Awwww... waar had ik dat aan verdiend?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:33 schreef MUUS het volgende:
Ik zat twee topics geleden al tegen je te slijmen, DM, maar toen was je er niet..
Nog een keer dan: DM.
Zo.
Nou kijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Awwww... waar had ik dat aan verdiend?.
De middelste.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:34 schreef Andyvie het volgende:
in welke gaan we nou door?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:37 schreef MUUS het volgende:
Nou kijk.
Je wist natuurlijk al dat de liefde diep zat, want da's al tijden zo. Alleen moet je dat ook nog wel eens melden, anders vergeet die ander dat misschien.
Je moet het dan wel onverwachts melden, aangezien het anders zo geforceerd en nep lijkt.
Dus, zomaar, just because en daarom.
Godverdomme, zit ik me gewoon te verantwoorden.. We lijken wel getrouwd.
.
Memoriiiiies.quote:
En ik dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:33 schreef MUUS het volgende:
Ik zat twee topics geleden al tegen je te slijmen, DM, maar toen was je er niet..
Nog een keer dan: DM.
Zo.
dat is een typfoutquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:43 schreef blublub het volgende:
G_E-tje? wat is een bootjehom?
ohwquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:45 schreef G_E het volgende:
[..]
dat is een typfout.
Het was gewoon het risico wat plak en knipwerk met zich meebrengt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:48 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw
maar wat wilde je dan typen want ik kan er niks van maken... een bootjeham? een boterham? een lootjehom? een kootjeham?
*verward is*
zeg nou gewoon het woohoooord, hier snap ik toch heel niks van en ik ben al zo verward want mn telefoon doet raar en ik snap niet waarom en nu vraag ik me af of ik niet van een zeker persoon al sms heb gehad of zelfs gebeld ben, maar dat weet ik dus niet want mn telefoon doet raar want iemand had gister mn voicemail ingesproken terwijl mn telefoon gewoon aanstond maar toch kreeg ie de voicemail en ik heb helemaal geen bericht daarvan gehad en er stond ook niet gemiste oproep dus nou weet ik niet wat ik moet doen en ben ik verwardquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:54 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Het was gewoon het risico wat plak en knipwerk met zich meebrengt.
Mits je een lekke band hebt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
Opkrikken is okay.
ja want ik ben ook okayquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
Opkrikken is okay.
Koop een nieuwe!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:56 schreef blublub het volgende:
[..]
zeg nou gewoon het woohoooord, hier snap ik toch heel niks van en ik ben al zo verward want mn telefoon doet raar en ik snap niet waarom en nu vraag ik me af of ik niet van een zeker persoon al sms heb gehad of zelfs gebeld ben, maar dat weet ik dus niet want mn telefoon doet raar want iemand had gister mn voicemail ingesproken terwijl mn telefoon gewoon aanstond maar toch kreeg ie de voicemail en ik heb helemaal geen bericht daarvan gehad en er stond ook niet gemiste oproep dus nou weet ik niet wat ik moet doen en ben ik verward
dus
Aardvarken.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:56 schreef blublub het volgende:
[..]
zeg nou gewoon het woohoooord
nee t ligt niet aan mn telefoon maar aan mn provider. denk ik. ofzo. en ik heb deze nog niet zo lang dusquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:59 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Koop een nieuwe!
Bootje. Dat hom is een restje homo dat was achtergebleven, je weet hoe plakkerig die kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:48 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw
maar wat wilde je dan typen want ik kan er niks van maken... een bootjeham? een boterham? een lootjehom? een kootjeham?
*verward is*
Weet je? Nu word ik verward.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:01 schreef blublub het volgende:
[..]
nee t ligt niet aan mn telefoon maar aan mn provider. denk ik. ofzo. en ik heb deze nog niet zo lang dusde aanbieder wel, die heb ik al 2 of 3 jaar ofzo, bijna nooit gezeik. maar nu ineens dit
![]()
Wie gaat er nou in z'n blootje op een aardvarken?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aardvarken.
Whatever gets you through the night.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:02 schreef blublub het volgende:
[..]
Wie gaat er nou in z'n blootje op een aardvarken?
ielh dude!
ja vieze plakhomo's! ielhquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:01 schreef G_E het volgende:
[..]
Bootje. Dat hom is een restje homo dat was achtergebleven, je weet hoe plakkerig die kunnen zijn..
hehe coolquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:02 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Weet je? Nu word ik verward.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:02 schreef blublub het volgende:
[..]
Wie gaat er nou in z'n blootje op een aardvarken?
ielh dude!
*proest*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:06 schreef G_E het volgende:
[..]!
Doet me denken aan wat ze zeggen over Australië. "Where men are men, and sheep are frightened" en waar je handschoenen met klitteband kunt kopen, voor extra houvast..
ielh!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:06 schreef G_E het volgende:
[..]!
Doet me denken aan wat ze zeggen over Australië. "Where men are men, and sheep are frightened" en waar je handschoenen met klitteband kunt kopen, voor extra houvast..
Tsja, dat soort dingen doen hetero's nou eenmaal.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:13 schreef blublub het volgende:
[..]
ielh!
*vingers in oren stopt*
meisjesheteros niet!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:16 schreef G_E het volgende:
[..]
Tsja, dat soort dingen doen hetero's nou eenmaal..
Ach kom nou toch... Waarom denk jij dat al die pubermeisjes op paardrijden gaan! De jongens in de klas zijn dan nog niet zo ver, en je moet toch wat.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:18 schreef blublub het volgende:
[..]
meisjesheteros niet!
en bovendien, homos zijn beter bekend met die ingang hoor
jah maar dat is niet met schaapjes!!! en daar heeft dat paard geen last van enzo, zo achterop zn rug, daar merkt ie heel niks van. maar zon arm schaapje die heeft maar een heel klein holletjequote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:19 schreef G_E het volgende:
[..]
Ach kom nou toch... Waarom denk jij dat al die pubermeisjes op paardrijden gaan! De jongens in de klas zijn dan nog niet zo ver, en je moet toch wat..
Mannenpaarden heb ook een ehm.. Ja, ik weet niet hoe je dat mag noemen bij een paard, want je mag dan ook geen kop en poten zeggen maar moet je het hoofd en benen noemen, want het is een edel dier enzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:22 schreef blublub het volgende:
[..]
jah maar dat is niet met schaapjes!!! en daar heeft dat paard geen last van enzo, zo achterop zn rug, daar merkt ie heel niks van. maar zon arm schaapje die heeft maar een heel klein holletje
even voor de record: ik heb nooit op paardrijden gezeten en ik vind paarden stom![]()
don't go there dudequote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:24 schreef G_E het volgende:
[..]
Mannenpaarden heb ook een ehm.. Ja, ik weet niet hoe je dat mag noemen bij een paard, want je mag dan ook geen kop en poten zeggen maar moet je het hoofd en benen noemen, want het is een edel dier enzo.
Mits bier.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
Ik persoonlijk vind paarden wel okay.
Op brood.
Volgens mij neem jij alleen op Fok bier in de mond.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:28 schreef beaverhausen het volgende:
Mits bier.
Nee hoor, irl zeg ik ook wel eens bier.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij neem jij alleen op Fok bier in de mond.
ja dat heb ik nou met piemelsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij neem jij alleen op Fok bier in de mond.
IRL neem jij géén piemels in de mond?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:30 schreef blublub het volgende:
ja dat heb ik nou met piemels
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
IRL neem jij géén piemels in de mond?.
Tsss. Wat ben jij nou voor hetero?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:30 schreef blublub het volgende:
[..]
ja dat heb ik nou met piemels
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:43 schreef G_E het volgende:
Misschien is de piemel van gerdow helemaal niet fris en dus minder geschikt om te pijpen..
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:45 schreef blublub het volgende:
[..]
ielh ielh ielh!
*vingers in oren stopt en irritant liedje neuriet*
Avec moi dans tes bras, tout est magnifique!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:45 schreef blublub het volgende:
[..]
ielh ielh ielh!
*vingers in oren stopt en irritant liedje neuriet*
nee dat is een leuk liedjequote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Avec moi dans tes bras, tout est magnifique!
Avec moi dans tes bras, oh la la la la la la!
Avec moi dans tes bras, oh la la la la la la!.
Wat niet fris is, kan fris worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:43 schreef G_E het volgende:
Misschien is de piemel van gerdow helemaal niet fris en dus minder geschikt om te pijpen..
Hmmmz ... 't is weer dolletjes vanavond hieroquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Avec moi dans tes bras, oh la la la la la la!
Avec moi dans tes bras, oh la la la la la la!.
Ik zal nog eens een leuk liedje zingen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:57 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Hmmmz ... 't is weer dolletjes vanavond hiero![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:03 schreef blublub het volgende:
afhakken, in mootjes snijden en gaar bakken
Ik had leukere dingen in gedachten alsk eerlijk ben...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:03 schreef blublub het volgende:
afhakken, in mootjes snijden en gaar bakken
Tuurlijk schat, blijf maar lekker vrolijkquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een leuk liedje zingen..
Nou zeg!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
hehe ik niet, had je nr2 maar moeten bellenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:04 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik had leukere dingen in gedachten alsk eerlijk ben....
Je broertje moet niet miepen, puberale huilie!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:06 schreef blublub het volgende:
[..]
hehe ik niet, had je nr2 maar moeten bellen
en nu ga ik weg want anders wordt mn neus verbouwd![]()
neuk ze!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:12 schreef DennisMoore het volgende:
Yaaaay...
*date voor vanavond heb*.
Dat wil ie niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
neuk ze!
Met wie, met wie? Waar? Waarom?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:12 schreef DennisMoore het volgende:
Yaaaay...
*date voor vanavond heb*.
Met m'n Aldi-stoomstrijkijzer-homo. Amersfoort. Omdat er iets te doen schijnt te zijn op de Hof.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:16 schreef Gerdo het volgende:
Met wie, met wie? Waar? Waarom?.
En waarom wil-ie niet neuken?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met m'n Aldi-stoomstrijkijzer-homo. Amersfoort. Omdat er iets te doen schijnt te zijn op de Hof..
Omdat dat niet in zijn huidige way-of-life past?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:19 schreef G_E het volgende:
En waarom wil-ie niet neuken?
Hij is non geworden?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat dat niet in zijn huidige way-of-life past?.
Pardon?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
en waarom zeg je niet gewoon "gaat je niks aan, nieuwsgierige snotneus!"?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gewoon doen wat Hyde deed. Eerst breek je z'n arm, dan butt-rape je 'em, en dan laat je 'em langzaam doodbloeden in de bibliotheek terwijl je gasten over de vloer hebt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat wil ie niet..
ey Vlarp... zin in een datequote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben geil
waar merk je dat aan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben geil
Uhm.. de behoefte een kwakje minder rijk te zijn?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:26 schreef error het volgende:
[..]
waar merk je dat aan?
Wie niet met dit weerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben geil
ik niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wie niet met dit weer
Doe wat je moet doen mijn waarde! Nuecken met die hap!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. de behoefte een kwakje minder rijk te zijn?
ik niet meer.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik niet.
Ik ben al op zoek op sletboyquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:28 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Doe wat je moet doen mijn waarde! Nuecken met die hap!.
je moet echt eens minder gaan masturberen Gerdow, en Vlarp wat meer.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:29 schreef Gerdo het volgende:
[..]
ik niet meer.
Ik heb net gefitnesst en heb vanmiddag seks gehad, telt dat ook?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je moet echt eens minder gaan masturberen Gerdow, en Vlarp wat meer.
Weet je wat helpt tegen geil-zijn... sporten! Ga joggen!
Mis ik hier een woordje? Of lees ik het gewoon goed?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben al op zoek op sletboy![]()
Nee.. ik zoek daar echt naar een date.. hoe nodig ik ook van m'n kwakje af wil...
Seks helpt ook goed.. en daar heb ik zin in. Stevige seks is net zo goed als sportenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je moet echt eens minder gaan masturberen Gerdow, en Vlarp wat meer.
Weet je wat helpt tegen geil-zijn... sporten! Ga joggen!
Uhm.. lompe vertypingquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mis ik hier een woordje? Of lees ik het gewoon goed?
morgen heb ik tijd voor jequote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:35 schreef Vlarp het volgende:
Seks helpt ook goed.. en daar heb ik zin in. Stevige seks is net zo goed als sporten
Ja ja....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. lompe vertyping
daar moest niet tussen....
Zal het bier van het terras zijn
Foto?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
morgen heb ik tijd voor je
Ik maakte een foutje waardoor ik eraf viel.. en ik kan niet meer inloggen nu...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoe gemeen ben ik... ik ben Vlarp aan het pesten op Chatboy... wat ik overigens meteen binnen kon komen...![]()
Wat is dat? Chatboy?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoe gemeen ben ik... ik ben Vlarp aan het pesten op Chatboy... wat ik overigens meteen binnen kon komen...![]()
neequote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:50 schreef ysklontje2000 het volgende:
Hmm, lekkere conversatie weer.
www.chatboy.nlquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:52 schreef error het volgende:
[..]
Wat is dat? Chatboy?
Op BBC2 is iemand die eruitziet zoals ik me jou voorstel op latere leeftijdquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:53 schreef G_E het volgende:
[..]!
.
Ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wie niet met dit weer
Dat is voor je eigen veiligheid.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:55 schreef error het volgende:
[..]
ik mag niet inloggen
Ow vandaar. Nou dan blijf ik er maar weg...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:56 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Dat is voor je eigen veiligheid.
*ruk*ruk*ruk*ruk*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:56 schreef G_E het volgende:
En het blijft nog een tijdje van dit ruk-weer.. ([afbeelding])
Het is best leukquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:57 schreef error het volgende:
[..]
Ow vandaar. Nou dan blijf ik er maar weg...
Vertel.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:54 schreef error het volgende:
[..]
Op BBC2 is iemand die eruitziet zoals ik me jou voorstel op latere leeftijd
Gelijk heb je, bovendien moet je minimaal lekkerlikken* als nicknaam hebben, wil er op je gereageerd worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:57 schreef error het volgende:
[..]
Ow vandaar. Nou dan blijf ik er maar weg...
Maar jij bent dan ook geil.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is best leuk
Stakkerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:59 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Gelijk heb je, bovendien moet je minimaal lekkerlikken* als nicknaam hebben, wil er op je gereageerd worden.
*Van horen zeggen natuurlijk.
Sow?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:00 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geil.
de 'barrister' met brilletje, die bedoel ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:59 schreef G_E het volgende:
[..]
Vertel..
Wie is er nu de stakker?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stakker
ow..Kheb wel zin in leedvermaak nu.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sow?
Ik zit op chatboy voor het uitlachen
Ik geef tenminste toe dat ik zwak benquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:01 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Wie is er nu de stakker?
Het is afgelopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:01 schreef error het volgende:
[..]
de 'barrister' met brilletje, die bedoel ik.
edit: ow, net afgelopen...
Alweer?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik geef tenminste toe dat ik zwak ben
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:03 schreef Timmah het volgende:
Hallo
Het stukje 'gay' comedy wat er nu is, is ook erg leukquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:02 schreef G_E het volgende:
[..]
Het is afgelopen..
Moeheidquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:03 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
En wat heb jij opgelopen van het weer?
Timmah, wat een mooie rooie vrachtwagen!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:03 schreef Timmah het volgende:
Hallo
Maar toch ben je nog zo aardig om ons met een bezoekje te vereren.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Moeheid. * vandaag binnen heeft gezeten , wat schoolwerk heeft gemaakt en 's avonds aan het werk is geweest *
Maar ben je het nu ook kwijt?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik geef tenminste toe dat ik zwak ben
neenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:08 schreef error het volgende:
[..]
Maar ben je het nu ook kwijt?
en nu?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
neen
Zie je welquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:10 schreef ysklontje2000 het volgende:
cybersex......wat een jeugdzonde.
Ik heb zelf wel een doekje hoor...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:10 schreef ysklontje2000 het volgende:
*doekje aan Vlarp geeft*
Oh wat zijn we flauw vandaag
Man, dat is al jaren terug.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zie je wel
Zeg... knul...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:19 schreef ysklontje2000 het volgende:
Laat ik van deze gelegenheid gebruik maken om het scheldwoord knullie weer onder de aandacht te brengen.
Lekker denigrerend hé?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg... knul...
doe eens aardig...
Wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:27 schreef G_E het volgende:.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:27 schreef G_E het volgende:.
nicht!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMFG...hoe sexy kan een man zijn?Ik heb net Vin Diesel ontmoet..die stem, die blik, die spieren...
Je kon me zowat opvegen!!!!!!!!!!!!
BTW ik sta zaterdag op een boot tijdens de Parade.....HELP haha
zeg knul, dan is het altijd nog nichtJEquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
nicht!
Hallo Jong Volkquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
haha thnx error LOL
Ohw ja.. hij's erg jongquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:37 schreef error het volgende:
[..]
zeg knul, dan is het altijd nog nichtJE
Je wilt niet weten wat ik deed in de tijd dat hij geboren werdquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw ja.. hij's erg jong
Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:41 schreef G_E het volgende:
16..
Ik heb net mijn rijbewijs moeten vernieuwen, omdat ik die 10 jaar oud was..
Waar is mijn rollator..
Het zal de generatiekloof zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
works for me... LOL
sorry dat k zo jong ben...*shall i leave again?*
Vin Dieselquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
works for me... LOL
Ik ben ook heul pas 18 hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
works for me... LOL
Kunnen we een leeftijdslimiet vaststellen, waaronder je VD (wat betekent dat ook al weer nog meer?) lekker vindt? Hij ligt nu op 22?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Vin Diesel. HIj kan echt alles hebben. HIj was ook weleens in een zwarte rok te zien en dan nog was ie stoer.
![]()
Je mag blijven hoor...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
works for me... LOL
MTV EMA's 2003quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Vin Diesel. HIj kan echt alles hebben. HIj was ook weleens in een zwarte rok te zien en dan nog was ie stoer.
![]()
En nu willen we graag foto's en stats hebben voor de boekhoudingquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
THNX..welkomstcomite was erg leuk hahah
Trust me, it can only go downhill from herequote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
THNX..welkomstcomite was erg leuk hahah
Ja..hij was de host van de show. Maar hij blijft yummie..en zijn stem *woef* *woef*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
MTV EMA's 2003t staat in mn geheugen hahaha
Mij niet, al is het om de hoek enzo...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:52 schreef Hillary het volgende:
Gaypride, ik vindt het eigenlijk best grappigen asd is toch om de hoek, dus waarschijnlijk kunt u mij daar wel aantreffen.
Muziek?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
16/adam/btje gek haha nog meer?
de foto?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Terug thuis
Ooow hij huilde zo...
En zwaaien, ZWAAIEN dat ie deed!
Aggerm, menneke toch.....
AF!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En nu willen we graag foto's en stats hebben voor de boekhouding
Ik val niet op stoere, brede, gespierde mannen... duidelijk?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:56 schreef error het volgende:
[..]
AF!
Kan je ff zeggen wat je van VD vindt, zodat ik mijn onderzoekje voort kan zetten?
Eey!! Aaaah!! *spring spring spring* Aaah!! *spring* NIEUW!!! *spring, raaskal, rondren* NIEUWE HOMO!! Aaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Thanx!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik val niet op stoere, brede, gespierde mannen... duidelijk?
Jij bent bezet!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey!! Aaaah!! *spring spring spring* Aaah!! *spring* NIEUW!!! *spring, raaskal, rondren* NIEUWE HOMO!! Aaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!
Zit me haar goed?
*kleding gladstrijk*
*keel subtiel schraap*
Ahum.... hoiAngel, aangenaam
Jah.... hij keek zo rond zich joh. En voor het eerst in z'n nieuwe kooi (NOG groter) en dan ook nog eens in een ander dorpje, op het gras. Hij had nog nooit gras gezien! (nee... ik woon dus echt op een boerderij ZONDER gras! Het enige gras wat hier groeit dat groeit per ongeluk tussen de tegels of kiezels door)quote:
Nahjaaa!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent bezet!!!
Weg wezen!
Ow, ik dacht dat het over je neefje ging...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah.... hij keek zo rond zich joh. En voor het eerst in z'n nieuwe kooi (NOG groter) en dan ook nog eens in een ander dorpje, op het gras. Hij had nog nooit gras gezien! (nee... ik woon dus echt op een boerderij ZONDER gras! Het enige gras wat hier groeit dat groeit per ongeluk tussen de tegels of kiezels door)
Precies wat ik zeg!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nahjaaa!!
*nieuwe boxer aantrek.* Ja DennisMoore, die gele
Wat maakt DAT nou uit Vlarp?
*geurtje opdoe*
Bovenstaande foto, daar staat ie nou niet bijster intelligent op en ik moet zeggen dat ie in films en met interviews nou ook geen Einstein lijkt, maar who cares for intellect when you've got a body like that? Als ie maar kan onthouden waar het allemaal inmoet dan vind ik 't best hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:58 schreef error het volgende:
[..]
Thanx!
Dan stel ik bij deze de officiele VD-grens op 24 jaar!
Dat zou wel gemeen zijn, om je neefje in een hok buiten op te sluiten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 00:00 schreef error het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het over je neefje ging...
Nee, die stop ik nog net niet in een kooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 00:00 schreef error het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het over je neefje ging...
Make me, bitch.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg!
WEG!
HAI!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey!! Aaaah!! *spring spring spring* Aaah!! *spring* NIEUW!!! *spring, raaskal, rondren* NIEUWE HOMO!! Aaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!
Zit me haar goed?
*kleding gladstrijk*
*keel subtiel schraap*
Ahum.... hoiAngel, aangenaam
EEY VLARP!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Relatie? Single as hell
Okay...trouwen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Muziek? Van Alles...teveel om op te noemen maar waag een poging zou k zeggen
Films? Austin Powers, LotR, Mean Girls, Italian Job, Texas Chainsaw Massacre
Maten? 174, te mager, bruin haar, bruine ogen
Relatie? Single as hell
Voedsel? Aardappelpuree, Noodles, Poffertjes, Inktvis
Vakantie? NY, London, Spanje, India, Japan
Noem eens even wat bandjes op danquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Muziek? Van Alles...teveel om op te noemen maar waag een poging zou k zeggen
Films? Austin Powers, LotR, Mean Girls, Italian Job, Texas Chainsaw Massacre
Maten? 174, te mager, bruin haar, bruine ogen
Relatie? Single as hell
Voedsel? Aardappelpuree, Noodles, Poffertjes, Inktvis
Vakantie? NY, London, Spanje, India, Japan
Dat bepalen wij wel ja, of je d'r uit ziet of niet!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
HAI!
mijn haar zit niet, ik zie dr niet uit maar what the hell
Je valt binnen de marge van de grensquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bovenstaande foto, daar staat ie nou niet bijster intelligent op en ik moet zeggen dat ie in films en met interviews nou ook geen Einstein lijkt, maar who cares for intellect when you've got a body like that? Als ie maar kan onthouden waar het allemaal inmoet dan vind ik 't best hoor
Dus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EEY VLARP!!!!!!!!!!!!!
Ik val niet binnen de grens van 24quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 00:06 schreef error het volgende:
[..]
Je valt binnen de marge van de grens
Kun je stoppen met sletchatten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 00:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus?
Hij was gewoon aardig....dat jullie nou van die doemdenkers zijn hahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 00:08 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Kun je stoppen met sletchatten.
2 uur slaap - werken - koken - eten - fietsen - uur zwemmen over rutbeek heen (:(! te lang! geen bodem onder je voeten!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:10 schreef wizarddragon het volgende:
Ow we leven nog...
Iedereen okay?
truste!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 03:09 schreef Jerruh het volgende:
ik ga slaope.
*net trug is van scheveningen*
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 03:04 schreef WAik het volgende:
[..]
"'homoontjes' spelen op->fles witte wijn"
Hmm. En toen was ik weer wakker. Hier klopt iets niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:04 schreef DennisMoore het volgende:
*hips*
LINGO!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:55 schreef Cybart het volgende:
Hey Ho Hey Ho....
ik heb gisterenavond maar liefst 1 uur en 15 minuten gewerkt
en toen ben ik ziek naar huis gegaan en gaan slapen
ben nu weer helemaal op en top fit
zodat ik dadelijk naar de kapper kan, daarna kan gaan lunchen met mn manneke
dan naar mn werk ga om Lingo te kijken (collega doet vandaag mee)
en dan te gaan werken
en wat spookt de rest vandaag uit?
Ik ga werken tot een uurtje of 5, dan ga ik naar huis laptop thuis droppen en wat spulletjes pakken...dan ga ik naar mijn vriendje toequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:55 schreef Cybart het volgende:
Hey Ho Hey Ho....
'k Moet eens gaan proberen een kapotte router te ruilen. Verder moet ik nodig weer boodschappen doen, en een torentje kratjes terugbrengen. Een ijzerzaagje kopen, en een nieuw fietsslot. En opruimen. En de plant water geven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:55 schreef Cybart het volgende:
Hey Ho Hey Ho....
Ja mooi he!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
people in love![]()
quote:Ik word later een troetelbeertjesschurk![]()
een schurk, een SCHURK! Verdomme! Ik ben slecht, evil! Ik haat delen, liefde, knuffelen en andere zaken waarbij oprechte affectie moet worden getoond!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:52 schreef Semisane het volgende:
Je houd van knuffelen!![]()
Das best schattig
Je hoeft je niet te verstoppen achter dat masker hoor Kugi-knuf. We weten allemaal wel hoe je bent. *KnuffelKroelKnuffel*quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
een schurk, een SCHURK! Verdomme! Ik ben slecht, evil! Ik haat delen, liefde, knuffelen en andere zaken waarbij oprechte affectie moet worden getoond!
Te schattig zo'n uiting van affectie...heel mooi.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
*schopt SemiSane in zijn onderontwikkelde genitalien, gewoon om te laten zien hoe gemeen en slecht hij wel niet is.*
Oh jee...blauwe plekken staan niet met een string aan hoor!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:53 schreef Jerruh het volgende:
ik haat zand in mijn mond...
maar het strand was cool. alleen iets te heftig de overslag weer gedaan! (over blauwe plek op kont wrijft)
nu vergis je me toch met iemand andersquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verstoppen achter dat masker hoor Kugi-knuf. We weten allemaal wel hoe je bent. *KnuffelKroelKnuffel*![]()
![]()
ik ga toch al naar dance valleyquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh jee...blauwe plekken staan niet met een string aan hoor!!Hoe moet dat nou morgen op de boot Jerruh!!
Lees net tje postjes van jerruh in het "gay pride blokkeren!!!-topic"
nee maar hij doet zeerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:40 schreef Semisane het volgende:
Ach ja dan maakt die blauwe plek toch niet uit....je zal waarschijnlijk niet al te veel zitten..nie waar?![]()
watje!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee maar hij doet zeer
tuurlijk welquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ga toch al naar dance valley.
met memberpasjes (hoger kan nie hahaha)
ik mag er gratis drinken halen, met DJs lullen, overal komen enzovoortsquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
tuurlijk wel
mn vriend is morgen Barhoofd Mainstage bij DV
jerruh is morgen weer fokking zatquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik mag er gratis drinken halen, met DJs lullen, overal komen enzovoorts!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 03:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]Wat heb je met de fles uitgespookt dan?..
ownee.. ik wil het niet weten![]()
dat doe je snelquote:Ow gut..ben al brak
ik ga pitten dus trusteiedereen.
Drankorgelquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:06 schreef WAik het volgende:
[..]
! ja, in mijn lichaam gestopt ja. maar dan alleen de inhoud er van he? a la 5 glazen wijn, en dan dus alleen het vocht en niet de glazen...
[..]
Je moest eens weten, ben erg flexibel.quote:dat doe je snelefficient lichaam, gaat tijdens je slaap maar alvast brak zijn
hear!hear! wie ligt er de laatste tijd bijna altijd later in?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Drankorgel![]()
gaypride?quote:Je moest eens weten, ben erg flexibel.
Maar ik ga dingen regelen voor oa. DV morgen, dus laterzzzzzz![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:14 schreef WAik het volgende:
[..]
hear!hear! wie ligt er de laatste tijd bijna altijd later in?'t zal vast niet alleen van de slapeloosheid komen
![]()
[..]
Misschien na DanceValley, als ik nog in staat ben om te lopen.quote:gaypride?
laterz!![]()
DV komt er altijd voor... (Deo Volente)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:38 schreef Waxxer het volgende:
Haha er stond DV morgen
DV betekent toch: zo God het wil?
Morgen DV is het weekend......................................
haha vast nie, met da warme weer ga ik de hele dag aan de spa blauwquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
jerruh is morgen weer fokking zat
afkortingen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:53 schreef Waxxer het volgende:
Ik kwam daar idd later achter![]()
![]()
Whish Art Drag Gone
Hoopt op DV 7 augustus 2004, flink de voetjes van de vloer te swingen op het festival DV, DV. En DV komt hij vanaf DV veilig weer met de trein thuis, zodat hij, DV, goed kan uitslapen en bijkomen van het, DV, heftige dansen bij DV.
Semisane gaat echter morgen, DV 7 augustus naar de GP waar hij, DV, veel plezier zal hebben. Blij zijn, dansen, (leed)vermaak en allerhande manieren om in de, DV, zon te vertoeven. Rest mij verder nog deze mensen morgen, DV 7 augustus, een heul prettige dag te wensen!
HM.
*Gniffel* vind het stiekum een leuk stukkie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:53 schreef Waxxer het volgende:
![]()
Whish Art Drag Gone
*Knip* Stukje vol met DV-tjes*knip*
HM.
Ik wil zsm adhv een uitl. weten wat jij mrg.av. van plan bent ivmde bbq.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:56 schreef WAik het volgende:
[..]
afkortingen...!
hier op de universiteit hebben ze er ook een handje van... voor elk woord bestaat een afkorting, heb is gewoon mogelijk om een zin compleet uit medeklinkers te laten bestaan, afgezien van het woordje 'ik' en een werkwoord...
morgenavond al?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wil zsm adhv een uitl. weten wat jij mrg.av. van plan bent ivmde bbq.
Hoor!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
*Gniffel* vind het stiekum een leuk stukkie.![]()
![]()
Nou ik bed. zom. wat, ik kon ff niet w. and. bed. m. afk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:14 schreef WAik het volgende:
[..]
morgenavond al?
Yeah I've got that effect on people.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*knip*Weer zo'n mooi verhaal*knip*
Maarja. Wat een zinnetje van jou al niet teweeg kan brengen!
Gaat goed hiero, beetje moe van uitgaan gisteren en vroeg opstaan vandaag...en verder is het vooral lekker weer, dus lekker terassen en parken enz. Ben ook helemaal in een zomerstemming...quote:Hoest in amsterdam??![]()
[ lang antwoord ]quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik vind het vaak een beetje griezelig, als mensen DV gebruiken bij bijvoorbeeld hun trouwdatum. Net als die visjes achterop de auto. Ik kan heel goed praten over het geloof enz, maar in mijn ogen zijn er grenzen om je leven geheel te wijden aan God en de Bijbel. Mensen zetten dan bewust zichzelf op plaats twee. Heb vaak gezien dat mensen daardoor heel onzeker worden en geen eigen, afwijkende keuzes kunnen/durven maken. Ik ken al drie homo's die voelden dat ze een keuze moesten maken tussen God en hun homoseksualiteit.
En heb al twee keer meegemaakt dat ik iemand interviewde over een kerk, en dat diegene juist mij vragen ging stellen over hoe ik tegenover geloven sta. Maar die drie zijn ook Vrijgemaakt Gereformeerd en die twee kerken waren resp. een Evangelische Gemeente en een Baptisten Gemeente...
Maar een goede vriend van mij is ook (Vrijgemaakt?) Gereformeerd, en hij heeft nooit problemen gehad, zijn vader is nota bene dominee, is compleet zichzelf en niet "gevormd". Dus ik wil absoluut niet generaliseren, het komt echter in mijn ogen wel veel voor.
*lief met puppy-eyes kijkend*quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik bed. zom. wat, ik kon ff niet w. and. bed. m. afk.
De Breezerhoek is eldersquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:48 schreef Weemz het volgende:
`·.¸¸.·´´¯`··._.·`·.¸¸.·´´¯`··._.·`·.¸¸.·´´¯`··._.·`·.¸¸.·´´¯`··._.·`·.¸¸.·´´¯`··._.·`·.¸¸.·´´¯`··._.·`·.¸¸.·´´¯`··._.·
`·.¸¸.·´´¯`··._.·`·.¸¸.·´´¯`··._.·`·.¸¸.·´´¯`··._.·`·.¸¸.·´´¯`··._.·`·.¸¸.·´´¯`··._.·`·.¸¸.·´´¯`··._.·`·.¸¸.·´´¯`··._.·
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:53 schreef Waxxer het volgende:
![]()
Whish Art Drag Gone
....
HM.
Nee, dit symboliseert de zee waar ik heen wil...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:25 schreef Hillary het volgende:
[..]
De Breezerhoek is elders
wacht maar tot gaychester united speelt tegen analpool!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:47 schreef DennisMoore het volgende:
Vrouwenvoetbal op Eurosport!
What has the world come to?!.
a-menquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:41 schreef wizarddragon het volgende:
OMG...ik ben ff weg en dan naar aanleiding van DV staat half evangelie hier??
Je houdt van kromme lijnenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:48 schreef Weemz het volgende:
Heeft dit IETS te maken met maatjes S/XS en het wel of niet er in passen??!?!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:23 schreef DennisMoore het volgende:
Net als olifanten.
Ga maar met mij mee zwemmenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
pff t is zwaar heet hier..nog verkoeling tips?
Kheb gister al een hele dag gezwommen en strax verjaardag van beste vriendin..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga maar met mij mee zwemmen
How to get an elephant in a yellow trunk?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Heeft dit IETS te maken met maatjes S/XS en het wel of niet er in passen??!?!![]()
![]()
Watch your words mister!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
How to get an elephant in a yellow trunk?.
Ow... en je avatar is geweldig!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:42 schreef DennisMoore het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo dan..das een idioot... hahaha... clearly not worth ur time
whahah..een slimme relnicht..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Sweet![]()
Zie ik gister een oud schoolgenoot van de middelbare school op gay.nl staan (best een knappe jongen overigens) dus ik spreek hem even aan om te vragen of hij het is (wist het niet zeker).
Begint ie allemaal vragen te stellen over vroeger. "Je had toch een bril? En je was toch extreeem dun? En je was blond toch? Krullerig? En..." etc etc.... om uiteindelijk te eindigen met "Nou... jij bent heel goed opgedroogd zeg!!"
Uhm... ja... thanks
Willen we weten wat hij daarmee bedoelde?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Sweet![]()
En..." etc etc.... om uiteindelijk te eindigen met "Nou... jij bent heel goed opgedroogd zeg!!"
Uhm... ja... thanks
blahblahblahblah ADRES! FOTO'S!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Sweet![]()
Zie ik gister een oud schoolgenoot van de middelbare school op gay.nl staan (best een knappe jongen overigens)
goh..verrassend..ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:15 schreef Waxxer het volgende:
ik ik ik ik ik ik ik ik heb het warm
Nieuw?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hallo!
Waar heb jij het in vredesnaam over met die mutsen van de belastingdienst?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:22 schreef error het volgende:
en de vraag van de week is gescoord door een medewerkster van de belastingtelefoon:
'Almere en Winterswijk dat ligt toch vlak naast elkaar?'
* wizarddragon spuit waxxer ff natquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:15 schreef Waxxer het volgende:
ik ik ik ik ik ik ik ik heb het warm
Beaverdingest!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:23 schreef beaverhausen het volgende:
Gerdooooow!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |