Cool! Die van Katastrophy Wife wist ik helemaal niets van. Ik heb alleen Amusia. Ik heb ze ook live gezien, wat heel erg goed was. Geweldige band.
Ik heb ook wat feitjes over 2005:
Aimee Mann komt met een nieuw album genaamd "
The Forgotten Arm", en hij komt uit in Maart. In haar eigen woorden:
"It's a concept album and the concept, the vibe of the album, kind of dictated it," she tells Billboard.com. "It takes place in the '70s, and there were these sort of pictures in my mind that led me to a really specific sound."Ik vind Aimee een geweldige zangeres, dus ik ben erg benieuwd
![]()
.
Courtney Love komt ook met een nieuw album. Maar na het tegenvallende America's Sweetheart van vorig jaar ben ik niet zo heel benieuwd. Wel werkt ze samen met
Billy Corgan van voorheen Smashing Pumpkins en Zwan.
Interresanter is dat
Sleater-Kinney met een nieuw album komen, met de titel
'Entertain". Hij wordt verwacht in het begin van de zomer, en ik kan niet wachten.
In de post boven mij staat Emiliana Torrini genoemd, en ook die zal in 2005 met een nieuw album komen, volgens mij. Net als Tori Amos en Ani DiFranco en Kate Bush (!!) dus. Het lijkt een goed jaar te worden
![]()
.
Kimya Dawson, lid van The Moldy Peaches, komt over een paar maanden naar Nederland, en ik raad iedereen aan om eens wat van haar te gaan beluisteren. Ik vind het heel erg pakkende muziek, vooral door haar zwoele stem. En Emiliana komt op 21 Maart in Paradiso optreden, en ook daar wil ik bij zijn. En dat was het wel voor nu
![]()
.