En dan hebben we het nog niet eens over die Neo met z'n rode pil.... Pfffquote:Op maandag 9 augustus 2004 02:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die wuss van een Frodo had ook nooit aan die hele tocht moeten beginnen nee. Maar das weer een ander verhaal
Gaat vaak juist sneaky. In het begin denk je "ach ik probeer het gewoon uit" of "ik ben niet verslaafd, ik kan nog wel stoppen" totdat je supply opdroogt oid...quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:32 schreef Tijn het volgende:
Je bent niet van de een op de andere dag verslaafd, daar geloof ik niks van.
Tsja, blijkbaar. Het zal ook wel, ik wil het eigenlijk niet eens weten. Ik kon er gewoon niet tegen hoe die gasten bezig waren, ik kan daar echt niet naar kijken en dan op het eind denken "ach gut, wat zijn ze toch zielig".quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:55 schreef MadScientist het volgende:
[..]
Gaat vaak juist sneaky. In het begin denk je "ach ik probeer het gewoon uit" of "ik ben niet verslaafd, ik kan nog wel stoppen" totdat je supply opdroogt oid...
dan blijk je ineens in de shit te zitten. Enter Requiem...
Ik ook niet, hebben ze toch aan zichzelf te danken...drugs is ok, je moet gewoon weten waar je mee bezig bent en het in de hand weten te houden. Denk dat velen dat gewoon niet kunnen en dan raken ze in de shit en ja eigen schuld.quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar. Het zal ook wel, ik wil het eigenlijk niet eens weten. Ik kon er gewoon niet tegen hoe die gasten bezig waren, ik kan daar echt niet naar kijken en dan op het eind denken "ach gut, wat zijn ze toch zielig".
En het verschil is ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 04:08 schreef Byte_Me het volgende:
en gelukkig was het de directors cut
dildo, dildo, dildo!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:51 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
En het verschil is ?
De amputatie is het probleem ook niet, de naald in die open, rottende wond daarentegenquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:03 schreef furanku het volgende:
Maar wat was er nou zo verschrikkelijk met die arm dan.. ik had daar veel mensen over gehoord, maar ik ben nergens van geschrokken toen die arm geamputeerd werd?![]()
Och.. viel toch wel meequote:Op maandag 9 augustus 2004 12:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De amputatie is het probleem ook niet, de naald in die open, rottende wond daarentegen
Vergeet niet WAAROM ze zich liet vernederen, he.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:03 schreef furanku het volgende:
Enigste personage waar ik medelijden mee heb, was Marion.. al die vieze ventjes in die donkere kamer en dan nog ass-to-ass![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |