Das ook geen SMS, maar een MMS (en die heb ik nog nooit gekregen, laat staan dat ik ze kan versturen).quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:03 schreef G_E het volgende:
Sms-en vind ik niet eng. Zolang iemand maar geen foto's van z'n slurfje gaat sms-en..
da's MMS'enquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:03 schreef G_E het volgende:
Sms-en vind ik niet eng. Zolang iemand maar geen foto's van z'n slurfje gaat sms-en..
smsen roeleert!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:03 schreef G_E het volgende:
whahahquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jamaar hallo we hadden een meeting in utrecht en ik had vertraging en dus kwam ik later en toen moest ik weten waar jullie zaten en allesen jij nam niet op
en uiteindelijk heb ik jullie gevonden, althans, Kug had mij gevonden en toen was alles goedgekomen
Hey, ff bellen?Gezellig?
Ik heb ooit één MMSje gekregen. Van JA. Gelukkig niet van z'n knakje.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:05 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Das ook geen SMS, maar een MMS (en die heb ik nog nooit gekregen, laat staan dat ik ze kan versturen).
Ik sms over 't algemeen alleen hapjes tekst...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
smsen roeleert!.
maar foto's van hun knakje hoeven ze niet te smsen..
Ja, zeg maar dat iemand een "MMS" stuurt van wat bij deze meneer onder het zwarte plakje verborgen zit.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
da's MMS'en
En euhm.. slurfje?
Maar is het dubbel NN?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:01 schreef Timmah het volgende:
MjahEn toen had ik er een stalker bij dus.
Ohw...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:08 schreef G_E het volgende:
[..]
Ja, zeg maar dat iemand een "MMS" stuurt van wat bij deze meneer onder het zwarte plakje verborgen zit..
Die meneer komt nogal eens van pas.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:08 schreef G_E het volgende:
[..]
Ja, zeg maar dat iemand een "MMS" stuurt van wat bij deze meneer onder het zwarte plakje verborgen zit..
Daar is meneer.jpg weer!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:08 schreef G_E het volgende:
[..]
nee, van zn kwakjequote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb ooit één MMSje gekregen. Van JA. Gelukkig niet van z'n knakje.
dat mogen ze mij beste wel smsen ofzoquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:08 schreef G_E het volgende:
[..]
Die smst ie niet deausch.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:09 schreef blublub het volgende:
[..]
nee, van zn kwakje
Ow blub, iets zegt me dat je zoooo spijt gaat krijgen van deze uitspraak!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:10 schreef blublub het volgende:
[..]
dat mogen ze mij beste wel smsen ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |