Vreselijke domme vraag idd, aan zo iemand als Theo Maassen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:22 schreef Reticulin het volgende:
ik kijk net pas (ben de rest aan het opnemen) maar eger me dood aan zwagerman...wat een vragen man: "als deze man was blijven leven hoe zou t m dan zijn vergaan?"
jezus....
Dat weet ik niet precies, het lijkt me dat het over de hele aflevering gaat. Ik heb geen zin om daar nu naar te kijken. Het zal vast wel een dezer dagen op het weblog te vinden zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:39 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat ging over de show van Bill Hicks, niet over de aflevering zelf geloof ik.
Ik heb zelfs het toneelstuk gezien, maar de film is ook érg goedquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:35 schreef tong80 het volgende:
Heb de film nooit gezien. Dom dom dom. Wat een cast zeg.
Wie speelden daar in dan ?quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het toneelstuk gezien, maar de film is ook érg goed
Tegenlichtquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ah.. Ad Verbrugge... goede docu is dit!
Was een lokale produktiequote:Op zondag 8 augustus 2004 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie speelden daar in dan ?
Ok. Gedurfde produktie dan.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Was een lokale produktie
Mwach, je ziet ook geregeld produkties van 'Dood van een handelsreiziger' en dit is eigenlijk een remakequote:Op zondag 8 augustus 2004 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Gedurfde produktie dan.
Idd het is geen op zichzelf kickende Heleen van Royen. Gelukkig maar.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:54 schreef Dagonet het volgende:
Het leuke is trouwens dat de standaard dingen van Maassen niet naar voren komen, de verwachte PSV beker, dat incident met dat meisje op het toneel enzo
Die haalde hij uit het publiek en gaf haar een tongzoen. Of zoiets.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:55 schreef Ymke het volgende:
Welk meisje?
Hij heeft eens een meisje 'onzedelijk' betast op het podium als ik het me goed herinnerquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:55 schreef Ymke het volgende:
Welk meisje?
Éen preuts meisjequote:Op zondag 8 augustus 2004 23:55 schreef Ymke het volgende:
Welk meisje?
Of wegliepen uit de zaal.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, toen kon dat nog, zonder dat mensen wegzapten naar 1 van de 47 andere kanalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |