Mwoah, moet net kunnenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Is 5120*4096 goed denk je
Wat een boerelul!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus...ik denk dat het weinig word woensdag bij safe, dat wordt verplaatsen naar later in de week, donderdag of vrijdag ofzo...tenminste, als je dan kunt riet...
Ok... uitstellen en weigeren te antwoorden dus.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gebeld:de onderdelen zijn binnen bij beerens motoren...
ik vraag wanneer is ie dan klaar? volgende week gaan we eraan beginnen, zegt ie. ik zeg ja, maar wanneer kan ik hem ophalen? zodra hij klaar is bel ik je meteen op.
ik zeg:als jullie er eind volgende week mee gaan beginnen dan ben ik weer een week verder, dus wanneer beginnen jullie ermee?. nee, nee als ie klaar is hoor je het meteen zegt ie weerzonder mijn vraag te beantwoorden. normaal gesproken is dat zo gedaan, maar je weet het nooit. hij moet eerst klaar zijn, dan bel ik je pas op
nogal wiedes lullook, maar wanneer gaan jullie eraan beginnen? volgende week
ik krijg er maar geen duidelijkheid over.
dus ik vraag maar: eind van volgende is hij uiterlijk klaar, mag ik daar van uitgaan? ja, daar mag je wel vanuit gaan, ja. dan laat ik het meteen weten en kun je je motor ophalen.
damn, kutzooi![]()
eind van volgende week, en nu maar hopen dat het niet nog langer gaat duren
![]()
achter die sleuven zaten ventilatoren kon je zo zien zitten,quote:
De koelingssleuven aan de zijkant lijken mij alleen nuttig als er aan de voorkant in ieder geval wat lucht in komt. Ik neem aan dat de voorkant van de kuip dus niet helemaal dicht is.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Vraag me af of je probleem straks uberhaupt verholpen is.....
mooi weer misschienquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:54 schreef Rietvaerder het volgende:
En waarom is het hier zo stil
Ruik je vanzelfquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]laat het asjeblieft verholpen zijn
Geen dank hij moet ook weer inelkaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:24 schreef ZX9R het volgende:
zit aan me tweede blikje. Ga nu douchen en BBQ-en!
Nogmaals hartelijk dank.
Superklusmiddag zo!
Je had gelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:47 schreef ondeugend het volgende:
Zo leuke foto's LucHarde werkers !
En OMG..... ze zijn echt kaal !!! Kawa en Fazertje
Maar ik leef nog en de kawa momenteel nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:47 schreef ondeugend het volgende:
Zo leuke foto's LucHarde werkers !
En OMG..... ze zijn echt kaal !!! Kawa en Fazertje
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:43 schreef ZX9R het volgende:
OPM je bent een lul.
M'n bestand, wat doe je!
Een dooie Kawa.........quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:00 schreef RB het volgende:
[..]
Maar ik leef nog en de kawa momenteel niet![]()
Wat denk je zelf??quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
2 avatars voor woensdag (als dat nog doorgaat...)
Blade
[afbeelding]
Thundercat
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:33 schreef ZX9R het volgende:
Even voor één ieder die het interesseert:
Francisca en ik hebben vandaag een geweldig gesprek gehad met elkaar!
Ik heb veel begrip voor haar situatie gekregen en zij voor de mijne.
We zullen voor altijd speciaal voor elkaar blijven en goede vrienden zijn.
Het is voor mij heel duidelijk dat het echt voorbij is. Doet wel zeer maar is te verdragen!
Ik wil haar namelijk als goede vriendin hebben. Ééntje waar je je hart bij kunt luchten! Dat gevoel heb ik nu bij haar.
Het is en blijft een topmeid in mijn ogen.
(beetje verblind is door de stiekum nog aanwezige liefde voor haar)
Yep blok eruit zodat Luc het naar de kawadokter kan brengen voor de verzakte cilinderbussenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, wat hebben jullie nu exact gedaan? Alleen blok uit het frame gehaald?
Volgens mij zei je ooit zoiets dat je dan net een chemokuur patientje lijkt ?quote:Op zondag 8 augustus 2004 09:44 schreef Makster het volgende:
Morning, ik leef ook weer.
Veel gewerkt de afgelopen dagen en weinig, lees niet geinternet. En het ging net over kale mensen, nou ik ben er vanaf gisteren ook eenHeb geen haren meer, naja millimeter haar
Zit vol goede ideen op de zondagochtendquote:Op zondag 8 augustus 2004 09:58 schreef ondeugend het volgende:
Goeiemorgen zeg... ik ben het bed uit gedreven
He Makster das volgens mij best een goed idee ?
Goed uit te oefenen tijdens de wintermaanden misschien ?
Nee ... ik kom niet
Gereedschap kan ik denk ik wel aan komen. Maar dan nog moet het GOED gebeurenquote:Op zondag 8 augustus 2004 09:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Ghehe, moet je wel speciaal spul voor hebben voor die carbs.
Kleppen stellen is niet moeilijk, wel nauwkeurig werkje
Nokkenasketting spannen heb ik nog nooit gedaan....
Das als ik een petje op hebquote:Op zondag 8 augustus 2004 09:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens mij zei je ooit zoiets dat je dan net een chemokuur patientje lijkt ?
.. ook al ..quote:Op zondag 8 augustus 2004 09:58 schreef ondeugend het volgende:
Goeiemorgen zeg... ik ben het bed uit gedreven
Plagiaat .. OPM en Hollander hebben het ook al eens gezegd.quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:09 schreef Makster het volgende:
Zit vol goede ideen op de zondagochtend
Bij nader in zien toch ook weer niet, want als ik echt vol goede ideen zat zou ik nu zelf op de motor zitten ipv mijn buurjongenquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Plagiaat .. OPM en Hollander hebben het ook al eens gezegd.![]()
![]()
---
.. goede ideen op de zondagochtend hmmm...![]()
![]()
Beetje geestelijk afgetakeld met tuinieren?quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:12 schreef Makster het volgende:
.. net mijn ZXR uit geleend aan mijn buurjongen
.. is heen en terug maar 340 km![]()
Waar ben ik aan begonnen?
Ik vertaalde goede ideen in lekkere. leuke..quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:16 schreef Makster het volgende:
Bij nader in zien toch ook weer niet, want als ik echt vol goede ideen zat zou ik nu zelf op de motor zitten ipv mijn buurjongen![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:51 schreef Patrick281 het volgende:
Last van een kriebelend poesje?![]()
Huisdier ..quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ging dat over het schakelen..ikweet het niet meer...quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Schakelbakken waren toch klote zei jij Pepijn?
Die heb ik!quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je een kwik meter hebben Makkie!
Nou als je dan ook nog weet hoe je die carbs moet synchronen en de kleppen moet stellen en de nokkensasketting moet spannen dan ben jij DE manquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die heb ik!Nou ja geen eentje met kwik (dat mag helaas niet meer) maar eentje met meters en die is netjes gecalibreerd.
Ja jij zei, als je Suzuki bakken gewend bent, zijn bakken van Triumph zeer klote....quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ging dat over het schakelen..ikweet het niet meer...Ik had een testje gelezen in de Kickstart en die konden zelf niet geloven dat Triumph een fout had gemaakt in de constructie. (wat weet ik niet meer) Het was niet exemplarisch .. Dat een fabriek tegenwoordig nog met zoiets uitkwam .. dat moesten wel Engelsen zijn.
Om te zien is het een superbike.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:54 schreef hollander172 het volgende:
Nou ja geen eentje met kwik (dat mag helaas niet meer)
Ik heb ook nog ff gereden..... kon het niet volhouden met dit weer om binnen te blijven.... en tja, voor je het weet heb je 235km aan dijkjes gereden......quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Huisdier ..![]()
![]()
Zo "even" naar die verjaardag. Gelukkig is het mooi weer.
![]()
[afbeelding]1 uur 22 minuten volgens de routeplanner .. en het is uitkijken voor camera's daar..
dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik niet
Carbs synchroniseren en kleppen stellen (valt niet veel te stellen bij de ZXR omdat deze shims heeft) is geen probleem. Nokkenasketting weet ik eigenlijk niet, morgen eens in de handleiding kijken of en waar deze gespannen kan worden.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Nou als je dan ook nog weet hoe je die carbs moet synchronen en de kleppen moet stellen en de nokkensasketting moet spannen dan ben jij DE man
Ik heb er dus eentje met metertjes, niet met de bekende staafjes.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij zei met kwik maar niet meer. Hoezo niet ?quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb er dus eentje met metertjes, niet met de bekende staafjes.
Enige nadeel is dat ie maar voor een tweecilinder bedoelt is dus je moet ze af en toe even omprikken.Gaat nog best wat tijd inzitten maar het resultaat zal best behoorlijk zijn.
Avond..quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:20 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb er dus eentje met metertjes, niet met de bekende staafjes.
Enige nadeel is dat ie maar voor een tweecilinder bedoelt is dus je moet ze af en toe even omprikken.Gaat nog best wat tijd inzitten maar het resultaat zal best behoorlijk zijn.
idd...hoe erg kun je een kawa verminkenquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:18 schreef Eev het volgende:
Moordenaars (dit zei Luc)
quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd...hoe erg kun je een kawa verminken
Wil je even de kosten herberekenen op 1:18 .. dan weet ik of ik meekan.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Doen we volgend keer mijn route ?
Bijna alleen maar dijkjesHeel gaaf
[afbeelding]
manne, allen zonder handschoenen gereden vandaag?quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:39 schreef ondeugend het volgende:
Foto's en een filmpje van Luc op de fazer zijn te krijgen via MSN
quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM:
Woensdag zware windstoten, soms veel regen gepaard met onweer en hagel![]()
damnquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM:
quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of hoe kan je een Kawa nog verder verbeteren..
quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Doen we volgend keer mijn route ?
Bijna alleen maar dijkjesHeel gaaf
[afbeelding]
Ze hebben ons fabrieksterrein finaal afgesloten van de A-15 de komende 3 weken.. dus met de auto is geen optie .. zal druk worden met omleidingsroute .. en dan is zware windstoten, hagel en regen geen pretje .. maar onweer is gewoon gevaarlijk met de motor.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Pfiew de pushpins staan er nog. Ff route opnieuw berekenen en opslaan. Je hoort het zo Pepijn
Zal ik een bliksemafleider op de helm plaatsen .. stripje achterlangs naar de grond.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee joh, je staat toch op rubber
quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Wow, aardig dik blok..... hee Pepijn, kost je 21,29 excl 1,40 veerpont die route
quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom moeten mensen gaan fietsen als ik ga motorrijden :(![]()
Tja... we reden gemiddeld circa 10 km p/h langzamer dan toegestaanquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:53 schreef RB het volgende:
Pat een mooie riteen echte rit naar mijn hart
maar wel lang
![]()
Of iets meer gas erop!quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja... we reden gemiddeld circa 10 km p/h langzamer dan toegestaan
Was idd een behoorlijke zit... volgende keer gewoon om de 40 km een terras pakken
Volgend jaar als ik een route rol heb gaat het vast snellerquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:56 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Of iets meer gas erop!![]()
Nog geen foto'squote:Op maandag 9 augustus 2004 01:08 schreef ZX9R het volgende:
Heb jij al fotows?
Ik niet namelijk en ondeugend is slapen :'(
Nee hoeft niet persee maar dan moet je ze wel vaak omprikken om tot een goed resultaat te komen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Avond..
Is het niet zo dat je continu alle 4 de cylinders moet zien?
Wat je bij de 1 wijzigt heeft zijn invloed op de anderen dacht ik ..
quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Om 14:00 T955i
Van je vriendje Spee ..quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zit je nou toch te zeiken over dat weggetje?
Boeie![]()
![]()
Op een afgesloten terrein neem ik aan?quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga daar idd op rijden. Ben benieuwd
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Op een afgesloten terrein neem ik aan?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:15 schreef Rietvaerder het volgende:Want ?
Doe eens een gokje........quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Want ?
"Hij verstaat je gewoon niet"quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Grapjas .. je begrijp ons niet he ..
![]()
Knappe prestatie een 595 op 25kw krijgen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet het wel, maar ja, die T595 is toch 25kw?
Ik had het gevraagd en hij zei van wel
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:37 schreef ZX9R het volgende:
Ik keur het niet goed hoor. je moet zelf weten wat je doet.
maar het heiliboontje gedrag ook niet.
Geld voor jou ook, met je Arrow demperquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:37 schreef ZX9R het volgende:
Ik keur het niet goed hoor.
maar het heiliboontje gedrag ook niet.
Op de demper zelf zit inderdaad een keurmerk. (net even voor de grap gekeken.)quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Lars jij rijdt formeel gezien ook onverzekerd rond met je andere demper
Of zit daar een E-keurmerk opBij wijzigen van onderdelen aan de motor die niet voorzien zijn van een E-keurmerk ben je eigenlijk ook niet verzekerd.... de verzekering hoeft iig niet uit te betalen als dat zo is. Dus....
Heb jij mazzelquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Op de demper zelf zit inderdaad een keurmerk. (net even voor de grap gekeken.)
Bedoelde meer dat jij de (eigen) veiligheid zo hoog in het vaandel had staan maar blijkbaar de veiligheid van anderen minder belangrijk vindt. Voor de rest moet je het lekker zelf weten en heb je wat mij betreft groot gelijk.![]()
van 34 naar 140 pk is wel even wennen he?![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij wijzigen van onderdelen aan de motor die niet voorzien zijn van een E-keurmerk ben je eigenlijk ook niet verzekerd.... de verzekering hoeft iig niet uit te betalen als dat zo is.
Motor voldoet niet meer aan de regels. (uitlaatgeluid, model, uitvoering, emissie etc.) De kans is wel onnoemlijk klein dat ze hier over struikelen, dit is met een ongeldig rijbewijs wel anders.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik zie het verband niet met een niet gekeurde uitlaat rijden of zonder geldig rijbewijs rijden,
waarom zou verzekering niet uitkeren als je uitlaat niet gekeurd is tijdens een ongeluk ?
bij rijbewijs is het wel duidelijk,
Beetje laat. Niet?quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Motor voldoet niet meer aan de regels. (uitlaatgeluid, model, uitvoering, emissie etc.) De kans is wel onnoemlijk klein dat ze hier over struikelen, dit is met een ongeldig rijbewijs wel anders.
Ik ben overigens geen heilig boontje, zelf ook lang zonder B in de auto gezeten. (maar terugkijkend hierop heb ik wel geconcludeerd dat dit op zijn zachts gezegd niet zo slim is geweest.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:50 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Beetje laat. Niet?Ja.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was "al" 18.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
ook geen boontje hier, ook te lang zonder rbw B rondgereden...quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:48 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben overigens geen heilig boontje, zelf ook lang zonder B in de auto gezeten. (maar terugkijkend hierop heb ik wel geconcludeerd dat dit op zijn zachts gezegd niet zo slim is geweest.)
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Tss, mij een beetje blocken he
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik weet niet eens hoe je dat doet
Heb ik nog nooit van gehoord,quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeg ik net...
[..]
Bimota 2 keer olie ververst .. 1 keer na 5 kilometer, de tweede keer na 1.250 kilometer.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Pa vindt het uiterst vreemd dat iemand om de 6000km zn olie vervangt
Hij denkt 10/15.000km..... het staat toch echt in het boekje
Alle motoren uit die tijd moeten om de 6000km nieuwe olie...
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:56 schreef Rietvaerder het volgende:
MAW, ik ben slimmer dan jullie, ik heb nooit echt rondgereden zonder A....
blijkbaar niet.....quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
En ik kon best rijden want ik was al 1 of 2 keer gezakt.![]()
Dat probeerde hij bij mij ook maar ik was geen klein kind meer dus dat was snel afgelopen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik kreeg altijd ongelovelijk op mn kop als ik hem kwijt raakte.....
Moest minder hard over dijkjes bijv
De tweede die ik had wel, de eerste was gewoon een lul.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Altijd leuk die instructeurs
Alle keren ten onrechte gezakt uiteraard ..quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:24 schreef ZX9R het volgende:
blijkbaar niet.....![]()
"in mijn tijd" mocht je op de dag van het afrijden zelf vrij rijden.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:25 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb trouwens ook zonder "A" gereden.![]()
Raakte de instructeur kwijt in Utrecht en ben lekker zelf rond gaan tuffen. Of valt dit niet onder rijden zonder rijbewijs?
Ik vond hem pas terug toen ik de terugweg inzette vanwege de tijd. (beetje rondtuffen a la maar degene die na mij lestte moest natuurlijk wel een motor hebben voor zijn/haar les.)
Weet ik niet?quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, het ligt altijd aan een ander he
Hoe oud was je ook alweer?quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
"in mijn tijd" mocht je op de dag van het afrijden zelf vrij rijden.
Dus naar het examen reed je alleen .. instructeur was daar de hele dag op het CBR ..
Sleuteltjes lagen onder het zadel van de motor. Wat heb ik lekker gereden die keren.![]()
![]()
Moest nog vanuit Rozenburg over de snelweg naar Spijkenisse .. 15 kilometer..
Rijbewijs na een jaar rommelen en een nieuwe motornou ja Jawa 350in de schuur hebbende op 14-10 1993.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:47 schreef hollander172 het volgende:
Hoe oud was je ook alweer?Dat klinkt als eeuwen geleden.
![]()
Toen mocht ik nog niet eens legaal op een brommer rijden.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rijbewijs na een jaar rommelen en een nieuwe motornou ja Jawa 350in de schuur hebbende op 14-10 1993.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:56 schreef hollander172 het volgende:
Hij wist wel aardig waar die mee bezig was zeker omdat hij ook in een professioneel crossteam meereed. (en niet onverdienstelijk)
Nee, heb daar een bocht uit geknipt. Ben daar nog maar een stipjequote:Op maandag 9 augustus 2004 12:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is dat het hele filmpje?
Ow .. zit er geen rem op dan ..quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:22 schreef ZX9R het volgende:
Nee lummel. Dat ben ik met een voetje aan de grond om hem stil te zetten.
feetsliders?quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow .. zit er geen rem op dan ..![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:33 schreef hollander172 het volgende:
footsliders?![]()
Alleen de volgende keer uitzoomen als iemand op je af komt rijden en inzoomen als'tie van je af rijdt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:28 schreef RB het volgende:
Goeie cameraman![]()
En dan viel het jou tegen dat ik nog geen reet aan mijn motor heb gedaan?quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Zo rijd ik al 4 maanden op mijn mountainbike.. te lui om 2 schroefjes te stellen..
[..]
Kritiek geven is best makkelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:35 schreef hollander172 het volgende:
En dan viel het jou tegen dat ik nog geen reet aan mijn motor heb gedaan?
Dat is wat hij doet Pepquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
Of is de zoom locked bij het film .. ?
Die hangmat tussen je tandwielenquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:37 schreef ZX9R het volgende:
Zo. ben ff de ketting spannen van de Z 750!
Moest nog ff gebeuren!
quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:59 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben geloof ik de meest luie donder van Midden Nederland wat klussen betreft.![]()
Is aangepast zeikerd.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, wij wonen in Zuid-West Nedeland hoor
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, wij wonen in Zuid-West Nedeland hoor
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:07 schreef hollander172 het volgende:
Is aangepast zeikerd.
Dacht dat ie mijn quote bedoelde daarin stond jouw naam nog met een verwijzing naar Midden Nederland. Dat klopte niet echt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]Ik heb niets fout gedaan of geedit hoor..
Ik wil naar het strand..gisteren was echt een verloren dag..was ook verhinderd voor Zeeland..![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:12 schreef hollander172 het volgende:
Dacht dat ie mijn quote bedoelde daarin stond jouw naam nog met een verwijzing naar Midden Nederland. Dat klopte niet echt.![]()
Die hangmat is er niet meer!quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:42 schreef RB het volgende:
[..]
Die hangmat tussen je tandwielen![]()
![]()
![]()
Wazig is goed.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
tot nu toe vind ik het wel een beetje wazig hier hoor
Weinig, ben wel aardig selectief maar er staat ook gewoon weinig open. Vorige week dinsdag een gesprek gehad maar moet zo nog even bellen wat er uit is gekomen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:19 schreef Patrick281 het volgende:
Nog ontwikkeling op banengebied?![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:45 schreef hollander172 het volgende:
Ben nu weer dat werklozenvodje aan het invullen, valt me nu pas op dat ik er iedere keer weer hetzelfde op zet. Enige dat mee verandert zijn de data.Overheidsinstanties vragen gewoon echt 100 keer hetzelfde, niet te geloven....
Zo houden ze zichzelf natuurlijk wel weer aan het werk.
Niet te strak he .. ik heb als kettingnoob wel eens motorschade gehad na het kettingstellen..quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:36 schreef ZX9R het volgende:
[..]Die hangmat is er niet meer!![]()
Oh dat kan goed als je 2 weken werkeloos bent.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik ben vorig jaar nog 7 maanden gestalked door die lui .. terwijl ik er nooit een beroep op heb gedaan.. was maar 2 weken werkeloos en had de eerste maand toch al geen recht op een uitkering.
Ze bleven wel van die papiertjes sturen ondanks dat ik mij direct afmelde.
En ik hou helemaal al niet van dat soort administratie.![]()
Werkelozen kunnen hun tijd wel beter besteden.![]()
Helaas moeten de goeden onder de slechte lijden zoals immer..
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:59 schreef hollander172 het volgende:
Eerste uitkering is overigens gedaan, snap er niks meer van.![]()
Plaatje werkt niet, ff een [ en een ] weghalen.quote:
Wij hebben airco .. en alle luxaflex dicht .. dus ik merk niets van de zomer.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:06 schreef hollander172 het volgende:
Nou feestje, vind het nog steeds niet leuk en zit nu ook liever te zwoegen in een veel te hoge temperatuur op een onnoemlijk saai kantoor maar helaas, je kan niet alles hebben........
Da's altijd jammer, eigenlijk moet je die airco uitgooien en lekker zweten met deze temperatuur. De mensen die nu vaak de airco aanzetten zitten in de winter weer te zeiken dat het zo koud is..quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wij hebben airco .. en alle luxaflex dicht .. dus ik merk niets van de zomer.![]()
Yep, zaterdag nog met mijn vriendin die wilde naar een manage toe waar het paard staat waar ze normaal op rijdt. Nou geweldig.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:16 schreef Patrick281 het volgende:
..pas als ik buitenkom aan het einde van de dag hmmm .. hee lekker weertje zeg..![]()
Misschien vanavond nog even stukkie rijden om het weer nog even mee te pakken. .. jij nog gereden na vorige week?
Snap jij het? Leg het me alsjeblieft uit.....quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:![]()
![]()
Loop je 67 topics achter?quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:03 schreef Romius het volgende:
Zo, ik kom ook weeres kijken na een lange tijd van afwezigheid![]()
![]()
Ghehehe herken het, Vrouwen zijn erg gecharmeerd van de Honda CBR ( Fireblade)quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:23 schreef hollander172 het volgende:
Heel verhaal
1) ik moet van A tot Z om dit verhaal lachen 2) Zoals je vriendin over die Blade praat houd ik van 3) zie 1 .. humor.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:42 schreef hollander172 het volgende:
Snap jij het? Leg het me alsjeblieft uit.....![]()
Zat ik weer eens met mijn mond vol tanden.![]()
![]()
![]()
Ik geloof het ook.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:11 schreef hollander172 het volgende:
Loop je 67 topics achter?
quote:Ik heb je nog nooit gezien maar welkom in ons eliteclubje binnen Fok!![]()
hehe, nouja, zo lang zal het niet geleden zijn denk ik. Jaartje terug misschien.. Heb voorgaande delen niet gezien iigquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Loop je 67 topics achter?
Ik heb je nog nooit gezien maar welkom in ons eliteclubje binnen Fok!![]()
Wij zijn zo'n beetje bezig sinds de eerste meet in November 2003 .. daarvoor 2 maandjes al lurkende over het afspreken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:28 schreef Romius het volgende:
hehe, nouja, zo lang zal het niet geleden zijn denk ik. Jaartje terug misschien.. Heb voorgaande delen niet gezien iig![]()
quote:@ Patrick281 heb je dat bod niet eens aangenomen?![]()
Voor mij is het wel lang een jaar. Rond die tijd wist ik nog niet eens dat ik mijn motorrijbewijs zou gaan halen. (zat al wel jaren in de planning maar okee.)quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:28 schreef Romius het volgende:
[..]
hehe, nouja, zo lang zal het niet geleden zijn denk ik. Jaartje terug misschien.. Heb voorgaande delen niet gezien iig![]()
Alles rijd beter dan een manke Bandit ..quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, dat rijd hee !
Het is ook iets met de naam "Honda" ik spreek expres niet over het merk Honda omdat vrouwen er doorgaans geen kaas van hebben gegeten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ghehehe herken het, Vrouwen zijn erg gecharmeerd van de Honda CBR ( Fireblade)
in welke kleurstelling dan ook,
mijn meisje is er ook helemaal wild van,![]()
Nee gebeurd vrijdag pas, dan word ie weer even verwend met kleine beurt,quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:20 schreef RB het volgende:
mercy, plof al weer voorzien van nieuw voortandwiel?![]()
Gaat niet alleen maar om vermogen hoorquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alles rijd beter dan een manke Bandit ..![]()
Anders terug laten zetten (stiekem)quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:48 schreef hollander172 het volgende:
Nou ja, als ze het echt wil krijgt ze van mij een Fireblade en ik zal niet zo lullig zijn om haar niet op te zoeken in het ziekenhuis als het mis gaat.![]()
Dat snap ik .. zijn ook je eigen woorden ooit.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaat niet alleen maar om vermogen hoor
Ik zou het gelijk uitmaken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:23 schreef hollander172 het volgende:
Oh ze wist ook nog even te melden dat ze mijn motor niet over wilde nemen, die was te licht vond ze.
Ze vond een "zekere" Honda wel mooi en die wilde ze hebben. Beetje navraag leerde dat ze een Fireblade bedoelde in de "tijgeruitvoering". OPM syndroom denk ik?
Gewoon het gashandle/schuiven blokkeren met een schroefje dat deze maar tot 1/3 open kan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Anders terug laten zetten (stiekem)naar 25Kw kan ze er rustig aan wennen,
Jep op schakelbak na lekker fietsje hoor. En niet eens zo duur.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat snap ik .. zijn ook je eigen woorden ooit.
Maarre dat was dus genieten.![]()
![]()
Word ze ingehaald door Hollander met zn ''lichte'' fietsquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon het gashandle/schuiven blokkeren met een schroefje dat deze maar tot 1/3 open kan.![]()
Ook 25kw dan?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:05 schreef Romius het volgende:
Nouja, de Fireblade is wel de vriendelijkste ss moet ik zeggen, m'n vader heeft er ook 1. Tis bijna saai eigenlijk om er op de rijden
Je vergeet de vrouwelijke redenatie he?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar gaan mn haren echt van overeind staan. En ook nog heel serieus zijn he...
Te licht.... wijffie heeft volgens mij nog nooit op een scootah gereden
Niks persoonlijks naar jouw vriendin hoor Lars, maar in t algemeen tegen alle vrouwen/mannen die zo zijn/doen.....
hehe, nou hij is wel uit duitsland geimporteerdquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ook 25kw dan?
2 mogelijkheden dan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:09 schreef Romius het volgende:
[..]
hehe, nou hij is wel uit duitsland geimporteerd![]()
nee, het valt wel mee hoor, maar je hoort wel veel berichten erover, vooral de nieuwere modellen dat alles zo gemakkelijk gaat. Is niks mis mee hoor, maar ik zelf vind het wel leuk als ik een beetje moeite moet doen voor een fiets.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
2 mogelijkheden dan.
OF hij is echt 25kw, of jij heet Rossi
De reden dat ie in elkaar liep was ook dat ie teveel toeren maakte. Eerst de koppeling al gesloopt met die ongein. Extra ring erbij gezet zodat ie verder naar buiten kon komen (kap kon er niet meer op dus een beetje zand deed de rest.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Die LarsJij bent me er 1
Ouwe knatser
Mijne deed ook geen 50 nee...
Maar wat vind je zelf van die Blade dan? Welk model is het trouwens? De oudere zijn echt wel giftigquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:13 schreef Romius het volgende:
[..]
nee, het valt wel mee hoor, maar je hoort wel veel berichten erover, vooral de nieuwere modellen dat alles zo gemakkelijk gaat. Is niks mis mee hoor, maar ik zelf vind het wel leuk als ik een beetje moeite moet doen voor een fiets.
Er ligt iets op het puntje van mijn tong om te zeggen hierop maar ik hou hem maar (met grote moeite) binnen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:11 schreef Patrick281 het volgende:
MV Brutale
Neem dan ook Piaggio LC of Minarelli hori LCquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De reden dat ie in elkaar liep was ook dat ie teveel toeren maakte. Eerst de koppeling al gesloopt met die ongein. Extra ring erbij gezet zodat ie verder naar buiten kon komen (kap kon er niet meer op dus een beetje zand deed de rest.) Zij zeuren dus ik nieuwe koppeling erop gezet en toen bleek de ontsteking niet al te best meer te zijn.
Ik sleutelen en met de wetenschap dat ik nog wat pakkingpapier had het hele blok maar gesloopt om te zagen/boren/frezen. Viel niet tegen moet ik zeggen maar ik heb maar twee keer de topsnelheid kunnen halen. Na nog geen 600km was het feest over.![]()
Ach best geinig spul die scootertjes en relatief makkelijk aan te sleutelen. Heb alleen 1 ding geleerd: "een Hyosung kan je niet ongestraft opvoeren, meuk is het gewoon."
Die eerste modellen heb ik niet op gereden nee, deze is van '99, dus nog net carburateur, dus die zet er nog wel een beetje onverwachts in. Vind ze er wel mooi uitzien en het valt idd op dat er veel vrouwen naar kijkenquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar wat vind je zelf van die Blade dan? Welk model is het trouwens? De oudere zijn echt wel giftig
Vond ze eerst wel geinig, is min of meer het eerste waar je aan denkt bij SS.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar wat vind je zelf van die Blade dan? Welk model is het trouwens? De oudere zijn echt wel giftig
Had tegen die Romiusquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vond ze eerst wel geinig, is min of meer het eerste waar je aan denkt bij SS.
Ze missen een beetje een eigen identiteit lijkt het wel of dat ligt aan mij. Vind ze ook niet echt details hebben die ik specifiek mooi vindt. De kleuren zijn (soms) wel okee maar spetterend?
Ze zien er over het algemeen ook wat "lomper" uit dan hun japanse soortgenoten.
Ja ik weet niet, ze missen wat zeg maar. Ik ben ook wel een beetje bevooroordeeld want ik vind de Soesjes met bolle kont dus echt helemaal top.Ik weet dat hier de andere helft die geen Blade rijdt dagelijks zijn rondjes op rijd maakt maar dat kontje.......
![]()
Vanavond Tjibbe maar weer vragen en anders misschien naar motoport in grün brengenquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:21 schreef ZX9R het volgende:
@ Ralf: Nog steeds antwoordapparaat
FF bellen wat het ongeveer kost kun je vergelijken met motoportquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:24 schreef ZX9R het volgende:
Dan breng ik hem liever naar Brons. (=kawaman)
quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:20 schreef hollander172 het volgende:
Ze missen een beetje een eigen identiteit lijkt het wel of dat ligt aan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |