vette vrachtwagen in je avatarusericoonplaatjequote:Op zondag 8 augustus 2004 20:42 schreef ruk het volgende:
hoe bedeol je???
poedersuikerbrieven zijn ok!quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:43 schreef Lexie het volgende:
Zeker.
Geef even je adres en je telefoonnummer.
Het is gewoon een sloeriequote:Op zondag 8 augustus 2004 20:45 schreef NiNi het volgende:
Jij kijkt ook maar met iedereen Lion King.
echt wel!quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:44 schreef ruk het volgende:
me vrachtwage is d'r egt nie!!!
Ik wil ook wel komen hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:47 schreef ruk het volgende:
hoe bebeol je???
oowquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:50 schreef ruk het volgende:
jah ik heb papika chips en sinas!!!
quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:50 schreef ruk het volgende:
WHAHA JIJ BENDT EGT GEEN MIESJE!!!!
bendt egt..dat kun je niet per ongeluk zo ongelooflijk fout doen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:50 schreef ruk het volgende:
WHAHA JIJ BENDT EGT GEEN MIESJE!!!!
Kut, en ik heb net trek in carpaccio en wijn. Bummer.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:50 schreef ruk het volgende:
jah ik heb papika chips en sinas!!!
Ben jij onder de Leerplichtwet uitgekomen, Ruk?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:53 schreef ruk het volgende:
ow ik zadt in me vekeerde topic net!!!
maar ik heb egt geen oranje piemel!!!
of jij naar sgool geweesdt is?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:56 schreef ruk het volgende:
heh???
hoe bedeol je???
Nee, dat is een grappig image, enzo...quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:56 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
of jij naar sgool geweesdt is?
Woon je echt in Den Haag?quote:
Sorry, anders begreep ruk me niet.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, dat is een grappig image, enzo...
Wanneer, hoe laat en plaats ook maar meteen een foto van jezelf.quote:
Prima plan! Ruk zal vereerd zijn als jij het hem geeftquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:04 schreef Little_Angel het volgende:
Typles is ook leuk.
Zit je constant op die F5 te hengsten, dat je iedere keer zo snel kan reageren?quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:05 schreef ruk het volgende:
heo bobeol je???
die mah je wel bei mij komen keikenquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Lion KIng II no gnooit geziendt. Kan ik dan II wel snappe?
quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:05 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Prima plan! Ruk zal vereerd zijn als jij het hem geeft![]()
Reageer op: [centaal] wie vind mij dan aantrekelijk???quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:11 schreef ruk het volgende:
heo bobeol je????
Doe geen moeite.. sommige mensen leren het nooit.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Reageer op: [centaal] wie vind mij dan aantrekelijk???
Het is wie vindT en aantrekkelijk is met 3 keer een k.
hap hap hapquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Reageer op: [centaal] wie vind mij dan aantrekelijk???
Het is wie vindT en aantrekkelijk is met 3 keer een k.
Jij wel?quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:14 schreef ruk het volgende:
jullie weten d'r egt niks van!!!
Laat maar joh, hij weet ook niet hoe hij een usericon kan toevoegenquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
fotoboek.fok.nl
HEE! relkloon!!!!quote:
Nee jij reageert lekker op tijdquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:16 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
HEE! relkloon!!!!
dit topic is al bijna een week oud!
moet je niet onderhand ergens anders een baggertopic openen>
Die zijn waarschijnlijk nog steeds de Lion King 3 kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:47 schreef Djaser het volgende:
Hey Miriam je laat wel weten hoe het was bij ruk he?
ja heh, ik heb tenminste een mooie vrachtwagen als avatarquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:28 schreef ruk het volgende:
heh???????
slapen sletquote:Op maandag 23 januari 2006 02:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
en jij doet er net zo hard aan meer
o en ik nu ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |