LOL, jij bent dus absoluut niet bekent met DSG, en lult zomaar een eind weg. Zoek maar eens op "DSG" hier op Fok, en kom dan nog maar eens je mening geven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:34 schreef LowJoe het volgende:
Als het weer zo'n versnellingsbak is met die flippers onder het stuur is het meestal niks!Als je dan manueel zou schakelen zou het veel sneller gaan,maarja,die flippers zijn in de mode!![]()
je kijkt teveel top gearquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:34 schreef LowJoe het volgende:
Als het weer zo'n versnellingsbak is met die flippers onder het stuur is het meestal niks!Als je dan manueel zou schakelen zou het veel sneller gaan,maarja,die flippers zijn in de mode!![]()
Doe ik inderdaad!Ik heb nou eenmaal niet de centen om dat soort dure auto's te kopen en te testen......quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:44 schreef Steve-O het volgende:
[..]
je kijkt teveel top gear
beetje stomme redeneringquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:49 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Doe ik inderdaad!Ik heb nou eenmaal niet de centen om dat soort dure auto's te kopen en te testen......
Ik ben altijd gezelligquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:21 schreef Ballebek het volgende:
Doe is gezellig...
Het is veels te warm om gezellig te zijn..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:21 schreef Ballebek het volgende:
Doe is gezellig...
---------- TIP--------quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:49 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Doe ik inderdaad!Ik heb nou eenmaal niet de centen om dat soort dure auto's te kopen en te testen......
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:20 schreef Ballebek het volgende:
Bedankt om mijn foute indruk van Tilburg te bevestigen
Je ondertitelquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't is nog waar ook....
nu de studenten weg zijn is het echt een pauper kut stad
Hey Tjabbo,quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:27 schreef Tjabbo het volgende:
ook_gek, ik vind het helemaal niets.
de enige mx-5 die ik mooi vind, dat is die zonder de opklap koplampen.
Ik vind het gewoon niet mooi op dit type auto. kontje =neus =
hij wordt er niet lelijk van...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:19 schreef ook_gek het volgende:
hard topje er op en hij is nog leuk ook
Juist, DSG werkt wel, net als SMG2 van Bmw. Een 3.2 v6 met DSG bak is best een goede combo!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, jij bent dus absoluut niet bekent met DSG, en lult zomaar een eind weg. Zoek maar eens op "DSG" hier op Fok, en kom dan nog maar eens je mening geven.
Verklaar je nader!Moet ik een drugsdealer gaan worden om dit soort auto's wel te kunnen kopen??quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
---------- TIP--------
Doe een stap op zij van de drugs![]()
Nee jij bent het levende bewijs dat drugs niet goed is voor jequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:05 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Verklaar je nader!Moet ik een drugsdealer gaan worden om dit soort auto's wel te kunnen kopen??
Ik denk eerder andersom!Ik rook niet,drink geen koffie en blow niet en snuif niet.....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee jij bent het levende bewijs dat drugs niet goed is voor je
omdat je onder de drugs zit denk ik, andere veklaring is er niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:04 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom!Ik rook niet,drink geen koffie en blow niet en snuif niet.....
Waarom ben ik me eigenlijk aan het verdedigen tegen zo'n snotneus als jij die me probeert te beledigen?
jij zit ook onder de drugs zkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:11 schreef MutZ het volgende:
Zullen we nu gewoon ff allemaal ophouden??
Dank u
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij zit ook onder de drugs zker![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
Ga je nu al slapen?? Het begon net leuk te worden...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
sommige mensen werken 6 dagen per week (en moeten nog even automaxx lezenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ga je nu al slapen?? Het begon net leuk te worden...
Slaap lekker...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
sommige mensen werken 6 dagen per week (en moeten nog even automaxx lezen)
Er was wat moois over de Red Arrows op tvquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:02 schreef PeuRac het volgende:
Wat een drukte
Churchillquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:28 schreef Xtreem het volgende:
*nsb'
peu'c ... welk deel bedoel je?
weg is
Een biertje maar? En nu al zat?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:03 schreef Tjabbo het volgende:
hoi hier is tjab ik ben net trug van vejaardag en ik heb lekker biertje gehad tjow!!!
ppfft... heb ik dat gepostquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een biertje maar? En nu al zat?
Blijkbaar... Ik heb niet met m'n knopjes zitten spelen hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ppfft... heb ik dat gepost
Mogguh ander mensjequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 09:58 schreef Ballebek het volgende:
Moguh mensjes...
* Ballebek kreeg gisteren een lekker flesje Gabrinus 12° overhandigd van zijn fijne vrienden die naar Tsjechie zijn geweest; had bijna de auto gepakt om nog een paar kratjes te halen in CZquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:03 schreef Tjabbo het volgende:
hoi hier is tjab ik ben net trug van vejaardag en ik heb lekker biertje gehad tjow!!!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:09 schreef Ballebek het volgende:
[..]
* Ballebek kreeg gisteren een lekker flesje Gabrinus 12° overhandigd van zijn fijne vrienden die naar Tsjechie zijn geweest; had bijna de auto gepakt om nog een paar kratjes te halen in CZ
Vorig jaar 2 kratten meegenomen omdat dat echt wel HET bier is!!!
Tevens te herkennen aan:quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:12 schreef MutZ het volgende:
[..]*schrijft het merk op een lijstje*
Dat is nog het enige probleem... Ik ga er voorlopig niet heen... Maar als ik er kom, dan zal ik aan je denken...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:36 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tevens te herkennen aan:
1/2 liter fles
gouden flessenhals
GOEDKOOP
Mocht je er binnenkort naartoe gaan wil je wel een kratje meenemen voor Ballebek he
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is nog het enige probleem... Ik ga er voorlopig nietheen... Maar als ik er kom, dan zal ik aan je denken...
Ik zit dan op een festival (als het goed is), ik denk dat dat ook niet vroeg gaat worden...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx krijgt morgen over een week zn portie weer
Kijk maar in PeuRac z'n sig...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Welk festival?
mogguhquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:18 schreef Tjabbo het volgende:
dus...
Tis een stuk minder Christelijk dan de EO-jongerendag... Er wordt aardig wat gezopen en het is gewoon echt niet met elkaar te vergelijken...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Flevo festival als in: Eo-jongerendag-achtig-gebeuren?
mietje, zo warm is het helemaal nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:23 schreef Tjabbo het volgende:
strax straatje leggen achter het huis.
leuk joh, met die warmte
gelukkig daarnaBier
om af te koelen
Sterktequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:23 schreef Tjabbo het volgende:
strax straatje leggen achter het huis.
leuk joh, met die warmte
gelukkig daarnaBier
om af te koelen
Hier hadden we net onweer...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
mietje, zo warm is het helemaal niet![]()
Of misschien is het elders in nederlands beter weer dan hier, beetje bewolkt enzo hier.
Zondag heb ik er idd ook wat over gehoord... Maar als alles goed gaat, dan hang ik daar dus van donderdag tot en met zondag uit...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb er wel een sover gehoord op zondagavond toen ik nog 3fm luisterde
Ik zit dan in het heksencaféiets minder gezopen daar, tenzij je de groene thee consumptie meerekent
Moet je voor de grap eens buiten in de zon aan het werk gaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
mietje, zo warm is het helemaal niet![]()
Of misschien is het elders in nederlands beter weer dan hier, beetje bewolkt enzo hier.
Nu hier nogquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hier hadden we net onweer...
Hebben die boeren dat dan toch weer beter voor elkaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:35 schreef ook_gek het volgende:
hier regent het man![]()
Hier ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:35 schreef ook_gek het volgende:
hier regent het man![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hebben die boeren dat dan toch weer beter voor elkaar![]()
Nu mag jij raden waar ik 2u rijden vandaan benquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:36 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tevens te herkennen aan:
1/2 liter fles
gouden flessenhals
GOEDKOOP
Mocht je er binnenkort naartoe gaan wil je wel een kratje meenemen voor Ballebek he
Ben jij ff blij dat je morgen weer naar huis mag...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:46 schreef PeuRac het volgende:
Hier is t 32/33 graden, vol op zon, en regen dat krijgen we de komende dagen niet
Ben ik ff blij dat ik jou waarschijnlijk donderdag zie...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu mag jij raden waar ik 2u rijden vandaan ben![]()
![]()
Eigenlijk niet echtquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ben jij ff blij dat je morgen weer naar huis mag...
de macquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu mag jij raden waar ik 2u rijden vandaan ben![]()
![]()
Nope, dat is 5min bij tramquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de mac
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de mac
IJMIEISquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar ga ik vandaag denk ik ff heen..
Mac Greek![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
IJMIEIS![]()
![]()
lang niet meer gezien hier (of komt dat omdat ik weg ben geweest?)
Ik ga naar t park btw ![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bezig geweest op andere fora![]()
Flevoquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt![]()
Al had ik voor Flevo wel graag wat eerder naar huis gewilt (om uit te rusten, ben al 4wkn niet meer thuis geweest)
de enzo is italiaansquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:04 schreef Fugie het volgende:
[afbeelding]
wat zal zoiets nou kosten, echt de ideale auto. Leuk ook om al die opgefokte jappaners enzo ff zoek te rijden
preciesquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:11 schreef Domi het volgende:
die rij je er daarom ook niet zoek mee
Sletquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel auto-fora.
scherp.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
de enzo is italiaans
Ford Capri is cool! Mooie six ligt daarinquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
scherp.
zit erover te denken om na deze een ford capri te nemen, ook superauto's (mits je het goede model heb uiteraard )
Hier lekker nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:21 schreef ook_gek het volgende:
hier blijft het regenen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:17 schreef Tjabbo het volgende:
ik ga ff weer naar buitenbye now.
Wat weet jij van de tempelquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
veel plezier in de tempelLijkt me echt zo'n tent voor jou
@ijsmijs: toch niet.. carforums he
is ze 13 danquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was ooit op zoek naar foto's van breezersletjes om ze af te zeiken.. en kwam automatisch op de site van de tempel terechtEn ik ben er een paar keer LANGS gelopen (kwam/kom vaak in Den Haag, vandaar)
En ik vermoed dat het zusje van mn verloofde daar komt
eurocarsforum wel..quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
veel plezier in de tempelLijkt me echt zo'n tent voor jou
@ijsmijs: toch niet.. carforums he
Ik dacht dat jij je TT verkocht had. Geen idee waar ik dat idee dan weer vandaan haalquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:08 schreef Rolex het volgende:
Audi TT![]()
Vindt mijn TTje nog steeds 1 van de mooiste wagens van dit moment, de nieuwe z4 haalt het nog niet eens qua design en prestatie...
Moet er wel bij zeggen dat ik de cabrio TT niet mooi vind (lijkt net een eitje met die ronde kap) hard-top doet gewoon..
Nu ff flink door sparen voor de nieuwe A6![]()
Nee joh, zat er wel aan te denken om dit te doen overigens...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je TT verkocht had. Geen idee waar ik dat idee dan weer vandaan haal
Tilburg ruledquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't is nog waar ook....
nu de studenten weg zijn is het echt een pauper kut stad
Is dat leuk? Want ik verveel me de gods kolerenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:55 schreef Fugie het volgende:
ik ga taking lives kijken
GMTAquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:10 schreef BazzoS het volgende:
kakmongool![]()
PSSSSSSSST, ze zijn allebei van Hugo Bossquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:15 schreef Fugie het volgende:
dat hugo boss shirtje is wel grappig, maar niet echt mijn stijl.
Foto???quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:20 schreef ook_gek het volgende:
heb ook nog een leuke hugo spijkerbroek gekocht. En de naden zijn met kleurtjes gestikt![]()
leg uitquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
GMTA
Mag wel hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:02 schreef Fugie het volgende:
ik ga daar geen woorden aan vuil maken gek!
Armani pakken zullen er niet hangenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat zijn precies dezelfde kleren die jij hebt hoorAlleen dan voor 1 euro per stuk
Van de week nog een hele serie mooie pakken in de kringloopwinkel... Vast een of andere oude knakker die graag pakken draagt dood gegaan, allemala nog in nieuwstaat. En best oede merken heb ik me laten vertellen. Prijzen tussen de 4 en 6 euro, voor een (vrijwle) nieuw pak!
Helaas net een maat te klein
Ouwe collectiequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
En Armani zul je er wel vinden
Amen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:20 schreef Fugie het volgende:
je moet dragen wat je leuk vind en kan betalen. einde discussie gek!
Klop klopt maar ik geef alleen even mijn meningquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:20 schreef Fugie het volgende:
je moet dragen wat je leuk vind en kan betalen. einde discussie gek!
proost!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:30 schreef Fugie het volgende:
jullie god heeft gesproken. En voor nu: Proost, op een alcoholvolle zaterdagavond!
* ook_gek is god hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:30 schreef Fugie het volgende:
jullie god heeft gesproken. En voor nu: Proost, op een alcoholvolle zaterdagavond!
nou, als jij god bent had ik toch wel verwacht dat je een ebtere kledingsmaak zou hebbenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* Fugie is god hoor![]()
* Fugie straks op stap gaat en veel zuipen gaat
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou, als jij god bent had ik toch wel verwacht dat je een ebtere kledingsmaak zou hebben![]()
mijn broek was al duurderquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:35 schreef PeuRac het volgende:
Daarom koop ik gewoon lekker nieuwe merk kleding.
voor super weinig(* ook_gek een broek, 2 shirts, een tas, nog wat dingen, voor nog geen 100euro heeft)
En dan let ik niet eens op koopjes
Dat lijkt me dus helemaal geweldigquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog iemand zin om mee te doen?
http://www.amsterdamdakar.com/dakar/
Wat zal zo iets in totaal gaan kosten denk je?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Zullen we samen gaanmag jij rijden en betalen
Voor jou lijkt het me handiger die navi dan in te ruilen voor een monteur die goed kaart kan lezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat zal zo iets in totaal gaan kosten denk je?
Rijden kan ik wel. Maar als er iets kapot gaat heb ik een probleem.
* Tjabbo is erg slecht met auto,s
Ik heb wel een navi systeem die je zo in de auto kan dumpen
Nee lul zo een electro navi geval bedoel ik. En dan naast me een monteur die ik kan verstaan. Jij valt dus afquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Voor jou lijkt het me handiger die navi dan in te ruilen voor een monteur die goed kaart kan lezen
Dat had ik wel begrepen dat je dat bedoelde.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee lul zo een electro navi geval bedoel ik. En dan naast me een monteur die ik kan verstaan. Jij valt dus af![]()
Ik heb even niet het idee dat je de grap meekrijgt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
* Tjabbo kan hagenezen verstaan
En zij mij ook, wonder boven wonderEen jaar lang de helft van de tijd in Den Haag wonen doet wonderen
Dan ga jij toch met hem mee!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb nog wel een serie twedehands monteursoveralls trouwens
en daar heb ik geeneens voor betaald
De relly is op zich al spannend. Maar met mij achter het stuur word dat alleen nog maar leuker en leukerquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:08 schreef Tjabbo het volgende:
En wie zegt dat ik de doodwens heb bij jou in de auto te zitten
Nomaden is een klein hobbeltje en klaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ik denk dat de stenen, de nomaden op hun Spartamets en de wasbordondergrond een groter probleem worden dan de kamelen
Dat lukt jou op de noordpool ook nog wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik krijg het voor elkaar om in de sahara een kameel aan te rijden![]()
Waar heb jij het dan overquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat lukt jou op de noordpool ook nog wel.
En zeg bal, zeggen we niets meer als er meiden in de buurt zijn? lullo!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar heb jij het dan over![]()
daarover.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:20 schreef Ballebek het volgende:
Ff hoor:
WAT EEN GEOUWEKANKERHOER HIERO!!!
Hi ijmeis
Domme lul.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:34 schreef ook_gek het volgende:
ik volg je nog niet![]()
Dat ligt dan toch echt aan jou, want ik snap em welquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:34 schreef ook_gek het volgende:
ik volg je nog niet![]()
heb je m,n msn berichten niet gelezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Domme lul.
komt de uitleg:
Die ballebek komt hier het SC topic binnenbanjeren, zegt wat voor klerezooi het hier is, en zegt vervolgens "hi ijsmeis" alsof wij niet aanwezig zijn hier.
Daarom voel ik me gepasseerd. Ik kan me niet voorstellen dat jij dat niet hebt. Normaal ben je zo aandachtsgeil![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 06:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je m,n msn berichten niet gelezen
ben net thuis man. Ik heb op het strand geslapen![]()
Met een mooie meidCollega hoor meer niet
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:10 schreef Ballebek het volgende:
Tja, voor de rest ging het nergens over en ijsmeis zei tenminste nog wat boeiends (gebeurd ook nooit maar ja...)
Kun je nagaan wat voor een diepgang die jongen heeftquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Ik zeg bijna nooit wat boeiends?
.
heyy BazzoS en de restquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:37 schreef BazzoS het volgende:
heyy ijsmeis
Ik dacht dat het een meid wasquote:Kun je nagaan wat voor een diepgang die jongen heeft
Hey.quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
heyy BazzoS en de rest
[..]
Kan je nagaan...quote:Ik dacht dat het een meid was
Een tuner...quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:01 schreef Tjabbo het volgende:
trouwens bal, waar laat jij je auto chippen?
Een echte tuner of een garage die dat soort dingen er bij doet ?
goed werk.quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:18 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Een tuner...
Waarschijnlijk bij Rica in Den Haag...quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
goed werk.
welke ?
* Ballebek voert coordinaten in op navigatiesysteemquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:20 schreef Tjabbo het volgende:
/Tjabbo gaat varkens cremeren.Bier!
En wat voor schroot is het?quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:32 schreef PeuRac het volgende:
Damn, ik hou van mn ouders![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben een auto voor me gekocht, eentje welke ik al lang had willen hebben
Het lullige is alleen, ze hebben het al verradenik had t veel leuker gevonden om morgen thuis te komen en te schrikken van wat er in de garage staat
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:37 schreef Ballebek het volgende:
[..]
En wat voor schroot is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:51 schreef ook_gek het volgende:
ik ben helemaal kapot man
Ik was al om half 10 wakker. Ik heb nu pas de kracht en moed om recht op te zitten
Dat is toch elke zondag bij jou zoquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:51 schreef ook_gek het volgende:
ik ben helemaal kapot man
Ik was al om half 10 wakker. Ik heb nu pas de kracht en moed om recht op te zitten
Zo dat is kutquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yoooo wat een aantal weer.. maarja dat krijg je als je anderhalve week op vakantie gaat in Frankrijk zonder inet in de buurt.. Nieteens TV en Radio..
Nu weer terug, alleen ben ik stom geweest om mijn mobiel in de caravan te laten liggen.. En om nu even 30 uur heen enw eer te rijden om 'm even op te halen in Zuid Frankrijk is ook niet zo prettig... Dat wordt dus maar de verzekering raadplegen..
Niets gebroken of kapot, alleen enorm bruin, en blond geworden..
En als extratje waarschijnlijk de komende weken kijken voor een auto samen met paps..
pfffff hier hebben we een straat veest. Alle kinderen uit de buurt houden hier voor m,n raam een water gevechtquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
Buurjongetje van 2 liep hier van 9-11 weer buiten te spelenOok niet bevordelijk voor je humeur.
Moge trouwens
* Ballebek pakt brandslang en gaat naar Ook_Gek zijn straat toe om het leed ietwat te verzachten ehhh af te koelenquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
pfffff hier hebben we een straat veest. Alle kinderen uit de buurt houden hier voor m,n raam een water gevecht
Foto!quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:23 schreef Ultimora het volgende:
whoeiulti heeft nieuwe Speakers
[TK] Mordaunt Short 5.1 surround speakerset dit is het linkje naar V&Aquote:zo iemand was van de week zo lief om op Fok om zijn Mordaunt Short speakerset te koop te zetten. (2 nieuwe en 2 gebruikte 902's + een 905C) dus ik ging even kijken wat het moest gaan kosten, bleek die gast een Premiere set van MS te willen, omdat zijn speakers te groot waren.. ulti denkt ruilen? mr. de verkoper denkt oh is goed, zo gezegd zo gedaan) en zo ben ik vandaag naar Gouda gecrossed om ze op te halen.. aanschouw hier het gratis resultaat
![]()
de muzikale kwaliteiten liggen echt veeeeeel hoger als bij de 302tjes, mèn die gast is dr echt op achteruit gegaan, niet normaal meer, maargoed ik moet dus nog even 2 wandsteunen gaan bouwen, en 2 standaards zien te vinden die niet te duur zijn, en zo, want er moet nog altijd een breedbeeld komen waar ik nog druk voor aan het sparen ben
mijn gare beamer zie je overdag weinig van...quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:36 schreef ook_gek het volgende:
ja foto,s de beamer in actie
* Ultimora wilt ook nog ooit een beamer hebben
hoe veel ansi lumen heb jij dan?quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:43 schreef Ultimora het volgende:
[..]
mijn gare beamer zie je overdag weinig van...
Collega heeft vandaag zijn beamer gekregen. 1800 ansi lumenquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:07 schreef Ultimora het volgende:
500 geloof ik (ding komt uit de pre-historie) tis een philips pro(kugh)vision 1212
Ja jo. Ik ben heeel erg benieuwd hoe dat er uit ziet. Je kan overdag bij normaal zonligt gewoon alles perfect zien. Dus ik ben heeel erg benieuwd.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:37 schreef Ultimora het volgende:
1800 dan moet je bijna de zonnebril op man
1800 is genoeg ja.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja jo. Ik ben heeel erg benieuwd hoe dat er uit ziet. Je kan overdag bij normaal zonligt gewoon alles perfect zien. Dus ik ben heeel erg benieuwd.
Ja hij had het over een speciale beamer. Had een speciale lens is een echte film projector dus geen data projector. 1800 ansi lumen. En kan tot god mag weten hoe veel meter projecterenquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
1800 is genoeg ja.
Wij hebben er 2 op het werk, zelf uitgezocht natuurlijk, met 2000 ansilumen.
merk is Sharp. je kunt gewoon overdag film kijken zonder iets donker te maken. denk ik![]()
autostyle?quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Dat is niet de site die ik gezien had.. *ik had zelf een plaatje van die site geplaatst, maar ik weet niet of je op posts van jezelf kunt zoeken*
hmm nee ik heb geen idee waar je het over hebt, ben nl 2 weken weg geweest.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen autostyle.. 't was een redelijk grote racingsite.. je kon er ook parts en helmen kopen, en ook van allerei merken..
minder prettigquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:39 schreef Steve-O het volgende:
29 graden op me slaapkamer
mag ik vragen waarom je zo haastig op zoek was naar die site?quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb het ondertussen al gevonden.. bleek van importeur gewisseld te zijn www.pro-racing.nl
is het toch nog goed gekomen..
* BazzoS ookquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:17 schreef ook_gek het volgende:
* ook_maf is nog even wakker
Ik wilde een bestelling nakijken die nog niet binnen is, maar het is al goed gekomen..quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom je zo haastig op zoek was naar die site?
*slapen wil*quote:Op maandag 9 augustus 2004 08:33 schreef Tjabbo het volgende:Môgguh!
Slaap lekker!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:41 schreef PeuRac het volgende:
Hey, ik ga slapen, ben al 28u wakker![]()
* PeuRac jat eerst de airco uit de woonkamer
Dat klopt. Na 6 maanden weer eens flink op stap geweestquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:35 schreef Domi het volgende:
je bent ook niks gewend
Zozo. weekendje weg geweest?quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:52 schreef ThaFreak het volgende:
ik ook wakker
morguh mensen
zaterdag gezopen, zondag dagje varen in giethoornquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zozo. weekendje weg geweest?
varen is leukquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zaterdag gezopen, zondag dagje varen in giethoorn
Lekkere wijven mee?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zaterdag gezopen, zondag dagje varen in giethoorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |