Nee volgens mij ook niet wat moeten ze toch met dat fossiel hij heeft Danielle toen ook al weggejaagdquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:26 schreef Ambrosius het volgende:
Dan zal Smeets er morgen ook wel zitten. Dione mag alleen de mindere belangrijke dagen (donderdag en vrijdag) doen, wanneer er minder mensen kijken. De NOS begrijpt het nog niet helemaal..
Hij is en blijft natuurlijk de nestor van Studio Sport. Geen probleem, maar wat ik niet snap is dat ze al iemand in Inzell hebben (Dione) en dan sturen ze Smeets om de laatste twee dagen te doen. Waarom Dione niet alle dagen? Smeets mag het best doen van mij, maar halverwege invallen is een beetje vreemd. Misschien is Dione ziek van die kou daarquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook niet wat moeten ze toch met dat fossiel hij heeft Danielle toen ook al weggejaagd
Neuhh, Jan Joost is een jaar of anderhalf terug getrouwd met een superhot blond fotomodelletje (in Park Plaza in Amsterdam als mijn bronnen me niet in de steek laten)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Dione doet het met Jan Joost volgens mij. Het t-shirt dat JJ aanhad, droeg Dione een week later...
qua leeftijd kan het wel inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2005 18:34 schreef komrad het volgende:
tong sla je slag zou ik zeggen.
Des te ouder des te meer keusquote:
Eigenlijk moet het verplichte kost zijn als doorgewinterde Dione-fan om ieder sportjournaal te kijken. Dan mis je d'r iig nooitquote:
afbeeldingquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij Praatjesmakers ( ja, ik was aan het zappen) was ze ook weer leuk.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:50 schreef tong80 het volgende:
De Dutch mountains zijn vanmiddag weer prominent in beeld
straks mag het bloesje open tongquote:Op zondag 27 maart 2005 19:12 schreef tong80 het volgende:
Dione mag Studio Sport presenteren. Maar ze moest dan van de regisseur wel deftig gekleed gaan
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
straks mag het bloesje open tong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |