wacht maar, morgenquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:17 schreef Funnie het volgende:
Het heeft hier gisteren de hele dag al lekker gewaait. Wij hoopten ook op regen en onweer. Maar...helemaal niets.![]()
Yep, de bewolking die nu over zuid NL ligt is cirrus bewolking. Daar gebeurt nog niet veel..... De zon kan daar nog wel (waterig) doorheen schijnen. Pas later in de avond en nacht komen de eerste buitjes aan land. ( Tenzij er iets voor ontstaat) Vanwege de stroming van Alex buigen de buien allemaal richting het WNW af.... hoe meer de storing nadert hoe verder de buien over het land komen, maar ze blijven de gehele tijd die afwijking naar het westen houden vanwege die ZO wind.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:53 schreef flugeltje het volgende:
Zo, het is al lekker warm buiten... Gelukkig doet de wind ook z'n best.
Ik ben benieuwd hoe heftig het staartje Alex gaat worden, wat mij betreft mag de pleuris uitbreken.
Oom_Agent, als ik jouw foto zo eens bekijk lijkt het niet lang te duren voor de eerste bewolking over Brabant (Tilburg) gaat trekken, waarom verwachten ze het dan toch pas voor morgen?? Als ik hier buiten kijk lijkt het namelijk toch behoorlijk te waaien.
goeie morgenquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeie morgen allemaal
Vandaag weer een lekkere dag
Zo te zien zit er weer eens een foutje in de OP.
Even kijken of het aan het Document ligt
Zo even gekeken en niks aan de hand.
@Againzender Zou je misschien dat even handmatig kunnen aanpassen?
Dan staat het weer wat netter
Alvast bedankt!
Hier schijnt ie volopquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:41 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
goeie morgen
de zon begint hier een beetje erg zwak te schijnen
hier is t nu juist heel bewolkt aan het worden, alleen geen dreigende bewolkingquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier schijnt ie volop
Geen wolkje aan de lucht.
Tja ik woon in het noorden, dus ja duurd nog wel evenquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:47 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hier is t nu juist heel bewolkt aan het worden, alleen geen dreigende bewolking
jij moet mij gewoon altijd pesten he?quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja ik woon in het noorden, dus ja duurd nog wel even
Dat is lekker dat het harder begint te waaienquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:50 schreef flugeltje het volgende:
In Tilburg nu sluierbewolking en de wind begint harder te waaien.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:17 schreef TeeWee het volgende:
Weeronline code voor vandaag is 208426![]()
Ja tuurijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:50 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jij moet mij gewoon altijd pesten he?
Ik heb even wat aangepast, niet echt tijd om het heel gedetaileerd na te kijken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
@Againzender Zou je misschien dat even handmatig kunnen aanpassen?
Dan staat het weer wat netter
Alvast bedankt!
Maakt niet uit, ik moet nog even een paar verbeteringen in toevoegen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:58 schreef Againzender het volgende:
In Amsterdam loopt de temperatuur vrolijk op.
[..]
Ik heb even wat aangepast, niet echt tijd om het heel gedetaileerd na te kijken.
veel zwem plezierquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:14 schreef diesel_boy het volgende:
Zo, vanaf nu maar eens heel goed de ontwikkelingen op de extra lange termijn in de gaten gaan houden.......
* hellmondunited gaat naar Lowlands namelijk
quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:14 schreef diesel_boy het volgende:
Zo, vanaf nu maar eens heel goed de ontwikkelingen op de extra lange termijn in de gaten gaan houden.......
* SpeedyGJ gaat naar Lowlands namelijk
Whehehe niet eerder dan morgenquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:15 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
veel zwem plezier :')
Als jij bedoelt dat het 30 graden wordt en dat we daarom om wat verkoeling te zoeken moeten zwemmen in de Lowlands-vijver, dan vindt ik het best!quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:15 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
veel zwem plezier
In leeuwarden: 28.22 gradenquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:42 schreef leviathanfd het volgende:
Maastricht (centrum) meldt 33 graden met een bijna (sluiers) onbewolkte hemel.
Hoop dat het morgen geen herhaling van 17 juli wordt...
Modellen veranderen vaak, vooral als er een EX orkaan op ons af komt, dat maakt het juist moeilijk, ze gaan lekker hun gangquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:39 schreef diesel_boy het volgende:
[..]
Als jij bedoelt dat het 30 graden wordt en dat we daarom om wat verkoeling te zoeken moeten zwemmen in de Lowlands-vijver, dan vindt ik het best!![]()
Denk dat het nog te moeilijk is om wat te zeggen daarover, heb wel al berichten gelezen over een hoogterug die zich in de omgeving van de Britse Eilanden gaat ontwikkelen in de loop van het komend weekeind! Maar ja, veel zal afhangen hoe het de gang van zaken tijdens de komende paar dagen. Ik heb het idee dat de modellen over de komende 48 uur zelfs behoorlijk verschillen.......
Nogmaals, waar zie je dat aan ! Ben nieuwsgierig, onderbouw eens ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In leeuwarden: 28.22 graden(Woon zelf in Dokkum)
Ik heb in de vorige deel gezegt dat ik die kans er niet echt in zie zitten dat er weer een herhaling wordt van 17 juli.
Dus maak je maar geen zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |