Allebeiquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:07 schreef Virus.NL het volgende:
Je haat fietsen? Volgens mij haat je het lopen met een fiets
Die haat ik ookquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:07 schreef FoXje het volgende:
Koop een auto.
Ik hou van vrouwen maar niet allemaalquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:09 schreef p-etr-a het volgende:
Alweer een fiets-haat-topic.
Ik hou van fietsen!
Nee, dat kan ook niet, ik hou ook niet van alle fietsen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:09 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Ik hou van vrouwen maar niet allemaal
Hoeveel versnellingen heeft ie?? En hoeveel jaar anti-roest garantie zit erop??quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[afbeelding]
koop deze, gaat nooit lek
en hij is natuurlijk stoer
dat noemt men dom. fiets aan de kant van de weg zetten. slot erop. en met de bus naar huis. voila. dan thuis de auto pakken en fiets ophalen. gaat sneller en is minder vermoeiend.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb wel mooi 1,5 uur met de fiets aan mn hand gelopen met deze warmte
als er nou geen bus rijdquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat noemt men dom. fiets aan de kant van de weg zetten. slot erop. en met de bus naar huis. voila. dan thuis de auto pakken en fiets ophalen. gaat sneller en is minder vermoeiend.
Dan haal je de bandenlichtertjes, plakkertjes, lijm en pompje uit je tas, en tien minuutjes later zit je weer fluitend op je fietsje!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:37 schreef Steve-O het volgende:
als er nou geen bus rijd
Een band plakken met 34 graden = not done.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:25 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dan haal je de bandenlichtertjes, plakkertjes, lijm en pompje uit je tas, en tien minuutjes later zit je weer fluitend op je fietsje!
Of doorzettingsvermogenquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat noemt men dom.
Je kon ook gwoon je band plakkenquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
IK HAAT FIETSEN! Serieus! Net 7km met de fiets aan mn hand naar huis gelopen!![]()
Was op weg naar mn werk, lekke bandWas op de helft ongeveer (werk is 10km fietsen)
Tja, kon 2 dingen doen.... naar huis gaan en hopen op tijd te zijn en op pa's fiets, of naar werk lopen en zien hoe ik thuis kom
Mja, naar huis gelopen, ben net thuis, zijn rond 8 uur klaar, werk opgebeld en die zeiden gelukkig blijf maar thuis, anders kon ik weer 10km gaan fietsen met die warmte
Zucht
dan moet je niet zeurenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Of doorzettingsvermogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |