de Canon 20D komt binnenkort uit volgens mij... anders de 10D die is er al..quote:Op zondag 19 september 2004 20:56 schreef jeredboxman het volgende:
[..]
Ik snap wat je zeggen wil, maar ik wen wel aan ergonomie. Eum 300D wordt het niet. Dat kan ik wel zeggen. Als ik ¤ 3000 euro heb en wil daar dus een body voor en een groothoek + zoom (om mee te beginnen) hebben. Kan iemand mij dan mss beter helpen? Ik heb gekeken naar de Canon EOS 1D Mark II en die is rond de ¤ 4000 en dan heb ik nog geen lenzen... Dat wordt dus langer sparen. Nou zit er geen haast bij, maar zou iemand mij mss wat meer kunnen helpen? Alvast bedankt. Toppertje![]()
doel je op mijn site?quote:offtopic: nice foto's
ook nog een vereiste is dat er een verticale handgreep op kan, met ontspanknop. Dat kan met die nieuwe baterypack voor de D20. Het lijkt erop dat als dat ding uitkomt ik gewoon ff naar de fotograaf toe ga en hem maar eens gaat bekijken. En ja met lenzen kun je het zo gek maken als je wilt. Komt wel goedquote:Op zondag 19 september 2004 22:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
de Canon 20D komt binnenkort uit volgens mij... anders de 10D die is er al..
dat is de eerste volgende na de 300D (de 10D,dus 1 stapje hoger)en die is rond de 1600 euro naar mijn weten.
dan hou je nog geld over voor wat lenzen. maar daar kan je het ook zo gek maken als je zelf wilt!
[..]
doel je op mijn site?
zoja: dankje![]()
de 10D heeft ook de mogelijkheid tot verticale grip met ontspanknopquote:Op maandag 20 september 2004 06:50 schreef jeredboxman het volgende:
[..]
ook nog een vereiste is dat er een verticale handgreep op kan, met ontspanknop. Dat kan met die nieuwe baterypack voor de D20. Het lijkt erop dat als dat ding uitkomt ik gewoon ff naar de fotograaf toe ga en hem maar eens gaat bekijken. En ja met lenzen kun je het zo gek maken als je wilt. Komt wel goed![]()
kloptquote:oftopic: ja op die site ja. je houd wel van architectuur of niet?
Ja maar als de D20 uitkomt wil ik wel graag de D20quote:Op maandag 20 september 2004 07:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
de 10D heeft ook de mogelijkheid tot verticale grip met ontspanknop
en idd, even langs gaan en wat dingen vasthouden geeft toch een wat beter beeld dan wat woorden op internet![]()
[..]
klopt
geen idee hoeduur die wordt als begin prijsquote:Op maandag 20 september 2004 19:16 schreef jeredboxman het volgende:
[..]
Ja maar als de D20 uitkomt wil ik wel graag de D20
www.foto-konijnenberg.nl -> ¤ 1649 body only. Maar hij is nog niet leverbaar. Alleen de kit is leverbaar. Nou ja het wordt toch wel eind jan feb 2005 dat ik iets gaan aanschaffen (lees de Canon D20)quote:Op maandag 20 september 2004 20:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
geen idee hoeduur die wordt als begin prijs
moet je even kijken op www.dpreview.com denk dat daar wel iets bij staat.
owhquote:Op maandag 20 september 2004 20:22 schreef jeredboxman het volgende:
[..]
www.foto-konijnenberg.nl -> ¤ 1649 body only. Maar hij is nog niet leverbaar. Alleen de kit is leverbaar. Nou ja het wordt toch wel eind jan feb 2005 dat ik iets gaan aanschaffen (lees de Canon D20)
?quote:Op maandag 20 september 2004 20:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
owhdan kan je nog ff van alles bekijken enzo
met alles doelde ik op lenzenquote:Op maandag 20 september 2004 21:10 schreef jeredboxman het volgende:
[..]
?
Eum ik wil een 50 mm lens, groothoek en iets van zoom. Maar ik heb niet echt verstand van lensen en het feit dat het je x 1.6 gaat me digi slr (20d dan). tips?quote:Op maandag 20 september 2004 21:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
met alles doelde ik op lenzen
of weet je daarvan al precies wat je wilt?
hebben we trouwens een apart topic voor
Een ander forum gaan lopen verkloten.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:10 schreef gfree het volgende:
Wat zouden jullie doen?
klopt. maar waar doel je op?quote:Op maandag 20 september 2004 21:42 schreef jeredboxman het volgende:
Eum Xilantof kijk eens naar de Nikon D2H. Het heeft maar 4,1 MP maar ja..
Gezellige boel hierquote:Op woensdag 22 september 2004 00:23 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Een ander forum gaan lopen verkloten.
Topic is niet zomaar dichtgegooid. Beschouw jezelf als gewaarschuwd.
Ik heb zelf hier geen goed antwoord op. Maar anders raakt deze vraag onder gesneeuwd. En dat kan niet de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:04 schreef eXistence het volgende:
Over een paar weken ga ik beginnen met een militaire opleiding aan de kma. Graag zou ik wat kiekjes willen schieten van het praktische gedeelte van de opleiding. Hiervoor ben ik op zoek naar een digicam die ik wil gaan aanschaffen.
Zoals jullie begrijpen moet de cam erg degelijk en robuust zijn. Ik wil niet dat de cam binnen de kortste keren kapot gaat. Hij moet dus een stootje kunnen hebben, vooral omdat redelijk intensief bezig ben en de camera wel moet meedragen. Dus bestand tegen schokken en lage temperatuur.
De kwaliteit van de foto's moet redelijk zijn, maar dat is niet het belangrijkste voor mij. Ik wil dat de camera erg degelijk is met een redelijke kwaliteit foto's. De prijs wil ik onder de 300 euro houden.
Welke cams voldoen aan de door mij gestelde eisen?
Hartelijk Dank
lol euhm nee niks laat maarquote:Op woensdag 22 september 2004 07:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt. maar waar doel je op?![]()
ik snap je ff niet
Hoe raar het ook klinkt, volgens mij stel je de vraag op de verkeerde plek.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:04 schreef eXistence het volgende:
Over een paar weken ga ik beginnen met een militaire opleiding aan de kma. Graag zou ik wat kiekjes willen schieten van het praktische gedeelte van de opleiding. Hiervoor ben ik op zoek naar een digicam die ik wil gaan aanschaffen.
Zoals jullie begrijpen moet de cam erg degelijk en robuust zijn. Ik wil niet dat de cam binnen de kortste keren kapot gaat. Hij moet dus een stootje kunnen hebben, vooral omdat redelijk intensief bezig ben en de camera wel moet meedragen. Dus bestand tegen schokken en lage temperatuur.
De kwaliteit van de foto's moet redelijk zijn, maar dat is niet het belangrijkste voor mij. Ik wil dat de camera erg degelijk is met een redelijke kwaliteit foto's. De prijs wil ik onder de 300 euro houden.
Welke cams voldoen aan de door mij gestelde eisen?
Hartelijk Dank
lijkt een beetje op de vraag van eXistence ca 10 postjes hierboven,quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:58 schreef _Mal_ het volgende:
Voor de studievereniging waar ik de fotocommissie zit zijn we op zoek naar een nieuwe digitale camera. Een van de belangrijkste eisen is dat hij zogezegd 'hufterproof'moet zijn. Het is namelijk onvermijdelijk dat er af en toe lomp met het ding wordt omgegaan en we willen natuurlijk niet direct een nieuwe moeten kopen.
Het huidige toestel is een Kodak DC240 ZOOM en die beviel goed.
Heeft iemand suggesties?
Nope... allebei dure merkenquote:Op zondag 26 september 2004 17:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, het gaat dus als het goed is de Sony worden, wegens beste prijs/kwaliteit verhouding enzo.![]()
Maar welke memorysticks kun je er het beste instoppen?
Is er veel kwaliteitsverschil tussen Sandisk of Sony?
Sony heeft na de memory stick ontdekt dat het product nog verbetert kon worden en heeft daarom nieuwere versies uitgebracht. Heel leuk, maar niet alles is compatible met elkaar.quote:En wat is het verschil tussen de memory stick pro en de memory stick pro duo??
Suc6; memory sticks zijn over het algemeen 2 keer zo duur als Compactflash geheugens bij dezelfde capaciteit. Daar gaat je kwaliteit/prijs verhoudingquote:Ik heb nu een beetje een beeld over wat ik wil qua camera, maar nu nog het geheugen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |