je hebt mailquote:Op maandag 16 mei 2005 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar mijn mailbox kan ie niet inzien![]()
Dat scheelt echt een hele hoop.. Bespaar nu al 130 euro..!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:08 schreef Silmarwen het volgende:
Wij maken de uitnodigingen ook zelf en mijn vader kan ze laten drukken, scheelt weer een helehoop centjes
Ja het is allemaal zo enorm duur.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat scheelt echt een hele hoop.. Bespaar nu al 130 euro..!
Wij hebben allemaal berekeningen gemaakt.. En kunnen zien wat mijn schoonzusje kwijt was aan alles..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb geeeeen idee wat mijn jurk gaat kosten, mijn schoonmoeder maakt het, maar een cape van puur chiffon een onderjurk van zijde en een bovenjurk van kant met steentjes erop, zal vast niet goedkoop zijn.
De tiara krijg ik iig van mijn ouders (300 euro) en lingerie is trouwens ook duur zeg.
Nou voor het feest ben je ook al 2500 euro kwijt en dan heb ik het niet over het eten. Mijn tante gaat onze bruidstaart maken (die ik niet kan eten omdat ik geen marsepein mag en een taart zonder marsepein is geen taart natuurlijk)
De ringen dan nog en de band, en dan het huwelijk zelf nog voor de burgerlijke stand (300 euro) en de kerk (geen idee)
Al met al een mooi kosten plaatje dus
Kan ze niet één laag voor jou maken? Of huren jullie niet van die plateautjes?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:19 schreef Silmarwen het volgende:
(die ik niet kan eten omdat ik geen marsepein mag en een taart zonder marsepein is geen taart natuurlijk)
Oehh, dat ga ik ook proberen. Of geldt dat alleen als je onder de 25 bent?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:53 schreef Tally het volgende:
Trouwens Sil.. Ik weet niet of je een Yess lezeres bent.. Maar daar kan je deze week je bruiloft winnen
Altijd een belletje waard natuurlijk
Nee zeker niet..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:36 schreef sjak het volgende:
[..]
Oehh, dat ga ik ook proberen. Of geldt dat alleen als je onder de 25 bent?
we hebben al een lokatie : kasteel raadhuis van helmondquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:05 schreef sjak het volgende:
Hee, wat leuk het wordt druk hier!![]()
Martineke gefeliciteerd, ik las eind mei en dacht dat wordt haasten, maar dat is natuurlijk pas in 2006. Pfff, het is nog te vroeg om snel te kunnen lezen (en dan te bedenken dat ik al 4 uur wakker ben en veel koffie op heb.)
Hebben jullie al speciale dingen op het oog? Lokatie etc.
Neva, hadden jullie al een lokatie? Wel een fotograaf dus nu. Hebben jullie een speciale bruidsfotograaf ingehuurd? Wij zijn er wel al mee bezig geweest, een paar vrienden van ons zitten in die wereld maar we hebben nog niets concreets. Misschien maar eens mee aan de gang gaan.
Ook Knut gaat trouwen? Leuk, gefeliciteerd Knut en Silmarwen. Altijd leuk om oldbies te zien die hier steeds verder gaan.
Ik ga a.s. zaterdag voor het eerst jurken passen. Ik ga in ieder geval naar die ontwerpster waar Bixister me op had gewezen, wat een aardige vrouw is dat zeg. Daarvoor ga ik naar zo'n megastore ergens. En in de middag wil ik wat winkels langs waar je geen afspraak hoeft te maken.
Afgelopen donderdag zijn we gaan kijken naar de band.Die was erg leuk, aardige mensen en swingen dat ze deden! Die hebben we nu maar gelijk vastgelegd.
Daar kun je geen eenduidig antwoord op geven.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:52 schreef Beaker het volgende:
Ja hiero![]()
ff een vraagHoe duur kost een bruiloft nou gemiddeld? Waar moet je vanuit gaan?
zoals koningin zegt; dat kan nogal varierenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:52 schreef Beaker het volgende:
Ja hiero![]()
ff een vraagHoe duur kost een bruiloft nou gemiddeld? Waar moet je vanuit gaan?
Dat wilde ik ook graag (wat jouw vriend wil) maar mijn vriend wilde dat niet...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:05 schreef Martineke het volgende:
hier ist ook allemaal leuk![]()
ik wil in nederland trouwen met naaste familie erbij, in wel iets moois het hoeft geen hele uitgebreide jurk te zijn, en gewoon lekker eten daarna met de family en that's it.
vriendlief wil in het buitenland trouwen zonder familie en getuigen, en geen jurk of pak erbij.
Anders vul je die toch op met kipfiletquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, wacht, ik heb een plaatje gevonden dat te linken is:
[afbeelding]
Moet ik natuurlijk wel deze tieten houden nadat ik afgevallen ben, dus duim ff voor me
En anders heeft demetrios ook nog wel andere leuke jurken voor me
Goed planquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:16 schreef Igraine het volgende:
[..]
Anders vul je die toch op met kipfilet![]()
Wat doe je aan dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:15 schreef Igraine het volgende:
Ik ga dus ook niet in een jurk, maar m'n vriend gaat wel in een pak.
Een lange broek met beetje wijd uitlopende pijpen met een soort van gehaakt achtig topje erbovenquote:
Argh!!!!!!! Knoepert van een fout op die site zeg! "Welke bruiloft past bij jouw?"quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef Beaker het volgende:
http://www.newstyling.nl/new_test.php voor de liefhebbers
Heeeeeel veel, ik wil op een gezond BMI zitten, trouwen is dan een mooie beloningquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:47 schreef Darkphorze het volgende:
Miss_D Hoeveel kilo wil je nog kwijt dan? Ze zeggen dat je voor het trouwen nog wel een paar kilo kwijt raak ivm de zenuwen en stress. Veel vrouwen moeten dan ook hun jurk laten innemen omdat ze afgevallen zijn. Vind het wel een goed vooruit zicht![]()
Gehehehehquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Behalve het "Geld noch moeite spaar je..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |