bron?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij mag weg bij AZ. Didulica en Romero gaan uitmaken wie eerste keeper wordt volgend seizoen.
hey die lees ik ook! straks ff lezenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Noordhollands Dagblad.
Ik heb liever een keeper die het team echt sterker maakt.. Boy is tov Brian niet bepaald een reuzensprong voorwaartsquote:
quote:ADO richt pijlen op Boy Waterman
ADO Den Haag is nadrukkelijk geïnteresseerd in AZ-doelman Boy Waterman, weet VoetbalPrimeur. De promovendus zoekt nog naar een nieuwe doelman voor het komende seizoen.
De zoektocht van ADO naar een doelverdediger is uitgekomen bij Waterman, die in Alkmaar vorig seizoen overbodig is geworden. AZ-trainer Louis van Gaal geeft de voorkeur aan Sergio Romero en Joey Didulica.
ADO Den Haag wil zich op korte termijn op drie posities versterken. Naast een nieuwe keeper moet er een centrale verdediger en een spits komen. Johan Voskamp is nog steeds in beeld om de Haagse aanval een kwalitatieve impuls te geven.
Matig zou ik hem zeker niet noemen, heb je afgelopen WK gekeken?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:31 schreef The_Verve het volgende:
Dan zie ik niet waarom het zo'n rare move is. Een vreemde carriere misschien...
Matige keeper overigens. Zou bij ADO wel op zijn plek zijn...
Het EK is me nog wel helder. Finale was ik in het stadion. Daar had ie ook weer de nodige mazzel (onder een makkelijke bal doorgaan die op de paal gaat en vervolgens in zijn handen belandt.) Ik zal niet zeggen dat hij een slechte keeper is maar matig is het wel. En dat heeft hij bij AZ ook wel bewezen. Zegt ook genoeg dat hij bij Heerenveen de concurrentiestrijd met Vandenbussche verloor. Maar voor ADO is het een leuke keeper.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Matig zou ik hem zeker niet noemen, heb je afgelopen WK gekeken?![]()
Nee die stond er TOEN gewoon goed, maar heeft het bij AZ niet kunnen laten zien.
Romero is een geweldige keeper inderdaad.quote:Romero moet het gaan worden, en das een onwijs goede keeper.
Bij een degradatie van AZ had ik hem graag naar Groningen zien komen.quote:Ben benieuwd of een Ajax volgend jaar gaat proberen hem los te weken.... of PSV misschien nadat zie inzien dat Gomes bijna niet te vervangen is...
De stap van AZ naar ADO vind ik vrij groot. Denk dat het beter zou zijn geweest als hij bij een club tussen degradatievoetbal en topvoetbal zou komen te spelen (een soort Roda of Vitesse ofzo).quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:31 schreef The_Verve het volgende:
Dan zie ik niet waarom het zo'n rare move is. Een vreemde carriere misschien...
Matige keeper overigens. Zou bij ADO wel op zijn plek zijn...
Castro is niet bang voor Kah, Boy doet het in z'n broek...quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij Roda zou hij toch wel onder de lat komen boven die Castro?
Lijkt me beter van niet. Dan nog liever die lange op de goal...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hmm, hij zou van mij ook wel van Loo mogen vervangen..
Romero gaat met Argentinië naar de Olympische Spelen, die zullen toch niet gek zijn?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:41 schreef SCH het volgende:
Den Haag dus. Zou mooi zijn voor Boy. Hij is erg onderschat en volgens mij een stuk beter dan die Romero waar AZ het nu mee gaat proberen. Die heeft in ieder geval patent op blunders en rare streken, meer dan Boy.
Het zegt ook nog niet zoveel op voorhand.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Romero gaat met Argentinië naar de Olympische Spelen, die zullen toch niet gek zijn?
Navarro niet en Romero wel en die eerste is een topperquote:
Gehad ja, heb je Romero al eens goed bekeken?quote:Op zondag 20 juli 2008 11:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zegt ook nog niet zoveel op voorhand.
AZ heeft een heel ongelukkige traditie met keepers en die lijkt zich nog even voort te zetten. Heeft misschien ook wel iets met de club te maken.
quote:ADO vindt doelman in Waterman
DEN HAAG - André Wetzel heeft eindelijk zijn nieuwe doelman binnen. Zijn club ADO Den Haag heeft Boy Waterman voor een jaar gehuurd van AZ.
Waterman had bij AZ weinig uitzicht op speeltijd. Coach Louis van Gaal geeft de voorkeur aan Sergio Romero en Joey Didulica. De 24-jarige sluitpost stond eerder onder contract bij SC Heerenveen. Waterman werd vorig jaar met Jong Oranje in eigen land Europees kampioen.
Bij ADO moet Waterman met Robert Zwinkels stijden om de plek onder de lat.
Die staat dus volgend jaar in de eerste divisie onder de lat..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:11 schreef Blight het volgende:
Toch wel verrassend te noemen. Wel goed voor ADO.
Hij is sowieso beter dan Didulica, onbegrijpelijk dat die joker tweede keeper is...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:38 schreef SCH het volgende:
Leuk voor Boy, kan ie laten zien dat hij het echt wel kan.
Iedereen is beter dan die clown!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:19 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Hij is sowieso beter dan Didulica, onbegrijpelijk dat die joker tweede keeper is...
Het schort nogal aan zijn mentaliteit, helaas. Hij is niet iemand die zich terugknokt. Samen met Donk was hij een rotte appel in de selectie van AZ. Niet voor niets zegt Van Gaal dat de topsportmentaliteit dit seizoen weer is teruggekeerd bij AZ.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
Enorm onderschatte keeper, komt wel weer terug. Sukkels bij ADO.
Hij heeft het nu bij drie clubs op rij niet gered, kennelijk ontbreekt er dus toch iets aan hem.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
Enorm onderschatte keeper, komt wel weer terug. Sukkels bij ADO.
Zou toch zomaar kunnen denk ik, want wat heeft Feyenoord achter de oudjes Timmer (37) en van Dijk (bijna 40)? Waterman heeft tenminste enige ervaring in de eredivisie en bij jong oranje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
als hij maar niet naar Feyenoord gaat.
Zou zomaar kunnen, Feyenoord heeft een abbo op oud Ajaciedenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
als hij maar niet naar Feyenoord gaat.
Kan zijn, kan ook aan zijn begeleiding liggen. Denk dat het wel klopt wat MaxPower zegt dat het geen hele stabiele jongen is met een sterk karakter. Maar dat zegt nog niet zoveel over zijn keeperskwaliteiten. Ik denk nog steeds dat ie er wel komt, er zijn wel meer keepers teruggekeerd uit het dal (o.a. Ten Rouwelaar).quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft het nu bij drie clubs op rij niet gered, kennelijk ontbreekt er dus toch iets aan hem.
Nee hoor, Waterman is volledig zelf schuldig aan zijn falen. Wetzel heeft hem nog willen beschermen tegen het ADO publiek dat het vast en zeker de tweede helft had uitgejoeld.quote:
Die goals waren echt niet zijn schuld hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:24 schreef Adelante het volgende:
Nee hoor, Waterman is volledig zelf schuldig aan zijn falen. Wetzel heeft hem nog willen beschermen tegen het ADO publiek dat het vast en zeker de tweede helft had uitgejoeld.
Klopt, er stond geen verdediging, maar hij stond ook geen goede wedstrijd te keepen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die goals waren echt niet zijn schuld hoor
Rob, die uittrap waaruit de 1-4 goal kwam was gewoon slecht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die goals waren echt niet zijn schuld hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |