ZIjn website verschilt ook met wat ie gister op SBS6 zeiquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:57 schreef diesel_boy het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe betrouwbaar is Piet Paulusma? Als ik zijn verwachting zie, dan zie ik toch grote verschillen met die van het KNMI:
vandaag EN morgen, zonnig, temp. rond de 30 graden.
Woensdag pas buien en in het noordoosten nog een tropische dag.
Donderdag en vrijdag onweersbuien.
Zaterdag zonnig (!!!) met 70% kans op zon en 10% kans op neerslag.
Frappant is ook dat hij voor alle dagen nog een wind uit de oosthoek voorspelt itt de zuidwestelijke winden die het KNMI voorspelt.
Bron: www.pietpaulusma.nl
Dan zal hij wel van gedachten veranderd zijn vannacht?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:04 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
ZIjn website verschilt ook met wat ie gister op SBS6 zei
Het is puur mijn gevoelens.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:53 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nogmaals, waar zie je dat aan ! Ben nieuwsgierig, onderbouw eens ?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:57 schreef diesel_boy het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe betrouwbaar is Piet Paulusma? Als ik zijn verwachting zie, dan zie ik toch grote verschillen met die van het KNMI:
vandaag EN morgen, zonnig, temp. rond de 30 graden.
Woensdag pas buien en in het noordoosten nog een tropische dag.
Donderdag en vrijdag onweersbuien.
Zaterdag zonnig (!!!) met 70% kans op zon en 10% kans op neerslag.
Frappant is ook dat hij voor alle dagen nog een wind uit de oosthoek voorspelt itt de zuidwestelijke winden die het KNMI voorspelt.
Bron: www.pietpaulusma.nl
Piet paulusma is zeker 1 van de weermannen die het meestal goed had voorspeltquote:Opmerking. het weersverloop voor woensdag is nog niet geheel zeker. De buien kunnen ook eerder komen. Mocht dit gebeuren, dan zullen de temperaturen een aantal graden lager uitvallen.
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar ja.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:53 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nogmaals, waar zie je dat aan ! Ben nieuwsgierig, onderbouw eens ?
Dat ik me 100% op verheug dat doe ik niet, oke moet eerlijk zeggen: Ik ben flink aantal keren teleurgesteld geweest, maar daar voor zeg ik niet dat het mee gaat vallen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar ja.
Ik vrees ook altijd dat het allemaal wel mee zal vallen. Maar dat is alleen maar omdat ik het veel te graag wil... Misschien dat Speedy daar ook wel vanuit gaat. We worden wel erg vaak teleurgesteld... Kijk maar eens naar de opwinding bij iedereen toen er sprake van was dat Alex recht op ons af zou komen... en nu lijkt het allemaal weer nét langs ons af te gaan.
Ik persoonlijk heb er absoluut nog geen kaas van gegeten hoe het allemaal in elkaar steekt, maar ergens heb ik het gevoel dat er inderdaad weer noodweer gaat onstaan. Dat dit noodweer over ons land heentrekt en zich laat gelden in Duitsland. (zoals wel vaker de laatste tijd.. snik)
Moet je nu even naar een open gebied gaan, in de schaduwquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:15 schreef hellmondunited het volgende:
Helmond meldt 36 graden :')
ik fiets zo even naar de straabrechtseheide.. das een open zandvlakte, daar haal ik de 45 welquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moet je nu even naar een open gebied gaan, in de schaduwdan kom je niet meer op 36 graden hoor
zo kan ik ook
* hellmondunited snel even naar buiten rent :p
Euh 45 graden
waar woon jij?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:22 schreef Rietvaerder het volgende:
39 hier in de schaduw.........
die .19 doet het gewoonquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Achter huis haal ik die 40 ook wel hoor
Maar goed wat boeid het
Officele temp in leeuwarden is nu 29.19 graden![]()
Philips heeft zijn nieuwe model airco gestart?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven 22 graden
29.60quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:29 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
die .19 doet het gewoon
Dat denk ik ookquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Philips heeft zijn nieuwe model airco gestart?
Ik werk in een perfect airconditioned gebouw. Buiten zal het wel 30 of 31 zijn. Mijn weerstation staat nog ergens in Eindhoven. Is nog onderweg dus..quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Philips heeft zijn nieuwe model airco gestart?
Komt inordequote:Op maandag 9 augustus 2004 14:21 schreef Leutje het volgende:
Zet deze er dan ook bijis voorDen Helder altijd vrij correct met weer geven
http://leutje.sytes.net/weer/weernu.php voor 30+ steden actuele weermetingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |