nee, hij had iets rationeels in de muziek willen doen als hij geen topman van unilever was gewordenquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:49 schreef tong80 het volgende:
Heeft ie nog ejaculerende spuitende vrouwen laten zien die klaarkomen op een zeiltje ?
Pianostemmer?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nee, hij had iets rationeels in de muziek willen doen als hij geen topman van unilever was geworden
quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:49 schreef tong80 het volgende:
Heeft ie nog ejaculerende spuitende vrouwen laten zien die klaarkomen op een zeiltje ?
Misschien bij dat programma van Jos Brinkquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:55 schreef tong80 het volgende:
Maar wanneer zien we nou eens Pipo de Clown, Swiebertje, Klassewerk, één van de acht, Teach inn, Berry van Aerle of andere werkelijke hoogtepunten.
Boggle.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:55 schreef tong80 het volgende:
Maar wanneer zien we nou eens Pipo de Clown, Swiebertje, Klassewerk, één van de acht, Teach inn, Berry van Aerle of andere werkelijke hoogtepunten.
Je kan 'm niet meer wegstemmenquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:58 schreef pberends het volgende:
542.000 kijkers had Theo Maassen gemiddeld vorige week. Ben morgen benieuwd naar deze kijkcijfers
En daar kijk ik met genoegen naar.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien bij dat programma van Jos Brink
Die nostalgie programma's scoren goed trouwens, josje brink, laat ze maar lachen, de tien, de jaren whatever, paul de leeuw aan tafel ofzo, zomergassies en meer van dat soort troep.quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daar kijk ik met genoegen naar.
Beat me.
We zijn ook al zo oudquote:Op maandag 16 augustus 2004 01:11 schreef tong80 het volgende:
Ja heerlijk ik krijg er geen genoeg van.
Ja, zoals Oppassen. Als ik bij zomergasten zat, ging er wel een uurtje Oppassen tegenaan hoor! De jeugd zou moeten leren wat echte bagger is.quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:13 schreef tong80 het volgende:
Maar we geven er wel een intullectueleu draai aan. Dat mist de huidige generatie. Wij kunnen de bagger van vroeger in het juiste perspectief plaatsen.
Oppassen is geen bagger van vroeger, dat heb zelfs ik nog meegemaaktquote:Op maandag 16 augustus 2004 01:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, zoals Oppassen. Als ik bij zomergasten zat, ging er wel een uurtje Oppassen tegenaan hoor! De jeugd zou moeten leren wat echte bagger is.
Jij vindt de keuken leuk, dus neem 'm, maar ik niet.quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oppassen is geen bagger van vroeger, dat heb zelfs ik nog meegemaakt
quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:29 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
die ouwe van vanavond heeft wel een CULTfilm uitgekozen, vinden jullie niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |