:27 schreef MirSus het volgende:
Renée topic is juist![]()
eerlijk gezegd zat ik te wachten op een topic van jou of Wup, maar drie uur beleefd doen is zo lastig als je gewoon door wil ouwehoeren... dus heb ik maar even wat uit mijn duim gezogen, een spectaculaire OP zal mij op 't moment eigenlijk ff aan m'n kont roesten....quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een rukkutopeningspost. Ben je weer bang dat ik iets eerder ben?
Deze vind ik ook leuk!quote:
Goed insmeren met cola, dan laat de roest wel los.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:31 schreef babette21 het volgende:
een spectaculaire OP zal mij op 't moment eigenlijk ff aan m'n kont roesten....
We hebben ook nog wel foto's in de aanbieding v/e zingende Renée (ok..zingende Bettinaquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:33 schreef babette21 het volgende:
nog maar 'n plaatje:
Die kan niet zingen. Heb ik laatst bij "Het Gevoel Van .... " gehoord. Jemig! De mussen vielen uit de bomen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:39 schreef MirSus het volgende:
We hebben ook nog wel foto's in de aanbieding v/e zingende Renee (ok..zingende Bettina)
Bij Lijn4 samen met Dominique was het helemaal niet zo slecht!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die kan niet zingen. Heb ik laatst bij "Het Gevoel Van .... " gehoord. Jemig! De mussen vielen uit de bomen.
Sinds de migratie is FOK! er alleen maar kutter op geworden....quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:45 schreef MirSus het volgende:
how, ging weer eens iets fout
Nee dusquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:00 schreef MirSus het volgende:
even testen of dit werkt!
sorry, ik was even met een tosti aan het stoeien...quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zat ik te wachten op een topic van jou of Wup, maar drie uur beleefd doen is zo lastig als je gewoon door wil ouwehoeren... dus heb ik maar even wat uit mijn duim gezogen, een spectaculaire OP zal mij op 't moment eigenlijk ff aan m'n kont roesten....
Leuk weer hoor!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:06 schreef Wup het volgende:
[..]
Renee Couwenberg, na het zwangerschapsverlof van Bettina Berger, ONM november-december 2003
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:11 schreef Wup het volgende:
met Bettina Berger is trouwens nul mis hoor, Renee is gewoon een beetje op.
[img] http://www.hupperdepup [/img] maar dan zonder de spatiesquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:09 schreef MirSus het volgende:
Leuk weer hoor!![]()
Zoiets willen wij ook nog voor op de site (alleen dan in een Ellen-versie uiteraard hè) maar dat wil niet lukken!
maargoed, we blijven proberen
![]()
Ellen moet even wachten tot haar vertrek, dan krijgt ze ook een flinke ode van mequote:Op maandag 9 augustus 2004 22:09 schreef MirSus het volgende:
Leuk weer hoor!![]()
Zoiets willen wij ook nog voor op de site (alleen dan in een Ellen-versie uiteraard hè) maar dat wil niet lukken!
maargoed, we blijven proberen
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:13 schreef Wup het volgende:
[..]
Ellen moet even wachten tot haar vertrek, dan krijgt ze ook een flinke ode van me
Reden genoeg om haar er z.s.m. uit te mikken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:11 schreef Wup het volgende:
met Bettina Berger is trouwens nul mis hoor, Renee is gewoon een beetje op.
en inderdaad Renee als 'het geweten van het Beatrix' is dus niet iets waar ik naar uitzie.....
Thanx!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
[[url= http://www.hupperdepup ]afbeelding[/url]] maar dan zonder de spaties
ik zal ze niet proberen tegen te houdenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Reden genoeg om haar er z.s.m. uit te mikken.
mja Joyce mag blijven ,quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:19 schreef MirSus het volgende:
We moeten toch iemand over houden![]()
Lizzy, Joyce, LN, Aaphce, Tante Betje en Kyra mogen blijven.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:19 schreef MirSus het volgende:
We moeten toch iemand over houden![]()
Dat hebben ze met Miguel toch ook gedaan!?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:23 schreef Wup het volgende:
gewoon een paar jaar in de koelkast ....
dat moeten ze met veel meer personages doen
Jaa daar zijn we het helemaal mee eens!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:23 schreef Wup het volgende:
[..]
mja Joyce mag blijven ,
en Niels,
en Bettina
wat ze bij GTST met Martine Hafkamp hebben gedaan is stoer...
gewoon een paar jaar in de koelkast ....
dat moeten ze met veel meer personages doen
haha, jaquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat hebben ze met Miguel toch ook gedaan!?
dat heb ik dus ook...quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:06 schreef Wup het volgende:
[ ik ben te lamlendig om er echt iets van te maken]
ik hang echt als een sjunk voor de ventilator en klik hier af en toe op refresh...quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:30 schreef babette21 het volgende:
als jullie ff niks te doen hebben: ONM Tournament - Meest irritante personage
Toen je van mij droomde was je onderlaken gescheurd?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:44 schreef babette21 het volgende:
Heb ik trouwens al verteld dat ik over jullie heb gedroomd vanacht???
het gaat niet zo goed met je he?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:44 schreef babette21 het volgende:
Heb ik trouwens al verteld dat ik over jullie heb gedroomd vanacht???
iets van gelijke strekking bedacht ik me ook toen ik wakker werd...quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:50 schreef Wup het volgende:
het gaat niet zo goed met je he?
nee het was heel gezellig eigenlijk, net als hier maar dan IRL... maar zoals gewoonl ijk ben ik vrijwel alles weer vergeten. Weet alleen nog dat ik zo verwonderd was (toen ik wakker werd) over het feit dat ik wist wie wie was, terwijl ik jullie nog nooit heb gezien! (snappie?) maar goed, als je me nu vraagt hoe je er dan in die droom uitzag zou ik het je al niet meer kunnen vertellen... conclusie: dit verhaal is totaal niet boeiend, dus ander onderwerp haha!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:53 schreef dunn0w het volgende:
Was het een nachtmerrie?
Inderdaad. Wat moeten we met een foto van een kruising tussen een oerang oetang en een eland?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:06 schreef babette21 het volgende:
Ah wat ben jij een bitch zeg!!! Ik wilde nl net gaan pitten.... dat kan ik nu ook wel vergeten!!!
bij deze is het weer uit!![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:13 schreef Wup het volgende:
ojee ojee
kan ik het hiermee nog een beetje goedmaken?
dit was een legendarisch moment, Wup dacht , nou ja wishfull thinking maar toch, dat ie dood was gevallen...
die O staat daar idd lekker handig....quote:
haha, oke je hebt gelijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:19 schreef MirSus het volgende:
Wup moest dat logo er nou zo ongelukkig op dit keer![]()
![]()
Ow ik vond die van Micky wel koel hoor...quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:17 schreef Wup het volgende:
Wuphumor wordt hier nog niet echt gewaardeerd:)
ik had laatst ook al zo een leuk plaatje van Micky Hoogendijk neergezet voor WIV en hij was er ook al niks blij mee
oef......quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:23 schreef babette21 het volgende:oke dan, LOL @ Wup : we zijn weer vriendjes...
haha, ja is al aangepast, bedankt MirSus, ik zag het nietquote:die O staat daar idd lekker handig....![]()
No problemquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:26 schreef Wup het volgende:
[..]
oef......
[..]
haha, ja is al aangepast, bedankt MirSus, ik zag het niet
Die zag er uit als een hoop stront waarin het had geregend.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:17 schreef Wup het volgende:
Wuphumor wordt hier nog niet echt gewaardeerd:)
ik had laatst ook al zo een leuk plaatje van Micky Hoogendijk neergezet voor WIV en hij was er ook al niks blij mee
da's oud nieuws.... en op de rest ga ik maar niet inquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gvd! Wat heeft Wendy van Dijk een wansmaak. Na die maf van Volumia gaat ze nu met die gladde gluiperd van een Chris Zegers.
Welkom in mijn wereld.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:17 schreef Wup het volgende:
Wuphumor wordt hier nog niet echt gewaardeerd![]()
Xander is geen maf?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:31 schreef babette21 het volgende:
da's oud nieuws.... en op de rest ga ik maar niet in![]()
en jij durft anderen jaloers te noemen.....quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gvd! Wat heeft Wendy van Dijk een wansmaak. Na die maf van Volumia gaat ze nu met die gladde gluiperd van een Chris Zegers.
Ja, en wat heeft dat met Zegers' Chris te maken?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:34 schreef Wup het volgende:
en jij durft anderen jaloers te noemen.....
Joyce: echt iets uit de OUWE DOOS!quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:44 schreef babette21 het volgende:
Nog 'n foto uit de goeie ouwe tijd:
Sjoois, Bobbie en Pimmetje (1997)
Kruip maar lekker onder de wol.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:45 schreef babette21 het volgende:
* Bet gaat naar bed.... goodnight!!
Idd... WIV mocht willen dat tie er zo uitzag als Chris ...quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:34 schreef Wup het volgende:
[..]
en jij durft anderen jaloers te noemen.....
* weet_ik_veel ziet er liever niet als een geblondeerde homo uit.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:50 schreef dunn0w het volgende:
Idd... WIV mocht willen dat tie er zo uitzag als Chris ....
hoezo homo?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
* dunn0w ziet er liever niet als een geblondeerde homo uit.
Ach, die relatie met Wendy v. D. is voor de show. Irl paalt Chris Vromans - Zegers kerels.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:59 schreef dunn0w het volgende:
hoezo homo?![]()
Ik denk van niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach, die relatie met Wendy v. D. is voor de show. Irl paalt Chris Vromans - Zegers kerels.
Ja, maar jij bent een vrouw en kunt dat niet goed beoordelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:04 schreef dunn0w het volgende:
Ik denk van niet.![]()
Nee daar heb je helemaal gelijk in... vrouwen kunnen niets beoordelen... dat moeten ze allemaal aan jou overlaten....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een vrouw en kunt dat niet goed beoordelen.
Nog effe en je mag samen met Babette en Wup op de borrel komen....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:23 schreef dunn0w het volgende:
Nee daar heb je helemaal gelijk in... vrouwen kunnen niets beoordelen... dat moeten ze allemaal aan jou overlaten....
Ik dacht ik neem je even de woorden uit de mond... aardig he?
Gezellig...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nog effe en je mag samen met Babette en Wup op de borrel komen....
Tja, jij bent een vrouw en hebt dus geen verstand van techniek. Ik (man) heb een krachtige koelingstechniek in huis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:39 schreef dunn0w het volgende:
Maar nu ga ik genieten van mijn nachtrust... voor zolang ik die krijg.. met die hiite en muggen hier boven....
Leuk! Als ik straks thuis ben ga ik er ff uitgebreid voor zitten!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:50 schreef Iwan1976 het volgende:
ZOMERQUIZ
Hahahahahahahahahahahaha! 90 Punten! De mannen hebben het weer beter gedaan, hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:59 schreef soapie het volgende:
Hij was weer moeilijk, 40 punten!!!!
ohja??? ik had 100 puntenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahaha! 90 Punten! De mannen hebben het weer beter gedaan, hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
Zijn er meerdere Wiv's?????quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hahahahahahahahahahahaha! 90 Punten! De mannen hebben het weer beter gedaan, hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
Joyce_en_Roxylovertje zijn zeker twee personen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:22 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ohja??? ik had 100 punten![]()
![]()
![]()
![]()
Als je me irl zou kennen, zou je niets anders meer willen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:48 schreef soapie het volgende:
Zijn er meerdere Wiv's?????![]()
Dat kun je ons niet aan doen!!!!!
me too....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:57 schreef BVO het volgende:
40 maar
Als je maar 4 vragen goed hebt is er toch iets te veel weggezuiverd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:40 schreef babette21 het volgende:
maar wij hebben een zuiver geweten!!![]()
nope ééntje maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Joyce_en_Roxylovertje zijn zeker twee personen?
En jij bent ook niet heel toevallig Joyce, die 30 punten had?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:27 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
nope ééntje maar
Er zijn meer mensen die net zoals jij een split personality hebben.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:27 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
nope ééntje maar
Ze hebben écht naar je geluisterd!!quote:Op woensdag 7 april 2004 21:03 schreef Wup het volgende:
Tara probeert inderdaad steeds maar mooi te zijn. Volgens mij is dat afleidingsmanouvre van het beroerde geacteer van Anouck Klomp. Hebben ze een leuke rol verzonnen, gaat dat kind die een beetje om zeep lopen helpen. Van mij mogen ze gaan recasten. Het voordeel van de twijfel blijft niet eeuwig duren.
dat was april, kun je nagaan hoe lang we dat mens nog verdragen hebben....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:49 schreef babette21 het volgende:
Soms is het best grappig om 'n beetje in oude topics te snuffelen:
Ze hebben écht naar je geluisterd!!
Nee, die Joyce heeft een alibi. Maar ik ben wel benieuwd geworden wie Joyce_en_Roxylovertje is, want 4x100 punten is geniaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:30 schreef BVO het volgende:
En jij bent ook niet heel toevallig Joyce, die 30 punten had?.
da's 't Seepaert hè!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:55 schreef Wup het volgende:
ow wow dank u Babette, da's snel.....
Haha, daar heb ik nou ook nog al vaak last van!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:09 schreef babette21 het volgende:
conclusie: 't nadeel van een scene meer dan 5x zien:
tekst blijft hangen en komt er op de meest onlogische momenten zomaar ineens spontaan uit!![/sub]
Die kale kop staat hem beter!!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:52 schreef babette21 het volgende:
Youssef als Appie in Westenwind:
[afbeelding]
ik vond hem in Westenwind ook wel stoer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:12 schreef soapie het volgende:
Die kale kop staat hem beter!!!!![]()
Oh ja die: Claire aan de nicotine...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:19 schreef Iwan1976 het volgende:
haha ja dat bedoelde ik dus ook,quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat Hugo volgend seizoen wat meer pit krijgt.
ja dank je die had ik netjes opgeslagen hoor,quote:Herhaling voor WUP (nieuwe komen nog):
Youssef Idilbi als Sid Porter
ja dat zag ik... volgens mij is het een sigaartje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:25 schreef babette21 het volgende:
Oh ja die: Claire aan de nicotine...
Toen ik mijn vorige post schreef had ik die van jou nog niet gelezen... telepathiequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:25 schreef Wup het volgende:
haha ja dat bedoelde ik dus ook,
ik hoop eigenlijk meer nog dat we hem even helemaal niet te zien krijgen, maar als het dan moet.....
mjaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:31 schreef babette21 het volgende:
nope, is 'n doodnormale peuk.... Sid was idd een roker, net als de overige badguys...
en eh, een solo-plaatje??? voor 'n prachtig nieuwe OP???
* Babetje krijgt hoopvolle blik in haar ogen....
Ben benieuwd of dat ook ooit nog uit gaat komen dat Hugo destijds verantwoordelijk was voor die val v. Niels... is Hugo eigenlijk veel te makkelijk mee weg gekomen toen die tijd hè...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:29 schreef babette21 het volgende:
Hugo had het afgelopen seizoen 1 goed moment: tijdens zijn confrontatie met Niels op die werf (of wat het ook was).
hahaha ja daar heb je dat gore plukje weer.. ik kwam nog een screenshot tegen van dat idols figuur uit een uitzending van RTL boulevard... die heeft ook allemaal viezigs in zn gezichtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:33 schreef babette21 het volgende:
charming... vooral dat ranzige plukje....
hahahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:36 schreef babette21 het volgende:
Weet je waar ík nou benieuwd naar ben??
Hoe 't met de zwangerschap van Do van Vliet staat!!!!
laat eerst maar eens uitkomen dat Niels een klem in een patient heeft verstopt...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:35 schreef MirSus het volgende:
Ben benieuwd of dat ook ooit nog uit gaat komen dat Hugo destijds verantwoordelijk was voor die val v. Niels... is Hugo eigenlijk veel te makkelijk mee weg gekomen toen die tijd hè...![]()
ik ben serieus hoor!! heeft ze dat kind er inmiddels al uitgepoept of staat ze met 'n dikke pens in Mama Mia??quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:36 schreef MirSus het volgende:
hahaha![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:39 schreef dunn0w het volgende:
Nah zeg die quiz is echt irritant.....
10 punten.
geen van beidenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben serieus hoor!! heeft ze dat kind er inmiddels al uitgepoept of staat ze met 'n dikke pens in Mama Mia??
haha ja dit waren niet zulke charmante beelden misschien...maargoed, zwangerquote:
hahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:47 schreef soapie het volgende:
[..]
Geef Ellen bij die onderste foto een mes in haar handen enBram!!!
![]()
Das dan gelijk een mooie opvolger van Claire als ze in de vut gaat!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:46 schreef babette21 het volgende:
Toch leuk: krijgen Ellen & Bob toch nog samen een kind! Weer een Simons op de wereld!!!!
Lijkt Dracula wel op die ene foto.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sid Porter
eet smakelijk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:52 schreef babette21 het volgende:
kga eten.... mzzls....
geweldig Iwan, mooie shots zijn dit, mijn dank is wederom grootquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Sid Porter
Eet smakelijk!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:52 schreef babette21 het volgende:
kga eten.... mzzls....
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:54 schreef Wup het volgende:
Sid moet echt terugkomen in ONM
leuk personage, goed neergezet en ook nog een erg charmante jongen......
Do was niet zwanger. Ze vreet als een beer, vandaar die pens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:40 schreef babette21 het volgende:
ik ben serieus hoor!! heeft ze dat kind er inmiddels al uitgepoept of staat ze met 'n dikke pens in Mama Mia??
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Do was niet zwanger. Ze vreet als een beer, vandaar die pens.
Tegen Doris: "Net als pappa, want die schuift ook alles naar binnen"quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:58 schreef MirSus het volgende:
hèhè, eindelijk wat steun
haha
![]()
En waarom had Ellen dat strikje dichtgeknoopt? Haar gehele hebben en houwen viel er toch al uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:58 schreef MirSus het volgende:
hèhè, eindelijk wat steun
haha
![]()
nopequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:30 schreef BVO het volgende:
[..]
En jij bent ook niet heel toevallig Joyce, die 30 punten had?.
noem er ééntjequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die net zoals jij een split personality hebben.....
Joyce Couwenbergquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:52 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
noem er ééntje![]()
oke Goed puntquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
Joyce Couwenberg
Wup-en-Betjepesten is nog veel meer verslavend.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:48 schreef Wup het volgende:
dit forum is nog verslavender dan ONM zelf geloof ik......
wat staat Vivienne hier dom te grijnzen ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:48 schreef babette21 het volgende:
hoe meer Simonsjes, hoe beter.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:46 schreef babette21 het volgende:
Toch leuk: krijgen Ellen & Bob toch nog samen een kind! Weer een Simons op de wereld!!!!
Is ze dan toch dikgeneukt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:46 schreef babette21 het volgende:
Vraag je om klappen? Mijn Vivienne doet nooit dom grijnzen! Alle Lizzy's zijn leuk, lekker en grijnzen niet stom! Begrepen!?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 03:47 schreef Wup het volgende:
wat staat Vivienne hier dom te grijnzen ...
what the fuck....??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 04:09 schreef dingendoener het volgende:
iemand behoefte aan... propaganda!
[afbeelding]
haha, een zatte kop?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:19 schreef babette21 het volgende:
what the fuck....??
moet dat hier???
wel een popup.....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:11 schreef babette21 het volgende:
Tsss, dat kan zomaar niet.....
Mini-preview: www.onm-archief.tk
Tadáááá: zonder banners!!!
tis niet erg hoor, kill popup roepen werkt prima:)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:20 schreef babette21 het volgende:
ja da's vanwege 't tk-adres... bij lange URL hebbie dat niet:
http://home.hetnet.nl/~koos500/index.html
http://home.hetnet.nl/~koos500/index.htmlquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:27 schreef babette21 het volgende:
koos?? ken ik niet....
nee bedacht me ineens dat er volgens mij altijd wel wat free webspace bij een internetacount hoort.... en dat klopte haha!! probleem opgelost, paps doet er toch niks mee...
Daar heb ik helaas (nog) geen caps van, maar heel misschien krijg ik binnenkort een kopie van een aantal oude afleveringen van ONM/GTST... en als de beeldkwaliteit een beetje acceptabel is zal ik ze hier plaatsen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:52 schreef babette21 het volgende:
Iwan, ik heb ook nog wat "verzoekjes" voor m'n nieuwe site, misschien kun jij met helpen...![]()
Ben op zoek naar shots van Cor de Zeeuw, Margot Reitsema 1, Jan Reitsema, Paul de Ridder, Melle Hartman en Tommy Nooy (idd allemaal een eeuwigheid geleden.....)
edit: én Gyman Rhemrev
Wie is die oerang oetang?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:51 schreef Wup het volgende:
nieuw plukjes...
Volgens mij gaat jou site helemaal goed komenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:11 schreef babette21 het volgende:
Tsss, dat kan zomaar niet.....
Mini-preview: www.onm-archief.tk
Tadáááá: zonder banners!!!
Doodsaai.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:39 schreef MirSus het volgende:
Volgens mij gaat jou site helemaal goed komen
Vind het nu al leuk![]()
![]()
Grapjas!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Doodsaai.
da's dus dat idolsfiguur, ik vind het zo op het eerste gezicht ook niet echt een erg leuke knul.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie is die oerang oetang?
in Idols was ie wel leuk... zolang ie maar niet probeert te zingen!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:48 schreef Wup het volgende:
da's dus dat idolsfiguur, ik vind het zo op het eerste gezicht ook niet echt een erg leuke knul.
haha, dus ze gaan hem gelukkig niet in een zangcarriere schrijven....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:55 schreef babette21 het volgende:
in Idols was ie wel leuk... zolang ie maar niet probeert te zingen!!
volgens mij is ie gewoon hartstikke stoned.... hier neemt ie iig een hijs van een denkbeeldige toeter...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:51 schreef Wup het volgende:
haha nou gaat MirSus weer klagen dat ik altijd op het minst charmante moment een screenshot maak....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:03 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is ie gewoon hartstikke stoned.... hier neemt ie iig een hijs van een denkbeeldige toeter...
Hij kijkt alsof hij Kwalbert Verlinke een zoentje wil geven.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
nou ja afwachten maar dus, hij heeft in elk geval wat moeite zijn ogen open te houden maar misschien was Albert Verlinden wel erg saai....
Tja, Wupke, je hebt ooit betere caps gemaakt. Die van Lizzy Vehmeijer in rose. (Ff een open deur intrappen....)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:06 schreef Wup het volgende:
haha nou gaat MirSus weer klagen dat ik altijd op het minst charmante moment een screenshot maak....
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:06 schreef Wup het volgende:
[..]
haha nou gaat MirSus weer klagen dat ik altijd op het minst charmante moment een screenshot maak....
een boksende Nielsquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
(Ff een open deur intrappen....)
dat valt nog heus niet mee om daar een behorlijk shot van te maken... mij lukt dat in elk geval nooit.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:33 schreef babette21 het volgende:
een boksende Niels![]()
EEN KOTSENDE ARIEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:33 schreef babette21 het volgende:
een boksende Niels![]()
Haha, Das een vertrouwd gezichtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:55 schreef Wup het volgende:
nog eentje voor Mirsus..
[afbeelding]
ONM 7 mei 2004,
Ellen Evenhuis heeft ruzie met Arthur van Walsum en neemt ontslag
mja dat shot werd hier weggecensureerd... zo vreemd.....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
EEN KOTSENDE ARIEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo kijkt Babetje als ze weer eens kwaad op mij is en "Oh Fuck You" tegen me roept.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:55 schreef Wup het volgende:
nog eentje voor Mirsus..
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:55 schreef Wup het volgende:
nog eentje voor Mirsus..
[afbeelding]
ONM 7 mei 2004,
Ellen Evenhuis heeft ruzie met Arthur van Walsum en neemt ontslag
Werd niet gecensureerd. De pik surfer .... eeehhhh... pic server kon 't niet meer zien of luchten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:02 schreef Wup het volgende:
mja dat shot werd hier weggecensureerd... zo vreemd.....
Wup, ik voel nattigheid. Zit je te watertanden ofzo?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:07 schreef Wup het volgende:
ik had nog wel een poging gedaan de striptease van Niels vast te leggen maar dat werd ook niet echt heel erg mooi.....
Attack op Niels, ONM 7 mei 2004
Niet mooi??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:07 schreef Wup het volgende:
ik had nog wel een poging gedaan de striptease van Niels vast te leggen maar dat werd ook niet echt heel erg mooi.....
[afbeelding]
Attack op Niels, ONM 7 mei 2004
Nee, die smeerpijp kietelt Renée aan de onderkant.......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
en Ellen heeft lol de topicvrouw
Leuk!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
en Ellen heeft lol de topicvrouw
[afbeelding]
OMN, 20 mei 2004
haha not even close!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo kijkt Babetje als ze weer eens kwaad op mij is en "Oh Fuck You" tegen me roept.![]()
Wat is er nou leuk aan de kop van Renée en de rug van LN?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:21 schreef babette21 het volgende:
Leuk!!!
Je moet heel wat kunnen eer je het Wupcertificaat krijgt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:24 schreef MirSus het volgende:
Jemig Wup, ik krijg dit echt niet voor elkaar zoals jij dat doet hoor![]()
Ik zit me hier wezenloos te knippen en plakken maar nee hoor![]()
![]()
je kan ze wel zonder logo van me krijgen hoor, maar die plaatst ik niet meer in het openbaar...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:24 schreef MirSus het volgende:
Jemig Wup, ik krijg dit echt niet voor elkaar zoals jij dat doet hoor![]()
Ik zit me hier wezenloos te knippen en plakken maar nee hoor![]()
![]()
kvind 't wel een gezellig kiekjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is er nou leuk aan de kop van Renée en de rug van LN?
is dat die kerel vn het klokhuis.. Jeroen nog iets.. die is ook oud geworden..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:25 schreef babette21 het volgende:
Sander () met enorme homo-sjaal:
Logisch, want Sander is irl een homo, net als Dennis Overeem en Robin Rienstra. Sander is de levenspartner van Wim Bax (Serge van Mieghem).quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:25 schreef babette21 het volgende:
Sander () met enorme homo-sjaal:
ja nou je het zegt, ik had 'm nog niet eens herkend!! beetje fatsig geworden...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:29 schreef Wup het volgende:
is dat die kerel vn het klokhuis.. Jeroen nog iets.. die is ook oud geworden..
dat is vast Sander zijn toedoen
Vatsig......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:31 schreef babette21 het volgende:
ja nou je het zegt, ik had 'm nog niet eens herkend!! beetje fatsig geworden...
je kan 't weer leuk verzinnen...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Logisch, want Sander is irl een homo, net als Dennis Overeem en Robin Rienstra. Sander is de levenspartner van Wim Bax (Serge van Mieghem).
volgens mij zien ze water branden??? Of Arthur in zijn mooie ochtendjas!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:34 schreef Wup het volgende:
en voor WIV eentje met Lizzy
[afbeelding]
ONM 10 juni 2004
Dat van Sander Poffele en Robin Rienstra is niet verzonnen. Zij zijn homo. Dat geldt overigens ook voor Robert de la Haye. Seth is volgens mij 2sexueel. Van Juan Wells weet ik het eigenlijk niet. Alleen Frits, Hidde, Tom (Mickers), Aram en Jop zijn heteromannen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:34 schreef babette21 het volgende:
je kan 't weer leuk verzinnen...
Dennis en Wim zijn idd homo IRL, net als Juan Wells en Seth Kamphuijs (of is die bi??). Wim was de enige die enigszins overtuigend hetero kon spelen....
hihi, uitprinten en inlijsten dezequote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:36 schreef babette21 het volgende:
volgens mij zien ze water branden??? Of Arthur in zijn mooie ochtendjas!!
Dit vinden wij natuurlijk helemaal Superquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:27 schreef Wup het volgende:
[..]
je kan ze wel zonder logo van me krijgen hoor, maar die plaatst ik niet meer in het openbaar...
teveel sneaky lurkers hier....
Er van uitgaande dat je een vrouw bent zou ik willen zeggen: dank je, lieverd en hier heb je een zoentje van W_i_v.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:34 schreef Wup het volgende:
en voor WIV eentje met Lizzy
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:40 schreef Wup het volgende:
hihi, uitprinten en inlijsten deze
[afbeelding]
en toen keken ze zo moeilijk!? Ik keek eerder opgelucht: gelukkig, geen kind voor Joyce!!!quote:maare, wat Renee en Lizzy betreft, ze hoorden hier van Joyce dat ze zojuist een miskraam gehad had.
haha ja, ik had een klaagzang verwacht... 'wat moet ik met die pot??'quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
... en toen sloeg Wup achterover ...
Normale mensen liggen om 11 uur in bed.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:48 schreef babette21 het volgende:Ge-wel-dig!! Wat zei hij toen ook alweer??
Iets van: moeten de mensen niks in bed doen ofzo????
Ik lag iig op de grond van 't lachen....![]()
Ach ja, als er dan zonodig kinderen moeten komen maken we er eentje bij Lizzy...... kan ze gelijk naar Ariels tietenmoederlijn ... ehhh ... tienermoederlijn bellen.quote:en toen keken ze zo moeilijk!? Ik keek eerder opgelucht: gelukkig, geen kind voor Joyce!!!
Er is niks zo lekker om te zien dan twee lebberende female stoten!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:51 schreef Wup het volgende:
'wat moet ik met die pot??'
jaaaaaaaaa ik weet zeker dat ik die quote hier op fok geplaatst heb maar ik ben te lui om het op te zoeken, maar zo was het wel ongeveer, ik heb daar ook zo vreselijk om moeten lachen toen...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:48 schreef babette21 het volgende:Ge-wel-dig!! Wat zei hij toen ook alweer??
Iets van: moeten de mensen niks in bed doen ofzo????
Ik lag iig op de grond van 't lachen....
hahaha, ja de schrijvers zijn na de zomerstop ook dat kinderwensverhaaltje vergeten en Joyce krijgt weer gewoon leukere lijntjes in het nieuwe seizoen.quote:en toen keken ze zo moeilijk!? Ik keek eerder opgelucht: gelukkig, geen kind voor Joyce!!!
Geef Bram maar een lijntje met een enorme lus aan het benedenste einde.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:56 schreef Wup het volgende:
hahaha, ja de schrijvers zijn na de zomerstop ook dat kinderwensverhaaltje vergeten en Joyce krijgt weer gewoon leukere lijntjes in het nieuwe seizoen.
Ellen aan de drank en Joyce aan de Alter!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:56 schreef Wup het volgende:
hahaha, ja de schrijvers zijn na de zomerstop ook dat kinderwensverhaaltje vergeten en Joyce krijgt weer gewoon leukere lijntjes in het nieuwe seizoen.
of 'n tiende verdieping + bananenschil!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geef Bram maar een lijntje met een enorme lus aan het benedenste einde.
En Huug weer aan de pep!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:58 schreef babette21 het volgende:
Ellen aan de drank en Joyce aan de Alter!!!!
Absoluut!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ellen aan de drank en Joyce aan de Alter!!!!
Of een karate-Doris met een zwarte band.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:59 schreef babette21 het volgende:
of 'n tiende verdieping + bananenschil!!
Of een (return from the dead) Bob in aktie!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Of een karate-Doris met een zwarte band.
Het is een AAP!!! ?? En moet je hem zien danquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:01 schreef Wup het volgende:
nog een Arthur klassieker
[afbeelding]
ONM 17 maart 2004
Arthur van Walsum over het nieuwe vriendje van dochterlief
Een aap, het is een AAP!!!!!!!!!!!!!
Leuk! Dan hoort ze weer "dddah ggehinnnik van een llololosllopent ppaert" als Bram er met Floor (die terugkeert) vandoor gaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:58 schreef babette21 het volgende:
Ellen aan de drank
ha, maar dat gaat niet zonder bitchfight!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:03 schreef babette21 het volgende:
ik zat ff te denken he, maar eigenlijk is de oplossing behoorlijk voor de hand liggend: ík ga gewoon de nieuwe Tara spelen!
Wup zelf heeft er ondertussen zo'n Claire-studie opzitten, dat die re-cast ook nogal voor de hand ligt... Alleen eh... dan vind ik wel dat Niels de overstap naar Tartara moet maken!!!
Da's dan de ultieme rol (Niels) voor mij.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:03 schreef babette21 het volgende:
dan vind ik wel dat Niels de overstap naar Tartara moet maken!!!
kom maar op!!!! (is meteen goed voor de kijkcijfers)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:07 schreef Wup het volgende:
ha, maar dat gaat niet zonder bitchfight!
shit, verraden door de wijn......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:08 schreef MirSus het volgende:
Jij??!![]()
Degene van jullie tweeën die wint mag Niels (mij) hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:09 schreef babette21 het volgende:
kom maar op!!!! (is meteen goed voor de kijkcijfers)![]()
haha, dacht eerst nog met dat glas aan Ellen maar neequote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
shit, verraden door de wijn......![]()
in dat geval: laat maar zitten...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Da's dan de ultieme rol (Niels) voor mij.
Haha, 1 van ons is gewoon alternate Ellen?!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
in dat geval: laat maar zitten...
ik dacht voor jou ook meer aan de re-cast van Carlo of Bram ("pick your guy-gay")
MirSus kan de rol van Ellen wel overnemen, na zo'n zelfde studie als Wup>>Claire...
oh nee, jullie zijn met z'n tweeën
De rol van een flikker geef je maar aan een Winston Gerstanowicz, o.i.d. De ONM-pedo heeft liever met Floor te maken......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:12 schreef babette21 het volgende:
ik dacht voor jou ook meer aan de re-cast van Carlo of Bram ("pick your guy-gay")
MirSus zijn er twee, dus uitermate voor de rol van Joyce geknipt.quote:MirSus kan de rol van Ellen wel overnemen, na zo'n zelfde studie als Wup>>Claire...
oh nee, jullie zijn met z'n tweeën![]()
haha, wat is dit nou voor melig shot?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:17 schreef babette21 het volgende:
Daan: Waarom heb je in Godsnaam zo'n apepakkie aan???
Ariël: Weet je dat dan niet? Wit kleedt enorm af!!
Charmant, erg charmantquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:21 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, wat is dit nou voor melig shot?
da's Katja uit Kroatie..... JP was erg van haar gecharmeerd dus Ellen verdient wel een leuker zuipvriendjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:22 schreef babette21 het volgende:
Is dit vrouwtje een drankmaatje van Ellen??? Ze heeft iig iets te diep in 't glaasje gekeken....![]()
Outbreak deel 2... zonder Aapje (Carlo kwam pas een jaar later) maar dat mocht de pret niet drukken:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:21 schreef Wup het volgende:
haha, wat is dit nou voor melig shot?
Jemig waar komen die van"daan"? Mars?!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:22 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Is dit vrouwtje een drankmaatje van Ellen??? Ze heeft iig iets te diep in 't glaasje gekeken....![]()
HET!?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:25 schreef babette21 het volgende:
het zorgde ervoor dat Kyra een half jaar in coma lag!!!
ojaaaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:25 schreef babette21 het volgende:
Outbreak deel 2... zonder Aapje (Carlo kwam pas een jaar later) maar dat mocht de pret niet drukken:
het zorgde ervoor dat Kyra een half jaar in coma lag!!!
Mooie lp van Doe Maar.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:27 schreef babette21 het volgende:
HET virus!!!!
Nee, want dan had Vic Kever zijn stamcellenonderzoek niet mogen doen en dan was die reageerbuis niet op de tegels gevallen en dan was het virus niet uitgebroken en dan was Kyra niet in coma geraakt en dan was ze nu nog steeds hoofdverpleegkundige en dan was ze nu met Bram en dan was Ellen nog superstoer!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:29 schreef Wup het volgende:
ojaaa
die Victor met zn experimentjes, dat hadden ze moeten verbieden, dan had Kyra nu kwijlend in een dwangbuisje gezeten.... in plaats van hijzelf.....
kandidaat nr. 1: Babettequote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:24 schreef Wup het volgende:
Ellen verdient wel een leuker zuipvriendje
* Bet is zojuist flauwgevallen na het besef dat ze het met wiv eens is......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, want dan had Vic Kever zijn stamcellenonderzoek niet mogen doen en dan was die reageerbuis niet op de tegels gevallen en dan was het virus niet uitgebroken en dan was Kyra niet in coma geraakt en dan was ze nu nog steeds hoofdverpleegkundige en dan was ze nu met Bram en dan was Ellen nog superstoer!
Ja ik dacht haar ook al ergens van te kennen, nu weet ik 't weer: de AAquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:38 schreef Wup het volgende:
je verhaal klopt gewoon Babette.....nog een Katja, weer met drank
[ 2 van 2 keer dat ze in beeld is geweest, dat zegt natuurlijk genoeg]
[afbeelding]
dat mens kijkt nog scheler dan Micky Hoogendijk:) Trijntje Oosterhuis
Oh, dan is het nu mijn kans! Je ligt nu toch buiten westen, hahahahahahahahahahahahahahahaha!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:38 schreef babette21 het volgende:
Bet is zojuist flauwgevallen na het besef dat ze het met wiv eens is......![]()
maar.... dat wil toch niet zeggen dat hij dat kind ook weer moest oplappen....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:38 schreef babette21 het volgende:
* Bet is zojuist flauwgevallen na het besef dat ze het met wiv eens is......![]()
Eentje die zuipt, boert, op de bank ligt te stinken, die lalt, die "in een derderangs western" terecht komt, die haar zus Rala de pruik uittrekt, die Frank en Chris als Crank en Fis uitspreekt. Kortom: herrieschoppuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:45 schreef MirSus het volgende:
Ja ook mee eens, wij willen ook een stoere Ellen![]()
Die zuipt zelfs lege glazen leeg.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:47 schreef Wup het volgende:
misschien mag Claire nu het nu ook een keertje op een zuipen zetten van ellende...
ze raakt hem al flink maar ze zat nooit...
* Wup stemt voor een ladderzatte Claire.....*
Ja Bram viel in het begin nog mee, nu is hijquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:47 schreef babette21 het volgende:
* Babette is nu werkelijk in shock:
MirSus vindt (offeh: vinden, nou ja, irritant gedoe) Ravi irritanter dan Bram !!! Dat kán toch niet. Bovendien op de hele familie De Zeeuw gestemd.... en wat heeft iedereen (oke, 3 van de 7) toch tegen Aïsha?????
familie de Zeeuw was stoer.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:47 schreef babette21 het volgende:
* Babette is nu werkelijk in shock:
MirSus vindt (offeh: vinden, nou ja, irritant gedoe) Ravi irritanter dan Bram !!! Dat kán toch niet. Bovendien op de hele familie De Zeeuw gestemd.... en wat heeft iedereen (oke, 3 van de 7) toch tegen Aïsha?????
Daarom gaan Bet en ik meespelen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:47 schreef MirSus het volgende:
We willen zowieso mèèr stoere mensen in ONM, nu lijkt het nog nergens op
oh yeah!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:50 schreef Wup het volgende:
familie de Zeeuw was stoer.
Ze staat tegenover Miguel Zwart... maar ik heb hetzelfde: figuren als Jur, Sid, Bennie en Mischa zijn afgevallen omdat ze tegenover iemand staan die nu eenmaal leuker is... Alleen snap ik niet dat mensen Miguel boeiender vinden dan Aïsha, die man gaf alleen maar geld uit, leefde te ongezond en liet zich uiteindelijk invriesen... niks bijzonders...quote:Aisha vond ik niet zo bijzonder.... ik weet niet tegenover wie ze staat maar ik vind bijvoorbeeld Jur van Elst ook nul irritant, maar ja.......
hey heb ik dat gevecht nu al verloren...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daarom gaan Bet en ik meespelen.
Ja absoluutquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:54 schreef Wup het volgende:
stoer is idd. wel oke, ik zie graag weer wat meer humor, daar was Ellen ook zo goed in.
en Bettina niet te vergeten.
zo denk ik dus over Aisha.....en foute tegenspelers hielpen haar ook niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:55 schreef babette21 het volgende:
Alleen snap ik niet dat mensen Miguel boeiender vinden dan Aïsha, die man gaf alleen maar geld uit, leefde te ongezond en liet zich uiteindelijk invriesen... niks bijzonders...
ik vond Ravi en Serge ook altijd erg grappigquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:54 schreef Wup het volgende:
stoer is idd. wel oke, ik zie graag weer wat meer humor, daar was Ellen ook zo goed in.
en Bettina niet te vergeten.
Daphne???quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:56 schreef Wup het volgende:
hey heb ik dat gevecht nu al verloren...
shit ik had mn grote zus mee moeten nemen.....
mja zij kan ook goed vals zijn hoor....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:01 schreef babette21 het volgende:
Daphne???
Die voost nu elke avond met Lars Ekstrom.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:01 schreef babette21 het volgende:
Daphne???![]()
ik heb 't precies andersom, ik vond haar altijd wel oke, maar die spinnenverhaallijn vond ik zó achterlijk.... ze is meteen in mijn achting gezakt... (hoewel dat - zoals altijd - weer eens een fout van de schrijvers was)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:01 schreef MirSus het volgende:
Vond Aïsha en Miguel allebei niet echt heel erg boeiend eigenlijk, maar het was idd wel ff spannend met Aïsha.
en de Arthurhumor moeten we nu ook al missen...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:59 schreef babette21 het volgende:
ik vond Ravi en Serge ook altijd erg grappig
en vaste relaties maken de dames saai dus ze moeten ook wat losbandig blijven.....quote:en over stoere wijven, volgens mij heb ik de "hoofdingrediënten" net ineens bedacht, a.d.h.v. enkele overeenkomsten tussen Reina, Babette en Tara. Op het eerste gezicht zijn ze misschien heel verschillend maar dat blijkt mee te vallen: ze hebben alle 3 een rijke pa, ze zijn verwend en hebben een grote muil... blijkbaar de perfecte formule voor de jonge soapbitch...
oh ja en de 'meer volwassen' soapbitch is vooral vals en ambitieus.... ook altijd goed haha!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |