Wie bepaalt of je ergens thuishoort? Alleen jezelf toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 @ 16:47 schreef Nouk het volgende:
Het gaat heus niet om zo'n t-shirt. Het gaat er gewoon om dat hij denkt aan je t-shirt te kunnen zien hoe jij bent, dat jij niet tussen de rest van het volk in die apres ski tent past en dat dat alleen maar problemen zou opleveren.
Misschien ook niet, want ik had geen zin om 6 pag door te lezen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wie bepaalt of je ergens thuishoort? Alleen jezelf toch?
Haha, wil je nou zeggen dat men je niet mag weigeren op basis van de kleren die je aanhebt? Een club is gewoon particulier eigendom, daar mag je weigeren wie je wil.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:20 schreef ww.manowar.be het volgende:
en desnoods met politiebegeleiding naar binnenmen mag je legaal niet weigeren voor zo'n reden
Het kan je muziek niet zijn, ok, maar een slechte band is het zeker niet. Of je kan de diepere betekenis achter de teksten niet in zien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:12 schreef pro_jeex het volgende:
Tja zo'n shirt is opzich wel aanstootgevend natuurlijk (en een slechte band, maar dat is niet het punt hier).
Klopt, maar wel vreemd dat ik met "normale" kleren er wel binnen word gelaten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, wil je nou zeggen dat men je niet mag weigeren op basis van de kleren die je aanhebt? Een club is gewoon particulier eigendom, daar mag je weigeren wie je wil.
Als een portier je ergens niet binnenlaat moet je daar gewoon niet over gaan mauwen. Kan gebeuren, dan maar naar een andere gelegenheid toe. Blijkbaar hoor je niet tot het publiek dat ze daar binnen willen hebben, who cares...
er zijn nog altijd mensen die zelf niet kunnen kiezen naar welke school ze gaan of dat er in de buurt geen openbare school is. Ik heb dus ook op een Christelijke school gezeten en droeg ook gewoon zulke shirtsquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:21 schreef maertz het volgende:
ik vind het best als mensen zo'n shirt dragen.
Wat ik zielig vind is dat je op christelijke scholen ook wel eens mensen met zo'n T-shirt ziet. Wees dan consequent een ga naar een openbare school.
Wat is dit nou weer voor onzin??!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:21 schreef maertz het volgende:
ik vind het best als mensen zo'n shirt dragen.
Wat ik zielig vind is dat je op christelijke scholen ook wel eens mensen met zo'n T-shirt ziet. Wees dan consequent een ga naar een openbare school.
Ik heb deel 1 niet gelezen, maar ongetwijfeld is er toen ook door iemand geantwoord dat een portier in 5 seconden een indruk van jou moet krijgen en vervolgens moet bepalen of je naar binnen mag. Dat gaat nou eenmaal op uiterlijkheden, je kan toch moeilijk verwachten van zo'n man dat 'ie eerst een diep gesprek met je gaat voeren over wat voor persoon je bent.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:17 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Klopt, maar wel vreemd dat ik met "normale" kleren er wel binnen word gelaten.
Alsof ik adn ineens een heel ander persoon ben.
(dit had ik al eens gezegd)
Ja en daarop zei ik dus, dan ligt het lot van een gezellig avondje uit, ookal bedoel je het goed, in de handen van de portiers? Niet eerlijk dus lijkt mij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 niet gelezen, maar ongetwijfeld is er toen ook door iemand geantwoord dat een portier in 5 seconden een indruk van jou moet krijgen en vervolgens moet bepalen of je naar binnen mag. Dat gaat nou eenmaal op uiterlijkheden, je kan toch moeilijk verwachten van zo'n man dat 'ie eerst een diep gesprek met je gaat voeren over wat voor persoon je bent.
Ja dit is echt een kuttopic eerste klasquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:15 schreef classpc het volgende:
word je nou nog steeds geweigerd?
Er waren mensen daar die ik ken. Anders had ik er nooit naar binnen gewild.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:38 schreef kamagurka het volgende:
Ik vind het nog steeds raar dat je een skihut in zou WILLEN, maargoed...
Heerlen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:44 schreef Fly-or-Die het volgende:
oke, in welke stad was je aan het stappen? rijssen staphorst ......
Je kunt het discriminatie noemen van muzieksmaak of religieuze voorkeur.quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:23 schreef smesjz het volgende:
Uhm, na twee biertjes al naar een skihut willen? Wat een fantatisch begin van je avond *ahum*
Een portier voert normaal gewoon het beleid van zo'n toko uit. Als je daar problemen mee hebt kan je of klagen bij de eigenaar of gewoon lekker een ander cafe zoeken. Easy as that.
Zoals al eerder gezegd is het een particuliere club en zo lang ze niet discrimineren, mogen ze je gewoon tegenhouden. Anders gewoon klagen bij een van die zovele gesubsidieerde clubjes, meldpuntdiscriminatie.nl e.d.
Het is eerder de groep op zich die geweigerd wordt omdat de portier verwacht dat het problemen kan opleveren. Je weet bovendien niet wat zich heeft afgespeeld/gezegd is tussen die portier en die jongen. Toch?
Sommige portiers willen maar al te graag laten zien dat ze de hele dag op de sportschool rondhangen en zijn blij als ze een keer een reden zien om zich af te reageren...
Zonder bandshirt kwam ik er makkelijk binnen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:15 schreef classpc het volgende:
word je nou nog steeds geweigerd?
ken ook iemand uit de buurt van heerlen, maar wat ik van die omgeving weet is dat ze daar ook nogal "streng" gelovig zijn. iig wel een coole actie om zo naar binnen te willen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:15 schreef Ixnay het volgende:
Heerlen.
Wat is daar mis meequote:Op zondag 8 augustus 2004 18:41 schreef Bluurgh het volgende:
haha uitgaan met corpsepaint [afbeelding]
quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:20 schreef raphidae het volgende:
Een club mag zelf regels opstellen, maar die moeten dan wel uniform voor iedere bezoeker gelden. Er waren genoeg getuigen en de rechtszaak dient in december.
De zaak wordt vast geseponeert.quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:57 schreef Oosthoek het volgende:![]()
Hoe triest ben je als je hier een rechtszaak over begint??
De mensen hier zijn katholiek, maar de meesten geven niks om geloof.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:58 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
ken ook iemand uit de buurt van heerlen, maar wat ik van die omgeving weet is dat ze daar ook nogal "streng" gelovig zijn. iig wel een coole actie om zo naar binnen te willen.
Lopend lijk?? WTF!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:57 schreef Oosthoek het volgende:
Wellicht moet je er eens aan denken om je normaal te leren kleden, ipv als lopend lijk over straat te gaan en (hoogstwaarschijnlijk) bij de Doelen naar binnen proberen te komen. Een kroeg kan zn eigen dresscode hebben, als je daar problemen mee hebt moet je maar gewoon een bij voorbaat verloren rechtszaak starten ja
Neen, nogmaals, zoals ik al verteld had wilde ik er naar binnen omdat er mensen waren die ik ken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:14 schreef Martijn23 het volgende:
ach je wilde gewoon provoceren, fijn dat er dan een deurbeleid gehandhaafd word, ondanks dat t een k..apres ski bar is
uit je verhaal maak ik in eerste instantie toch wel op dat je wel even wou kijken in die apres ski bar, snap zoiezo niet wat je daar moet, maar eh provocerend JA zeker wel dusquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
[..]
Neen, nogmaals, zoals ik al verteld had wilde ik er als lopend lijk naar binnen omdat er mensen waren die ik ken.
Als ik zou willen provoceren zou ik dat heel anders aanpakken.
't Is gewoon erg sneu, dat is er mis meequote:Op maandag 9 augustus 2004 02:44 schreef raphidae het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee
Amenquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:58 schreef juniz het volgende:
Zucht....Jij kiest er bewust voor om met een (voor sommige mensen) 'provoserend' shirt te lopen dan moet je gewoon niet gaan lopen zeiken als iemand (die daartoe het volste recht heeft) jou om die reden weigerd.
bij de deur van uitgaansgelegenheden hangen niet voor niets bordjes met 'gepaste kleding'. Portiers mogen zelf bepalen wat zij verstaan hieronder. Jij weet zelf net zo goed dat er mensen zullen zijn die jouw shirt niet echt 'gepast' zullen vinden, en je door dat shirt te dragen de kans loopt geweigerd te worden.
PS. En het gezeur dat je het shirt alleen dragt omdat je de muziek leuk vindt is echt bullshit. Je koopt een dergelijk shirt voor de uitstraling. Tjah en als portiers geen mensen binnen willen met die uitstraling....
Nog steeds heeft niemand mij kunnen zeggen waarom het logo van Bad Religion provocerend is, en een Christen kruisje om je nek niet.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:58 schreef juniz het volgende:
Zucht....Jij kiest er bewust voor om met een (voor sommige mensen) 'provoserend' shirt te lopen dan moet je gewoon niet gaan lopen zeiken als iemand (die daartoe het volste recht heeft) jou om die reden weigerd.
bij de deur van uitgaansgelegenheden hangen niet voor niets bordjes met 'gepaste kleding'. Portiers mogen zelf bepalen wat zij verstaan hieronder. Jij weet zelf net zo goed dat er mensen zullen zijn die jouw shirt niet echt 'gepast' zullen vinden, en je door dat shirt te dragen de kans loopt geweigerd te worden.
PS. En het gezeur dat je het shirt alleen dragt omdat je de muziek leuk vindt is echt bullshit. Je koopt een dergelijk shirt voor de uitstraling. Tjah en als portiers geen mensen binnen willen met die uitstraling....
Omdat dat kruisje om je nek geen "verboden in te rijden" bord eromheen heeft met een dikke rode streep er doorheen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nog steeds heeft niemand mij kunnen zeggen waarom het logo van Bad Religion provocerend is, en een Christen kruisje om je nek niet.
streng gelovig?quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:58 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
ken ook iemand uit de buurt van heerlen, maar wat ik van die omgeving weet is dat ze daar ook nogal "streng" gelovig zijn. iig wel een coole actie om zo naar binnen te willen.
Gast, je bent de puberteit inmiddels gepasseerd. Dus op een verontwaardigde toon vragen naar een antwoord dat je eigenlijk zelf ook wel weet, daar zou je onderhand overheen moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nog steeds heeft niemand mij kunnen zeggen waarom het logo van Bad Religion provocerend is, en een Christen kruisje om je nek niet.
suggestie:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Omdat dat kruisje om je nek geen "verboden in te rijden" bord eromheen heeft met een dikke rode streep er doorheen.
Ik ken de band en de muziek al jaren en zo ben ik tot de conclusie gekomen dat het een slechte band is. Maar dat terzijde, zo'n shirt mogen ze van weigeren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Het kan je muziek niet zijn, ok, maar een slechte band is het zeker niet. Of je kan de diepere betekenis achter de teksten niet in zien.![]()
En wat mij betreft hoefde er geen deel 2 te komen, het belangrrijkste is gezegd.
Stoere actie, die willekeur zuigt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 03:35 schreef raphidae het volgende:
Het gaat mij er niet om dat ze me weigeren omdat ik me anders kleed. Ik vind het prima als ze me willen weigeren als mijn uiterlijk niet bij de tent past, maar dan moeten ze me niet eerst 4x binnenlaten (dezelfde bouncer) en vervolgens me weigeren om mijn nikes, terwijl ie er zo een paar anderen binnenlaat ook met nikes, dan heb je aan mij een verkeerde. Het gaat mij gewoon om het principe, die bouncers denken dat ze alles maar kunnen maken en jammer genoeg is dat meestal ook zo, maar ik ben in een positie dat ik er wel wat aan kan doen.
Er stond overgens ook politie bij de deur en de agent die het gevolgd heeft komt getuigen. Het is overgens een strafrechtelijke zaak aangespannen door het OM, en niet door mij, ik heb alleen aangifte gedaan.
Ennuh, de doelen? hahaha, daar wil ik nog niet dood gevonden worden.
Heh, slecht argument dude. Maar vooruit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:22 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Ik ken de band en de muziek al jaren en zo ben ik tot de conclusie gekomen dat het een slechte band is. Maar dat terzijde, zo'n shirt mogen ze van weigeren.
Ow, wat vreemd dan dat er in de kroegen waar ik normaal kom (in een best gevaarlijke stad nogwel) NOOIT ruzie of problemen zijn. En in die après-ski-trance-fagget-breezah tenten wel iedere week.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:08 schreef Mosselman het volgende:
luister naar coolguy, hij heeft gelijk....
Ik heb ook sterk het idee dat jullie daarheen gingen om ruzie te schoppen... Ben welleens in een bar geweest met types zoals jullie, draaide ook uit op een gevecht met iemand waarmee ik was. Hun groepje (jullie) werd toen eruit getrapt en een paar van ons ook, dus gingen we met zijn allen naar buiten en het dreigde daar echt een gevecht te worden. Het feit echter dat na 1 telefoontje van iemand van ons gelijk 15 zweden en finnen aan kwamen lopen om mee te helpen zorgde er wel voor dat zij (jullie*) hem smeerden.
*dus een groep zoals jullie die alleen maar ruzie zochten..
was trouwens geen ski tent...
De reden waarom ik er naar binnen wilde heb ik al 3 keer minstens gezegd, ga het dus niet nog eens herhalen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:40 schreef DoctorB het volgende:
jippie nog een zeur topic omdat je niet binnen mag in een tent waar je eigenlijk niet binnen wilde....
WAT IS PREIES HET PROBLEEM DAN?
Jij wilde eigenlijk niet naar die ski hut, de portier liet je er niet in. PRIMA TOCH????
Het zit me niet zo hoog eigenlijk. Dat ik er niet naar binnen kwam vond ik niet erg, ik lachte er in de eerste instantie om, maar het feit dat het gebeurt, net als dat mensen om de huidskleur of de afkomst geweigerd worden. Er zat trouwens ook een buitenlandse jongen bij ons groepje, dat kan ook meegespeeld hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:03 schreef CoolGuy het volgende:
Nou nou, t zit je wel hoog he TS. Heb net dat eerste topic gelezen, en ik vraag me nou eigenlijk af waarom je zit te klagen hier. Je hebt duidelijk een alternatieve voorkeur, al zeg je zelf dat je er geen bent, de voorkeur is er wel zeker, daar hoeven we niet moeilijk over te doen.
De reden waarom ik naar binnen wilde heb ik al 3 keer genoemd, zoals ik al zei, lijkt me nu toch wel duidelijk genoeg.quote:Ten tweede ga je naar een tent die helemaal niet jouw ding is, ik vroeg me af waarom je dat dan doet, maar je zegt het zelf al, om wat te lachen. Nou, je weet zelf ook echt wel dat je daar gewoon naar binnen wilde om wat te provoceren (ik doel hier niet op ruzie uitlokken).
Neen, de eerste jongen werd wel binnen gelaten en de rest niet.quote:Als je dan vervolgens door de portier wordt tegen gehouden, en jij weet niet de achterliggende gedachte precies, dan moet je niet gaan liggen zeiken. Ik zal zeker niet zeggen dat alle portiers even goed bezig zijn, maar het is wel zo dat er zoveel volk aan de deur staat meestal dat ie een keuze moet maken in 2-3 seconden. Dat doet ie dan op basis van uiterlijke kenmerken, en als jij dan als alto, of iig er zo uitziet, niet binnenkomt, dan vind ik dat heel logisch.
Laatdunkend? Juist niet, ik ken bacoboys en echte punkers die elkaar gewoon respecteren.quote:Hij zal dat echt niet doen om jou te kloten, maar meer omdat het publiek wat er wel binnen is (t is een skithut achtig iets zei je) totaal het tegenovergestelde is van jou. Hij weet ws ook dat die 2 groepen zich nogal laatdunkend over elkaar uitlaten, en als jullie daar dan in die tent staan wat te lachen om te provoceren, en er is al redelijk wat alcohol genuttigd bij beide groepen, dan kan dat zeker problemen gaan opleveren, waardoor hij alsnog naar binnen moet om jullie dan uit elkaar te halen. Voorkomen is beter dan genezen en dat hij heeft prima voor elkaar.
Die maat werd pas boos toen die portier begon. Hij is normaal een hele rustige intelligente aardige jongen, ingenieur zelfs. Daarom hield ik hem ook tegen, dat hem niks overkwam.quote:Zeg nou eerlijk, het is toch al niet jouw soort tent, want eerst zit je te klagen hier dat je er niet binnen mocht, en iets verder in het topic laat je je laatdunkend uit over die tent, dus zo graag wilde je er toch al niet binnen. Als je moest kiezen voor de gezelligheid ging je liever naar een tent waar ze jouw soort muziek draaien en waar ook meer volk komt waar jij je gemakkelijker bij voelt. Je wilde dus om een andere reden naar binnen, en dat had die portier ook goed door.
Dat die portier direct iemand bij zn nek greep is idd niet normaal vind ik, maar dat iemand van jouw vriendengroep dan direct gaat schelden en gebaren gaat maken, dan heb je in mijn ogen hetzelfde niveau als die portier waar jij steen en been over klaagt. Als jij dan vervolgens met 'al je kracht' die vriend van je moest tegenhouden dan vind ik dat nog een goede reden om jullie niet binnen te laten daar, want als die maat van je zo'n heefthoofdje is dan zou ie, als jullie wel binnen waren gekomen, daar zeker door in de problemen zijn gekomen.
Nogmaals ik wilde niet naar binnen om te provoceren.quote:Op t bij die keel grijpen na vind ik dat die portier goed gehandeld heeft, en ik vind jou een beetje sneu dat je op een forum je gelijk gaat zoeken over het niet binnenkomen van een tent die toch al niet jouw ding is, maar waar je gewoon binnen wilde om te provoceren, en dan ook nog gaat klagen over een portier, die naar mijn mening een goede beslissing heeft genomen, dat weliswaar op een verkeerde manier vervolgde, maar niet anders is dan die maat van je die direct agressief reageerde.
Welke denk je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:43 schreef Ripassa het volgende:
Maar welke kroeg was het nu?
Omdat daar al die provocerende alto's komen....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ow, wat vreemd dan dat er in de kroegen waar ik normaal kom (in een best gevaarlijke stad nogwel) NOOIT ruzie of problemen zijn. En in die après-ski-trance-fagget-breezah tenten wel iedere week.
ik gok op de toeter, maar dat vind ik juist vreemd die gasten bij de deur zijn meestal wel relax, ligt er ook erg aan wie bij de deur staat. Kom zelf altijd binnen en draag vaak genoeg wat alternativere shirts.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Welke denk je?
Die was het.![]()
Goed gegokt. Kuttent ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:48 schreef Ripassa het volgende:
[..]
ik gok op de toeter, maar dat vind ik juist vreemd die gasten bij de deur zijn meestal wel relax, ligt er ook erg aan wie bij de deur staat. Kom zelf altijd binnen en draag vaak genoeg wat alternativere shirts.
Die kale met dat snorretje greep die jongen naar z'n keel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:15 schreef Ripassa het volgende:
The cave....das die op de hoek daar bij de klompstraat toch? Met die vette verfjob..maar vind die kroeg verder echt minder. Wazige lui, bijna nooit wat te doen en tsja niet mijn stijl muziek.
Was gisteren in de toeter trouwens, liepen dus gewoon echte metal bikers rond met grovere shirts dan de die van bad religion, denk dat je gewoon de verkeerde uitsmijter bent tegen gekomen. Der staat af en toe zon gorilla met donkere haren en zonnebank kleurtje, die is gewoon a-relaxed!
En de toeter noemde je een tent waar mensen kwamen die zichzelf heel hip, cool en trendy vinden?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Goed gegokt. Kuttent ook.
In The Cave kom je met alles binnen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:20 schreef www.manowar.be het volgende:
hey hey, er zijn meer dan genoeg gespierde intellectuele mensen beerten(nuja, toch enkele)
maar als je als beroep voor portier kiest, duidt dat toch in de richting dat je geen hoger onderwijs diploma hebt ;-)
gewoon de politie bellen, dat de portier iemand geslaan heeft
(al dan niet waar, who cares) maar de politie gaat dan controleren of hij geen illegale wapens op zak heeft en wel buitenwipper mag zijn (moet je cursussen voor volgen in Belgie)
en desnoods met politiebegeleiding naar binnenmen mag je legaal niet weigeren voor zo'n reden
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:19 schreef Camplo het volgende:
Al die bandnerds zijn linkse rakkers. WEG ERMEE
jah we zijn nou eenmaal niet allemaal britneykutjesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:19 schreef Camplo het volgende:
Wat een vette post dude!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:19 schreef Camplo het volgende:
Idd, want een paar weken ervoor was ik er wel gewoon ingekomen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:52 schreef =HellFire= het volgende:
Niks mis mee vind ik zo. Niet mijn stijl maar ik vind wel dat het moet kunnen. Nogmaals, jammer dat de portier het lot van een avondje uit in handen heeft. Als hij in een bad mood is kun je het wel vergeten.
Ook hier geld hetzelfde, als de portier zegt dat dit niet kan ... kan het dus niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:50 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ben eens geweigerd in de joffer (studentencafé) in Deventer omdat ik 'sportkleding' droeg..
Het was onderstaand shirt (Ik ben de linker, duh). Een shirtje om mee uit te gaan lijkt me toch (strak en van katoen)?!
Foto genomen in de 3 Gezusters trouwens, in Groningen
[afbeelding]
Jij want je zanikt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ow, wat vreemd dan dat er in de kroegen waar ik normaal kom (in een best gevaarlijke stad nogwel) NOOIT ruzie of problemen zijn. En in die après-ski-trance-fagget-breezah tenten wel iedere week.
Frappant. Wie zijn de ruziezoekers nou?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij want je zanikt.
Er zijn meerdere tenten waar je met een dergelijk t-shirt niet naar binnen zou komen, er zijn tenten waar je met een leren jack niet naar binnen komt, er zijn tenten waar je met sportschoenen niet naar binnen komt, er zijn tenten waar je met een hanenkam niet naar binnen komt en 46 piercings in je smoel.
Iedereen wordt wel eens geweigerd, en dan hoor je "alleen voor leden" of " we zitten vol" of je kleding is niet in orde, of je kop staat de portier niet an en dan hoor je de eerder genoemde smoesjes.
So fucking what
Zoek je een andere tent op waar je wel naar binnen mag.
Als jij dat deurbeleid zo achterlijk vindt, moet je niet eens naar binnen willen.
Dan verdien je geen geld aan mij sukkel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:14 schreef PacinoAllstars het volgende:
Zelf heb ik ook een horeca zaak (cafe) en er is opzich niet echt een dress code, maar geloof mij als iemand met zo een shirt als dat van jouw binnenkomt dan kan die echt oprotten.
Je loopt zelf voor lul ook al denk je nu van niet en het lijkt net of je mensen wat wilt op dringen, zoals een yehova getuige.
What's next? Dat je hier komt klagen dat je op je werk niet dit shirt mag dragen???
SUKKEL
En me die houding ben je perfect voor de horeca, maar verder ook helemaal voor NIKSquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:14 schreef PacinoAllstars het volgende:
Zelf heb ik ook een horeca zaak (cafe) en er is opzich niet echt een dress code, maar geloof mij als iemand met zo een shirt als dat van jouw binnenkomt dan kan die echt oprotten.
Je loopt zelf voor lul ook al denk je nu van niet en het lijkt net of je mensen wat wilt op dringen, zoals een yehova getuige.
What's next? Dat je hier komt klagen dat je op je werk niet dit shirt mag dragen???
SUKKEL
1.60 een biertje vind ik niet duur WANKERquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:15 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
En me die houding ben je perfect voor de horeca, maar verder ook helemaal voor NIKS
Werkse met de kerstHoreKAFFER
Trouwens mag jij jouw prijzen ook wel eens stevig laten dalen naar het niveau van voooor de invoering van de euro (natuurlijk, inflatie mag je mee rekening houden)
AFZETTER
JONGENS WE HEBBEN HIER EEN ZONDEBOK GEVONDEN
Valt ook niet aan mannetjes als jou te verdienenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:31 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan verdien je geen geld aan mij sukkel.
Dus jij meent als oudbruincafeeigenaar te moeten bepalen of bepaalde kleding die je doelgroep niet aanheeft in bepaalde cafe's die ook nog eens afwijken van je eigen tent gepast is?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:27 schreef PacinoAllstars het volgende:
[..]
Valt ook niet aan mannetjes als jou te verdienen
Is oud bruin cafe
Thuis kun je voor dat geld 5 keer zoveel bier drinken, en van hetzelfde merk he.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:26 schreef PacinoAllstars het volgende:
[..]
1.60 een biertje vind ik niet duur WANKER
Dan ga je toch lekker thuis op de bank zitten met een kratje breezer ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:15 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
En me die houding ben je perfect voor de horeca, maar verder ook helemaal voor NIKS
Werkse met de kerstHoreKAFFER
Trouwens mag jij jouw prijzen ook wel eens stevig laten dalen naar het niveau van voooor de invoering van de euro (natuurlijk, inflatie mag je mee rekening houden)
AFZETTER
JONGENS WE HEBBEN HIER EEN ZONDEBOK GEVONDEN
haha 1.60 duur? gemiddeld is het 2 euro en in grote steden ook wel 2.20 dan heb ik zelf nog een hele bierkelder met 3 grote tanken! Wat het bier te goede komt als je het vergelijkt wat al die kroegen aan jong public schenkt zoals ts! Kleine vatjes met 0.01 bar en leidingen die nooit gespoeld wordt en dan 2 euro vragen. Hoofdpijn bier noemen we dat!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:23 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Thuis kun je voor dat geld 5 keer zoveel bier drinken, en van hetzelfde merk he.
Jijzelf weet ook wel dat het duur is, waar verdien jij anders je geld mee.
Nee tuurlijk niet, maar dat was om de ts effe te zieken. Je komt er alleen niet in als je in je blote barst loopt, maar dit is ook niet een tent die de doelgroep van ts aantrekt (WEL TE HOPEN)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:38 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dus jij meent als oudbruincafeeigenaar te moeten bepalen of bepaalde kleding die je doelgroep niet aanheeft in bepaalde cafe's die ook nog eens afwijken van je eigen tent gepast is?
1,60 is trouwens niet bijster goedkoop
Precies doen wat ze van je verwachten is natuurlijk bullshit, sommige kroegen hanteren gewoon grove kledingrichtlijnen, bandshirts met opdruk of sportschoenen kunnen daar buiten vallen. Dat je er dan vervolgens achterkomt dat het niet de kroeg voor jou is dat is begrijpelijk, maar ga dan niet naderhand lopen janken dat je niet naar binnen mocht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:13 schreef Bombie het volgende:
Vraag: Als je ergens niet binnenkomt omdat je niet precies doet wat ze van je verwachten, wat kun je daar dan uit concluderen?
komt ie ... komt ie... komt ie...
Antwoord: Dat het niet een kroeg is waar jij wilt zijn en dus heeft het je verdere aandacht ook niet.
En Pierrrrre... wat heeft onze kandidaat gewonnen?
Hence: 'heeft het jouw verdere aandacht ook niet'.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:19 schreef nozem het volgende:
[..]
maar ga dan niet naderhand lopen janken dat je niet naar binnen mocht.
AGREE!!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:41 schreef Skv het volgende:
Trek dan focking normale kleren aan
stinkalto
Nee, inderdaad, want die so called alto's drinken geen dure kotsdrankjes zoals Smirnoff of Breezah, om over bepaalde mixjes nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:57 schreef PacinoAllstars het volgende:
[..]
AGREE!!!!
Aan alto's valt niks te verdienen!!! Tenzij je shirtjes gaat verkopen met foto's van bepaalde figuren met een kruis erdoor heen!
Je bevestigt aardig het stereotype beeld dat ik heb van de mainstream horecaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:57 schreef PacinoAllstars het volgende:
[..]
AGREE!!!!
Aan alto's valt niks te verdienen!!! Tenzij je shirtjes gaat verkopen met foto's van bepaalde figuren met een kruis erdoor heen!
Die zijn er natuurlijk nog geen..quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Alto kroeg beginnen?
Kep anders gisteravond mooi wel met een van m'n beste kameraden heerlijk Bacardi Lemon 7up gedronken in een so-called mainstream horeca tent.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:24 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, want die so called alto's drinken geen dure kotsdrankjes zoals Smirnoff of Breezah, om over bepaalde mixjes nog maar te zwijgen.
Ook al zouden ze het overal voor 20 euro per glas verkopen, dat neemt nog niet weg dat 1.60 gewoon duur blijft.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:57 schreef PacinoAllstars het volgende:
haha 1.60 duur? gemiddeld is het 2 euro en in grote steden ook wel 2.20 dan heb ik zelf nog een hele bierkelder met 3 grote tanken! Wat het bier te goede komt als je het vergelijkt wat al die kroegen aan jong public schenkt zoals ts! Kleine vatjes met 0.01 bar en leidingen die nooit gespoeld wordt en dan 2 euro vragen. Hoofdpijn bier noemen we dat!
Klopt, en wat uit mn eigen frituur komt smaakt ook nog eens beter. En als je weet dat 75% van de restaurants zich niet aan de regels van hygiëne houdt, smaakt het me thuis ook stukken beter.quote:En tuurlijk kan je thuis 5 keer zoveel bier drinken, maar niet hetzelfde soort (wel merk).
Ik heb trouwens nog een tip voor je! Je kan thuis ook veel goedkoper eten dan als uiteten te gaan en ook goedkoper patat bakken dan de als je het bij de frituurkraam haalt.
*checkt klerenkastquote:Dus kruip jij maar lekker achter de tv met je blikjes lauwe bier die 5 keer zo goedkoop zijn en ga niet hier lopen zeiken jij GEITENWOLLESOKKEN FIGUUR!
Alto? ik?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:41 schreef Skv het volgende:
Trek dan focking normale kleren aan
stinkalto
Haha en toch ga je naar de kroeg en werd je geweigerd hahahaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:34 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ook al zouden ze het overal voor 20 euro per glas verkopen, dat neemt nog niet weg dat 1.60 gewoon duur blijft.
In alle kroegen in Heerlen kost het trouwens 1.40 of 1.50. 80% van de winst gaat naar de eigenaar van de kroeg, terwijl de brouwerij veel meer ervoor gedaan heeft vind ik.
[..]
Klopt, en wat uit mn eigen frituur komt smaakt ook nog eens beter. En als je weet dat 75% van de restaurants zich niet aan de regels van hygiëne houdt, smaakt het me thuis ook stukken beter.
En bier uit de supermarkt, uit fles of blik of whatever smaakt me ook beter omdat het geld naar eerlijke doelen gaat (de brouwerij en de winkel). En natuurlijk omdat het goedkoper is.
[..]
*checkt klerenkast
Nee, geen (geiten)wol.
*checkt tv
Die staat nu toch al zeker 2 maanden uit, aangezien de afstandbediening onder studieboeken ligt die ik de hele vakantie niet gebruikt heb.
*pakt slok van bier uit koelkast
Kouder zelfs als in de kroeg.
Ik een kroeg? Zat alleen maar te fucken joh wat niet weg neemt dat het wel de waarheid is!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:35 schreef =HellFire= het volgende:
Nou, voor een cafe-eigenaar mag je wel iets meer diplomatieker overkomen, ik zou niet zo snel bij je in tent stappen zo.![]()
Ik ben maar 1 keer geweigerd hoor, en draag meestal een bandshirt als ik naar zoiets toega, en ik kom normaal overal binnen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:30 schreef PacinoAllstars het volgende:
Haha en toch ga je naar de kroeg en werd je geweigerd hahaha
Onderbouw het dan, waarom het geen eerlijke doelen zijn.quote:Eerlijke doelen de brouwerij en de supermarkt haha wat eeen grap.
Het is 5 keer zo duur, dus dan maken ze 80% winst, ik hoop dat je zo slim bent om dat te begrijpen, anders moet je maar ff een cursus wiskunde mavo doen. Maar dat je niet de slimste was had ik al kunnen afleiden uit je vorige posts.quote:Maar ik zal je niet verder storen. Je zal het wel druk hebben met je sociale leven
PS En hoe kom je erbij dat 80% van de winst naar de eigenaar gaat? Eerder 100 hoor, want niks is zo heerlijk om arme mensen als jou uit te buiten alhoewel als er wat uit te buite valt uberhaubt NOFI!
quote:75% van de restaurant houden zich niet aan hygiene. Links graagNooit van de KDVW gehoord zeker?
Ok, ik ga ook een kroeg beginnen.quote:SUKKEL
Als je me vorige post had gelezen had je begrepen dat ik helemaal geen kroeg heb, maar omdat jij zo leuk hapt gaan we wel effe verder. Het zit jouw immers zo dwars dat je geweigerd bentquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:19 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 keer geweigerd hoor, en draag meestal een bandshirt als ik naar zoiets toega, en ik kom normaal overal binnen.
[..]
Onderbouw het dan, waarom het geen eerlijke doelen zijn.
[..]
Het is 5 keer zo duur, dus dan maken ze 80% winst, ik hoop dat je zo slim bent om dat te begrijpen, anders moet je maar ff een cursus wiskunde mavo doen. Maar dat je niet de slimste was had ik al kunnen afleiden uit je vorige posts.
Maar aangezien een café eigenaar goedkoper kan inkopen omdat hij grote hoeveelheden inkoopt en het niet bij een supermarkt haalt, maakt hij dus nog meer winst, dus zal zo'n 90% voor de café eigenaar zijn. en die andere 10% voor de brouwerij en nog eventuele tussenpersonen.
arme mensen.... wie is hier nou de cafe eigenaar, gniffel gniffel.![]()
[..]
Zeker wel, de instanties die jou tent controleren, die worden weer gecontroleerd door ons.
[..]
Ok, ik ga ook een kroeg beginnen.
Idd, ik zou me bij het uitgaan in de tenten waar ik kom, helemaal kapot irriteren aan lui met een bad religion shirt aan...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:46 schreef nozem het volgende:
En toch moet je niet zeiken, je hebt maar gewoon de dresscode bij de ingang te respecteren.
Inderdaad. Een portier pakt jou echt NOOIT zomaar bij je strot.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 06:10 schreef marcoadam2003 het volgende:
ik weet dat portiers soms nogal moeilijk doen maar lijkt me een beetje erg vreemd dat
ie na een aantal seconden die gozer zomaar bij zijn strot pakt.
dan zal ie toch wel een opmerking hebben gemaakt of effe de bijdehand hebben staan doen
Te laat gelezen, maarquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:50 schreef Ixnay het volgende:
Toch is het gebeurd, en we hebben de dag erna ook aangifte gedaan van mishandeling.
jankzak.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:50 schreef Ixnay het volgende:
Toch is het gebeurd, en we hebben de dag erna ook aangifte gedaan van mishandeling.
Als je nou eerst eens even het hele topic zou lezen, zou je weten dat niet de gast met het BR shirt bij zijn keel werd gegrepen maar een van zijn vriendenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:16 schreef pur33 het volgende:
hehe of dat persé aan je t-shirt ligt, domme alto!![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:50 schreef Ixnay het volgende:
ohw had ik het erover dat die kerel gegrepen werd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens even het hele topic zou lezen, zou je weten dat niet de gast met het BR shirt bij zijn keel werd gegrepen maar een van zijn vrienden![]()
en wat zeik jij nou dat het bier te duur is... het normale bedrag is 2 euro voor een glaasje, EN JE HOEFT HET NIET TE DRINKEN AAPIE... het is niet alsof ze het je strot in douwen en je dan 2 euro gaan afdwingen... zuip jezelf thuis dan maar helemaal de tievus aan je schultenbräu en ga er aub niet over zeikenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:34 schreef Ixnay het volgende:
zeiken over kroeg
Precies, er zitten cokeeikels eerste klas tussen. Dus als je die vervolgens met de wet in de hand aan kunt pakken hebben ze dat verdient.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:58 schreef Baklap het volgende:
Portiers zijn als kut genoeg als je geen mooi stel tieten hebt.
oftewel zodra gabbers hun kop kaal scheren en hun Aussi aantrekken hebben ze een probleem?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:44 schreef TiMmS het volgende:
Live with it man !
Gabbers leven met dit probleem, al jaren !
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Portier: 'Sorry jongens, jullie mogen er niet in'
Kerel: 'Ok, meneeer de Portier... Jammer, maar een prettige avond nog'
Portier: 'WAT???*Bij de keel grijpt...
Dat vindt ik persoonlijk nergens op slaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:05 schreef pur33 het volgende:
ohw en trouwens voor de mensen die gaan zeiken als ze er niet in komen als ze sportschoenen aan hebben??? dan ben je niet echt bekend met het fenomeen uitgaan en dan schat ik dat dat de eerste keer was??? het is hier waar ik woon NORMAAL dat je niet een disco (of wat dan ook voor tent) binnenkomt met sportschoenen... je moet je gewoon fatsoenlijk kleden... en als je dat niet bevalt dan ga je er toch gewoon niet heen?? ga over zoiets zeiken ofzo stelletje kutpubers![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb het niet over je post, maar over de dresscodes die uitgaansgelegenheden hanteren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:32 schreef pur33 het volgende:
westernlaarzen zijn geen sportschoenen, dus waarom slaat mijn post nergens op.... vertel me dat
hehe met petjes kom je er hier ook niet in hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:37 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over je post, maar over de dresscodes die uitgaansgelegenheden hanteren.
Als gesproken wordt over sportschoenen die niet mogen, dan volgen daarna vaak ook in diezelfde adem trainingspakken, tatoo's en zelfs petjes (?!)
Ik draag overigens zelf nooit petjes hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:39 schreef pur33 het volgende:
[..]
hehe met petjes kom je er hier ook niet in hoor
ik loop liever ook met m'n nikes en een petje op een discotheek binnen om ff aan de bar lekker rustig een biertje te pakken.. maar ja, ik verander er weinig aan :/
He ja, en door mannetjes zoals jij gaat ons hele politie-systeem over de rooie. Moeten ze weer een ONZIN-aangifte serieus in behandeling nemen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:50 schreef Ixnay het volgende:
Zoals ik al zei, er is geen enkele portier die zijn licentie op het spel gaat zetten om een voorbijganger even lekker te narren. Je hebt het er dus zelf naar gemaakt en moet niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:57 schreef Ixnay het volgende:
Hoezo valse aangifte? Onzin aangifte?
NIEMAND heeft het recht om iemand zomaar bij z'n strot te grijpen.
Er was niet eens sprake van noodzaak.
En het was op de openbare weg gebeurd, dus daar heb ik evenveel recht om te staan als die uitsmijter.
Ikzelf heb me alleen als getuige gemeld.
Zwaar naief. Ze smijten zeker ook geen zware metalen deuren in je nek als ze eens geen fooi krijgen?quote:Op woensdag 1 september 2004 08:08 schreef Fossa het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er is geen enkele portier die zijn licentie op het spel gaat zetten om een voorbijganger even lekker te narren. Je hebt het er dus zelf naar gemaakt en moet niet zo zeuren.
Wie kaatst ...
Generaliseren is ook een vak. Feit blijft dat ze het niet 'zomaar' doen.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:23 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zwaar naief. Ze smijten zeker ook geen zware metalen deuren in je nek als ze eens geen fooi krijgen?
Portiers hebben soms een beetje snel het idee dat je het ernaar maakt. Kunnen ze ook niet helpen, komt door de coke.
Ehm, nou, neequote:Op woensdag 1 september 2004 13:55 schreef pur33 het volgende:
Ze smijten zeker ook geen zware metalen deuren in je nek als ze eens geen fooi krijgen?
nee!
Kunnen ze ook niet helpen, komt door de coke.
jij weet er alles van.. misschien dacht ie; dat is zo een coke hoofd die komt hier nooit binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |