Okey, thanks, dan kan ik It ook vergeten. Maakt niet uit, een film is een film en een mini-serie niet.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:00 schreef Gorro het volgende:
[..]
Je mag in elk geval nog een extra film in je top 10 zetten, want The Stand is een miniserie en die doen niet meer.
It wordt op IMDb niet als mini-serie aangeduidt, dus die mag wel, hoewel ik het discutabel vind of het nou wel of geen mini-serie is, maar ik hou maar IMDb aan, zodat het voor iedereen eenvoudig na te zoeken is.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey, thanks, dan kan ik It ook vergeten. Maakt niet uit, een film is een film en een mini-serie niet.
Een mini- serie is dat niet met af en toe van die zwarte overgangen tussen door? Volgens mij is IT wel een mini-serie. Het komt bij mij wel zo over.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:04 schreef Gorro het volgende:
[..]
It wordt op IMDb niet als mini-serie aangeduidt, dus die mag wel, hoewel ik het discutabel vind of het nou wel of geen mini-serie is, maar ik hou maar IMDb aan, zodat het voor iedereen eenvoudig na te zoeken is.
Stond die van jou er al in?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:38 schreef Hare het volgende:
[..]
Leuk lijstje hoor
Nope, eerst nog even wat kijkenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:11 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Stond die van jou er al in?
Dus we krijgen pas eind deze maand enkele ECHT interessante filmlijsten te zienquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:35 schreef Hare het volgende:
[..]
Nope, eerst nog even wat kijken
Anders had bijvoorbeeld zomaar Ikiru niet mijn lijstje gestaan. Nu ik heb gezien heb wel
Heb nog 2 weken en kan in die tijd best nog wel veel films zien
Dat bedoel ikquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:25 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dus we krijgen pas eind deze maand enkele ECHT interessante filmlijsten te zien
U zwetst meneer!quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:36 schreef slindenau het volgende:
[..]
Als je dit had weggelaten zou ik zeggen: top
Nu...
Goed to-see lijstje hoor, maar ik zou als ik jou was nog wat meer 'oudere' films gaan zien. To Kill A Mockingbird staat nu zo alleen in je Top 100.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:32 schreef NRH het volgende:
Nog niet gezien, maar wel zeer grote kanshebbers voor mijn volgende top-100:
- O brother where art thou?
- Godfather trilogy
- Magnolia
- Shindler’s list
- Eternal sunshine of a spotless mind
- One flew over the Cuckoo’s nest![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:17 schreef Price het volgende:
Een moeilijke opgave.
Dat is dan wederzijds Kama. Ik dacht ook aan The Hill, Soylent Green, Marathon Man, Salvador, Patton en ga zo maar door. Ik vind het te moeilijk. Mijn lijst moet je ook niet zien als een absolute rangorde. Nummer 69 had bijv. net zo goed in de top 30 kunnen staan. Ik blijf aan het schuiven met de titels.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:47 schreef kamagurka het volgende:
[..]Prachtige lijst!!
De Time Machine had ik er zelf ook wel in kunnen zetten achterafEvenals sommige anderen die je erin hebt staan!
Bij mij ook, er is een flinke mate van wispelturigheid over de nummers 40-100, waartussen ik allerhande titels had kunnen plaatsen. Maar je moet ietsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:07 schreef Price het volgende:
[..]
Dat is dan wederzijds Kama. Ik dacht ook aan The Hill, Soylent Green, Marathon Man, Salvador, Patton en ga zo maar door. Ik vind het te moeilijk. Mijn lijst moet je ook niet zien als een absolute rangorde. Nummer 69 had bijv. net zo goed in de top 30 kunnen staan. Ik blijf aan het schuiven met de titels.
Ik heb de film nog even op DVD gekocht, na de tv ervaring kan ik em nu kijken wanneer ik wil...voor maar 10 euri bij de FRSquote:
Blijkbaar kent een groot deel van de wereldbevolking deze prachtige film niet, ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:28 schreef Cassii het volgende:
8) Falling Down (wie heeft dat nou niet?)
Dan vraag ik me af waarom deze in veel top 100's niet voorkomt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:18 schreef Sai het volgende:
Lijstjes?
Iedereen kent Falling Down. Sorry.
Omdat er (heel erg) veel betere films op deze aardbodem rondzwerven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom deze in veel top 100's niet voorkomt?
Ik nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:18 schreef Sai het volgende:
Iedereen kent Falling Down. Sorry.
Idd, ik ben de laatste tijd veel aan het nadenken over mijn lijstje, maar het blijft zeer moeilijk in te schatten waar Schindler's List te plaatsen bijvoorbeeld. Die heb ik denk ik toch 2 jaar geleden voor het laatst gezien en kan me nog herinneren dat ie indruk op me maakte. Maar verder niet zoveel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:49 schreef ranja het volgende:
Blijft lastig vergelijken tussen films die je een dag geleden hebt gezien met eens die je 10 jaar geleden voor het laatst hebt gezien...
Yeah right, dat vindt jij, maar ik denk daar toch echt anders overquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:38 schreef Sai het volgende:
[..]
Omdat er (heel erg) veel betere films op deze aardbodem rondzwerven.
De minst slechte Schumacher, maar dat zegt niet zoveel. Hij komt nog niet in m'n top 1000.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:48 schreef slindenau het volgende:
Volgens mij hebben al die mensen em gewoon niet gezien, anders zou ie zeker in hun top 100 komen.
*lijst even doorkijkt*quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:52 schreef pazuzu het volgende:
[..]
De minst slechte Schumacher, maar dat zegt niet zoveel. Hij komt nog niet in m'n top 1000.
Je hebt iig de 2 beste films van Ridley Scott in je top 5.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:35 schreef pazuzu het volgende:
Eerste tien is een snelle gooi, rest maar alfabetisch gedaan. Te weinig non-engels, te weinig documentaires. Shoot me.
Erg goed lijstje weer pazuzuquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:35 schreef pazuzu het volgende:
Eerste tien is een snelle gooi, rest maar alfabetisch gedaan. Te weinig non-engels, te weinig documentaires. Shoot me.
1.Blue Velvet
2.The Exorcist
jij zou toch na het hitchcock-tournament een schumacher - tournament organiserenquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:46 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Erg goed lijstje weer pazuzu
Maar Lynch heeft je icoon verdrongen...![]()
En je mening over falling down deel ik (uiteraard) ook ten volste. Nog even en we MOETEN phone booth ook in onze top10 zetten, lalala..
Deze staat er 2 keer in.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:27 schreef pascalheister het volgende:
47. Spirited Away
78. Spirited Away
foutje ik fix het evenquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:44 schreef Gorro het volgende:
[..]
Deze staat er 2 keer in.
Het gaat om je eigen smaak, niet die van de anderen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:45 schreef laurenzo85 het volgende:
Hoe kan ik dan godsnaam een degelijk lijstje opstellen als die vrijwel totaal niet representatief is mbt de velen anderen...
Precies, gewoon een lijstje inleveren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Het gaat om je eigen smaak, niet die van de anderen.
Ja, die deadline blijft nog gewoon. Ik weet van nog een redelijk aantal mensen dat die nog met hun lijst bezig zijn en misschien eerst nog wat films willen kijken. De deadline blijft dus gewoon staan zoals hij is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:24 schreef Frollo het volgende:
Gorro, de deadline is nog steeds 27 augustus?
Ik bedoel, niet dat je eerder gaat sluiten omdat 'nu waarschijnlijk toch iedereen wel ingestuurd heeft'.
Ja, waaronder die ene die altijd zo laat isquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:34 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik weet van nog een redelijk aantal mensen dat die nog met hun lijst bezig zijn ...
mitt zal wel weer enkele dagen te laat postenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, waaronder die ene die altijd zo laat is
Vorig jaar was hij officieel eigenlijk zelfs TE laatquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, waaronder die ene die altijd zo laat is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |