Ik bedoel, ik ben zelf ook bezig met mijn motorrijbewijs, maar ik ben niet harder gegaan dan 120 op zo'n trage honda 500. Maar dat staat gewoon niet meer in verhouding tot het geweld wat ik gisteren heb meegemaakt.
Zaten jullie em niet te knijpen toen je voor het eerst achterop ging met die snelheid?
quote:Is niet normaal meer. Die Kawa gaat naar de 100 in 3.5 sec! Ik kan niet wachten tot ik er zelf een heb
Op vrijdag 06 september 2002 11:17 schreef jackson het volgende:
Et gaat idd behoorlijk, net als zo'n Yamaha R1. In 8 sec naar de 200. Ikzelf heb ook wel eens achterop gezeten, gaat echt erg hard.
quote:Ik wil een R6
Et gaat idd behoorlijk, net als zo'n Yamaha R1. In 8 sec naar de 200. Ikzelf heb ook wel eens achterop gezeten, gaat echt erg hard.
quote:Ik ook of, een honda cb600F (ok geen supersport maar wel een mooi ding)
Op vrijdag 06 september 2002 11:24 schreef Ez3 het volgende:[..]
Ik wil een R6
quote:corecctie 7,2
quote:hahaha, ik weet wat je bedoelt. Zelfs nu al met rijles tjurp ik ze er allemaal uit
Op vrijdag 06 september 2002 11:54 schreef Suikermais het volgende:
Ik hen nu meer dan 10 jaar dat papiertje. Ooit een keer op zo'n buikschuiver gezeten. En dat vink dus helemaal niks. Op een motor moet ik ook een beetje lekker kunnen zitten. En als ik zo'n ding zou kopen weet ik van mezelf dat ik vrij snel 3-dubbel om een boom lig...en das niet echt de bedoeling. Nee,doe mij maar een shopper. Dat rijdt prettig en is ook lekker snel. Soms staat er wel eens zo'n GTI-vogel naast mij en das lachen. Die gekken denken dat ze sneller zijn dan een motor. NIET DUSS !!!
quote:Hmm, ik was er vrij zeker van! Maar dat et nog sneller was wist ik nie
Op vrijdag 06 september 2002 11:49 schreef _GdR_ het volgende:[..]
corecctie 7,2
ben webmaster van Yamaha.
nieuwe R6 wordt ook wel gek.
ben nu bezig met de microsite....
quote:Is idd een heel mooi uitziende motor. Ik zat eerst te twijfelen tussen een R1 of een ZX9R, maar na een paar test gelezen te hebben tussen de 2 kwam de kawa toch beter uit. Het schijnt een van de betere wegracers te zijn in de 900 klasse..
Op vrijdag 06 september 2002 12:03 schreef jackson het volgende:[..]
Hmm, ik was er vrij zeker van! Maar dat et nog sneller was wist ik nie
. Echt super zo'n ding
quote:Jah, echt monsterlijk voor zo'n motor. Zoveel PK had mijn vaders vorige auto van 1403 kg
Op vrijdag 06 september 2002 12:05 schreef Buzzzz het volgende:[..]
150 PK!!!
Je kan niet beschrijven hoe dat voelt. Maar het is geweldig. En ik weet zeker dat ALS ik een motor zu hebben dat ik me dood rijd Dus voor mij geen mtor
quote:Ja niet normaal he
Op vrijdag 06 september 2002 12:14 schreef jackson het volgende:[..]
Jah, echt monsterlijk voor zo'n motor. Zoveel PK had mijn vaders vorige auto van 1403 kg
quote:Ik heb hetzelfde, maar ik hou enorm van de snelheid en power, af en toe vrees ik ook wel eens dat ik mezelf dood zou rijden op zo'n ding.
Je kan niet beschrijven hoe dat voelt. Maar het is geweldig. En ik weet zeker dat ALS ik een motor zu hebben dat ik me dood rijdDus voor mij geen mtor
quote:Ik zal expres geen buikschuiver kopen maar een mooie naked bike, ik hoef geen motor die 300 kan als hij maar goed rijdt en er een beetje aardig uitziet natuurlijk. Ik meot zeggen, die cb500 waar ik nu nog op les rijdt ook best lekker door. Je trekt met zo'n din al alle auto's eruit man.
Op vrijdag 06 september 2002 12:27 schreef Buzzzz het volgende:[..]
Ik heb hetzelfde, maar ik hou enorm van de snelheid en power, af en toe vrees ik ook wel eens dat ik mezelf dood zou rijden op zo'n ding.
quote:lol, idd hoe je het wend of keert, een auto kan gewoon niet tegen een motor op
Op zaterdag 07 september 2002 12:05 schreef pirke het volgende:
ik heb een suzuki savage... ongeveer de langzaamste motor die er bestaat ofzo. 25 kw cruiser... maar zelfs ik trek 95% van alle auto's eruit
quote:PK per kilo verhouding is gewoon niet te vergelijken. Net als het comfort in de winter trouwens..
Op zaterdag 07 september 2002 13:06 schreef Buzzzz het volgende:[..]
lol, idd hoe je het wend of keert, een auto kan gewoon niet tegen een motor op
Ik denk gewoon dat het 2 zo verschillende voertuigen zijn dat elke vergelijking een slechte is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |