Het gaat mij niet zozeer om een 'bezuiniging' maar het gaat er maar om hoeveel waarde je eraan hecht.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:16 schreef Knut het volgende:
Ik ga dus echt niet bezuinigen op mijn bruiloft. Ik hou rekening met kosten rond de 10.000 euro en het is nog niet helemaal zeker in hoeverre dat nog haalbaar is maar er zal iig een feest zijn
Dat van het kado is best vreemd idd. Maar goed, dat is haar verantwoordelijkheid naar haar broer, daar zou ik me als ik jou was maar niet al te druk over maken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef Beaker het volgende:
Dit valt me van mijn zus heel erg tegen, hoe zouden jullie dit vinden?
Mijn zus geeft nu helemaal geen kado............. en met het vrijgezellenfeest gaat ze alleen maar mee sieraden maken en daarna gaat ze weer naar huis
Vrijgezellenfeest kost nog geen ¤ 50,= euro ppquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat van het kado is best vreemd idd. Maar goed, dat is haar verantwoordelijkheid naar haar broer, daar zou ik me als ik jou was maar niet al te druk over maken.
Over dat vrijgezellenfeest... Dat moet ieder voor zich weten. Ik vind dat men daar tegenwoordig toch al zo gruwelijk mee 'overboard' gaat qua kosten.
Ik ben een paar jaar terug bij het vrijgezellenfeest van mijn beste vriend ook alleen mee gaan eten 's avonds. Ik had op dat moment gewoon het geld niet om de hele dag mee te gaan. Mijn vriendje was ook mee gevraagd, die studeerde nog, en ik geloof dat het neer kwam op 100 eur p.p. Ik had het gewoon niet op dat moment...
Dan nog is het dus voor haar en haar partner ong. 100 euro. En als je van giften leeft zal dat helemaal een behoorlijk bedrag zijn. En ja, ze hadden er mss wel voor kunnen sparen, maar blijkbaar hebben zij de prioriteiten anders liggen... Doe je niks aan. Accepteren en feest vieren zonder ze zou ik zeggen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:50 schreef Beaker het volgende:
Vrijgezellenfeest kost nog geen ¤ 50,= euro ppZe was er zelfs bij toen we reserveerden en bespraken en alles was oke!
Oooooo, ben je gewoon eens fijn aan het fokken, zie ik ineens dat er een maand geleden naar mij gevraagd is.quote:Op zondag 10 april 2005 11:19 schreef sjak het volgende:
Dutchie, ik heb een vraagje aan je. Wij zitten te azen op dezelfde band als jij had op je bruiiloft (zag ik in deel 1 staan). Wat vond je ervan als je nu zo terug kijkt? Aanrader?
Yvonne, bolletje, jullie waren daar toch ook, lekker staan swingen?
Afblijvenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef dutchie het volgende:
O en Silmarwen, ookal ben ik vrouw, je zou mijn hart nog stelen als je in een jurk á la Galadriel zou binnenkomen. Kon het eigenlijk ook wel een beetje verwachten van je.![]()
of als Arwen tijdens de kroning van Aragorn, ook zoooo mooi!![]()
Gelukkig zijn we inderdaad niet allemaal hetzelfde, zou een boeltje worden....!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef Beaker het volgende:
Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde
Graag even jullie mening:
-knip-
Leukquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:36 schreef Igraine het volgende:
[..]
Een lange broek met beetje wijd uitlopende pijpen met een soort van gehaakt achtig topje erboven
[afbeelding] zeg maar deze maar dan alleen niet in 't wit maar in 't bruin. Met een roze pashmina en (waarschijnlijk) roze schoenen.
Oh 't plaatje is wel erg klein zie ik, maar groter staat ie nergens waar ik hem kan linken.
Oe! Da's dan toch wel weer leuk stiekem en spannend!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet wat ik aandoe (ongeveer)
En ik heb besloten dat golfer het niet mag weten
Dat is ook het leukste als je het geheim houdt!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet wat ik aandoe (ongeveer)
En ik heb besloten dat golfer het niet mag weten
Ja, want als ie hoort wat ik van plan ben rent ie misschien wel hard wegquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef Koningin het volgende:
Dat is ook het leukste als je het geheim houdt!!
Hee, waar heb je mijn jurk nu vandaan. Snel weg hoor, schanulleke mag 'm niet zien!quote:
We hebben ze al geboektquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:54 schreef dutchie het volgende:
[..]
Oooooo, ben je gewoon eens fijn aan het fokken, zie ik ineens dat er een maand geleden naar mij gevraagd is.![]()
![]()
Hoop dat ik niet te laat ben! Maar was echt een hele leuke band. Toevallig moest ik er gister nog aan denken, omdat een kennis van mij vandaag trouwt.
Candeda heetten ze. Erg lekker waren ze. Een beetje van alles wat, maar vooral erg swingend. Nadat de regen iedereen naar binnen had gejaagd, kwam de stemming er gelijk in. Ik kan me nog goed herinneren dat ik ineens iemand van de bediening in de keuken zag swingen op "Kleine wasjes grote wasjes." Dat vond ik echt zo typerend. Ze hebben zelfs mijn schoonvader op de dansvloer gekregen.![]()
Echt een aanrader.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |