Cool... 20 professionele amateurs die de bruiloft op artistiek verantwoorde wijze komen vastleggen... Nu alleen Lula nog zo gek krijgen dat ze daadwerkelijk wil trouwen...quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:33 schreef Shark.Bait het volgende:
Jij hebt het wel erg vaak over trouwen zeg! Wanneer ging jij trouwen? dan schrijf ik een wedstrijd uit op fok dat wij jou trouwerij met z'n 20-en komen vastleggen
Moeten we even op haar in komen praten?quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:39 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Cool... 20 professionele amateurs die de bruiloft op artistiek verantwoorde wijze komen vastleggen... Nu alleen Lula nog zo gek krijgen dat ze daadwerkelijk wil trouwen...
Ik zal het moeten doen met m'n archief... Heb zojuist mijn Fuji S602Z verkocht...quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
ook maar Woei
Zijn alle onderwerpen al bekend Rewimo? Ik wil weer aan de slag
Erg vriendelijk van je, maar momenteel slaapt ze weer... Maar je kunt haar normaal gesproken wel vinden in GC GSC #zoveel...quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moeten we even op haar in komen praten?
* PdeHoog wel zin heeft in een bruiloft
Alles goed als het maar geen zomer oid wordtquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
ook maar Woei
Zijn alle onderwerpen al bekend Rewimo? Ik wil weer aan de slag
amen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:43 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Alles goed als het maar geen zomer oid wordt![]()
Tja, jullie moeten zelf stemmen dus...quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:43 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Alles goed als het maar geen zomer oid wordt![]()
als alle 3 de winnaars hun 3 onderwerpen naar Rewimo hebben gestuurd, maakt zij er met de modjes weer een selectie vanquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:32 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Wat is het onderwerp?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:19 schreef Abbadon het volgende:
ik hoop dat het onderwerp zomer wordt
quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jij begrijpt het!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:27 schreef dawg het volgende:
zomer --> schaars geklede dames --> goed idee
Ze hebben alledrie 'zomer' ingestuurd...quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:52 schreef Offy het volgende:
Nou, alsnog gefeliciteerd dan fr.oosje
Ik heb er geen problemen mee als het 'zomer' wordt (is wel lekker breed), maar denk dat ik toch voor iets orginelers ga stemmen als dat ertussen zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |