Dan moet je ze of: uit de weg ruimen, of: ergens anders gaan overpeinzen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:12 schreef wonko het volgende:
[..]
soms zijn er objecten die een goede overpeinzing in de weg zitten
alsof die objecten plaatsgebonden zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan moet je ze of: uit de weg ruimen, of: ergens anders gaan overpeinzen.![]()
Als die 'objecten' zich alleen in je eigen psyche bevinden... dan zijn het ook niet daadwerkelijk 'objecten' of wel?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:14 schreef wonko het volgende:
[..]
alsof die objecten plaatsgebonden zijn
drank...anders zou ik een psycheprobleem hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als die 'objecten' zich alleen in je eigen psyche bevinden... dan zijn het ook niet daadwerkelijk 'objecten' of wel?
Was het een drankverspreking?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:22 schreef wonko het volgende:
[..]
drank...anders zou ik een psycheprobleem hebben
joh...zou het? maar toen...gaat het nog ergens over of wat?quote:
Verslaving aan macht, geld, drugs, bezittingen... ze komen allemaal aanbod in deze films. Jammer dat je niet het verhaal doorhebt... luister goed naar de muziek... lente, zomer, herfst, winter... van goed naar erg fucked up.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:51 schreef piet_pelle het volgende:
Wat is nou de hele achterliggende gedacht bij deze film? Don't use drugs? Meer kan ik er niet uit opmaken.
Leuk gedaan maar niet echt een bijzonder verhaal. Vond hem erg tegenvallen na alle ophemelende kritieken.
Fuck man... lees mijn post op de vorige blz. a.u.b.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:51 schreef piet_pelle het volgende:
Wat is nou de hele achterliggende gedacht bij deze film? Don't use drugs? Meer kan ik er niet uit opmaken.
Leuk gedaan maar niet echt een bijzonder verhaal. Vond hem erg tegenvallen na alle ophemelende kritieken.
No use, some people don't live in the same world as we do... and why should they?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Fuck man... lees mijn post op de vorige blz. a.u.b.![]()
hoe heeft u gekeken...met 1 hersencel of een halve? lijkt me vrij voor de hand liggendquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:51 schreef piet_pelle het volgende:
Dus... mensen die niet goed lezen bekijken films waarschijnlijk ook niet op de juiste wijze?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:58 schreef Vampier het volgende:
[..]
No use, some people don't live in the same world as we do... and why should they?
zo laag...je lijkt wilders welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus... mensen die niet goed lezen bekijken films waarschijnlijk ook niet op de juiste wijze?
Wat doen die mensen dan hun hele leven? Stemmen op rechts?![]()
Als dat zo was... zou ik je juist prijzen.quote:
verrek..het is mijn foutquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als dat zo was... zou ik je juist prijzen.![]()
Als ik Wilders was... zou ik het inpeperen.quote:
jij trapt alleen maar na...is heel iets anders...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als ik Wilders was... zou ik het inpeperen.![]()
Ja, ik ben iets nieuws. Mensen zullen zeker op mij stemmen als ik zou meedoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:17 schreef wonko het volgende:
[..]
jij trapt alleen maar na...is heel iets anders...
als beste sorteermachine gok ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:31 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, ik ben iets nieuws. Mensen zullen zeker op mij stemmen als ik zou meedoen.![]()
T gaat bij deze film dan ook voornamelijk om de vorm, hoe de film is geedit en de opbouw (of afbraak) van de ontwikkelingen die met verslaving te maken hebben. In die zin is de film vrij ongeevenaard, weinig films zijn er in geslaagd zo'n snelkookpan-effect te bereiken door het opeenstapelen van beelden en muziek.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:51 schreef piet_pelle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |