vanochtend gebeld door ene heer [censuur] aangaande mijn cv op monsterboard, of die nog actief was. en of ie dat was!!quote:Nog ontwikkeling op banengebied?
Lummel.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vanochtend gebeld door ene heer [censuur] aangaande mijn cv op monsterboard, of die nog actief was. en of ie dat was!!
hij had namelijk minimaal 4 banen op mijn gebied in mijn regio (arnhem, nijmegen, apeldoorn, doetinchem) op de financiele administratie met de mogelijkheid voor vast dienstverband.
ik vertelde hem dat ik nu vakantie heb, dat was ook geen enkel probleem. we hebben afgesproken na mijn vakantie weer contact met elkaar op te nemen om de volgende stap te nemen
Korteland maandag open, maandagavond koopavond.... dinsdag dichtquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:44 schreef ZX9R het volgende:
Het is maandag....![]()
geen enkele motorzaak open.
Ik ook!quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Lummel.
Vakantie mag een mogelike baan toch niet in de weg staan.
Gewoon in je vakantie moeten afspreken!
Tenminste, dat zou ik gedaan hebben.
tja, ik eigenlijk ook maar ik zei dat ik vakantie had en hij nam het meteen over door te zeggen dat het geen probleem is en dat er geen haast bij is.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Lummel.
Vakantie mag een mogelike baan toch niet in de weg staan.
Gewoon in je vakantie moeten afspreken!
Tenminste, dat zou ik gedaan hebben.
Daar wordt je echt niet vrolijk vanquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:10 schreef ZX9R het volgende:
Kiri:
Het kan toch een koelsysteemprobleem zijn
Bij Kawa is het zo dat er in het koelsysteem vlokken/proppen kunnen ontstaat (lijkt mij niet gezien de helderheid van de koelvloeistof en het niet aantreffen van sludge)
Als dat het geval is, moet de hele brommer (lopend) naar Kawa Nederland om gespoeld te worden.
Morgen maar es ff terugbellen want dan is de persoon die er over gaat er weer.
Zucht...
Tot zo laters Zal wel weer een uur of 11 worden voordat we terug zijnquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:49 schreef ZX9R het volgende:
Jongens, ik ga motor rijden!
Laters!
Kijk je wel uit met die meneren en dames die op je CV bij monsterboard reageren? Vaak zijn het van die wervingsbedrijven die gouden bergen beloven maar ondertussen niks waar maken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vanochtend gebeld door ene heer [censuur] aangaande mijn cv op monsterboard, of die nog actief was. en of ie dat was!!
hij had namelijk minimaal 4 banen op mijn gebied in mijn regio (arnhem, nijmegen, apeldoorn, doetinchem) op de financiele administratie met de mogelijkheid voor vast dienstverband.
ik vertelde hem dat ik nu vakantie heb, dat was ook geen enkel probleem. we hebben afgesproken na mijn vakantie weer contact met elkaar op te nemen om de volgende stap te nemen
Snelle motoren, snel posten. Niet zo moeilijk toch?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:18 schreef Racing_X-Ray het volgende:
sjezus
jullie topics gaan snel
laatst postte ik nog ik topic 65
tis niet bij te houden
thx voor de tip/waarschuwingquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met die meneren en dames die op je CV bij monsterboard reageren? Vaak zijn het van die wervingsbedrijven die gouden bergen beloven maar ondertussen niks waar maken.
Vandaag ook door eentje gebeld, Quality Selections oid genaamd. (is maar een voorbeeldje maar bij dat soort lui kom je niks verder.)
Niet verkeerd bedoeld hoor maar ik kan me de tijd nog herinneren dat mijn vriendin vrijwel dagelijks door dat soort gasten gebeld werd......
Ze hebben allemaal hetzelfde gemeen: je moet eens bij ze langskomen om je loopbaan onder de loep te leggen. (of hetzelfde maar dan in andere bewoordingen.)
bedoelde het ook in de breedste zin van het woord.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx voor de tip/waarschuwing
maar er is geen sprake geweest van loopbaan onder de loep nemen oid, hij had het over 4 concrete banen bij bedrijven waar nu een interim een tijdelijke oplossing biedt.
Wat begrijp je er niet van dan ??quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Schiet mij maar lek, ik snap dat tvp gedoe nog steeds niet
quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:45 schreef hollander172 het volgende:
Kijk je wel uit met die meneren en dames die op je CV bij monsterboard reageren? Vaak zijn het van die wervingsbedrijven die gouden bergen beloven maar ondertussen niks waar maken.
Niet verkeerd bedoeld hoor maar ik kan me de tijd nog herinneren dat mijn vriendin vrijwel dagelijks door dat soort gasten gebeld werd......
Ze hebben allemaal hetzelfde gemeen: je moet eens bij ze langskomen om je loopbaan onder de loep te leggen. (of hetzelfde maar dan in andere bewoordingen.)
quote:Een gewaarschuwd mens telt voor twee denk ik maar, ik zal wel enorm negatief overkomen. (je wordt af en toe echt gestoord van die klojo's)
..het artikel staat er bij inclusief haar naam uiteraard.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat Kim nietAssistent van Arjan.. Kim Crolla
quote:twee vragen hoe oud is die motor en ruil je ook in.
heb een suzuki sv1000s uit 2003 met weinig km en vele extra's.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:05 schreef Rietvaerder het volgende:
T955i Daytona... Thundercat.... ZX6R.. ZX9R, GSX-R600..... zucht
quote:Ik zag je R1100s op marktplaats staan.
Welk jaar is deze R en ben je eerste eigenaar?
Waar gekocht en waar in onderhoud?
Hoor van je,
Arnold
Morgen krijg ik foto's over de mail zo is toegezegd..quote:Pontiac Firebird 3.4 V6 '94 Coupe
Automaat, zwart met teflon bescherming, 1e eigenaar, '94 op naam, import NL uit D,LPG 50l netto, 1 op 8.5, luchtvering achter met niveaureg., afneembare trekhaak tot 800 kg, revisie versnellingsbak, extra oliekoeler, pakkingen motor nieuw, motor gebruikt geen (!) olie, nieuwe banden Good Year, remschijven en blokken nieuw, carkit handsfree nokia, geluidsinstallatie met 10 speakers en 5x
equalizer, elektr. stoelen ... etc., alleen gebruikt voor lange afstanden, zeer betrouwbaar, dus ideaal voor dagelijks gebruik!
... Thundercat.... T955iquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Woef! Woef!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Hond, zeg dan ook wat je er van vond
T955i was vandaag toch?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
... Thundercat.... T955i![]()
![]()
Cat is wel een echte allrounder.... T955i krijg je al snel last van je polsen e.d.
2 keer gewaarschuwd nu dus...ok, zal er zeker rekening mee houdenquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]Je bent me voor maar ja ik lag ook lekker aan het strand .. of in het water..
![]()
quote:nou heel jammer want ik vind het wel een hele mooi bike .ik kan je dan wel een pris gaan noemen wat ik bij zou willen betalen maar dat is waarschijnlijk niet waar jij aan zat te denken.
aan mijn soes is ook veel verbouwd dus sturen doet hij nou heel erg strak en de looks zijn ook beter dan orgineel.doe er een foto bij dan kun je hem zien.mocht je je bedenken en toch een prijs willen noemen wat je bij moet hebben of iemand voor mijn bike weet hoor ik het graag. groetjes:john
Jepquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zal wel vet klinken met die demper
remmen moeilijk doseerbaar? schakelbakquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja zal het wel vertellen nog een keer, omdat jij het bent![]()
Rijd gewoon perfect.... perfecte wegligging zowel in bochten als rechuit, stuurt heel lekker licht. Remmen zijn ook wel toppie, maar een beetje happerig....
En het leukste is dat ie onderin veel vermogen heeft maar ook hoog in de toeren! Echte combinatie tussen 2 en 4 cilinder dus
De schakelbak vond ik ronduit kut
Nee, happerigquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
remmen moeilijk doseerbaar?
iddquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Kontje vind ik ook erg mooi
Ja helaas, lelijke pot he..quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is die ovale een standaard demper?
http://members.rott.chello.nl/amridder/sjobo2001-07-09.wmvquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
welk?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Rijd gewoon perfect.... perfecte wegligging zowel in bochten als rechuit, stuurt heel lekker licht. Remmen zijn ook wel toppie, maar een beetje happerig....
En het leukste is dat ie onderin veel vermogen heeft maar ook hoog in de toeren! Echte combinatie tussen 2 en 4 cilinder dus![]()
ja..vond het niet echt indrukwekkend op dit filmpje...quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Beetje richting het eind skippen waar ze gaan wheelien
Kan je beetje idee krijgen van het geluid.... niet dat je nu weet hoe ie in het echt klinkt maar toch
Nee, omdat je niet weet hoe ie in t echt klinktquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja..vond het niet echt indrukwekkend op dit filmpje...
Er zijn in het begin frame's met de hand gemaakt .. en die waren eh .. niet erg constant.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Tankslappers zijn stoer![]()
Ik hoor wel wat je bedoelt .. beetje 2 cylinder achtige roffel .. terwijl hij wel gewoon hoogtoerig doortrekt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, omdat je niet weet hoe ie in t echt klinkt
Mijn oog was er ook al eens opgevallen een maand of 6 geleden..quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:48 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motoroccasion.(...)tId=12331&idnr=91849
Pepijn![]()
looks zijnquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn oog was er ook al eens opgevallen een maand of 6 geleden..
Leuke en aparte fiets voor relatief weinig geld ..
En ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:19 schreef RB het volgende:
Bent ikke weer![]()
Was weer een monster Mooie rit veel bochten en b weggetjes, totale route 170 Kmquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En ?
Hey ik dacht dat je een behouden rijder was !quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:27 schreef RB het volgende:
[..]
Was weer een monster Mooie rit veel bochten en b weggetjes 170 Km![]()
![]()
Dat redt Riet niet met zijn 25Kw plofquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:33 schreef ondeugend het volgende:
aha ik zie de edit... ik schrok al ! nog een rietje in spe !![]()
Maar wel een hele mooie rit, Volgende week weer?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:36 schreef ZX9R het volgende:
Tering wat een rit!!!
Vol gas de bochten in vliegen en nog voller gas eruit komen!!!
Wat red ik niet?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:35 schreef RB het volgende:
[..]
Dat redt Riet niet met zijn 25Kw plof![]()
Engels he..... goed dusquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe zit het met de betrouwbaarheid?
Hetzelfde wat Luc net hier schreef zo enthousiast was RB vorige week in MSNquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
2 vingers.....quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:36 schreef ZX9R het volgende:
Tering wat een rit!!!
Vol gas de bochten in vliegen en nog voller gas eruit komen!!!
Diet is idd beter!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:49 schreef Patrick281 het volgende:
Luc! .. is dit beter ..
[..]
Morgen krijg ik foto's over de mail zo is toegezegd..![]()
![]()
En uiteraard gaat er niets boven een dikke V8, maar deze valt binnen budget
-en als het echt een 1994 model blijkt dan spring ik een gat in de lucht..
quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hetzelfde wat Luc net hier schreef zo enthousiast was RB vorige week in MSN
Het moet wel een bijzonder cluppie zijn daar uit Friesland.
beterquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Engels he..... goed dus
Jos Brinkquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
betermissch toch es wat serieuzer naar kijken dan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeg zomaar wat
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Lucje
Kijk je uit
was een goeie binnenkomerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:40 schreef ZX9R het volgende:
had ik er dan af moeten gaan?
Wel iets heel stoms gedaan vandaag.
We stonden klaar om te vertrekken en mijn brommer staat op de middenstandaard.
Ik start dat din en ik wil erop gaan zitten.
Zwaai mijn been over de buddyzit heen en ga zitten.
Doordat de motoren op een schuinte staan, naar voren gericht, schiet de brommer wat decimeters naar voren en dus van zijn zijstandaard.
Flikkert dat ding dus om. Ik kon hem nog net houden dus hij heeft niet op de grond gelegen.
Maar het veelde niet scheel!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:38 schreef RB het volgende:
Rietje doet de route met twee vingers in de neus Luc![]()
En toen plaatstte ze je achteraan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:40 schreef ZX9R het volgende:
had ik er dan af moeten gaan?
Wel iets heel stoms gedaan vandaag.
We stonden klaar om te vertrekken en mijn brommer staat op de middenstandaard.
Ik start dat din en ik wil erop gaan zitten.
Zwaai mijn been over de buddyzit heen en ga zitten.
Doordat de motoren op een schuinte staan, naar voren gericht, schiet de brommer wat decimeters naar voren en dus van zijn zijstandaard.
Flikkert dat ding dus om. Ik kon hem nog net houden dus hij heeft niet op de grond gelegen.
Maar het veelde niet scheel!
Dat klopt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:41 schreef RB het volgende:
ze stonden wel meteen klaar om te helpen
Nee, toen zeiden ze dat ik maar vooraan moest gaan rijden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En toen plaatstte ze je achteraan?
asteffekan bennik weer van de partij!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:43 schreef RB het volgende:
Is wel een gezellige club, volgende week weer van de partij?
Sprekken we wel weer wat af als het zover is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
asteffekan bennik weer van de partij!![]()
Ben jij er dan ook?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:43 schreef fraubitch het volgende:
voor alle motor liefhebbers:
5 September 13e Motorbeurs en show (overdekt)
incl stuntwerk
aanvang 10.00 manege de kraal in Nederweert (L)
met oa:
standaard motors
old-timers
customs/choppers
superbikes/supersports
tour-motoren
veteranen-motoren
optreden Wheely King en Freestijler Bleuk
Inl. over deelname en verkoop: 0495-625808 "de Pamo-vrienden"
Wegquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:46 schreef RB het volgende:
[..]
Sprekken we wel weer wat af als het zover is.
Heb je msn?
O jee..... fraubitchje hierquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:43 schreef fraubitch het volgende:
voor alle motor liefhebbers:
5 September 13e Motorbeurs en show (overdekt)
incl stuntwerk
aanvang 10.00 manege de kraal in Nederweert (L)
met oa:
standaard motors
old-timers
customs/choppers
superbikes/supersports
tour-motoren
veteranen-motoren
optreden Wheely King en Freestijler Bleuk
Inl. over deelname en verkoop: 0495-625808 "de Pamo-vrienden"
thanksquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:47 schreef ZX9R het volgende:
[..]
eenbergen@hotmail.com
Nu kan je mails gaan verwachten van Pepijn.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:46 schreef RB het volgende:
[..]
Sprekken we wel weer wat af als het zover is.
Heb je msn?
alleen als jij er ook bentquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:46 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ben jij er dan ook?
Kunnen we eindelijk elkaar eens zienquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
alleen als jij er ook bent![]()
Rietvaerderquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
O jee..... fraubitchje hier![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Rietvaerder![]()
neucken?
Oow, ik zal er zijn!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
alleen als jij er ook bent![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee.
Camme!
Wat heb je? Iets verkeerd gegeten schat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
![]()
mompelt iets in de trand van *no comment* en *ontopic*quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat heb je? Iets verkeerd gegeten schat?
ah zo...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Het begrip ontopic is hier volledig komen te vervallen.
ik heb jouquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Jup.
Dit is 1 en al geblaatOntopic doen we in het aparte meet-topic...
Maare Frau, hoe ist in de liefde?
Ik wou het effe horenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb jou![]()
kiezen??....wie zei hier kiezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet ik nu gaan kiezen tussen fraubitch en ondeugend
JA ! NU !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet ik nu gaan kiezen tussen fraubitch en ondeugend
hahahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:49 schreef ondeugend het volgende:
Loopt ie weg !![]()
![]()
bang voor vrouwen denk ik
Ik ben niet offline... waarom wil je mij op je MSN eigenlijk ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hahaha
waarom ben jij ook offline?![]()
uh...zomaar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben niet offline... waarom wil je mij op je MSN eigenlijk ?
aha ... ok.. dan nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:59 schreef ondeugend het volgende:
Als ik zomaar zou aannemen dan kan mijn MSn dat niet aan
ja duuhhquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:01 schreef ondeugend het volgende:
Dan zijn er nog veel wachtenden voor u
IK vraag me af wie er nu de echte bitch is trouwens
Wist je trouwens dat BITCH Babe IN Total Contole (of) Herself is ?
Wie dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:01 schreef ondeugend het volgende:
nee jammergeoeg moet ik het missen...voor de eerste keer in 5 jaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:10 schreef ZX9R het volgende:
Zeg, Frau, ben jij er dan ook?
Ik ben er!
En dan zit je er wel reclame voor te maken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee jammergeoeg moet ik het missen...voor de eerste keer in 5 jaar
Doe er wat aan zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:15 schreef ondeugend het volgende:en ik gun je het zo !
Owww is dat een verkapte dateverwensing ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Doe er wat aan zou ik zeggen!
Je weet me te vinden
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:23 schreef ondeugend het volgende:
In de zin van Game On ?
hey...ik doe me best ja!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:13 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En dan zit je er wel reclame voor te maken?
Bitch.....![]()
Beter je best doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hey...ik doe me best ja!!![]()
Ik ben toch niet vaag?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:25 schreef ondeugend het volgende:
Das vaag.... je gaat te veel met Peppie om !![]()
ah ja..gelijk heb je....het mooiste van de dag is er toch nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:26 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Beter je best doen.
Misschien dat ik nu niet meer ga!![]()
En dat is?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ah ja..gelijk heb je....het mooiste van de dag is er toch niet![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:28 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En dat is?
(en ik hoop dat je niet jezelf bedoelt)
Als het een verkapte dateverwensing was moet je me nuchter maar eens weer vragen danquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:27 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ben toch niet vaag?
Hooguit aangeschoten.....![]()
Doet poging tot nuchter....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als het een verkapte dateverwensing was moet je me nuchter maar eens weer vragen dan
Ik weet het. Heb geen zinquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:33 schreef RB het volgende:
Luc moet je niet naar bedje klaas stond toch al te wachten![]()
Ik weet het je neemt niks van oudere.............quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb geen zin![]()
i-net is veel te leuk![]()
Echt nuchter dan he ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:33 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Doet poging tot nuchter....
ondeugend? wil je met me daten?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echt nuchter dan he ?
zeg je niks meer tegen mij?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zeg je niks meer tegen mij?
![]()
tss..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee.
Jij gaat toch niet naar Nederweert.![]()
Tja,quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tss..![]()
Wat is dit nou weer .. wat een dooddoener ..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:01 schreef ondeugend het volgende:
IK vraag me af wie er nu de echte bitch is trouwens
Wist je trouwens dat BITCH Babe IN Total Contole (of) Herself is ?
Al lang jong!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:33 schreef hollander172 het volgende:
Luc al wakker?![]()
En ook weer helemaal bij kennis?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Al lang jong!![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe zit het met de betrouwbaarheid?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Engels he..... goed dus
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
betermissch toch es wat serieuzer naar kijken dan
Het is een Firebird voor de prijs van een Fiero.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:59 schreef ZX9R het volgende:
Diet is idd beter!
Een goed lopende Fiero.
Wat moet ie er voor hebben?
half zes.........quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:41 schreef ZX9R het volgende:
Helemaal. Al vanaf een uurtje of half zes!
Hoezo?
Dit topic zal wel voor de middag vol zitten. Topicje per dag is ons niet vreemd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:54 schreef Romius het volgende:
tjemig, nou alweer meer dan 200 posts, gaat nog sneller dan op het mf
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:54 schreef Romius het volgende:
Dit is ook een fanatiek clubje posters!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:54 schreef Romius het volgende:
Weer werken enzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
half zes.........![]()
Waarom zo vroeg?Depressieve haan in de achtertuin ofzo?
Niet liegen, de waarheid is dat iedereen gewoon een enorm saaie baan heeft/had en beschikking over internet op de werkplek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dit is ook een fanatiek clubje posters!![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:56 schreef hollander172 het volgende:
Waarom zo vroeg?Depressieve haan in de achtertuin ofzo?
Hmmm, minder........quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Weer werken enzo.
Al voel ik me niet al te lekker.
Beetje laat naar bed en combinatie van enkele biertjes ..schat ik ..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:02 schreef hollander172 het volgende:
Wat scheelt eraan?
Ja ik weet het, is een beetje in het slop geraakt. Eerst was ik wel lekker bezig maar moest ik de spullen nog bestellen. Toen kreeg ik weer gelazer met Eneco en was ik er met mijn koppie ook niet helemaal bij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Lars .. onze discussie over dat sleutelen nog .. en dat ik het zelfs nog uitstel als ik een schroefje aan mijn mountainbike moet aandraaien ..
Mijn idee kwam omdat jij allemaal mooie plannen had, je had hem al eens helemaal gestript ..
Dus ik dacht dat je nu onderhand alles al aan je fiets gedaan had wat binnen je mogelijkheden lag.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beetje laat naar bed en combinatie van enkele biertjes ..schat ik ..![]()
![]()
Speak for yourself .. jij zit "lekker" thuis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:01 schreef hollander172 het volgende:
Niet liegen, de waarheid is dat iedereen gewoon een enorm saaie baan heeft/had en beschikking over internet op de werkplek.
Dan krijg je dit dus.![]()
zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Speak for yourself .. jij zit "lekker" thuis.Ik heb een hele interessante baan .. ben alleen supergifted dat ik al werkende af en toe wat kan posten.
![]()
Tot nu toe ben je overigens niet al te positief over je werk geweest, lieg je jezelf of ons nou voor?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niet liegen, de waarheid is dat iedereen gewoon een enorm saaie baan heeft/had en beschikking over internet op de werkplek.
Dan krijg je dit dus.![]()
..Meen mij gisteren iets te herinneren van jou over fictie en waarheid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:11 schreef hollander172 het volgende:
Tot nu toe ben je overigens niet al te positief over je werk geweest, lieg je jezelf of ons nou voor?![]()
Ik heb medelijden met jequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:26 schreef Romius het volgende:
ja, het is een ware marteling ja
Dude! Schitterend ding!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:16 schreef Romius het volgende:
Hier wat poserfoto's van mijn fietsie trouwens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij had jij het hier een tijdje terug over .. 2 cylinder roffel ..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:21 schreef ZX9R het volgende:
Vervelend om je daarop voort te moeten bewegen.......
Hoi Pepijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij had jij het hier een tijdje terug over .. 2 cylinder roffel ..![]()
![]()
Van regen in de drup... Beemerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jemoet ik je verlossen ..
![]()
![]()
thanks, nog niet zo lang, vanaf juni. Ben 'm nu wat verder aan het ontdekkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dude! Schitterend ding!![]()
Heb je die al lang?
Staat me niet direct meer bij, nog maar een paar slokken koffie nemen dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
..Meen mij gisteren iets te herinneren van jou over fictie en waarheid.![]()
90 % is toch puur beleving ..Laat ik het maar eens over een andere boeg gooien dan .. wat positievere..
Wat had je hiervoor allemaal?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:48 schreef Romius het volgende:
[..]
thanks, nog niet zo lang, vanaf juni. Ben 'm nu wat verder aan het ontdekken
ik kan deze zware last nog wel aan hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jemoet ik je verlossen ..
![]()
![]()
nou allemaal, 1tje maar eigenlijk, de GSX-R750. Mooie fiets, helaas moest ie wegquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat had je hiervoor allemaal?
Graag, als jullie me erbij willen hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Romius, zien we jou ook eens op een tochtje?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:16 schreef Romius het volgende:
Hier wat poserfoto's van mijn fietsie trouwens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
stoer!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:59 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
GEIL ding!
Waarom moest ie weg?
Enne, dat roken kan ik ook
[afbeelding]
Bij een dealer kopen kost een paar honder euro meer dan bij een particulier. Je mag toch hopen dat je daar wat betrouwbaarheid voor terug krijgtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:06 schreef Romius het volgende:
[..]
stoer!
Versnellingsbak was niet goed meer, waarschijnlijk door vorige eigenaar ofzo, heeft kennelijk ook schade gehad volgens iemand die er veel verstand van heeft. Koop dus niks bij HP motoren, daar kwam ie vandaan. Heb laterhand ook van iemand anders gehoord die daar is geweest dat er een dikke schadefiets stond en ff later op de site als in nieuwstaat werd verkocht
![]()
Dat moeten we eerst even testen op een klaverblad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:59 schreef Romius het volgende:
Graag, als jullie me erbij willen hebben![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:06 schreef Romius het volgende:
Versnellingsbak was niet goed meer, waarschijnlijk door vorige eigenaar ofzo, heeft kennelijk ook schade gehad volgens iemand die er veel verstand van heeft. Koop dus niks bij HP motoren, daar kwam ie vandaan. Heb laterhand ook van iemand anders gehoord die daar is geweest dat er een dikke schadefiets stond en ff later op de site als in nieuwstaat werd verkocht
![]()
Wist je trouwens dat er cursussen zijn om te stoppen met roken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne, dat roken kan ik ook
Oh ja ? ik ben 1 januari gestopt met roken... zonder opleiding..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:11 schreef Parabola het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat er cursussen zijn om te stoppen met roken?
Die heeft Rietje echt nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:11 schreef Parabola het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat er cursussen zijn om te stoppen met roken?
haha, ben vast niet eens 1 % Rossiquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat moeten we eerst even testen op een klaverblad.![]()
![]()
[..]Geen garantie?
Dat valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:14 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Die heeft Rietje echt nodig.
Die rookt echt overal waar hij maar kan!![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:14 schreef ZX9R het volgende:
Die heeft Rietje echt nodig.
Die rookt echt overal waar hij maar kan!![]()
Blijkt van niet in de praktijk. Zo ben ik hier weleens bij Motoport wezen kijken en dat ding had ook schade gehad. Werd echt niks over verteld en pas toen ik vroeg hoe een voorvork nou zo bijgeschaafd kon zijn terwijl er met de kappen niks aan de hand was kwamen ze met een verhaaltje over schade etc. Als ik dus niks gevraagd had had ik voor het volle pond een manke fiets gekocht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:10 schreef Parabola het volgende:
[..]
Bij een dealer kopen kost een paar honder euro meer dan bij een particulier. Je mag toch hopen dat je daar wat betrouwbaarheid voor terug krijgt
Ik zeg:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:16 schreef Romius het volgende:
[..]
haha, ben vast niet eens 1 % Rossi![]()
Had wel 3 maanden, maar dit kwam uiteraard naar boven buiten die periode![]()
Heeeeeeel effetjes maar johquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zelfs met een 2 weken nieuwe achterband zo heb ik gemerkt in Februari.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Die ZX9r op t laatst, ff rond de 8000rpm, gas eraf en gelijk gas er weer opBaaaaaap
Kan met die van jou ook hoor Luc! Alstie rijdt
Valt ook mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens, met dit weer en een lucht/olie gekoeld motortje gaan burnen is vragen om problemen....
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een ZXR had gekocht .. en dat bleek de oude schadefiets van OPM te zijn...
Geen gein dit ..Hoezo Fok! verslaafd..
Komt net pas ineens in mijn hoofd terug met dit verhaal.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:21 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
Echt afgeschreven jij![]()
![]()
hehe okquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zeg:
Laat maar zien wat je waard bent op het Klaverblad!
Hier moet je bijna alles met een korrel zout nemen Romius
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En we waren aan het meeten .. hij was nu alleen lichtblauw met wit geworden.![]()
Wij stonden er bij te praten ..
![]()
Dat is een vaak gehoorde smoes jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:24 schreef Romius het volgende:
[..]
hehe ok![]()
Hoewel ik het toch rustig aan doe, met de banden die er nu op zitten
Continentals
hahaha, nee, hij gleed al een keer weg, in de regen istie trouwens helemaal niet fijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat is een vaak gehoorde smoes ja
Hij zag er schitterend uit .. was er heel blij mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Verbruikte ie nog olie?Laat OPM het maar niet horen.....
[b]Zoek[/b[ user Makster ... check signature ..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Mark, hoor je dat!!
Soms heb je de raarste dromen he....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij zag er schitterend uit .. was er heel blij mee.
Maar jullie attendeerden mij erop dat het OPM's oude fiets was.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een ZXR had gekocht .. en dat bleek de oude schadefiets van OPM te zijn...
Geen gein dit ..Hoezo Fok! verslaafd..
Komt net pas ineens in mijn hoofd terug met dit verhaal.![]()
Hebben ze irl ook nog niet.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]je fokt teveel
ik droomde vannacht dat ik mijn ZXR kon ophalen bij beerens...eenmaal thuis bleek dat ze er niks aan hadden gedaan
Auw dat doet pijn........ en dan gaat het nog niet eens over de mijne, ZXR'tjes moeten ze gewoon lekker verwennen en niet laten staan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hebben ze irl ook nog niet.....
Ja allebeiquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:36 schreef Romius het volgende:
Waar spreken jullie meestal af trouwens, als er gereden wordt?
@ rietvaerder zie ik nou een mf stickertje op je bandit? heb je die thundercat ook eigenlijk?
Bij een willekeurig Mac in het land. In de buurt van de tocht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:36 schreef Romius het volgende:
Waar spreken jullie meestal af trouwens, als er gereden wordt?
<censuur>quote:@ rietvaerder zie ik nou een mf stickertje op je bandit? heb je die thundercat ook eigenlijk?
Beetje vertrouwen in houden he? Vakantietijd enzo....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
houd maar op luc en lars
als ik hem terug heb zal ik hem wel weer moeten wegbrengen om het olieverbruik te moeten verhelpen(maar niet naar beerens, zo komen ze mooi onder de garantie uit
)
:x Doe dat nou niet, kon het weer niet laten er wat te posten........quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:40 schreef ZX9R het volgende:
motor-forum.nl temp-ban, stelletje losers
tsjek die loezer daar eens
wat een drol zeg, gaat ie nog aanpappen met lucille ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:40 schreef ZX9R het volgende:
motor-forum.nl temp-ban, stelletje losers
tsjek die loezer daar eens
Waar ben jij mee bezig dan? Ik kan zelf wel typen hoor.... en ook bepalen of ik vind dat iemand dat moet weten...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:42 schreef ZX9R het volgende:
IP ban op MF en die Thundercat? Dat zou hij wel willen ja!
zal ik het weg-editten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waar ben jij mee bezig dan? Ik kan zelf wel typen hoor.... en ook bepalen of ik vind dat iemand dat moet weten...
Is toch redelijk algemeen bekend?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waar ben jij mee bezig dan? Ik kan zelf wel typen hoor.... en ook bepalen of ik vind dat iemand dat moet weten...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
http://members.rott.chello.nl/amridder/SjacoR1.avi
Lijkt alsof dat heel makkelijk gaat..... maar wat doet ie nou om een wheelie te makenIk hoor niet dat ie zn koppeling daarvoor gebruikt, maar hoor hem ook niet van het gas afgaan om daarna gelijk weer het gas op te pakken
13 tands voorwiel ipv 15 en 3 maten groter achtertandwiel?![]()
Jep, maar ik ga geen klaag-topics openenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:53 schreef Romius het volgende:
slechte ervaringen met mf dus?
Had ik het tegen jou?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is toch redelijk algemeen bekend?![]()
mijn vertrouwen is een beetje weggeëbd na het vorige telefonische contact...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen in houden he? Vakantietijd enzo....
Daarvoor bouwt ie veel te rustig het vermogen op....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:54 schreef ZX9R het volgende:
@ Riet: powerwheelie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |