vanochtend gebeld door ene heer [censuur] aangaande mijn cv op monsterboard, of die nog actief was. en of ie dat was!!quote:Nog ontwikkeling op banengebied?
Lummel.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vanochtend gebeld door ene heer [censuur] aangaande mijn cv op monsterboard, of die nog actief was. en of ie dat was!!
hij had namelijk minimaal 4 banen op mijn gebied in mijn regio (arnhem, nijmegen, apeldoorn, doetinchem) op de financiele administratie met de mogelijkheid voor vast dienstverband.
ik vertelde hem dat ik nu vakantie heb, dat was ook geen enkel probleem. we hebben afgesproken na mijn vakantie weer contact met elkaar op te nemen om de volgende stap te nemen
Korteland maandag open, maandagavond koopavond.... dinsdag dichtquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:44 schreef ZX9R het volgende:
Het is maandag....![]()
geen enkele motorzaak open.
Ik ook!quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Lummel.
Vakantie mag een mogelike baan toch niet in de weg staan.
Gewoon in je vakantie moeten afspreken!
Tenminste, dat zou ik gedaan hebben.
tja, ik eigenlijk ook maar ik zei dat ik vakantie had en hij nam het meteen over door te zeggen dat het geen probleem is en dat er geen haast bij is.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Lummel.
Vakantie mag een mogelike baan toch niet in de weg staan.
Gewoon in je vakantie moeten afspreken!
Tenminste, dat zou ik gedaan hebben.
Daar wordt je echt niet vrolijk vanquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:10 schreef ZX9R het volgende:
Kiri:
Het kan toch een koelsysteemprobleem zijn
Bij Kawa is het zo dat er in het koelsysteem vlokken/proppen kunnen ontstaat (lijkt mij niet gezien de helderheid van de koelvloeistof en het niet aantreffen van sludge)
Als dat het geval is, moet de hele brommer (lopend) naar Kawa Nederland om gespoeld te worden.
Morgen maar es ff terugbellen want dan is de persoon die er over gaat er weer.
Zucht...
Tot zo laters Zal wel weer een uur of 11 worden voordat we terug zijnquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:49 schreef ZX9R het volgende:
Jongens, ik ga motor rijden!
Laters!
Kijk je wel uit met die meneren en dames die op je CV bij monsterboard reageren? Vaak zijn het van die wervingsbedrijven die gouden bergen beloven maar ondertussen niks waar maken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vanochtend gebeld door ene heer [censuur] aangaande mijn cv op monsterboard, of die nog actief was. en of ie dat was!!
hij had namelijk minimaal 4 banen op mijn gebied in mijn regio (arnhem, nijmegen, apeldoorn, doetinchem) op de financiele administratie met de mogelijkheid voor vast dienstverband.
ik vertelde hem dat ik nu vakantie heb, dat was ook geen enkel probleem. we hebben afgesproken na mijn vakantie weer contact met elkaar op te nemen om de volgende stap te nemen
Snelle motoren, snel posten. Niet zo moeilijk toch?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:18 schreef Racing_X-Ray het volgende:
sjezus
jullie topics gaan snel
laatst postte ik nog ik topic 65
tis niet bij te houden
thx voor de tip/waarschuwingquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met die meneren en dames die op je CV bij monsterboard reageren? Vaak zijn het van die wervingsbedrijven die gouden bergen beloven maar ondertussen niks waar maken.
Vandaag ook door eentje gebeld, Quality Selections oid genaamd. (is maar een voorbeeldje maar bij dat soort lui kom je niks verder.)
Niet verkeerd bedoeld hoor maar ik kan me de tijd nog herinneren dat mijn vriendin vrijwel dagelijks door dat soort gasten gebeld werd......
Ze hebben allemaal hetzelfde gemeen: je moet eens bij ze langskomen om je loopbaan onder de loep te leggen. (of hetzelfde maar dan in andere bewoordingen.)
bedoelde het ook in de breedste zin van het woord.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx voor de tip/waarschuwing
maar er is geen sprake geweest van loopbaan onder de loep nemen oid, hij had het over 4 concrete banen bij bedrijven waar nu een interim een tijdelijke oplossing biedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |