hey die lees ik ook! straks ff lezenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Noordhollands Dagblad.
Ik heb liever een keeper die het team echt sterker maakt.. Boy is tov Brian niet bepaald een reuzensprong voorwaartsquote:
quote:ADO richt pijlen op Boy Waterman
ADO Den Haag is nadrukkelijk geïnteresseerd in AZ-doelman Boy Waterman, weet VoetbalPrimeur. De promovendus zoekt nog naar een nieuwe doelman voor het komende seizoen.
De zoektocht van ADO naar een doelverdediger is uitgekomen bij Waterman, die in Alkmaar vorig seizoen overbodig is geworden. AZ-trainer Louis van Gaal geeft de voorkeur aan Sergio Romero en Joey Didulica.
ADO Den Haag wil zich op korte termijn op drie posities versterken. Naast een nieuwe keeper moet er een centrale verdediger en een spits komen. Johan Voskamp is nog steeds in beeld om de Haagse aanval een kwalitatieve impuls te geven.
Matig zou ik hem zeker niet noemen, heb je afgelopen WK gekeken?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:31 schreef The_Verve het volgende:
Dan zie ik niet waarom het zo'n rare move is. Een vreemde carriere misschien...
Matige keeper overigens. Zou bij ADO wel op zijn plek zijn...
Het EK is me nog wel helder. Finale was ik in het stadion. Daar had ie ook weer de nodige mazzel (onder een makkelijke bal doorgaan die op de paal gaat en vervolgens in zijn handen belandt.) Ik zal niet zeggen dat hij een slechte keeper is maar matig is het wel. En dat heeft hij bij AZ ook wel bewezen. Zegt ook genoeg dat hij bij Heerenveen de concurrentiestrijd met Vandenbussche verloor. Maar voor ADO is het een leuke keeper.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Matig zou ik hem zeker niet noemen, heb je afgelopen WK gekeken?![]()
Nee die stond er TOEN gewoon goed, maar heeft het bij AZ niet kunnen laten zien.
Romero is een geweldige keeper inderdaad.quote:Romero moet het gaan worden, en das een onwijs goede keeper.
Bij een degradatie van AZ had ik hem graag naar Groningen zien komen.quote:Ben benieuwd of een Ajax volgend jaar gaat proberen hem los te weken.... of PSV misschien nadat zie inzien dat Gomes bijna niet te vervangen is...
De stap van AZ naar ADO vind ik vrij groot. Denk dat het beter zou zijn geweest als hij bij een club tussen degradatievoetbal en topvoetbal zou komen te spelen (een soort Roda of Vitesse ofzo).quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:31 schreef The_Verve het volgende:
Dan zie ik niet waarom het zo'n rare move is. Een vreemde carriere misschien...
Matige keeper overigens. Zou bij ADO wel op zijn plek zijn...
Castro is niet bang voor Kah, Boy doet het in z'n broek...quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij Roda zou hij toch wel onder de lat komen boven die Castro?
Lijkt me beter van niet. Dan nog liever die lange op de goal...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hmm, hij zou van mij ook wel van Loo mogen vervangen..
Romero gaat met Argentinië naar de Olympische Spelen, die zullen toch niet gek zijn?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:41 schreef SCH het volgende:
Den Haag dus. Zou mooi zijn voor Boy. Hij is erg onderschat en volgens mij een stuk beter dan die Romero waar AZ het nu mee gaat proberen. Die heeft in ieder geval patent op blunders en rare streken, meer dan Boy.
Het zegt ook nog niet zoveel op voorhand.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Romero gaat met Argentinië naar de Olympische Spelen, die zullen toch niet gek zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |