ik voel me best moe, en moet straks om 12 uur weer werkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me prima! Zin in morgen!
Gezellige meet in Amsterdam!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:58 schreef Biertjuhhhh het volgende:
wat is er morgen dan?![]()
ooh veel plezier danquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gezellige meet in Amsterdam!
Gut, ja zeg... je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:28 schreef Copycat het volgende:
DE: je voelt je dus zoals je avatar eruit ziet?
Ik voel me een beetje schuldig...
Ging even de stad in om voor mijn werk tijdschriften te kopen.
Heb inderdaad voor een kleine honderd Euro aan declarabele magazines mee terug genomen, maar ook een vaalblauwe suede tas en bruine flip-flops voor mezelf gekocht en mezelf ook maar even op een lunch van 15 Euro getrakteerd.
Maar de lunch was lekker, de tas is zwaar okay en de slippers zitten heerlijk, en da's ook wel wat waard. En het vooruitzicht om de rest van de middag research te doen (lees: languit op de sofa liggen lezen) is ook niet verkeerd.
Hehe kleine broertjes zijn nog erger johquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:52 schreef diannetjhu het volgende:
bah, ik word er echt naar van. Waarom kan ze nou nooit es helpen?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:50 schreef Dromenvanger het volgende:Verder loopt het op rollators hier, goed dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |