Gisteren nummer 17 gescoord!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:40 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vraag me af waar (de aankondiging van) deel 17 blijft. Ze kwamen telkens half november, maar dacht dat ze een week of 2-3 van te voren al aangekondigd waren (d.w.z. de voorkant stond online).
Die hele serie is mooi. Ook die van die twee huizen: één aan de straat, één op een berg met lange oprijlaan. Dirkjan belt aan bij de laatste, maar hoort dan dat hij bij de buren moet zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:36 schreef bazbo het volgende:
Deze is van een jaar of wat geleden. Vind ik een van de leukste ooit.
[ afbeelding ]
leerzaam ookquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:01 schreef bazbo het volgende:
De cartoon van gisteren in het AD.
[ afbeelding ]
Ik moest grinniken.
Ik vind 'm ook leuk maar heb het gevoel dat ik een clou misquote:Op zondag 19 april 2015 10:31 schreef bazbo het volgende:
Die van afgelopen vrijdagmorgen 17 april vond ik ook wel weer een leuke:
[ afbeelding ]
In het nieuwste album staat een hele reeks strips in Easy Rider thema, gecombineerd met From Dusk Till Dawn referentiesquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:21 schreef bazbo het volgende:
Die van vandaag vond ik ook weer bijzonder. Weet niet waarom, eigenlijk.
daar heb ik er veel van in de krant voorbij zien komenquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
In het nieuwste album staat een hele reeks strips in Easy Rider thema, gecombineerd met From Dusk Till Dawn referentiesDirkjan 21, kon er weer veel om lachen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |