dat meen je nietquote:Er zit nu op de Atlantische Oceaan een tropische cycloon, genaamd Alex...... die buigt af richting Europa en zal maandag Engeland bereiken, hij neemt natuurlijk wel erg in kracht af omdat ie boven koud water komt, maar hij zal een depressie veroorzaken hier, dus misschien regent het woensdag wel
Hmmmm...... K.U.T. Nederland !quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep, was net op TV...
quote:Ook voor ons land heeft Alex nog een verassing in petto. De ex-tropische orkaan zal in de westelijke stroming opgenomen worden en is vanaf morgen een blikvanger in de Europese weerkaarten. Langzaam nadert de storm zuidwest Ierland en trekt dan naar het noorden. De storm zorgt voor een harde zuidenwind wind en veel regen in Ierland maar veroorzaakt in ons land alleen een intensivering van de warmte. Vanaf zondag draait de wind naar zuid tot zuidoost en wordt er warmere en tevens ook iets vochtigere lucht aangevoerd. Maandag en dinsdag worden mogelijk onder invloed van de tot lagedrukgebied gedegradeerde Alex opnieuw tropisch warm. De verwachting is nu dat het in midden en oost Nederland op een aantal plaatsen daardoor officieel een hittegolf zou kunnen worden. Er zijn dan namelijk van minimaal 5 dagen op rij met temperaturen boven de 25 graden ook 3 tropische dagen, te weten donderdag en dan maandag en dinsdag.
Ik vind het echt vaag dat mijn band zo hard lijkt te slijtenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:07 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM:
Doe ongeveer 12000km met een sport/tour achterband
Bandenspanning is altijd goed (2,9 bar achter, 2,5 bar voor)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Lage bandenspanning?
Nopequote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Veel bezoekjes aan de Maasvlakte?
Jawel want Nederland ligt hier en niet 1500 km zuidelijker. Dus ik blijf erbij K.U.T. Nederland en ook een beetje kut cycloonquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Heeft niks met NL te maken hoor.
Moet je zeggen, kut cycloon
[..]
Onder een CB500 met bestuurder a la mijn pa?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:17 schreef PatrickM het volgende:
Ik lees af en toe verhalen van ca. 15.000 tot 18.000 km met de Metzeler ME55A Metronic
OOiii..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Jawel want Nederland ligt hier en niet 1500 km zuidelijker. Dus ik blijf erbij K.U.T. Nederland en ook een beetje kut cycloon
Maar ik ga pitten, adios compadres
Bij het wegtrekken bouw ik het gas gewoon opquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja, ik rijd ook niet rustig..... maar toch makkelijk 13500km met een achterband.
Ligt ook heel erg hoe lomp je met het gas bent...
Wist je nog Mark, die knakker bij de Holec op die 600RR....... deed nog geen 3000km met een band![]()
![]()
Hoe mongool ben je dan... spastische rechterhand ofzo. Sorry, maar dan kan je gewoon geen gashandel bedienen....
zulk soort bestuurders vrees ik jaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Onder een CB500 met bestuurder a la mijn pa?
en oja, laat arthur mij es toevoegen op MSN...toen jij wegging werd ons gesprek ook verbrokenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey riet, ik ben ook![]()
tot later
Ja. Niet doenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:42 schreef PatrickM het volgende:
Is het trouwens erg om twee verschillende type banden te gebruiken? Dus voor nog de ME33 Laser en achter een BT-45?
Oke... dan wordt de volgende iig nog een ME55A Metronicquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja. Niet doen
Metzelerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Van welk merk is dat
Helderzien Luc?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:37 schreef ZX9R het volgende:
dus 3 tractaties vandaag bij jou op het werk?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:45 schreef ZX9R het volgende:
Kan ik niet directeur bij jullie worden?
Ik wil namelijk ook zoveel op vakantie.
(ik ben pas 2 keer geweest dit jaar nl)
Het verste wat ik ooit ben gereden was op een Fok! meeting .. naar Belgie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:09 schreef Racing_X-Ray het volgende:
gaan er nog mensen van jullie op motorvakantie
ik ben een weekje in de eifel geweest maar dat is niet echt ver weg
gaan er nog mensen echt ver met de motor?
Met "mayonaise" die je normaal herkend als sludge in je carter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
Het verste wat ik ooit ben gereden was op een Fok! meeting .. naar Belgie.
Nou ja heel even de grens over omdat het op de route lag.
Wel even van die dikke frieten gegeten natuurlijk..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
Super Honda weer eens in de buurt?![]()
De Monster 900 kreeg een paar jaar geleden precies dezelde motorconfiguratie als de 916 ..
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:36 schreef super_honda het volgende:
jah, ik lees elke dag wel in PTA hoorik post alleen vrij weinig. heb het te druk met 25kw.net en M-F . en mijn motor is stuk
zodra jullie nou eens een meeting op een zaterdag ofzo organiseren kom ik ook langs.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stuk? Kan een GS-500 ook stuk .. kom ff in de motorchat..
als het mee zit ga ik aan het einde van het jaar met nog een paar mensen naar de eifel en ik ga nog een weekje naar luxemburg denk ik. ook niet echt ver dus, maar wel mooi en leuk!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:09 schreef Racing_X-Ray het volgende:
gaan er nog mensen van jullie op motorvakantie
ik ben een weekje in de eifel geweest maar dat is niet echt ver weg
gaan er nog mensen echt ver met de motor?
.. handige laarzen voor mij om wat mee naar het buitenland te smokkelen ..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
* Patrick281 gaat naar Italie volgende week
Wilt er nog iemand Oxtar T.C.S. Sport laarzen kopen, lichte schade, wel draagbaar en nog beschermend
Maat 48, 35 euroWaren nieuw 199 euro en zijn nu 2 mnd oud
Ga je ook al halve maten tellen dan of heb je klompvoetjes ..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:45 schreef ZX9R het volgende:
Maat 48.
Dan kom ik met mijn voetje 5 tot 6 maten tekort!
¤132,05 maar heb jij ook de niet waterdichte.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Die Oxtars gaan tot 50 hoor
Hee Pepijn, jij hebt toch ook de TCS Sport? Wat betaalde jij als ik vragen mag?
Zijn niet waterdicht he, heb ik zelf ondervonden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
¤132,05 maar heb jij ook de niet waterdichte.![]()
![]()
Ik heb de al niet waterdichte gekocht, die waren goedkoper.. en slijtvaster materiaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn niet waterdicht he, heb ik zelf ondervonden.
Die Gore-tex dingen zijn goedkoper dan de niet-waterdichte, wat ik wel erg vaag vind....
In Duitsland waren die TCS Sport's 220 euro en die Gore Tex 205
132???????????
Ik betaal bij Korteland 199 euro.
Had ik moet weten, Korteland heeft ze besteld en ga ze dus zo halenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:59 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb de al niet waterdichte gekocht, die waren goedkoper.. en slijtvaster materiaal.
Martijns gaf nog wat extra korting.
In die maat kan er naast mijn voet ook nog een slof sigaretten in.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.. handige laarzen voor mij om wat mee naar het buitenland te smokkelen ..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:59 schreef Patrick281 het volgende:
Er zijn wel veel motoren stuk van fokkers de laatste tijd(en) ..
OPM.. Ralf Fazer .. Mercy .. Riet .. ZX9R .. Lars Hollander had een probleem met inhouden ..
En ik heb zelf de Bi weggedaan met dat hobbelen in de bochten waar ik mij aan irriteerde.
een ketting probleem zoals Fazer en Mercy ..
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is er met mijn ZXR400
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Had ik moet weten, Korteland heeft ze besteld en ga ze dus zo halen
Ja okee. bij jou was het ook wel eigen schuld..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is er met mijn Bandit
Je wil het niet weten ..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:nooit problemen mee gehad
Ja .. dat zet geen zoden aan de dijk ..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:02 schreef hollander172 het volgende:
In die maat kan er naast mijn voet ook nog een slof sigaretten in.![]()
bij mij zeer zeker niet!! ik vind zelfs dat deze zxr sneller oppakt dan mijn oude bij een laag toerental, alleen als ik onder de 2000 rpm zit dan moet ik met een fluwelen handje te werk gaan. meestal doe ik dat door de koppeling wat te laten slippen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:12 schreef hollander172 het volgende:
Dat inhouden zal wel aan het type liggen denk ik....
beneden de 6000 toeren moet je echt met een fluwelen handje de gashendel bedienen, iets te abrupt gas erop en hij zo goed als stil.
Is dat bij jullie ook zo OPM en Makster?
je hebt werkpaarden en vakantiepaarden, blijkt maar weer...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:13 schreef Patrick281 het volgende:Het is weer zover .. il dictator has left de building .. midden op een werkdag ineens op vakantie.
![]()
En nu voor een paar weekjes..![]()
Morgenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:45 schreef Rietvaerder het volgende:
En Ralf dan
Dat lijkt me wel een grote vent
ik heb ook nog een rammel GS500 blok liggen ga in de winter eens kijken wat er is met dat ding,quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:48 schreef super_honda het volgende:
een GS kan idd stukbij mijn motor is dat te wijten aan slecht onderhoud van de vorige eigenaar.
er zat al een tijdje een rammel in het blok, en ik nam aan dat dat de nokkenaskettingspanner was. nieuwe spanner gekocht, maar de rammel bleef, maar de motor reed nog en ik kon niet vinden wat het was. de motor had 4k geleden een beurt gehad dus ik nam aan dat de kleppen ook nog goed zouden zijn.
tot ik lekker bezig was op Tjalleberd, 3 rondjes klaverblad gereden en ik reed weer naar de rontondes bij tjalleberd zelf. tussen KB en rontondes zit een stukje recht snelweg waar ik vaak ff gas geef, maar dit keer wou de GS niet boven de 155/160 uitik ben gelijk 110 gaan rijden en naar huis gegaan. halverwege stopte de motor er helemaal mee. ik heb er nog een heel stuk mee moeten lopen, en toen starte hij weer.
alleen de lichte rammel was overgegaan in bang/misselijk makende herrie. om een lang verhaal kort te maken, de klepspeling was bij de klep met de minste speling al ruim meer dan 10x dan toegestaan was. nu is 1 van de kleppen krom en komt de zuiger er tegen aan.
zaterdag ga ik een 2e GS halen(voor ¤500,-) en die ga ik gebruiken als donor, dus met een beetje geluk kan ik volgende week weer rijden.
Dat hoort niet zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:12 schreef hollander172 het volgende:
Dat inhouden zal wel aan het type liggen denk ik....
beneden de 6000 toeren moet je echt met een fluwelen handje de gashendel bedienen, iets te abrupt gas erop en hij zo goed als stil.
Is dat bij jullie ook zo OPM en Makster?
Ach dat is de laatste tijd gewoonte merk ik hier,quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga mn laarzen ff halen, tot zo dus!
Zijn pics nog gewenst? Net als gisteren met die Original Suzuki sticker, reageert ook geen hond op
Ik lees alles en wilde hier niet op reageren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ach dat is de laatste tijd gewoonte merk ik hier,
gaat zo snel allemaal dat er niet eens gelezen word,
maar laat maar komen die pic's hoor![]()
Voel je jezelf aangesproken dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik lees alles en wilde hier niet op reageren.
Maar je hoeft toch niet bij iedere foto iets te zeggen .. lezen en ter kennisneming ..![]()
![]()
ja, bij mij ten minste wel. waar komt de rammel weg? boven de cilinders of komt het echt uit het blok zelf?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb ook nog een rammel GS500 blok liggen ga in de winter eens kijken wat er is met dat ding,
dus inhouden kan door verkeerde klepspeling komen ?
Nee komt echt uit het blok, klinkt net alsof er een tandwiel losligt,quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:41 schreef super_honda het volgende:
[..]
ja, bij mij ten minste wel. waar komt de rammel weg? boven de cilinders of komt het echt uit het blok zelf?
en wat voor rammel is het? klinkt het alsof er een ketting over een stuk staal getrokken word> dan kan het ook nog de nokkenaskettingspanner zijn....
Riet post wel eens een foto zonder vraag .. dus dat zie je wel maar hoeft er niet op te reageren altijd, zeker als een andere discussie (met hem bijvoorbeeld) gewoon doorloopt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Voel je jezelf aangesproken dan?![]()
Ik weet er alles van heb zelf ook stad en land afgebeld voor een blok, zelfs belgie en duitsland,quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:50 schreef super_honda het volgende:
of een andere krukas kopen (www.boonstramotoren.nl ) en als het uit het blok komt is het idd meestal behoorlijk erg...
heb je het haynes handboek? daar staat duidelijk in hoe je de krukas kan vervangen.
ik zou hem proberen te maken als ik jou was, er is in nederland veel vraag naar GS blokken maar er is nagenoeg niks te krijgen. ik heb zelf een stuk of 20 motorsloperijen gebeld/gemaild, en bij 1 sloper hadden ze 2 blokken. 1 incompleetblok(1 glijlager van een nokkenas ontbrak en kleppendeksel was er niet bij) en dat moest ¤350 kosten. ze hadden ook nog een compleet werkend blok, en dat moest ¤600 kosten![]()
Euh jaaa, thermostaat deed het niet meer he ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:51 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy .. nog tips voor mijn oven..![]()
Igg een storing dus .. en je weet nog niet hoe het eindigt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijne is ook niet stuk hoor,
Alleen iriitant geluidje, ik ga straks naar de andere kant van nederland en als ik terug ben zal mijn achterband wel op zijn denk ik,
quote:er beginnen rullen op te komen, of zou dat komen van de band rond rijden ?
er begon een beetje platte kant aan te komen dus ben snelwegbochten zo hard en plat mogelijk gaan rijden, resultaat is dat de platte kant weg is maar wel rullen aan de zijkantjes![]()
maar heb nog iets schaamrandjes hoor
Ga ik nu ff doen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:23 schreef RB het volgende:
Luc heb je van der weide in Oosterwolde nog gebeld?
Hehehe jaaaa ik ben tevreden, ja ik heb wel het gevoel dat het steeds harder en platter gaat, begin hem nu beter te kennen enzow,quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Igg een storing dus .. en je weet nog niet hoe het eindigt.
[..]
Dat klinkt goed .. zo tevreden?
![]()
![]()
Zal ook wel met de huidige temperaturen te maken hebben trouwens.![]()
En je gaat misschien steeds iets harder .. maar zien is geloven..![]()
![]()
Een tandwiel vervangen is geen optie mercy. Als je dat doet slijt het tandwiel harder en ben je zo weer aan een nieuwe toe. Alles vervangen is beter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hehehe jaaaa ik ben tevreden, ja ik heb wel het gevoel dat het steeds harder en platter gaat, begin hem nu beter te kennen enzow,
enne volgende week vrijdag word het probleem aangepakt hoor want ik vind het maar niets dat geluid, waarschijnllijk wordt voorste tandwiel vervangen,
Volgens die monteur slijt het voorste tandwiel het hardste, en de ketting en achter tandwiel zijn nog goed, dus volgens hem was het de oplossing om toch nog even met de ketting te kunnen doen,quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:08 schreef RB het volgende:
[..]
Een tandwiel vervangen is geen optie mercy. Als je dat doet slijt het tandwiel harder en ben je zo weer aan een nieuwe toe. Alles vervangen is beter
Is goedkoper dan setje voor de Suzuki GR650X dat was ongehoord duur, 180 euro'squote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:12 schreef Patrick281 het volgende:Daar gaat je vakantiegeld voor volgend jaar alvast ..
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Is goedkoper dan setje voor de Suzuki GR650X dat was ongehoord duur, 180 euro's
Hmmm, toch maar eens de carbs synchroniseren en afstellen dan dit weekend. Op zich vond ik het ook niet raar omdat het toch een machientje is dat je op toeren moet houden om uberhaubt vooruit te komen. Boven de 6000 toeren is er ook niks (meer) aan de hand, dan gaat ie als de spreekwoordelijke brandweer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bij mij zeer zeker niet!! ik vind zelfs dat deze zxr sneller oppakt dan mijn oude bij een laag toerental, alleen als ik onder de 2000 rpm zit dan moet ik met een fluwelen handje te werk gaan. meestal doe ik dat door de koppeling wat te laten slippen...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
En ik ga niet meeten met iemand die een borstel op zijn hoofd heeft hoor.![]()
![]()
damnquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:47 schreef ZX9R het volgende:
En nu is het echt voorbij.
Ik heb van d'r geeist dat ze zo snel mogelijk d'r spulletjes ophaalt bij mij.
Ze vertelde net namelijk dat ze gisteravond naar bed is geweest met een ex.
Gaat lekker........quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:47 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb van d'r geeist dat ze zo snel mogelijk d'r spulletjes ophaalt bij mij.
Kan ik goed inkomen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:49 schreef ZX9R het volgende:
he-le-maal over.
Ik hoef d'r niet meer
Dan vloeit er onverbrand mengsel je uitlaat in .. zal wel niet te arm staan dan toch..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:23 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet ook niet of ie te rijk of te arm staat afgesteld, keertje een vraag opgegooid op MF over het knallen in de uitlaat bij het starten en toen kreeg ik te horen dat ie te arm stond?![]()
![]()
quote:Nou ja, ik moet er ook niet over zeuren want ik heb er in de tussentijd gewoon nog geen reet aan gedaan.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:47 schreef ZX9R het volgende:
Wel goed meelezen he .. even die slaapíes uit je ogen halen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:05 schreef ondeugend het volgende:
Luc....
Ik weet dat je zo weg moet, please houd je koppie er bij zometeen op motor.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel goed meelezen he .. even die slaapíes uit je ogen halen.![]()
![]()
Die heb jij niet......quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:08 schreef Patrick281 het volgende:![]()
die heb ik inderdaad ook Riet .. Alleen dat stripje is anders bij je enkel ..
Neequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:12 schreef ZX9R het volgende:
Eej riet, Had je niet een paar sportschoenen aan kunnen doen?
Had je je laarzen meteen aan kunnen doen en de sportschoenen onder de buddy of je jas!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ti's maar een schot voor de boeg ... maar er was een post van Fazer dat'ie verhinderd was ..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:11 schreef ZX9R het volgende:.
Ja en ? wat is nou je punt dan ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Ti's maar een schot voor de boeg ... maar er was een pot van Fazer dat'ie verhinderd was ..![]()
![]()
Maare, DIE laarzen heb jij niet Pepijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk dat we ons Peppie maar even met een koud nat washandje moeten bewerken Lucquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:26 schreef ZX9R het volgende:
idd die staat gewoon!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:24 schreef ondeugend het volgende:
Ja en ? wat is nou je punt dan ?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik denk dat we ons Peppie maar even met een koud nat washandje moeten bewerken Luc
En zo'n opmerking op deze 'vroege' morgen voor jou !quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
trio'tje ..
![]()
![]()
Gelukkig.... dan zijn jullie in ieder geval niet alleen op de wereld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie begrijpen Pepijn gewoon niet..... niemand snapt hem, alleen ik
Is het ook rietjequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Het lijkt op een domme, blonde (spreek ik nu dubbelzinnig?) doos
Dat is wel het enige waar je mij voor wakker kan maken .. sterker nog ik word er zelfs wakker van.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]En zo'n opmerking op deze 'vroege' morgen voor jou !
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie begrijpen Pepijn gewoon niet..... niemand snapt hem, alleen ik
Ik ben omquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:54 schreef Patrick281 het volgende:Ben wel benieuwd hoe "ruw" die Duc rijdt Luc .. en hoe die stuurt .. toch een zwaar beessie..
Een dubbele doos is wel te vinden, maar dubbelblond is wel heeeel erg zeldzaam.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Het lijkt op een domme, blonde (spreek ik nu dubbelzinnig?) doos
Ik zie mogelijkheden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:41 schreef Patrick281 het volgende:
Rare manier van bochten maken heb jijquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:27 schreef ZX9R het volgende:
Bocht insturen, gas ff los, valt ie plat en dan het gas erop!
zal ik voor de waterdichte gaan...of voor de sportievequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de forma street laarzen zijn de meest verkochte laarzen bij de valkenier. laarzen die echt waterdicht zijn en dat voor 100 euro (voor mij 70 euro)
maar de oxtar of sidi laarzen vind ik natuurlijk veel mooier
binnenkort jarig dus ik weet al wat ik ga vragen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Mag je Rossi wel een emailtje sturen! Misschien is het De Gouden Tip_
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nice boots, riet![]()
[..]
zal ik voor de waterdichte gaan...of voor de sportieve??
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
's avonds zie je geen fuck, met regen is het nog te doen maar niet echt optimaal...maarja, wie gaat er dan ook met regen rijden![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:
De levering van Sidi is kut..... duurt soms wel 6 weken zei Korteland
Ok, dit keer duurde de Oxtars ook lang, maar de vorige keer, die blauwe dus, hadden ze ze binnen 3 dagen.....
Oxtar is ook geen Sidiquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Mijn Oxtars waren binnen 1 dag binnen.
![]()
Ik wilde geen winkelexemplaren..![]()
![]()
Ik lees goed, maar Martijns had Oxtars 2 keer besteld omdat ik niet direct af kwam halen. En dat was beide keren sneller dan 3 dagen. Martijns uber alles.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Goed lezen.. ik zei toch, Oxtar is meestal binnen 3 dagen, Sidi kan weleens paar weken duren...
Ga je nu ineens eisen stellen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu nog een motorbroek Pepijn
Hap hap ..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
1 dag of 3 dagen......
[afbeelding]
En dat sturen moet ik nog zien, 900SS doet het niet super(strak) in de testen als ze het tenminste over de nieuwere modellen hebben .. wordt de oude Duc afgeserveerd..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Luc, mag ik jou veel geluk wensen met je Duc
Die oudere Ducs hebben namelijk meestal niets dan ellende....
Het trekt wel hoor .. maar ja ..1 Bimota is ook wel genoeg ..en dat moet dan hoogstaand zijn..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou het niet aanraden iig..... een oudere Ducati
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
94.... toen was ik 9
Wanneer breng je het weg dan .. met de meet staan kappie's nog wel leuk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Vanavond ga ik mijn stickers van de zijkappen en voorspatbord afhalen..... worden over 2 weken gespoten opnieuw
Zal wel kaal staan
94.... toen was ik 9
Volgens mij mag dat officieel niet ..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
9 zat ik al achterop hoor, op de Virago 750 USA Import
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Tuurlijk wel, is toch gekeurd bij de RDW..... zie je toch zo vaak. Uit Amerika geimporteerde motoren. Waarom denk je dat OPM zijn ZXR een teller heeft die in miles is
Ik ben ook op de motor .. word wat minder weer hier ondertussen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:56 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM heeft nu een beetje onweer denk ik..... als ik de radar mag geloven
Owwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Onder de 12 jaar achterop de motor ..
?!Bron .. mijn zoontje heeft twee goede handjes en kon met de scoot ook wel bij de stepjes voetsteun.. maar durfde het toch niet aan met 6 jaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Owwwwwwwwww
Nee mag wel, mits het kind zich goed kan vasthouden en bij de stepjes kan...
ik zat met 4 jaar al achterop!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
?!Bron .. mijn zoontje heeft twee goede handjes en kon met de scoot ook wel bij de stepjes voetsteun.. maar durfde het toch niet aan met 6 jaar.Dacht dat ik wettelijk ook nog even moest wachten..wat jij zegt is natuurlijk niet helemaal meetbaar wie zich wel en wie zich niet goed vasthoud..
Er is wel een topic over geweest op Fok! en toen zeiden ze 12 jaar ..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:05 schreef ZX9R het volgende:
ik zat met 4 jaar al achterop!
zon schijnt hier volop...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:56 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM heeft nu een beetje onweer denk ik..... als ik de radar mag geloven
Ghehe.. gelezen..... zijn niks gewend johquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:16 schreef Patrick281 het volgende:
Search heb ik nu niets aan ..
Maar dit is wel een grappig en oud topic voor als je toch even niets te lezen hebt ..
Achterop de Kawa :)
Het is weekend!!! ga zo naar de Fiero kijken!![]()
2 uur, 3 uur , 4 uur geleden...alleen maar zonquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:18 schreef Rietvaerder het volgende:
En 3 uur geleden dan?
Om 3 uur was dat...
Beter! Lekker in je mobiele zwemparadijs gezeten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
2 uur, 3 uur , 4 uur geleden...alleen maar zon
Nee, jij trekt volle zalenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:27 schreef ZX9R het volgende:
stelletje knurften
Draadnagels eikels en ga maar doorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:27 schreef ZX9R het volgende:
stelletje knurften
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Beter! Lekker in je mobiele zwemparadijs gezeten?
Die kawa heeft een draaicircel van een vrachtwagen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:43 schreef RB het volgende:
je kunt niet zo scherp sturen, bedoel als je een cirkel rijd is hij groter als met je kawa.
Die van een Duc is in vergelijking met die van mij een verlengde stadsbusquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Die kawa heeft een draaicircel van een vrachtwagen!
OPMquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:49 schreef Party_P het volgende:
apeldoorn regent het, flink dikke druppels, maar hard gaat het niet.
Vlak onder apeldoorn zit een flinke bui
Je hoeft zo toch niet alles te vertellenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:56 schreef ZX9R het volgende:
Kawa inruilen met verzakte cylinderbussen?
Die wil hij echt niet!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:46 schreef ZX9R het volgende:
help
wat is er?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:47 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
en je bent niet eens zo grootquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:51 schreef ZX9R het volgende:
ik zit mezelf enorm in de weg hier
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:52 schreef RB het volgende:
[..]
en je bent niet eens zo groot![]()
neequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:40 schreef RB het volgende:
OPM brommer al weer terug![]()
zit niks anders op iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:16 schreef ZX9R het volgende:
sorry OPM
nog maar ff wachten dan
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:
hehe lol.
Sta ik bij mn pa's werk.... komt er een gast aan. "Dat is toch een chopper he?"
Ik: ""
*start Bandit*
"Ooooohhhhhh het is een racer!"![]()
![]()
![]()
![]()
picsquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Bandit is wel kaal zo zonder stickers
kom maar!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zit niks anders op idd
hoe gaat het nu? moeten we even met zijn allen langskomen en met zijn allen bezatten??
als ik me motor had was ik wel 'even' langsgekomenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:24 schreef ZX9R het volgende:
[..]
kom maar!
Je kunt blijven slapen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ik me motor had was ik wel 'even' langsgekomen
Kan je niet wachten tot zondagquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pics
Nein...... een racer dus nadat ze het geluid hadden ervaren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]vonden ze het geen 'lompe chopper'
??
aan mij heb je niet veel met het klussen hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:28 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Je kunt blijven slapen.
Kun je morgen ook mee klussen met de ZX9R!
ik ben bang dat ik er niet bij zal zijn zondagquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kan je niet wachten tot zondag
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja is ook zo...... ok, morgen maak ik pics dan, is nu toch schemerig.....
Dat is inderdaad idioot rap ja ..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:53 schreef ZX9R het volgende:
ik kan er echt met mijn pet niet bij.
sorry dat ik het hier post
Trekken ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:19 schreef ondeugend het volgende:
Nou even naar bed dan.... trekken en over is het weer
als je elkaar voor het eerst ontmoet irl na maanden te hebben gefokt! is het wel zo fatsoenlijk als je je helm even afzet als je je voorstelt, tochquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Leg iedereen hier eens uit waarom precies OPM![]()
Omdat hij daar ook nat wordtquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
Er was trouwens iemand in een hele mooie cabrio die in de stromende regen met de kap open reed.
Die had het nog slechter dan ik op de motor.![]()
Ik had wel geen regenkleding aan, maar mijn jas is waterdicht en ik had tenminste iets op mijn hoofd.
Ik snap werkelijk niet dat hij niet even snel de vluchstrook opdook..
Ja, maar die bui ging nog wel even duren .. dus even snel die kap omhoog leek mij verstandig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:29 schreef ZX9R het volgende:
Omdat hij daar ook nat wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |