Tja, als je een dialoog wilt aangaan om de integratie te bevorderen lijkt me dit nou niet bepaald de juiste wegquote:Volgens Hirsi Ali zal de film tot grote consternatie leiden. "De hele moslimwereld zal over me heenvallen", zegt zij in NRC Handelsblad.
de halve moslimwereld (en politiek correcte sympathisanten) valt bij het minste of geringste kritiek op hun cultuur/geloof al over je heen, dus wat dat betreft maakt het geen donder uit.quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:38 schreef schatje het volgende:
Theo van Gogh bewaakt wegens islamfilm
[afbeelding]
[..]
Tja, als je een dialoog wilt aangaan om de integratie te bevorderen lijkt me dit nou niet bepaald de juiste weg.
Nee, eigenlijk niet nee.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
de halve moslimwereld (en politiek correcte sympathisanten) valt bij het minste of geringste kritiek op hun cultuur/geloof al over je heen, dus wat dat betreft maakt het geen donder uit.
Dat zou wel een hoop Jiskefet wordenquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb er wel zin in, vanavond. Hoewel ik het nog steeds zelden echt eens ben met Theo kan ik hem wel waarderen. En ik denk dat Hirsi Ali ook wel boeiend zal zijn.
Theo van Gogh als zomergast, zou dat trouwens niet iets zijn?![]()
Dat is een vrijbrief om maar lekker te provoceren?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
de halve moslimwereld (en politiek correcte sympathisanten) valt bij het minste of geringste kritiek op hun cultuur/geloof al over je heen, dus wat dat betreft maakt het geen donder uit.
Nou ja, je mag laten zien wat je wilt volgens mij. Dus in zoverre moet dat kunnen. En Ayaan heeft vroeger bijna nooit TV gekeken, dus ze moet toch ergens de tijd mee vullen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:40 schreef SCH het volgende:
Sinds wanneer maken zomergasten eigenlijk een eigen filmpje??
Is dat zo?quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, je mag laten zien wat je wilt volgens mij.
Nou nee hoor, er gaat nogal wat redactiewerk en overleg aan vooraf.quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, je mag laten zien wat je wilt volgens mij.
Binnen bepaalde grenzen natuurlijk, maar de gast staat centraal, dus dan lijkt het me dat je ook een zelfgemaakt filmpje mag laten zien, als je dat wilt. Ik neem niet aan dat het 3 uur duurt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou nee hoor, er gaat nogal wat redactiewerk en overleg aan vooraf.
Hoera! De ENIGE fatsoenlijk gemotiveerde mening in dit topic. Hulde!! (En nog mee eens ook.)quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:40 schreef zodiakk het volgende:
Ik vond het een ontzettend intrigerende man. Het gesprek wasook veel persoonljker dan de voorgaande afleveringen. Ik was echt oprecht geboeid, juist ook omdat het over dingen ging waar ik normaliter nooit bij stilsta. Ik vond de Asmat met de klompen aan geweldig en het onderwerp schaamte vond ik erg interessant. Goldsmith is niet de meest energieke man met zijn zachte uitspraken, een beetje zijig ook, maar wat hij zei was interessant en ik vond de hele avond een heel eigen 'kleur' hebben. Al die verwondering die hij heeft voor nieuwe, vreemde en aparte dingen. De verbanden die hij maakt weten de boel allemaal zo speels te relativeren, dat vind ik mooi. Ik heb gewoon de hele avond naar iemand zitten kijken die als kind in Amsterdam-Zuid cricket speelde en 5 jaar van zijn leven ergens in donker Afrika aan visjes heeft gegeven en bij een schaamteclubje zit. Zulke mensen zijn juist zo interessant omdat ze anders zijn en daar juist niet mee te koop lopen.
Ik heb me juist voorgenomen haar vanavond niet te gaan mogen, wie weet valt het dan achteraf nog enigszins mee.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:47 schreef Koekepan het volgende:
Ik heb me trouwens voorgenomen om Hirsi Ali te gaan mogen, vanavond. Heel benieuwd wat het gaat worden.
De énige met wie jij het eens bent (niet verrassend, je bent het vermoedelijk ongelezen al met hem eens) is dús de enige gemotiveerde mening?quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:56 schreef Koekepan het volgende:
Hoera! De ENIGE fatsoenlijk gemotiveerde mening in dit topic. Hulde!! (En nog mee eens ook.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |