abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5681220
Ik ben voor het eerst in mijn leven gisteren achterop bij iemand gegaan op een kawasaki ninja ZX9R.
Niet normaal wat een power!! Ik moet toegeven dat ik em wel ff zat te knijpen toen we ongeveer 200 gingen, maar tering wat trekt dat ding knoerthard naar de 200! Niet normaal meer!

Ik bedoel, ik ben zelf ook bezig met mijn motorrijbewijs, maar ik ben niet harder gegaan dan 120 op zo'n trage honda 500. Maar dat staat gewoon niet meer in verhouding tot het geweld wat ik gisteren heb meegemaakt.

Zaten jullie em niet te knijpen toen je voor het eerst achterop ging met die snelheid?

Just beceause I rock, doesn't mean I'm made of stone...
  vrijdag 6 september 2002 @ 11:14:33 #2
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_5681236
Voorop is leuker hoor
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 6 september 2002 @ 11:15:06 #3
35649 DeGeertMan
Geert scheert en verweert
pi_5681241
Zelf rijden is veel vetter man!!! hard hoeft voor mij niet maar hard weg wel.... Super Magan en Velo Max
Al is het nog zo weird....uw aller vriend helpt, uw aller vriend Geert
pi_5681276
zelf rijden is ook leuker, maar ik heb bijna mijn rijbewijs voor de motor en ik heb een flinke dot geld gespaard, maar af en toe ben ik wel bang dat ik mezelf doodrij op zo'n ding, maar het is wel ontzettend gaaf!
  vrijdag 6 september 2002 @ 11:17:15 #5
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_5681279
Et gaat idd behoorlijk, net als zo'n Yamaha R1. In 8 sec naar de 200 . Ikzelf heb ook wel eens achterop gezeten, gaat echt erg hard.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_5681287
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 11:17 schreef jackson het volgende:
Et gaat idd behoorlijk, net als zo'n Yamaha R1. In 8 sec naar de 200 . Ikzelf heb ook wel eens achterop gezeten, gaat echt erg hard.
Is niet normaal meer. Die Kawa gaat naar de 100 in 3.5 sec! Ik kan niet wachten tot ik er zelf een heb
pi_5681370
quote:
Ik wil een R6
pi_5681646
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 11:24 schreef Ez3 het volgende:

[..]

Ik wil een R6

Ik ook of, een honda cb600F (ok geen supersport maar wel een mooi ding)
  vrijdag 6 september 2002 @ 11:49:45 #9
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_5681682
quote:
corecctie 7,2
ben webmaster van Yamaha.
nieuwe R6 wordt ook wel gek.
ben nu bezig met de microsite....
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_5681759
Ik hen nu meer dan 10 jaar dat papiertje. Ooit een keer op zo'n buikschuiver gezeten. En dat vink dus helemaal niks. Op een motor moet ik ook een beetje lekker kunnen zitten. En als ik zo'n ding zou kopen weet ik van mezelf dat ik vrij snel 3-dubbel om een boom lig...en das niet echt de bedoeling. Nee,doe mij maar een shopper. Dat rijdt prettig en is ook lekker snel. Soms staat er wel eens zo'n GTI-vogel naast mij en das lachen . Die gekken denken dat ze sneller zijn dan een motor. NIET DUSS !!!
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_5681890
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 11:54 schreef Suikermais het volgende:
Ik hen nu meer dan 10 jaar dat papiertje. Ooit een keer op zo'n buikschuiver gezeten. En dat vink dus helemaal niks. Op een motor moet ik ook een beetje lekker kunnen zitten. En als ik zo'n ding zou kopen weet ik van mezelf dat ik vrij snel 3-dubbel om een boom lig...en das niet echt de bedoeling. Nee,doe mij maar een shopper. Dat rijdt prettig en is ook lekker snel. Soms staat er wel eens zo'n GTI-vogel naast mij en das lachen . Die gekken denken dat ze sneller zijn dan een motor. NIET DUSS !!!
hahaha, ik weet wat je bedoelt. Zelfs nu al met rijles tjurp ik ze er allemaal uit lol kunnen ze echt niet hebben.
  vrijdag 6 september 2002 @ 12:03:24 #12
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_5681891
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 11:49 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

corecctie 7,2
ben webmaster van Yamaha.
nieuwe R6 wordt ook wel gek.
ben nu bezig met de microsite....

Hmm, ik was er vrij zeker van! Maar dat et nog sneller was wist ik nie . Echt super zo'n ding
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_5681924
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 12:03 schreef jackson het volgende:

[..]

Hmm, ik was er vrij zeker van! Maar dat et nog sneller was wist ik nie . Echt super zo'n ding

Is idd een heel mooi uitziende motor. Ik zat eerst te twijfelen tussen een R1 of een ZX9R, maar na een paar test gelezen te hebben tussen de 2 kwam de kawa toch beter uit. Het schijnt een van de betere wegracers te zijn in de 900 klasse..
150 PK!!!
  vrijdag 6 september 2002 @ 12:14:24 #14
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_5682081
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 12:05 schreef Buzzzz het volgende:

[..]
150 PK!!!

Jah, echt monsterlijk voor zo'n motor. Zoveel PK had mijn vaders vorige auto van 1403 kg
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 6 september 2002 @ 12:18:42 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_5682161
Ik heb een keer achter op gezeten bij een kawa ZZR1100. En dat is pas eng. Tot de 160 is leuk. 200 ook nog wel. en dan die bochten. ik was bang dat m,n knie de grond zou raken zo scheef. En dan vol gas er van door. En je ziet de teller voor bij de 200 gaan. en dan word het spannend. Je word bijna van die motor af gezogen. De laatste keer dat ik keek. Zag ik 230 staan. en de teller bleef stijgen Later hoorde ik dat we even de 260 hebben aangetikt. Maar dat heb ik nooit gezien. ik was te druk met het goed vasthouden en uit de wind te blijven Wat heel veel indrukop me gemaakt heeft is de snelhijd. Voor je 2X kon knipperen zat je op de 200. Het gevoel in je maag is net als in de achtbaan. En bij de 100 opeens het gas voelen opengaan. En je het idee heb dat het voorwiel vande grond kwam. Ik heb het nooit durven vragen En dan het geluid van de motor. Je ziet de toeren teller in het roode gedeelte komen. De motor hoorje gewoon janken van genot. En je voelt het ook.

Je kan niet beschrijven hoe dat voelt. Maar het is geweldig. En ik weet zeker dat ALS ik een motor zu hebben dat ik me dood rijd Dus voor mij geen mtor

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_5682267
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 12:14 schreef jackson het volgende:

[..]

Jah, echt monsterlijk voor zo'n motor. Zoveel PK had mijn vaders vorige auto van 1403 kg

Ja niet normaal he
pi_5682305
quote:
Je kan niet beschrijven hoe dat voelt. Maar het is geweldig. En ik weet zeker dat ALS ik een motor zu hebben dat ik me dood rijd Dus voor mij geen mtor
Ik heb hetzelfde, maar ik hou enorm van de snelheid en power, af en toe vrees ik ook wel eens dat ik mezelf dood zou rijden op zo'n ding.
pi_5682859
hehe wat ik lees is dus 100% de reden dat ik geen motor ga rijden, ik zou mezelf zo dood rijden... ik zou namelijk echt iedere dag de 200 moeten halen... kan ook hier in de buurt makkelijk, snelweg en 3 b wegen kaarsrecht en een paar kilometer lang, maar ik doe het niet
pi_5682948
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 12:27 schreef Buzzzz het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde, maar ik hou enorm van de snelheid en power, af en toe vrees ik ook wel eens dat ik mezelf dood zou rijden op zo'n ding.

Ik zal expres geen buikschuiver kopen maar een mooie naked bike, ik hoef geen motor die 300 kan als hij maar goed rijdt en er een beetje aardig uitziet natuurlijk. Ik meot zeggen, die cb500 waar ik nu nog op les rijdt ook best lekker door. Je trekt met zo'n din al alle auto's eruit man.
pi_5696602
ik heb een suzuki savage... ongeveer de langzaamste motor die er bestaat ofzo. 25 kw cruiser... maar zelfs ik trek 95% van alle auto's eruit
dus
pi_5697114
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:05 schreef pirke het volgende:
ik heb een suzuki savage... ongeveer de langzaamste motor die er bestaat ofzo. 25 kw cruiser... maar zelfs ik trek 95% van alle auto's eruit
lol, idd hoe je het wend of keert, een auto kan gewoon niet tegen een motor op
  Official ESF Kreviewer zaterdag 7 september 2002 @ 13:08:32 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5697125
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 13:06 schreef Buzzzz het volgende:

[..]

lol, idd hoe je het wend of keert, een auto kan gewoon niet tegen een motor op

PK per kilo verhouding is gewoon niet te vergelijken. Net als het comfort in de winter trouwens..

Ik denk gewoon dat het 2 zo verschillende voertuigen zijn dat elke vergelijking een slechte is.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')