Ja, zo kan je het ook zien, maar dan is een foto van een kapotte pen al vergane glorie, terwijl ik glorie echt zie als iets dat heel 'mooi/groots/enz' is geweest ipv dat het 'nieuw' is.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:20 schreef De_Warme_bakker het volgende:
nee, daar zat ik dus ook al mee. In de zin van: 'alles heeft glorie gehad toen het nieuw was' is het wel goed, maarja... beetje raar. daarom postte ik em maar eens hier eens neer
als je nou niets zinnigs hebt in te brengen, ga dan niet posten jaquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:39 schreef Xilantof het volgende:
tvp
je keukenquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:16 schreef Caar2 het volgende:
ik heb totaal nog helemaal geeeen idee!!!!!!!!!!!!!![]()
hè gelukkig, mij niet zo laten schrikken hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:14 schreef Rewimo het volgende:
We hadden eventjes een zijsprongetje naar avatars Zoon is gelukkig nog in volle glorie
Is dat sneu als in 'vergane glorie'?quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:11 schreef Offy het volgende:
Ziet er sneu uit zeg, 1 zo'n zielig veertje, daar kan je geen waaier mee maken...
Ik denk het wel jaquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat sneu als in 'vergane glorie'?
Ja, dat was mijn idee ook. Er liep ook nog een exemplaar compleet zonder staartveren, maar die vond ik minder vergane glorie uitstralen dan deze.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:19 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik denk het wel jaOoit heeft die pauw een mooie, kleurrijke, glorieuze
waaier van veren gehad. Nu is er daar nog maar 1 veertje van over. De rest is 'vergaan'.
Ik denk dat ik bij die andere niet eens had gezien dat er wat 'miste'. Nu zie je dat beter.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn idee ook. Er liep ook nog een exemplaar compleet zonder staartveren, maar die vond ik minder vergane glorie uitstralen dan deze.
Het is bij nr 2 wel jammer dat die veer er net niet helemaal op staat. Is het bij een kinderboerderij in de buurt ofzo? Dan kan je er nog een keer heen en op je gemak wat foto's maken.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind nr. 2 de mooiste trouwens, alsof ie zich een beetje schaamt en niet in de camera wil kijken
Hij staat er wel helemaal op, al is het wat moeilijk te zien. Maar hij eindigt in een zielig flosje in plaats van in een mooi oogquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:23 schreef Offy het volgende:
Het is bij nr 2 wel jammer dat die veer er net niet helemaal op staat. Is het bij een kinderboerderij in de buurt ofzo? Dan kan je er nog een keer heen en op je gemak wat foto's maken.
Oh, nu zie ik het ja!quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij staat er wel helemaal op, al is het wat moeilijk te zien. Maar hij eindigt in een zielig flosje in plaats van in een mooi oogKijk maar naar foto 1. Past er mooi bij dus.
Ik zal in het Centrale Topic een lijstje opnemen met de slowchattopics, misschien helpt dat.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:42 schreef Subhuman het volgende:
Er zijn echt superveel inzenders die volgens mij nooit in het slowchattopic kijken... Erg jammer want dit is juist het leukste gedeelte van de hele wedstrijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |