Salades neem ik bijna nooit, geef mij maar lekker een x aantal stukken vleesquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar daarom (vr)eet ik ook kilo's fruitsalade
Qua vlees neem ik maar heel weinig![]()
graag wat ik lees het met genotquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:51 schreef moussy het volgende:
als jullie nog meer willen horen, zeg het maar
ik ben binnen en poep en een scheet op het strand, maar kom er alleen als het stormt
quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:51 schreef moussy het volgende:
Je moet tig tassen rotzooi meeslepen
Je raakt altijd wat van het (ingegraven) speelgoed kwijt
Je drinken wordt lauw, tot warm
Je brood klef, je kaas smelt
Je moet je hele hebben en houden de strandopgang opslepen, wat echt idioot ver is en een enorme klim
Je kan je auto nooit kwijt
Je fiets staat achter tig fietsen, want als moeder ben je lekker vroeg op het strand en wil je weer weg als de pubers komen, die hun fiets tegen jou fiets aam stallen. Oftewel, als je met de fiets bent, moet je eerst 30 fietsen verslepen voor je bij je eigen fiets kan
Naakte duitsers met dikke bierbuiken
Mensen uit stapohorst die een lange wolle broek al sexy vinden en gaan lopen gapen en kwijlen op alles waarbij je vel ziet
radio's met k*tmuziek
Mensen die aan je zoon met mooie krulletjes moeten zitten
kuilen waar je je nek over breekt
Badmintonnende naakte bejaarden
kwallen
zandvlooien
droog n**kende pubers naast je kleedje waar je kind op zit te spelen
hondenpoep
ingegraven maandverbandjes,tampons en luiers
natte honden die zich even uit gaan schudden naast je kleedje
waterpistolen van de dikke duitsers die niet kunnen richten
commentaar en gesmoes over jouw vetrollen
ijs dat smelt als je er al naar kijkt
Je kind kwijt raken
nog meer mensen die met je kind met lieve krulletjes op de foto willen
een gepaneerde l*l zoals Peet dat zo mooi kan zeggen
tja, voor de vrouwen wordt er dan ook genoeg gepaneerd
als je thuis komt zit álles onder het zand
ROFL !quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:51 schreef moussy het volgende:
"Relaas" voor de strandliefhebbers
als jullie nog meer willen horen, zeg het maar
Nee hoor...quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:06 schreef ThunderChild het volgende:
*snif* Ben ik nou de enige die geen BBQ heeft vanavond ??![]()
Gelukkig, was al bang dat ik vanavond in m'n ééntje zou moeten blijven . . .quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:06 schreef Spindizzy het volgende:
Nee hoor...
Neuh, wij eten soep. Ik hou niet zo van bbqquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:06 schreef ThunderChild het volgende:
*snif* Ben ik nou de enige die geen BBQ heeft vanavond ??![]()
en die doe je op de BBQ?quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb nog een kilo salade
Wouwie!!!!!!!!!! Wil ik ook!!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:06 schreef Zabb het volgende:
Wij hebben een lekker (half opblaasbaar) zwembad in de tuin, een van 3 meter doorsnee! Daar is het echt heerlijk in op dit soort dagen!!
quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:10 schreef stame het volgende:
[..]
en die doe je op de BBQ?![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:11 schreef clauwheee het volgende:
Ok wij gaan nu echt![]()
Ik ben ook opgegroeid in de buurt van het strand en kwam er inderdaad alleen maar na 7-en om nog even snel te zwemmen of met slecht weer. Wat je met deze bloedhitte op het strand te zoeken hebt snap ik echt niet (hetzelfde met een openbaar zwembad trouwens).quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:51 schreef moussy het volgende:
strandrelaas
Heb je prikweg of iets dergelijks in huis? Ik ben godzijadnk nog nooit gestoken door een wesp, lijkt me erg pijnlijk. vooral omdat ik uren kan emmeren over het feit dat een mugquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:53 schreef danosa het volgende:
pfft, ik ben net terug. Ik ben op een wesp gaan staan en dus gestoken. Mijn god wat doet dat vervelend pijn. Ben al sinds kind niet meer gestoken en was het dus ff vergeten. Ik ben nu nog panischer asl ik die k*utbeesten zie. En ik zie ze overal en ze zijn mega agressief!
nog geen files maar het is er wel héél erg druk.quote:Moussy, staat erbij jullie ook zo'n file voor het strand?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:38 schreef Sylvana in het peuter- en kleutertopic het volgende:
[..]
die Koele Kids verhalen van Christan zijn echt heel erg leukJammer dat er zo weinig gepost wordt alleen
Zeg maar tegen Christan dat hij eens vaker moet posten
![]()
ik heb ook niet gebbqd, wij hebben shoarma gegetenquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:06 schreef ThunderChild het volgende:
*snif* Ben ik nou de enige die geen BBQ heeft vanavond ?? :'(
quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:44 schreef Sylvana het volgende:
ik heb ook niet gebbqd, wij hebben shoarma gegeten![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:27 schreef Luchtbel het volgende:
Voor de mensen die willen weten hoe het gister met m'n ex ging...hij is precies een half uru gebleven en vroeg toen of ie geld kon lenen en ging weer weg..
lekker boeiend dus
Ahh nee he, jezus wat een klootzak!quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:27 schreef Luchtbel het volgende:
Voor de mensen die willen weten hoe het gister met m'n ex ging...hij is precies een half uru gebleven en vroeg toen of ie geld kon lenen en ging weer weg..
lekker boeiend dus![]()
Ik citeer: "Ja leuk kindje........hey schat.........kan ik geld lenen"quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:28 schreef Sylvana het volgende:
jeetje Luchtbel, das ook niet echt gezelligWat vond ie van Jolie?
Valt wel mee hoor, gewoon een beetje dom, weet niet wat ie mist!quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:32 schreef coolbabe het volgende:
wat een zak
Je bent veels te aardig voor hem. Moet je niet doen, hoef je niet te zijn . . .quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:34 schreef Luchtbel het volgende:
Valt wel mee hoor, gewoon een beetje dom, weet niet wat ie mist!
jemig... dat ie het lef heeftquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:31 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik citeer: "Ja leuk kindje........hey schat.........kan ik geld lenen"
Ik ben helemaal niet te aardig, sommige mensen missen gewoon gezond verstand dat is al lullig genoeg. En ik was er ooit wel verliefd op dus tja.....en ik heb Jolietjequote:Op zondag 8 augustus 2004 21:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je bent veels te aardig voor hem. Moet je niet doen, hoef je niet te zijn . . .
ttsss, wat een kl**tzak zegquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:31 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat is zo. Jolie is een heel mooi en lief meisje (doe's weer een fotootjequote:Op zondag 8 augustus 2004 21:39 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben helemaal niet te aardig, sommige mensen missen gewoon gezond verstand dat is al lullig genoeg. En ik was er ooit wel verliefd op dus tja.....en ik heb Jolietje![]()
Ik ben een paar jaar geleden naar de Marlboro Masters geweest, was echt suopergaafquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:42 schreef Joene het volgende:
*moussy gelijk geeft , strand moet je doen als het stormt*, zelf ga ik overigens nog wel is savons rond 19:30 , even een uurtje op het strand liggen![]()
Vandaag naar marlboro masters geweest op zandvoort , ben kapot
quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:31 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, ik kan nooit meer zonder d'r............quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Luchtbel, gezellige gozer is datDan maar liever alleen toch? Al ben je nu nooit meer alleen natuurlijk
mijn nederlandse collega's en ik slapen in het huis van mijn baas in Cisnadioara, en ons kantoor staat in Sibiu. Ligt niet zo ver van elkaar vandaan. Sibiu ligt in de provincie Transilvaniaquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Daniman, waar zit je precies? Ik ben ook twee keer in Roemenië geweest, prachtig land. Wel erg veel armoede
Luchtbel, gezellige gozer is datDan maar liever alleen toch? Al ben je nu nooit meer alleen natuurlijk
quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:55 schreef Luchtbel het volgende:
TC, hier nog een keer mijn eigen blonde honing
[afbeelding]
Terustenquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:57 schreef Sylvana het volgende:
maar ik ga slapen![]()
interessant!quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben een rondrit gemaakt van een week, waarbij we prachtige dingen hebben gezien, zoals de blauwe kloosters met hun schilderingen, zonnebloemvelden zover als je maar zien kon, en nog veel meer ('t is lang geleden, ik was 16). Daarna nog een week strand in Mamaia. En later ben ik op wintersport geweest in Poiana Brasov. Daar waren we trouwens ook geweest tijdens de rondreis.
Jouw kind, jouw regels. Jammer dan voor je ouders maar heel eerlijk gezegd zou ik de gezondheid van mijn kleine meid belangrijker vinden dan de eventuele lange tenen van opa en oma. Dan maar een overbezorgde trut.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:44 schreef poemojn het volgende:
'k Heb een vraagje: wat zouden jullie doen in het volgende geval:
Nee. In de eerste plaats geldt altijd: jullie zijn de ouders, jullie doen het altijd goed. Als grootouders kun je, hoe goed bedoeld ook, geen 'rechten' aan je kleinkinderen ontlenen, of je de ouders nou overdreven overbezorgd vindt of niet. Ergo: de papa en mama van de baby hebben altijd gelijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:44 schreef poemojn het volgende:
Ben je overdreven bezorgd als je daarom contact met hen beperkt en niet lekker een weekend daar met gezin gaat logeren en/of hen op bezoek vraagt?
Pfffffffffffff.......... Mooi weer?quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd, JonnetjeJe hebt er mooi weer bij!
Doe mij maar een stukje van die appelkruimeldingesMet iets koud erbij, ja lekker
Oei ik voorzie hier een aflevering van de Rijdende Rechterquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Jonnetje, wat overhangt mag je weghalen. Al lost dat het blaadjesprobleem niet op natuurlijk. Je zou eens na kunnen gaan of die boom misschien te dicht op de erfgrens staat. Dan zou je kunnen vragen (eisen eigenlijk) dat hij weggehaald wordt. Mja, ik weet niet hoe je relatie met de buren is...
Wij hadden dus niet zo'n goede relatie met de buren, maar wel veel last van hun bladeren en overhangende takken. Informatie ingewonnen bij de wijkagent, de buren laten weten dat ze dertig dagen hadden de meuk zelf op te ruimen, anders zouden wij het doen. Zij deden niets, maar wij nou ja, eigenlijk de nieuwe buurman van de andere kant hebben de boel mooi gesnoeid. Twee jaar later hebben de buren alle bomen uit de tuin gehaald, scheelt ook weer.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Jonnetje, wat overhangt mag je weghalen. Al lost dat het blaadjesprobleem niet op natuurlijk. Je zou eens na kunnen gaan of die boom misschien te dicht op de erfgrens staat. Dan zou je kunnen vragen (eisen eigenlijk) dat hij weggehaald wordt. Mja, ik weet niet hoe je relatie met de buren is...
De boom..quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:54 schreef Rewimo het volgende:
ik heb het warrumquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:18 schreef coolbabe het volgende:
nee...zeg het eens?
Het mijne staat te verstoffen op de koelkast. Ik gebruik hem denk ik 4x per jaar of zo. Verjaardagen en als mijn schoonouders langskomenquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:54 schreef LadyS het volgende:
Ik weet zo 1-2-3 niet eens waar mijn koffiezetapparaat staat
Ja dat klopt idd volgens mij! Maar wij hebben een Senseo, das veeel makkelijker!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:52 schreef Rewimo het volgende:
In een koffiezetapparaat? 1 schep voor 2 kopjes meen ik. Maar ik ben niet zo'n goede koffiezetter
uhm euhhhquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:26 schreef Troel het volgende:
DEN HELDER Bij de Donkere Duinen in Den
Helder woedt een grote bosbrand.Vanwege
de oostelijke wind,die richting zee
waait,heeft de politie een deel van het
strand ontruimd.De brandweer is met
minstens tien bluswagens ter plaatse.
Moussy, heb je er veel last van?
Jessicaa! goed nieuws!
Neuh. Ik kook gewoon elke dag, net als altijd. Als ik niet mijn bord voer krijg word ik hartstikke sjagerijnigquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:50 schreef clauwheee het volgende:
Pff hebben jullie met dit warme weer ook zoveel problemen met eten??
Ja nou dat is inderdaad het vervelende eraan, ik moet op zich mn eten ook wel hebben omdat ik anders zo slap als een vaatdoek wordt...maar kan me er gewoon niet toe zetten ofzo...zit nu dus aan de fruitrepen, yoghurt met aardbeien, brood enz...quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Neuh. Ik kook gewoon elke dag, net als altijd. Als ik niet mijn bord voer krijg word ik hartstikke sjagerijnigAf en toe een keer junk eten, of brood is lekker maar de dag erna moet ik gewoon echt eten hebben.
Komt bij dat Taco zo'n broodmager menneke met een iets te efficiente spijsvertering is. Die moet (zeker met dit weer) goed eten anders gaat hij onderuit of valt hij idioot hard af.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:58 schreef moussy het volgende:
euhm, hoe krijg je kauwgom uit een navel?
Kind met navel en al in de diepvries leggen. Zodra de boel bevroren is kan je de kauwgom zo uit de navel peuterenquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:58 schreef moussy het volgende:
Renéquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Geen idee...hoe krijg je het voor elkaar???
quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:58 schreef moussy het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Kind met navel en al in de diepvries leggen. Zodra de boel bevroren is kan je de kauwgom zo uit de navel peuteren![]()
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:11 schreef moussy het volgende:
toen werd ze boos
Arme Renéquote:Ik houd mijn spreekbeurt over kauwgom. Ik heb dit onderwerp gekozen, omdat ik vaak kauwgom kauw.
Kauwgom is moeilijk te verwijderen. (...) Als je verse kauwgom probeert los te peuteren krijg je zachte en kleverige slierten waarvan de helft alsnog blijft zitten. Kauwgom verwijderen moet je dus ook niet in de zomer doen. Door de hitte wordt de kauwgom zacht.
In supermarkten hebben ze airco, dat is in veel gevallen een bron van besmetting omdat die niet goed schoongehouden wordt.. Tenminste, dat is wat ik gehoord heb. Maar ik heb er al helemaaaaal geen verstand van.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:45 schreef poemojn het volgende:
Nou, ik ben net teruggebeld door de GGD. Volgens de verpleger (mnl) is kinkhoest alleen door aanhoesten besmettelijk en is er geen gevaar zolang mensen hun hand voor de mond houden en niet boven de baby gaan hangen om te hoesten. Als ik erg bezorgd ben moet ik maar goed ventileren. Het komt in de plaats waar mijn ouders wonen niet meer voor dan in de rest van NL.
Wel heel andere info dan de GGD Gron. die en passant nog waarschuwde voor supermarkten in gebieden waar k heerst.
Van de asymptomatische variant had deze man nog nooit gehoord, dat vind ik wel vreemd.
Ik zal je wat vertellen: ik heb er niet eens één!quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:54 schreef LadyS het volgende:
Ik weet zo 1-2-3 niet eens waar mijn koffiezetapparaat staat![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:14 schreef Luchtbel het volgende:
Nee niet echt...en ik moet eerlijk toegeven dat ik het geld maar gewoon gegeven heb en niet geleend, want terugkrijgen doe ik toch niet![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:58 schreef Spindizzy het volgende:
Coolbabe: je kreeg toch wel een verdoving?Of ben je gewoon net zo'n held bij de dokter als ik
Jij werkt wat af zo . . .quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:32 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga donderdag een jongen ontmoeten waar ik al 5 jaar mee chat
En zaterdag ga ik Stuart ontmoeten![]()
je moet toch wat doen in de vakantiequote:Op maandag 9 augustus 2004 19:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij werkt wat af zo . . .
Dat is zo, je moet toch wat (sniff, wat doe ik fout ??)quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:56 schreef Sylvana het volgende:
je moet toch wat doen in de vakantie![]()
vanaf morgen koelt het af tot 20-25 graden en is er kans op regen en onweer, dus dat gaat wel lukkenquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:47 schreef daniman het volgende:
jullie hebben daar in Nederland echt last van een hittegolf he? Volgens mij is het nou al ruim een week zo warm! Ik hoop voor jullie dat de temperaturen iets aangenamer zullen worden...
Hier ook niet !! *not amused*quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:41 schreef clauwheee het volgende:
Pfffff..nu lees ik dat het hier in het noorden morgen helemaal nog niet afkoelt
Het begint te stinken hier . . .quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:46 schreef Syrena het volgende:
Soms denk ik dat ik beter de IT in had kunnen gaan (hehehe eigendunk).
Wa's dat, 'natuurlijk licht' ??quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:50 schreef Luchtbel het volgende:
Een beetje natuurlijk licht zou je wel van die waanbeelden dat het heerlijk vertoeven in een kelder is afhelpen
Dat ene waar mensen van bijkleurenquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wa's dat, 'natuurlijk licht' ??![]()
Dat zijn mijn beepoossies !! (Vraag maar aan Christan)quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het begint te stinken hier . . .![]()
Tja ... kijk ... ziet u . . .quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:55 schreef Luchtbel het volgende:
Dat ene waar mensen van bijkleuren![]()
Lekker ben je, dat kind ligt in z'n bed al . . .quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:57 schreef Syrena het volgende:
Dat zijn mijn beepoossies !! (Vraag maar aan Christan)![]()
I sure know the feeling. Toen ik nog thuis woonde, sliep ik ook op de zolder (zuidkant nog welquote:Helaas hebben we geen kelder. Ik was net op zolder, en als je daar een uurtje zit en je komt dan naar beneden, dan denk je: HEERRRRLIJK !!
Ik kan me er eerlijk gezegd niet zo heel veel meer van herinnerenquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tja ... kijk ... ziet u . . .
Zag ik er dan echt zo wit uit toen ??![]()
Heb ik zo weinig indruk op je gemaakt ??quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan me er eerlijk gezegd niet zo heel veel meer van herinneren![]()
Ik weet wel dat je langskwam maar daar houdt het wel ongeveer mee opquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb ik zo weinig indruk op je gemaakt ??
Dus je weet niet meer dat we een aantal spelletjes 4 op 1 rij gespeelt hebben en dat ik een flesje koude cola voor je had meegenomen ??
Geef helemaal niks, je heb een goeie reden.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:12 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet wel dat je langskwam maar daar houdt het wel ongeveer mee op
en dat heeft helemaal niks met jou te maken, alleen maar met mij
Jolie is geen 'kalf', maar een heel mooi beebje (wat ik al eerder gezged hebt).quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:17 schreef Luchtbel het volgende:
Behalve 'het kalf'![]()
Wa's dat ??quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Christan meldt dat hij beepoossies ruikt...
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jolie is geen 'kalf', maar een heel mooi beebje (wat ik al eerder gezged hebt).
Trek je sokken maar eens uitquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wa's dat ??
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:32 schreef Luchtbel het volgende:![]()
![]()
nee nee niet Jolie, ik was zo vaag voordat ze geboren werd dat ik een visioen kreeg van die reclame van Telfort waar die boer dat kalf uit die koe wil trekken en dan z'n telefoon op gaat nemen
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:31 schreef ThunderChild het volgende:
Zo, telefoon weer neer gepleurt en weer puntjes gescoord bij m'n ouders. Die zijn vandaag precies 20 jaar getrouwd. Hoe houden ze het uit . . .
Als je nou gewoon zweetpoten zegt . . . want ik kan niet ruikenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:33 schreef Rewimo het volgende:
Trek je sokken maar eens uit![]()
Het volgende wat ik me kan herinneren is; Hoe gaat ze heten?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik had het al warm . . .
Terustenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:36 schreef Sylvana het volgende:
ik ga naar bed![]()
Om een lang verhaal kort te houden: moeder & stiefvader. Ik noem ze gewoon m'n ouders, want aan m'n stiefvader heb ik meer gehad dan aan die biologische eikel . . .quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:37 schreef Spindizzy het volgende:Ben jij nog zo'n jonkie dan of waren ze aan het hokken toen jij werd geboren?
![]()
You oldtimer !!!quote:Ik ben volgend jaar twaalf en een halluf jaar getrouwd![]()
Helemaal niks (proeven is ook een "challenge" . . .)quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:39 schreef Rewimo het volgende:
Kun je helemaal niet ruiken of alleen je beepoossies niet?
Aaah, okequote:Op maandag 9 augustus 2004 22:41 schreef ThunderChild het volgende:
Om een lang verhaal kort te houden: moeder & stiefvader. Ik noem ze gewoon m'n ouders, want aan m'n stiefvader heb ik meer gehad dan aan die biologische eikel . . .
Hey!quote:You oldtimer !!!![]()
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:46 schreef Jessicaa het volgende:
Bo zei. Heeee zussie en ze geeft Janneke een dikke omhelzing.
Dat lijkt me behoorlijk vervelendquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Helemaal niks (proeven is ook een "challenge" . . .)
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:55 schreef Karin het volgende:
Zo heb ik ook een kleine flirt in huis.
Al sla je me dood . . .quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:52 schreef Rewimo het volgende:
Dat lijkt me behoorlijk vervelendDan kun je ook veel minder proeven inderdaad. Hoe komt dat eigenlijk? (als je dat kwijt wilt hoor, hoeft natuurlijk niet)
Die is opgeschoven naar volgende week waarschijnlijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, hoe staat het met de last minute???
quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:45 schreef Luchtbel het volgende:
Hij zei; "Gewoon eten en drinken en zolang je je frustraties niet op je kind afreageert valt het allemaal wel mee. "
dus
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:08 schreef Luchtbel het volgende:
Ik denk zelfs dat ik een goede daad verricht voor de rest van z'n patienten
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:16 schreef Luchtbel het volgende:
lol
he is het alweer kwart over 12
Hey leuk Sugar!! Wij hebben precies dezelfde, en het is echt heeeerlijk!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 07:57 schreef Sugar het volgende:
Dit staat mij vandaag te wachten!![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:26 schreef moussy het volgende:
nou....![]()
Dit las ik psies tijdens een vlaag van het alleen-op-de-wereld-gevoel.
Schoonzusje? De mama van Ailani of een anderquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:42 schreef LadyS het volgende:
Vorige week ofzo hoorde ik dat mijn schoonzusje weer zwanger is... Ze wist het zelf al een tijd, maar het heeft het voro zich gehouden. Gistern was ze voor het eerst naar de vk en die gokte (dmv het voelen aan de buik) dat ze 26 (!!) weken zwanger was al![]()
![]()
![]()
Woensdag krijgt ze een echo
wij kweken zequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:40 schreef pluisje het volgende:
sprinkhanen
ja, de mama van Ailaniquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Schoonzusje? De mama van Ailani of een ander??
Gefeliciteerd in elk geval!
Voor zich gehouden? Met 26 weken lijkt me dat toch moeilijk wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:42 schreef LadyS het volgende:
Vorige week ofzo hoorde ik dat mijn schoonzusje weer zwanger is... Ze wist het zelf al een tijd, maar het heeft het voro zich gehouden. Gistern was ze voor het eerst naar de vk en die gokte (dmv het voelen aan de buik) dat ze 26 (!!) weken zwanger was al![]()
![]()
![]()
Woensdag krijgt ze een echo
Leuk!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:44 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja, de mama van Ailani
We vonden wel dat ze dik werdquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor zich gehouden? Met 26 weken lijkt me dat toch moeilijk wordenGefeliciteerd trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |