grapjas...quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:45 schreef MRPhone het volgende:
Hij trekt inderdaad sloom op, 0 tot 80 km per uur in 23 secondendan erger je je als automobilist in de meest ouwe bak nog aan zo'n motorrijder. Tevens tril je compleet van dat ding af bij snelheden hoger dan 80.
BTW hij is zwaar bijna 500 kg dat is bijna het gewicht van een Honda Goldwing!
Het staat gewoon IN zijn eigen postquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:49 schreef MRPhone het volgende:
Gewicht: 168 kg trocken Sitzhöhe: 760 mm Tankinhalt: 14,5 l
gelukkig is jou 2cv lekker smal zodat andere weggebruikers er langs kunnen en geen last van je hebben...quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:35 schreef 2cv het volgende:
0-80 in 23 seconden ? Ik doe 0-100 in 40 seconden !
nee maar het is wel zo prettig als het VOORUIT KOMTquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:46 schreef 2cv het volgende:
Niet alles hoeft snel te zijn hoor
Ik vind dat een motor wel snel moet zijnquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:46 schreef 2cv het volgende:
Niet alles hoeft snel te zijn hoor
auto diesel motoren worden nooit zo snel als auto benzine motoren... de diesel motoren hebben allemaal een turboquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:41 schreef Paxlie het volgende:
Nu auto diesel motoren net zo snel worden als benzine motoren, zullen ze weer een poging wagen met een diesel motor ?
Leuk, draai je het gas open, waai je er afquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik vind dat een motor wel snel moet zijn
enniehoe, ik doelde meer op het feit dat het snelheidsverlies bij een dieselauto nu gewoon zo goed als weg is, dus waarom geen diesel motor
ooit van een kuip gehoord...quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Leuk, draai je het gas open, waai je er af
EEN kuip... niet De Kuipquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:00 schreef 2cv het volgende:
Daar voetballen ze toch in ?
hou je stil... jij rijdt een eend... als je met een motor met 200 op je snuffert gaat met een motorpak en je glijdt hou je dr amper wat aan over... echter als je met een eend met 25km/h tegen een boom rijdt blijf je 3x dood..quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:11 schreef 2cv het volgende:
Aha.
Maar toch vindt ik het slimmer om iets om je heen te hebben als je echt hard wilt gaan (meer dan 120 km/u).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |