uhhhhhhhh hoe lang is een centimeter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:12 schreef Steijn het volgende:
Toeval denk ik dan altijd aan. Bij onweer denk je automatisch dat je naar binnen moet gaan. 1 op de 1000000 keer gebeurd er wat en dat onthoudt men dan, terwijl die stem er de andere 999999 keer naast zat.
Het leven kan zo simpel zijn.
1/100ste deel van de standaardmeter die is vastgesteld op de afstand die het licht in 1/299.792.458ste seconde in vacuum aflegd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:21 schreef newsman het volgende:
[..]
uhhhhhhhh hoe lang is een centimeter.![]()
nu weet je eigenlijk zelf wel dat je niet thuis bent in dit topicquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:25 schreef Steijn het volgende:
[..]
1/100ste deel van de standaardmeter die is vastgesteld op de afstand die het licht in 1/299.792.458ste seconde in vacuum aflegd.
Jammer dat je geen argumentatie geeft die in gaat op mijn stukje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:37 schreef newsman het volgende:
nu weet je eigenlijk zelf wel dat je niet thuis bent in dit topic![]()
Fijn dat je zulk begrip toontquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:17 schreef newsman het volgende:
eliminator20 je hebt geluk gehad net als ik toen ik 5 werd wilden mijn ouders met mij naar de rondvaart boot.Bleek het zo te zijn dat er een vent achter het stuur zat die niet leek te beschikken over een rijbewijs.Ik zat voor aan op het zitje, ben ik terecht gekomen onder een auto, me pa werd toen zo maf dat hij de auto heeft opgetild aan de voorkant.Maar ja de autoos in mijn tijd waren ook echt heel anders.Bedankt voor je reactie eliminator20.
Ik geloof niet in god, maar heb wel vreemde dingen meegemaakt...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 05:30 schreef Im het volgende:
mm geloof je in een god?? Ik niet maar als het mij zou gebeuren zou ik er serieus over denken.
Ik heb het wel over geesten en dergelijke he, dat we elkaar niet verkeerd begrijpenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:44 schreef newsman het volgende:
Nee hoor noortje er was niemand bij.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:25 schreef Steijn het volgende:
[..]
1/100ste deel van de standaardmeter die is vastgesteld op de afstand die het licht in 1/299.792.458ste seconde in vacuum aflegd.
gelukkig zijn er ook nog mensen zoals jij en TS die alles direkt begrijpenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 05:35 schreef woediewokkie het volgende:
T.S,je moet weten dat sommige alles beredeneren,hun kennis uit boekjes halen wat anderen geschreven hebben,
inderdaad. heel goed ontwikkeld. als het dergelijk weer wordt gaan ook onderontwikkelde mensen wel eens naar binnenquote:en emotineel nog niet zo goed ontwikkeld zijn,dat wat jij al op jonge leeftijd had met het feit dat je "die stem" hoorde.
topics openen op een internet forum ?quote:want er is meer in het leven dan met treintjes spelen en op bevroren sloten schaatsen........
En is er verder nog wat meld het maar ffquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:29 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
gelukkig zijn er ook nog mensen zoals jij en TS die alles direkt begrijpen
[..]
inderdaad. heel goed ontwikkeld. als het dergelijk weer wordt gaan ook onderontwikkelde mensen wel eens naar binnen
[..]
topics openen op een internet forum ?
Ja, nog één ding...ik denk dat je aan een andere verklaring moet denken. Een stem die je hoort kan ook een bepaalde herinnering (bewust of onbewust) zijn aan een eerdere gebeurtenis. Soort pavlov reaktie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:36 schreef newsman het volgende:
[..]
En is er verder nog wat meld het maar ff![]()
Dan rest alleen nog de vraag... Kwijlde je TS toen je de stem hoorde?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:40 schreef Viola_Holt het volgende:
Soort pavlov reaktie.
Toch zou het wel leuk zijn voor de lezertjes van dit topic als je een tipje van de sluier oplichtquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 01:59 schreef newsman het volgende:
Ze zeggen altijd geef nooit je geheim weg.
Uiteraard kan je je jaren later natuurlijk nog precies de gemoedstoestand voor de geest halen welke je als 4 jarige knulletje had.....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:14 schreef newsman het volgende:
Morwen mijn gevoel was op dat moment heel kalm en het idee dat ik goed moest luisteren.Ik heb alles gedaan wat die stem zei heb zon moment overgens nooit meer gehad.
het is niet dagelijks dat de bliksem inslaat op de plaats waar je nog maar net stond !quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:14 schreef newsman het volgende:
Morwen mijn gevoel was op dat moment heel kalm en het idee dat ik goed moest luisteren.Ik heb alles gedaan wat die stem zei heb zon moment overgens nooit meer gehad.
Hoorde je die stem heel bewust of was het alleen dat ene zinnetje? Met "alles" impliceer dat je meerdere dingen hebt gedaan of was het de combinatie van de stem en je gevoel?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:14 schreef newsman het volgende:
Dat is ff goed dat je dat opmerkt morwen ik heb inderdaad ook zon donkere stem, Maar dit is dus echt heel anders als wat ik gezien heb in de kerk, daar kon ik het echt zien.Hier zag ik alleen maar een wolk waarbij ik een stem hoorde.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoorde je die stem heel bewust of was het alleen dat ene zinnetje? Met "alles" impliceer dat je meerdere dingen hebt gedaan of was het de combinatie van de stem en je gevoel?
En hoe zie je deze ervaring in combinatie met je ervaring in die kerk? Voelde dat hetzelfde? Als het hetzelfde voelt zou het dezelfde persoon kunnen zijn en was het misschien wel je eigen stem die je waarschuwde. De man in de kerk was voor jouw gevoel immers een oudere versie van jou. Het zou een verklaring kunnen zijn al weet jij dat zelf het beste natuurlijk![]()
Ik denk dat je het visuele aspect wel even kunt laten varen. Die wolk was er gewoon, dat heb je wel vaker als het onweertquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:31 schreef newsman het volgende:
[..]
Dat is ff goed dat je dat opmerkt morwen ik heb inderdaad ook zon donkere stem, Maar dit is dus echt heel anders als wat ik gezien heb in de kerk, daar kon ik het echt zien.Hier zag ik alleen maar een wolk waarbij ik een stem hoorde.
gelukkig kom jij nooit buiten en hoef je daardoor niet naar binnenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:29 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
[..]
inderdaad. heel goed ontwikkeld. als het dergelijk weer wordt gaan ook onderontwikkelde mensen wel eens naar binnen
[..]
huh ? hoe weet jij dat ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:33 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
gelukkig kom jij nooit buiten en hoef je daardoor niet naar binnen
Nou Morwen wat komt komt wel.Ik weet iedergeval hoe ik eindig lachend ergens en dan weet ik alles.Leven is toch al fake dus, daarna mag iemand anders het doen heb ik mooi rust.Trouwens zie je op de volgende aarde.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk dat je het visuele aspect wel even kunt laten varen. Die wolk was er gewoon, dat heb je wel vaker als het onweert. En die verschijning in de kerk was er ook, dat heb je zelf gezien. Het gaat meer om het gevoel wat je had. Was dat hetzelfde?
Op zijn minst kun je het gewoon zien als een innerlijke - dan wel externe - hulp. Waarom zou je het verder willen ontleden (al heeft dat ook zijn charmes)? Jij hebt er baat bij gehad en misschien dat je indertijd wel weet waar de stukjes "horen". Misschien is het gewoon nog ff de tijd niet om alles te weten
.
Ik ben niet zo thuis in het Christelijke geloof eigenlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:41 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou Morwen wat komt komt wel.Ik weet iedergeval hoe ik eindig lachend ergens en dan weet ik alles.Leven is toch al fake dus, daarna mag iemand anders het doen heb ik mooi rust.Trouwens zie je op de volgende aarde.![]()
Ze vragen om abel, maar kain komt
Nee, dat was bij Jacob en Esauquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in het Christelijke geloof eigenlijkHoe zat dat nou met Caïn en Abel? 1 van de 2 deed zich voor als de ander, toch?
Ik heb het verhaal gelezen en snap niet helemaal wat dat met jou te maken heeft of met jouw ervaring. En hoezo was Abel beter, dan? Kan jij daar wel over oordelen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:10 schreef newsman het volgende:
Caiin was de oudste zoon van adam en eva en abel was zijn tweeling broer:abel was een schaapsherder en offerde zijn lam aan god.Cain was een boer en hield van landboud en zijn zegen werd nooit verhoord over zijn offers, Daarbij moest cain en abel hun vrouwen uitkiezen, hahahah abel was beter.Cain en Abel waren dus de pleegzonen van god.De rest vind je in genesis Morwen.
Cain vermoorde abel met een stuk hout, omdat hij jaloers was.
O, okquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:17 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
Nee, dat was bij Jacob en Esau
Jij wilt weten wat ik denk? Dat is een levenstaak, newsmanquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:43 schreef newsman het volgende:
Wat denkje Morwen in de hemel zijn geen kerken.
Als er een God zou bestaan, zou dat zijn voor iedereen. En tja, die miljoenen afrikanen, die zullen wel iets verkeerds gedaan hebben, zodat zij niet kunnen rekenen op gods hulp.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, duidelijk het was God. Miljoenen Afrikanen laat Hij creperen, Duizenden mensen vinden per dag op een schlemielige manier de dood, maar gelukkig vond Hij een gaatje jou te waarschuwen. Laat de Afrikanen maar verekken dacht God. Tijd om newsman te redden!
Het is dat of je bent zo schizofreen als de tering natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |