braboland!quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:41 schreef Jerruh het volgende:
ok, mijn eerste tentamen deze week is ook weer achter de rug!.
nu ff chillen en dan straks weer naar made.
maar alles gaat dus wel goed enzo?quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:41 schreef Jerruh het volgende:
chillen aan zee?quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:41 schreef Jerruh het volgende:
jawel, alleen ik heb honger en de schoolcatering is dicht grrrrrrquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:45 schreef WAik het volgende:
[..]
maar alles gaat dus wel goed enzo?
en op de scooter natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jawel, alleen ik heb honger en de schoolcatering is dicht grrrrrr
maar ja, ff snel naar huis rijden en hopla.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:15 schreef WAik het volgende:
muchas gracias! también un buen días! vaya a la plaza?![]()
¿también gay?quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:17 schreef EL_REY het volgende:
[..]
muy bien muy bien!
neequote:Op maandag 9 augustus 2004 09:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cybart heeft de eer gehad om Dennie Christiaan te ontmoeten!
a la 'opzouten doos? ik mot niks van je?'quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
needie's niet op komen dagen....
uiteindelijk kwam Robert Leroy...
en Joop braakhekke was er ook niet...
we hadden Maurice Kroon, Mariska van Kolk en Kris (ex-TMF)
Kris kwam nog naar me toe om te vragen waar de wc's waren
ik heb haar natuurlijk dan ook professioneel de weg gewezen....
Robert Leroy?quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
needie's niet op komen dagen....
uiteindelijk kwam Robert Leroy...
en Joop braakhekke was er ook niet...
we hadden Maurice Kroon, Mariska van Kolk en Kris (ex-TMF)
Kris, is dat dat redelijk semi-geile vrouwtje die ze vervangen hebben door dat enge man-achtige wijf dat niet kan presenteren? Kris is toch die ene die iets met Jeroen Post heeft... ofzo?quote:Kris kwam nog naar me toe om te vragen waar de wc's waren
ik heb haar natuurlijk dan ook professioneel de weg gewezen....
quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hellooo!
Ik heb dit weekend veels te veel gefeest en gister bij een BBQ van n vriend lekker lopen bleren met Marlies(Idols) Wat een topwijf is dat
definately gayquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hellooo!
Ik heb dit weekend veels te veel gefeest en gister bij een BBQ van n vriend lekker lopen bleren met Marlies(Idols) Wat een topwijf is dat
ik ben zelfs met haar meegelopen (moest toch die kant op)quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:02 schreef WAik het volgende:
[..]
a la 'opzouten doos? ik mot niks van je?'of ben je toch nog wel een gentleman?
jaja, DE robert Leroy (voornamenlijk populair in steden als Haarlem)quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Robert Leroy?
http://www.robertleroy.nl/ OMFG die man is een GOD onder stervelingen!
[afbeelding]
dit is Robert, met z'n beste vriend Mike op het playboy feest.
ja, ze zag er best goed uit...quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kris, is dat dat redelijk semi-geile vrouwtje die ze vervangen hebben door dat enge man-achtige wijf dat niet kan presenteren? Kris is toch die ene die iets met Jeroen Post heeft... ofzo?
dus?quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
definately gay
uitsloverquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ben zelfs met haar meegelopen (moest toch die kant op)
Dat vind ik dus een knappe vrouw. En ze heeft best grote tieten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:20 schreef Cybart het volgende:
ik ben zelfs met haar meegelopen (moest toch die kant op)
ja, ze zag er best goed uit...
gewoon lekker nuchter ook
Heyyyy Barcelona-gangers!quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:34 schreef Ang3l het volgende:
¡Hola chicos guapos!
¿Como esa esta dias?
krijg je met die spaanse toetsenbordenquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:49 schreef pupj3 het volgende:
ow neej nu ineens niet meer nu doet ie ´t wel :S
Echt vre-se-lijk!quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Heyyyy Barcelona-gangers!
alles goed? MSN werkt beter dan Fok begrijp ik?!
oew! toch wel op barcelone of op pup hoop ik?quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet ook steeds CTRL-F5 rammen anders zie ik m´n post niet.
Maar verder gaat alles goed hoor.
Ik ben verliefd.....
Zal Pup leuk vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben verliefd.....
Haaaj!quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:55 schreef beaverhausen het volgende:
Jelloow!.
*instemt*quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaaj!
Hey psst *geel polokraagje omhoogzet*
Nah die vind dat niet zo erg.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal Pup leuk vinden..
Ah, si, dan heeft pup d'r ook nog wat aan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah die vind dat niet zo erg.
Ik ben verliefd op Parc Guell, dus dat mag
wie welquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:04 schreef Xiance het volgende:ik vind rob leroy eik nie zo leuk
![]()
fair enoughquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
wie wel
have funquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Mensen.... ik ben er vandoor bijna. Mijn tegoed is bijna op
We gaan naar Segrada Familia...
Het Amsterdams Lyceum!quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:49 schreef Idril-2 het volgende:
Ook goeiemorgen!
Ik zoek een leuke Havo in Amsterdam. Wie ooo wie in de zaal kan me daarover wijzer maken?
ja, de kwaliteitskaart heb ik al uitgeplozen
en natuurlijk met crazydutchpunk!quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het Amsterdams Lyceum!
Geweldige school, sfeer is super, leraren altijd bereid om te helpen en geven goed les.
Leuke mensen, veel naschools en gewoon SUPER!
Als alles goed gaat welquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:23 schreef WAik het volgende:
[..]
en natuurlijk met crazydutchpunk!
Ach ja...die gast kan gewoon niet tegen dat ik een Op daar ben. Ik kan er alleen maar om lachen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morguh!
Xat net dat topic in je sig te lezen...hoe zielig...
doe liever niet iets wat al uit een dergelijk programma is voortgekomen...quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nr 8 zegt mij nix.. t was idd een btje lachwekken en vol jaloezie...
Ik ga dus woensdag meedoen aan Popstars:The Rivals...
nog tips qua nummers?Ik zat te denken aan K-Otic - I can't Explain
Ok bedankt. Ik liep namelijk afgelopen zaterdag over de Prinsengracht met een shirt met nummer 8 en één van de feestgangers wilde specifiek het nummer 8 fotograferen. Vond het een beetje vreemd.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nr 8 zegt mij nix..
K-Otic ligt eigenlijk zo voor de hand. Je moet iig geen nummers van artiesten/groepen nemen die zelf door een "talentenjacht"-programma's zijn ontdekt. Een nummer van Anastacia lijkt me ook niet echt een goed idee.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nr 8 zegt mij nix.. t was idd een btje lachwekken en vol jaloezie...
Ik ga dus woensdag meedoen aan Popstars:The Rivals...
nog tips qua nummers?Ik zat te denken aan K-Otic - I can't Explain
ik bewaar ook alles: heb alle brieven van me beste vriendin uit singapore nog, en die zijn al meer dan 8 jaar oud! en een hoop fotos en ook idd kaarten enzo van concerten. ik heb hier zelfs het kaartje van de bus die ik vorig jaar heb ondergekotstquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb laatst al mn treinkaartjes weggegooid..maar kvond gister mn doos met concertkaartjes/backstage bandjes enz.... wat een herinneringen idd...
haha ga ik ook doenquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
KOOL..mn vriendin heeft een heel plakboek vol met bios kaartjes das ook kool en dr bij geschreven met wie
dat wisselt per maandquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
lol..![]()
Wat is btw jullie meestgedraaide nummer op je pc/ Ipod / mp3speler/ discman?
Ik heb er 2:
Lloyd Banks - On Fire
Ashlee Simpson - Just Let Me Cry
lekker!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
Du!
hoe ist?
Dus nu heet ie Hulkje?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:58 schreef G_E het volgende:
D'r zat een groene sprinkhaan op me te wachten toen ik thuiskwam. Ik heb getwijfeld of ik 'm zou vangen en vrijlaten op het balkon of 'm adopteren als huisdier en 'm Hulkje noemen, maar ik heb toch maar het eerste gedaan. Alleen toen ik 'm eindelijk met veel moeite ertoe had overgehaald om IN de jampot te gaan, wilde hij op het balkon er niet meer UIT..
Hulkje is ontsnapt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus nu heet ie Hulkje?.
Je hetero-genen spelen weer op.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:16 schreef Jerruh het volgende:
hulkje.
een woeste, dreigende sprinkhaan genaamd hulkje
als hij terug is bij zijn vriendjes, wordt hij volkomen uitgelachen, net zo lang totdat ie uit wode zijn lauwige poten in jouw arm steekt en tjirpt: IK BEN GEEN HULKJE, STOMME HOMO, IK BEN EEN NOESTE, GEMENE, ENGE SPRINKHAAN. IK VERDIEN DE NAAM HULKJE NIET! IK BEN EEN ECHTE VICIOUS!
Een dan springt ie weer weg.
nee dat was je hulkjequote:Op maandag 9 augustus 2004 18:50 schreef G_E het volgende:
[..]
Je hetero-genen spelen weer op..
Ik heb 'm jou kant op gestuurd, dus als er straks een groen monster grommend in je billen bijt, dan is dat niet Shrek, maar die sprinkhaan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee dat was je hulkje.
ik heb geen heterogenen.
*stampvoet*quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:38 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik heb 'm jou kant op gestuurd, dus als er straks een groen monster grommend in je billen bijt, dan was dat niet Shrek, maar die sprinkhaan..
Mot je je in (laten) smeren.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:10 schreef blublub het volgende:
nee. ik ben haske verbrand
dat werd ook zelfs aangeboden maar ik was mn zonnebrand vergeten (en aanbiedend persoon ook)quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:11 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Mot je je in (laten) smeren.
En hij was niet zo hoffelijk in plaats daarvan op je te gaan lliggen om je te beschermen tegen die nare brandende zon?quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:12 schreef blublub het volgende:
[..]
dat werd ook zelfs aangeboden maar ik was mn zonnebrand vergeten (en aanbiedend persoon ook)
jawelquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:13 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
En hij was niet zo hoffelijk in plaats daarvan op je te gaan lliggen om je te beschermen tegen die nare brandende zon?
Neem een koud bad of zo, of ga zwemmen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben nog steeds warm.. warmer dan normaal
woohoo!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:16 schreef blublub het volgende:
[..]
jawel
Die zin valt op meerdere manieren op te vattenquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben nog steeds warm.. warmer dan normaal
Bad none availablequote:Op maandag 9 augustus 2004 20:17 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Neem een koud bad of zo, of ga zwemmen.
nou dat valt ook wel weer mee hoor enzoquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:19 schreef WAik het volgende:
[..]
woohoo!blublub on tha hunt!
hoest verder?
Emmer ijskoud water nodig?quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:25 schreef Jerruh het volgende:
*passed out*
En tot die tijd heb je iedere minuut kans op een appelflauwte?quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bad none available
Zwemmen Zwembad dicht, openwater te goor
Koude douche straks.. als het iets minder warm is
*gooit een bak ijskoud water over Jerruh heen, zou het helpen ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:25 schreef Jerruh het volgende:
*passed out*
Neen..quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:27 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
En tot die tijd heb je iedere minuut kans op een appelflauwte?
pff je had toch een deet?quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:21 schreef blublub het volgende:
[..]
nou dat valt ook wel weer mee hoor enzo![]()
hmmm vandaag was het echt snikheet. lekker niks gedaan, wat verlate klusjes gedaan. tis 's avonds goed vertoeven aan het strand of meerquote:maar verder alles ok hier, beetje moe van t zonnen enzo, en met jou?
tell me something newquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:29 schreef Vlarp het volgende:
Ruziend stelletje in de straat!
Hey, ik woon in een durp, niet in Pathmosquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:31 schreef WAik het volgende:
[..]
tell me something new
ik geef wel weer een gil als het hier richting honkbalknuppel nivo gaat
wow, vette roddel voor de komende weken!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey, ik woon in een durp, niet in Pathmos
En onbekende...quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:38 schreef WAik het volgende:
[..]
wow, vette roddel voor de komende weken!
*wie! was! ut! wie! was! ut!*
't was meer bedoeld als zijnde dat de lui uit de buurt van een dorp weer wat te roddelen haddenquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En onbekende...
Die bij dé crimineelste mensen uit onze straat waren...
Ik moet de buurt te vriend houden.. ik ben immers ook al homoquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:47 schreef WAik het volgende:
[..]
't was meer bedoeld als zijnde dat de lui uit de buurt van een dorp weer wat te roddelen hadden![]()
maar je kunt natuurlijk zelf ook leven in het zootje maken door zelf wat te gaan rellen
hé bah.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet de buurt te vriend houden.. ik ben immers ook al homo
freaky, maar als je eenmaal ziet wat het truucje is valt het op, vooral in de oudere clips valt het op... maar het nummer zelf is wel aardigquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:51 schreef Jerruh het volgende:
http://www.unprodigalalanis.com/8%20Easy%20Steps.mpg
ik ben gek op die clip, nu al!!!! hjij is zooo wreed gaaf gemaakt
(voor mensen die alanis morissette en eight easy steps leuk vinden)
Ik ga niet. 't is zaterdag ook FFWD Danceparade in Rotterdam, en dat kost ook geld...quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie gaan er komende vrijdag allemaal naar de orangerie, want ik ga waarschijnlijk ook, en ik heb niet zo'n trek om daar in m'n eentje te staan...
iK wUhl Juh PiJpUhH~!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:05 schreef Vlarp het volgende:
*ril*
Op gay.nl spreekt zo'n kotertje me aan van 16 die totaal niet weet hoe je goed Nederlands schrijft.
Ik dag dak jouw ergus van kenduh. Egt waar!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
iK wUhl Juh PiJpUhH~!
Ben je dan van plan met hem te schrijven?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:05 schreef Vlarp het volgende:
*ril*
Op gay.nl spreekt zo'n kotertje me aan van 16 die totaal niet weet hoe je goed Nederlands schrijft.
Jij kent toch ook iedereen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dag dak jouw ergus van kenduh. Egt waar!
maar ondertussen is PantyLuvr59 in een heftige discussie met Vlarp25 op Sletboy...quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:14 schreef Vlarp het volgende:
*niet meer reageer*
Niveau was bedroevend laag...
Wie de neuk is Vlarp25?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar ondertussen is PantyLuvr59 in een heftige discussie met Vlarp25 op Sletboy...
Mja.. maar niet iedereenquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:14 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Jij kent toch ook iedereen?
Mij bijvoorbeeld niet.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. maar niet iedereen
Dat ligt aan jouquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:25 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Mij bijvoorbeeld niet.
Nee hoor, ik ben gewoon bezichtigbaar.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou
Uhm.. ja, maar ik heb niet altijd enzo heh..quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:31 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon bezichtigbaar.
zin?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. ja, maar ik heb niet altijd enzo heh..
O ja.. daar miste het woord tijd.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:33 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
zin?
tijd?
geld?
sterke maag?
Smakelijk!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. daar miste het woord tijd.
Dat heb je als je gedachten te snel gaan...
Ik ga bier drinken buiten.. ijskoud bier..
*motorisch debiel verklaart*quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:50 schreef WAik het volgende:
ze kunnen me motorisch debiel verklaren vandaag, ik probeer maar op het knopje van de mail te klikken, en elke keer weer open ik battlefield of photoshop wat er naast staat in de quick taskbar
*hier bier op is*![]()
Komt me een klein beetje bekend voor. Hoezo?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:50 schreef WAik het volgende:
wie is toeter84@hotmail.com???
probeert me toe te voegen op msnquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:52 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Komt me een klein beetje bekend voor. Hoezo?
Jerruhbeeb!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:53 schreef Jerruh het volgende:
ysklontjeman!!!!!
Hij (of zij) staat iig in mijn ignorelijst.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:53 schreef WAik het volgende:
[..]
probeert me toe te voegen op msn
->*block*quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:54 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Hij (of zij) staat iig in mijn ignorelijst.
Zal vast een reden voor zijn.
de scooter is gekocht!!!! nu nog ophalen enzo!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:54 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Jerruhbeeb!
Oeh en dan er lekker mee gaan toeren? Strand en zo?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de scooter is gekocht!!!! nu nog ophalen enzo!!!.
en alles regelen hahaha
en "even" een bromfietscertificaat scoren?!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:01 schreef Jerruh het volgende:
de scooter is gekocht!!!! nu nog ophalen enzo!!!.
en alles regelen hahaha
eindhoven toeren haha en misschien ng scootertocht naar groningenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:03 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Oeh en dan er lekker mee gaan toeren? Strand en zo?
heb al 4 jaar rijbewijs, en daarmee mag ik ook op de scooter...toch?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en "even" een bromfietscertificaat scoren?!![]()
Ja, en oppassen voor Rode Stationwagons.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en "even" een bromfietscertificaat scoren?!![]()
ehm... nopequote:Op maandag 9 augustus 2004 22:10 schreef Jerruh het volgende:
heb al 4 jaar rijbewijs, en daarmee mag ik ook op de scooter...toch?.
in de tijd da ik mijn rijbewijs haalde, schreeuwden ze overal da je daarmee ook op een scooter of bromfiets mocht....quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehm... nope![]()
dat stelt nog niets voor vergeleken met dit: http://www.langkilde.com/(...)Paris_in_11_min.mpegquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:09 schreef G_E het volgende:
Misschien hoort het in PTA, maar vandaag zag ik op de snelweg verschillende motorrijders in een korte broek en mouwloos t-shirtje rondrijden.En dan wel een helm op, dat dan nog net wel. Terwijl een valhelm bedoeld is om je tegen hersenletsel te beschermen, maar iets wat je niet hebt, kun je ook niet beschadigen denk ik dan
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehm... nope![]()
pestkopquote:Heb je al een auto of motorrijbewijs?
Als je al een geldig Nederlands auto- of motorrijbewijs hebt, hoef je geen bromfietscertificaat te hebben. Je moet dat rijbewijs wél bij je hebben als je op een brom- of snorfiets rijdt.
Je moet niet alles geloven wat mw. Tarczykowski zegtquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:13 schreef Jerruh het volgende:
in de tijd da ik mijn rijbewijs haalde, schreeuwden ze overal da je daarmee ook op een scooter of bromfiets mocht....
Ja, CBR hè. Die schreeuwen altijd maar van alles. Niet te vertrouwen die gasten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in de tijd da ik mijn rijbewijs haalde, schreeuwden ze overal da je daarmee ook op een scooter of bromfiets mocht....
tja, een brom- of snorfiets... maar jij hebt een scooter! dat is dan weer andersquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:15 schreef Jerruh het volgende:
pestkop!
VAN ALLES !!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:18 schreef G_E het volgende:
Ja, CBR hè. Die schreeuwen altijd maar van alles. Niet te vertrouwen die gasten..
*spuugt*quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:23 schreef WAik het volgende:
* WAik aan de wijn bij gebrek aan koud bier![]()
you are ready for some action (?)quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:26 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. fris ende gedoucht
Witte neem ik aan? Rood ga je niet koud leggenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:29 schreef WAik het volgende:
[..]
*spuugt*
eerst maar ff in de koelkast
uhhhh.. *denkt na: dubbelzinnig opvatten of niet?*quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:29 schreef WAik het volgende:
[..]
ready for some action (?)![]()
rood ga ik wel koud leggen als blijkt dat ie rond de 30 graden isquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Witte neem ik aan? Rood ga je niet koud leggen
Overigens had ik helemaal geen koud bier meerDus toen maar water op
nee ik had het verkeerd neergezet, nu leek het opeens op een voorstel van mijquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
uhhhh.. *denkt na: dubbelzinnig opvatten of niet?*
Nee dankje, ik wil niet weer onder de douche...
Geen koud bier liggen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Witte neem ik aan? Rood ga je niet koud leggen
Overigens had ik helemaal geen koud bier meerDus toen maar water op
Uhm.. o jaquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:30 schreef WAik het volgende:
[..]
rood ga ik wel koud leggen als blijkt dat ie rond de 30 graden is![]()
Ik was vergeten dat maarten en ik er vorige week allebei 3 door hadden gejaagd en dat ik weer bier koud moest leggenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:32 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Geen koud bier liggen?![]()
maar liefst 3quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat maarten en ik er vorige week allebei 3 door hadden gejaagd en dat ik weer bier koud moest leggen
notedquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:31 schreef WAik het volgende:
[..]
nee ik had het verkeerd neergezet, nu leek het opeens op een voorstel van mij
kheb het iets te langzaam ge-edit zie ik nu
*iets mompelt over bek-houden en freudiaanse versprekingen*
Hey!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:33 schreef WAik het volgende:
[..]
maar liefst 3![]()
![]()
![]()
sterf gij!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tja, een brom- of snorfiets... maar jij hebt een scooter! dat is dan weer anders
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey!
Wij hebben gewoon geld om het in de kroeg af te maken
Nee, waarom zou men dat willen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waah iemand bekend in Noordwijk?
ik?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:35 schreef Jerruh het volgende:
sterf gij!.
www.ns.nlquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Omdat ik dr morgen heenmoet en geen id heb hoe k dr kom LOL
klik me!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Omdat ik dr morgen heenmoet en geen id heb hoe k dr kom LOL
het is een simpele piaggio NRG mc3, waarvoor je alleen een bromfietscertificaat moet hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik?
ik rij niet op een scooter zonder certificaat
Gaat fietsen op je gammele stadfiets!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:36 schreef WAik het volgende:
[..]
![]()
vieze verwende rellende kutnicht
ik typ het in en, tada!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ja sowieso naar Leiden met de trein maar dan... Connexxion en 9292 snappen dr nixvan
mislukt schreeuwend pubertjequote:Op maandag 9 augustus 2004 22:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is een simpele piaggio NRG mc3, waarvoor je alleen een bromfietscertificaat moet hebbenen die hoef ik volgens CBR nie want ik heb me rijbewijs al
.
PESTKOP!
Ja maar Noordwijk heeft geen stationquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:42 schreef WAik het volgende:
[..]
ik typ het in en, tada!
misschien moet je bij adres ff 'stationsstraat 1' intypenalways works
![]()
Srry dat was IK al!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:43 schreef WAik het volgende:
[..]
mislukt schreeuwend pubertje![]()
a) heb geen gammele stadsfietsquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaat fietsen op je gammele stadfiets!
tip 1:quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja maar Noordwijk heeft geen station
welke, mislukt of schreeuwend?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Srry dat was IK al!![]()
Doe k ook niet aan..tis voor mn werk..leuke jongens zijn dr wel aahahaquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:44 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
tip 1:
Nooit gaan daten met jongens die in een plaats wonen waar ze geen station hebben.
*ysklont diept slechte herinneringen op uit zijn doos met ervaring?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:44 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
tip 1:
Nooit gaan daten met jongens die in een plaats wonen waar ze geen station hebben.
de laatste sowieso, de 1e mag jezelf bepalenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:45 schreef WAik het volgende:
[..]
welke, mislukt of schreeuwend?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:43 schreef WAik het volgende:
[..]
mislukt schreeuwend pubertje![]()
wanneer? waar? 06?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de laatste sowieso, de 1e mag jezelf bepalen
plofkop?!?! daar heb je lang over zitten nadenken, niet?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]plofkop!
hahaha u name itquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:46 schreef WAik het volgende:
[..]
wanneer? waar? 06?![]()
* ysklontje2000 zoekt altijd zijn relatie's op onmogelijke plaatsenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:45 schreef WAik het volgende:
[..]
*ysklont diept slechte herinneringen op uit zijn doos met ervaring?
Hey, ik was zaterdag in Pathmos ja, kijk maar uit! En ik heb Grolsch gezopen.. en veul ook.. En dat ranzige Dommelsch dat ze in 't Bolke tappenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:44 schreef WAik het volgende:
[..]
a) heb geen gammele stadsfiets
b) mijn fiets is niet gammel, reeds volledig stuk en kut
en bij mij of bij mijn vrienden is het veul gezellugur, want wij drinken thuis veel meer bier dan jij omdat ut gezullugur bij onz iz...![]()
![]()
zo klein is noordwijk toch ook weer niet?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Doe k ook niet aan..tis voor mn werk..leuke jongens zijn dr wel aahaha
Geen id, nog nooit geweest hahaquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:48 schreef WAik het volgende:
[..]
zo klein is noordwijk toch ook weer niet?
Maak je wel een verslagje voor ons. Weten we ook wat we (niet) missen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen id, nog nooit geweest haha
dat is echt uberslecht ja, ze zijn ook maar 1 van de 4 cafés in enschede die geen grolsch schenken (en dus imho geen bierkenners zijn). gelukkig ben ik daar niet zo vaakquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey, ik was zaterdag in Pathmos ja, kijk maar uit! En ik heb Grolsch gezopen.. en veul ook.. En dat ranzige Dommelsch dat ze in 't Bolke tappen
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
hahaha u name it
Voor jullie altijdquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:50 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Maak je wel een verslagje voor ons. Weten we ook wat we (niet) missen.
moet je nie bij mij zijn, dat win je nietquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:47 schreef WAik het volgende:
[..]
plofkop?!?! daar heb je lang over zitten nadenken, niet?
* Jerruh wil rellen!![]()
*pakt zn schrapertje*quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:51 schreef WAik het volgende:
[..]
* tegen muur opvliegt*![]()
Hey, homo's en bier?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:50 schreef WAik het volgende:
[..]
dat is echt uberslecht ja, ze zijn ook maar 1 van de 4 cafés in enschede die geen grolsch schenken (en dus imho geen bierkenners zijn). gelukkig ben ik daar niet zo vaak![]()
G.F.Y.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
moet je nie bij mij zijn, dat win je niet![]()
.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
moet je nie bij mij zijn, dat win je niet![]()
.
jij was toch ook een bierdrinken?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey, homo's en bier?![]()
quote:Maar in Rotterdam zit dan wel weer een homokroeg waar ze Grolsch tappen.
ik niet, huisgenoten welquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:54 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Hebben jullie dan niet ook allemaal standaard vijf soorten bier in de koelkast staan?.
.
*hmmmjah, schrabe mich von die Mur!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*pakt zn schrapertje*
lolquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:57 schreef WAik het volgende:
[..]
*hmmmjah, schrabe mich von die Mur!
Leffe!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:54 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Hebben jullie dan niet ook allemaal standaard vijf soorten bier in de koelkast staan?.
.
Drinkt die Leffe dan?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Leffe!
Krijg je yvonne op bezoek?!.
*terugstuiter van muur*quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lol
Het heet tegenwoordig De Kameleon.... vroeger ook bekend als Abfab of Gossip. Zit in de van Oldebarneveldstraat. Zelfde straat waar ook Appolo, Regenboog en strano zitten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:55 schreef WAik het volgende:
[..]
jij was toch ook een bierdrinken?
ik iig wel, ik wil nog wel een breezer bestellen voor een leuke jongen, maar daar houdt het ook echt mee op
met whisky vragen ben je echt binnen
[..]where? a.s. weekend ben ik weer r'dam. misschien dat ik mijn (hetero)vriend zo gek krijg om in de homorkoeg te duiken
![]()
(die is ook zo gek als een deur
)
Sorry!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:59 schreef WAik het volgende:
[..]
*terugstuiter van muur*
*tegen schepje opvlieg*
"moest het nou daar mee en op die plek?"
en daarna!?!quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het heet tegenwoordig De Kameleon.... vroeger ook bekend als Abfab of Gossip. Zit in de van Oldebarneveldstraat. Zelfde straat waar ook Appolo, Regenboog en strano zitten.
Overigens is de Kameleon 1 van de normaalste kroegen die er is. Zeker 's middags en vroeg in de avond.
Tis volgens mij meer een soort van inhaleren.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:59 schreef G_E het volgende:
[..]
Drinkt die Leffe dan?
*haalt zn bloemetjes shirt en rieten rokje uit de kast*quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:00 schreef Timmah het volgende:
Aloha
*snif* *romantisch* *ontroerend* :')quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry!!!!
*massage mode on*
Haaaai tovertimmahbeestjeswinkelmeneer!quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:00 schreef Timmah het volgende:
Aloha
Dan komt er iets meer nichtenvolk. Maar een echt feestkroeg is het sowieso niet. Ook later op de avond kun je er nog een normaal gesprek voeren zonder dat je moet gaan gillen. Gewoon gezellig beetje bruin cafe achtig zeg maar. Maar dan wel vooral jonger publiekquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:01 schreef WAik het volgende:
[..]
en daarna!?!
nee Baby Olie.. je leest verkeerd..quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:03 schreef WAik het volgende:
[..]
*snif* *romantisch* *ontroerend*
"heej das de sla-olie?!!"
quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan komt er iets meer nichtenvolk. Maar een echt feestkroeg is het sowieso niet. Ook later op de avond kun je er nog een normaal gesprek voeren zonder dat je moet gaan gillen. Gewoon gezellig beetje bruin cafe achtig zeg maar. Maar dan wel vooral jonger publiek
Lukt mij ook nog steeds niet hoor...quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:05 schreef Timmah het volgende:
Ik heb net wanhopige pogingen gedaan om te scoubidou-en ... En het lukte me verdomme maar niet.![]()
Pestvierkantje ook.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee Baby Olie.. je leest verkeerd..
Dag meneer DraekenTovenaer!quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
Goedenavond![]()
Zow mensen...hoe is de stand van zaken hier?![]()
![]()
Waar had ik de ijsklontjes gelaten??quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:07 schreef WAik het volgende:
[..]
verwarmt je huid alleen nog maar meer -> *nog warmer krijgt*
Ik kom alleen maar in het weekend nog echt in de stad en dan hang ik wel in de regenboog. Maar ja, da's feesten dus. Als ik wat vaker in R'dam zou zijn om even wat te drinken, of met iemand wat ga drinken dan zou de mameleon veel beter zijn. Of een terrasje natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:05 schreef WAik het volgende:
[..]daar hou ik sowieso wat meer van, feesten is leuk op zijn tijd, maar al te vaak meegemaakt de laatste studentenjaren
maar zo nu en dan is dat ook erg ok
![]()
Warmquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
Goedenavond![]()
![]()
net alsof je niet alles snel doorleest en opslaat in je fok!databasequote:Op maandag 9 augustus 2004 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
Goedenavond![]()
![]()
heb je in Enschede nog terrasje gepakt? das is zo mooi op de oude markt, goede belichting, oude bomen en gebouwen, sfeervolquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar in het weekend nog echt in de stad en dan hang ik wel in de regenboog. Maar ja, da's feesten dus. Als ik wat vaker in R'dam zou zijn om even wat te drinken, of met iemand wat ga drinken dan zou de mameleon veel beter zijn. Of een terrasje natuurlijk
quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waar had ik de ijsklontjes gelaten??
I know... helaas nietquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:10 schreef WAik het volgende:
[..]
heb je in Enschede nog terrasje gepakt? das is zo mooi op de oude markt, goede belichting, oude bomen en gebouwen, sfeervol![]()
Uhm nee hoezo? Nog rellen geweest?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:08 schreef WAik het volgende:
[..]
net alsof je niet alles snel doorleest en opslaat in je fok!database
Als jij maar afkoeltquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:10 schreef WAik het volgende:
[..]
die zijn dan wel heel snel gesmolten![]()
kan ook leuk zijnquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
I know... helaas niet
We hebben vooral bij Joey thuis gezeten en geBBQed zaterdag
jaja, jij.. jij...jij profiteur!quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als jij maar afkoelt
huh???quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:13 schreef WAik het volgende:
[..]
jaja, jij.. jij...jij profiteur!![]()
mwah ik probeerde jerruh tot een scheldpartij te verleiden maar die gaf niet toe. net als Vlarpquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhm nee hoezo? Nog rellen geweest?![]()
hahahaquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
huh???
Ik denk ik zet jou plezier/genot/welzijn voorop...maarja..dan niet...
Vierkantje is zo makkelijk. Het begin is lastig, maar verder is het heel makkelijk te doen. Maar ja m'n vorige vriendje moest het ook een aantal keer uitleggen voordat ik het konquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:05 schreef Timmah het volgende:
Ik heb net wanhopige pogingen gedaan om te scoubidou-en ... En het lukte me verdomme maar niet.![]()
Pestvierkantje ook.
De terrasjes zijn ook het enige leuke van Enschedequote:Op maandag 9 augustus 2004 23:12 schreef WAik het volgende:
[..]
kan ook leuk zijn![]()
maar dan moeten we met fok! eens gaan meeten bij de terrasjes in Enschede, mocht het ooit zover komen enzo
hahah....je geeft maar een gil als ik verder kan met mn massage en ijsklontjes....quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:14 schreef WAik het volgende:
[..]
hahaha![]()
*iets met ideale afstemming en rolverdelingen enzo murmelt*
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:53 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
G.F.Y.
DAT was een gemene kickquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De terrasjes zijn ook het enige leuke van Enschede
volgens mij is een gil juist een sein wat het tegenovergestelde probeert te bereikenquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
hahah....je geeft maar een gil als ik verder kan met mn massage en ijsklontjes....
Mja, zit ook 1 erg leuk tentje op dat plein.. de kater ofzo?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:18 schreef WAik het volgende:
[..]
DAT was een gemene kick![]()
![]()
ben het niet helemaal mee eens. Bolke is ook goed, de rest van de 'normale' discotheken is gewoon kut en je voelt je daar al oud als je 18 bent ofzo
verder heb je ook nog leuke studentenkroegjes/societeiten (zoals die van mijn vereniging bijv.) ofzo, maar die vind je wat moeilijker...
daarnaast zijn er nog een paar cafés/tenten waar een bepaald genre muziek wordt gespeeld, zoals blues of jazz. artiesten als candy dulfer etc spelen daar soms wel eens. genoeg te vinden dus voor zo'n relatief klein provinciaals stadje
*me blond voel*quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]!!!!
zou ook de geus kunnen zijn, die zit er vlak naast. zijn beide erg leuk. speciaal bier, leuke aankleding danwel terrasquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, zit ook 1 erg leuk tentje op dat plein.. de kater ofzo?
quote:En ben 1x met Joey op donderdagavond wezen stappen in Enschede. Allebei met Bölke schirt aan
ok * kneedt zn handjes en gaat weer aan t werk*quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:19 schreef WAik het volgende:
[..]
volgens mij is een gil juist een sein wat het tegenovergestelde probeert te bereiken
maarruh: heb mijn wijsglas weer bijgeschonken, ga maar weer verder![]()
De Kater was het decor voor de eerste grote FHM in 2003quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:19 schreef Vlarp het volgende:
Mja, zit ook 1 erg leuk tentje op dat plein.. de kater ofzo?
H_E_O_H_Bquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:22 schreef G_E het volgende:
Zit ik lekker rustig op het balkon nog wat te lezen, zie ik opeens vanuit mijn ooghoek dat Groene Monster over de balkonreling dribbelen. Ik kijk op, hij kijkt terug, schiet in een hoekje en gaat daar luidkeels zitten knirspen..
.
Het was de kater dusquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:21 schreef WAik het volgende:
zou ook de geus kunnen zijn, die zit er vlak naast. zijn beide erg leuk. speciaal bier, leuke aankleding danwel terras
als het ergens in het midden van een aantal cafés was dan is het de kater, op de hoek staat de geus
We kregen er best veel reacties opquote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |