Welk fietspadquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga gewoon op de daarvoor bestemde fietspaden rijden....
Snelweg? Ja, daar heb je ook echt mooie bochtjesquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:13 schreef _Arthur het volgende:
Ik denk, lekker met m'n gezinnetje, vrouw, zoon en dochter een stukje fietsen over dijk. Komt er zo'n snelheids duivel malloot op z'n door hormonen opgefokte brommer langs scheuren.
Kunnen die malloten dat niet lekker op de snelweg doen en ons rustig laten fietsen.
Ik zou het wel cool vinden, hele tijd vroaaaaapppppquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alsof de mensen die langs dat dijkje wonen al die motoren zo leuk vinden.
26 keer een klaverblad in zijn geheel ronden?quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Snelweg? Ja, daar heb je ook echt mooie bochtjes
Nee dat is geen reet aan. Te weinig variatie. En houd ik geen stepjes meer over.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
26 keer een klaverblad in zijn geheel ronden?
Als er prachtige stukjes zijn daar, waarom wil je zo hard gaan rijden dan ?quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom moeten mensen per se op zondag over de Lekdijk gaan fietsen als IK wil gaan motorrijden....
Ze rijden alleen maar in de wegEn opzij gaan ho maar....
Rijd nogal irritant.... kwam niet boven de 80 op sommige (prachtige) stukjes van de dijk
Eh, hoe harder hoe leuker?quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:25 schreef Logitik het volgende:
[..]
Als er prachtige stukjes zijn daar, waarom wil je zo hard gaan rijden dan ?
quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:25 schreef wouter37 het volgende:
zit ik op de fiets komt er zo'n @!^% motor rijder aan
Ik snap het prima hoor. Maar laat een ander ook van dat dijkje genieten in plaats van de egoïstische huilie uit te hangen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee dat is geen reet aan. Te weinig variatie. En houd ik geen stepjes meer over.
Dijkjes zijn het leukst. Lekker werken. Maar dat snappen jullie niet.
Je mag toch ook niet harder dan 80 daar?quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:06 schreef Rietvaerder het volgende:
....
Rijd nogal irritant.... kwam niet boven de 80 op sommige (prachtige) stukjes van de dijk
60quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:30 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Je mag toch ook niet harder dan 80 daar?
Mag ik dan klagen over jou geklaag?quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Schelden is een teken van zwakte.....
Waarom keert iedereen zich tegen meDit is toch Klaagbak, laat mij klagen dan
Dan kan je net zo goed achter die fietsers blijven rijden en heb je er ook geen last vanquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
60
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |