http://www.mikeymo.nl/music/quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zal binnenkort eens mijn eigen remix van de soundtrack posten...
Voor zover ik me kan herinneren was het einde niet onduidelijk. It's all gone horribly wrong. Niet echt open eindjes toch?quote:Op maandag 20 september 2010 14:25 schreef DeBassist het volgende:
Requiem For A Dream #2
http://www.imdb.com/title/tt0180093/
Heb net deze film gezien en was eigenlijk bijna voor het eerst best geschokt door een film.
je leeft al erg snel mee met de hoofdpersonen en al helemaal met Marion![]()
Ik vraag me alleen wel af hoe de film nou afloopt, het is wel nogal een onbevredigend einde
al met al wel één van de betere films die ik ooit gezien heb![]()
nog meer mensen deze film gezien ?
geen open einde idd, maar ik was wel benieuwd of Marion en harry elkaar nog zouden zien (misschien hoopte ik stiekem op een happy endingquote:Op maandag 20 september 2010 14:27 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren was het einde niet onduidelijk. It's all gone horribly wrong. Niet echt open eindjes toch?
Het is een schokkend einde, mee eens, maar een schokkend einde die past bij een schokkende film. Een geweldig werk van Aronofsky, die mij tot nu toe nog nooit teleurgesteld heeft!
Inderdaad, einde is overduidelijk: En ze leefden nog ellendig lang en ongelukkig. Allemaal.quote:Op maandag 20 september 2010 14:27 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren was het einde niet onduidelijk.
T is echt een behoorlijk matige film hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:46 schreef Tchock het volgende:
Waa, topic uit 2003Tof dat 'ie vanavond op tv is, als ik in de stemming ben ga ik zeker kijken
En anders zeer binnenkort, ik ben heel benieuwd.
Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
T is echt een behoorlijk matige film hoor.
Vind jij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
T is echt een behoorlijk matige film hoor.
Ik vind de film pretentieus en saai.quote:
Ik vind 'm dit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik vind de film pretentieus en saai.
En ik een van de beste die ik ooit heb gezienquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik vind de film pretentieus en saai.
Ik was 16 toen die film uit kwam en ik hem zag op lowlands. Godver wat was ik onder de indruk. Nu zijn we 12 jaartjes verder en doet die film mij niet zoveel meer. Maar die 1ste keer dat ik hem zag:quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:41 schreef Georges het volgende:
Ik vond de film ook wel tegenvallen, zeker gezien de kritieken en het hoge cijfer op imdb.
Grootste pluspunt is Jennifer Connelly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |