Een viezerik die aan je tenen likt is geluk hebben?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:12 schreef SCH het volgende:Sommige vrouwen hebben ook altijd geluk
Als iemand geen sexuele gevoelens heeft bij het aanraken van geslachtsorganen of borsten, is het dan ook geen aanranding?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:13 schreef detulp050 het volgende:
Er zijn genoeg websites te vinden voor mensen die het likken aan voeten 'lekker' vinden op een sexuele manier. Het lijkt me dat het OM toch zeker 'hard' moet kunnen maken dat het om aanranding gaat.
Een tikje op de billen om een wesp te verjagen kan je je functie kosten, maar iemand (het is theoretisch mogelijk, als de man wondjes heeft en zij een ingescheurde teennagel)) aids bezorgen valt onder de noemer: We weten er eigenlijk geen raad mee, het is niet sexueelquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:15 schreef SCH het volgende:
Raar dat het niet strafbaar is.
Wat is nu een donkere man>?? Een neger, turk, aziaat,kan alles wel zijn. Of een nederlander met zwart haar. Beetje onduidelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:24 schreef lionsguy18 het volgende:
Vrouwen van Rotterdam kijk uit voor donkere mannen en hou je schoenen aan!!!![]()
dat lijkt me zoiezo al logischquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:24 schreef lionsguy18 het volgende:
Vrouwen van Rotterdam kijk uit voor donkere mannen
Oh nee, geen pulp fiction discussie aanhalen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
Voet fetisj is toch iets sexueels?
Dus ook voor jou meneer DONKERSquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:33 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat lijkt me zoiezo al logisch
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:40 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Dus ook voor jou meneer DONKERS![]()
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:13 schreef detulp050 het volgende:
Er zijn genoeg websites te vinden voor mensen die het likken aan voeten 'lekker' vinden op een sexuele manier. Het lijkt me dat het OM toch zeker 'hard' moet kunnen maken dat het om aanranding gaat.
Ja maar die hebben meestal verdomd weinig met voeten te maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:50 schreef Deetch het volgende:
Ongewenste intimiteiten is toch ook strafbaar?
jouw avatar & nickname anders welquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:56 schreef Cheese het volgende:
[..]
Ja maar die hebben meestal verdomd weinig met voeten te maken.
dat dacht ik ook maar blijkbaar is dat dus niet zo als we op het bericht moeten afgaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:55 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
aanranding is alles wat ongeoorloofd lichamelijk contact is in principe
Hij die door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheidquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:01 schreef SCH het volgende:
[..]
dat dacht ik ook maar blijkbaar is dat dus niet zo als we op het bericht moeten afgaan.
wat zijn feitelijkheden en de definitie van ontucht en in dit geval is het niet dwingen maar plegen hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij die door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid
iemand dwingt tot het plegen of dulden van ontuchtige handelingen,
wordt als schuldig aan feitelijke aanranding van de eerbaarheid,
gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 8 jaren of geldboete van de vijfde categorie.
gedwongen tenenlikken is een ontuchtige handeling lijkt mij
Stel jezelf niet zo aan. k heb geen moeite met die kerel, hij is zijn tong kwijt als ik hem betrap.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:11 schreef Zpottr het volgende:
Stellen we ons niet een klein beetje aan met z'n allen? Kom op zeg.
En Elgigante: jij bent echt te zielig voor woorden. Durf je wel naar buiten, de stad in of zo? Misschien krijgt iemand wel een bloedneus en haal jij net je vinger open, stel je voor!
Meesteres misschien?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:14 schreef Re het volgende:
[..]
wat zijn feitelijkheden en de definitie van ontucht en in dit geval is het niet dwingen maar plegen hoorik neem aan dat zij hem niet gedwongen heeft
dwingen tot dulden is plegen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:14 schreef Re het volgende:
[..]
wat zijn feitelijkheden en de definitie van ontucht en in dit geval is het niet dwingen maar plegen hoorik neem aan dat zij hem niet gedwongen heeft
Absoluut oneens, binnen bepaalde beroepssectoren kun je ook op het matje geroepen worden als je andere mensen aanraakt terwijl zij daar niet om vroegenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:41 schreef Cheese het volgende:
on·tucht (de ~)
1 seks die ingaat tegen de heersende moraal => hoererij, onkuisheid, ontuchtigheid
on·tuch·tig (bn.)
1 onzedelijk
Onzedelijk heeft in mijn ogen niets met voeten te maken, en is dus geen "ontuchtige" handeling.
De slachtoffers hebben dus "geen poot" om op te staan.
quote:Verbale en fysieke intimidatie: Het meest voorkomend waren verbale vormen van seksuele intimidatie, met name schunnige en aanstootgevende opmerkingen over uiterlijk en lichaam (door 42% van de vrouwelijke respondenten genoemd) en opdringerige pogingen tot een gesprek over persoonlijke of seksuele aangelegenheden (door 26% genoemd). Daarnaast werd ook de nodige fysieke intimidatie gemeld: collega’s die staren, gluren of lonken (29%); een hand op je arm of een arm om je schouder leggen (34%); subtiel aftasten hoever men op seksueel gebied kan gaan (21%); eigenmachtig pogingen doen tot strelen of liefkozingen (7%). Ruim een tiende van het vrouwelijk politiepersoneel (13%) bleek door toedoen van collega’s één of meerdere keren met seksueel getinte foto’s of films te zijn geconfronteerd
Ik snap niet waarom het niet onder sexuele intimidatie kan vallen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:09 schreef Re het volgende:
dat het ongewenst is is een feit dat het voor dader erotiserend is ook wel, dat is het probleem niet
We zijn inderdaad een land van compleet contactgestoorden aan het worden. En het mooiste is nog wel dat je meteen het felbegeerde etiket "slachtoffer" mag oplakken als je klaagt (zie ook berichtkop). Deze kerel maakt op een rare manier contact, en blijkbaar kapt ie meteen en maakt ie zijn excuses als er iets van gezegd wordt. Big fucking deal. Slachtoffers, laat me toch niet lachen. Wat een onzin.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:16 schreef Cheese het volgende:
Een hand op de schouder leggen, als dat tegenwoordig al niet meer mag. Ongelooflijk.
Straks mogen we niet meer naast elkaar zitten in de trein, of staan in de bus als je iemand aanraakt.
Als ze een trap hadden gegeven hadden ze geen aandacht en daar gaat het die vrouwen om.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:16 schreef nozem het volgende:
Stom van die vrouwen dat ze hem geen enorme trap in zijn kloten hebben verkocht..
Inderdaad, niet alle vrouwentenen zijn even fris natuurlijk..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:35 schreef kree het volgende:
hij zal wel een dikke bekschurft hebben onderhand!
van je joint om de smaak weg te spoelen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:52 schreef JuanV het volgende:
Sorry hoor, maar als er iemand aan je tenen zit te likken, geef je hem toch gewoon een enorme hijs????
![]()
![]()
Dat vind ik toch wel heel wat anders dan dat een volslagen vreemde ongevraagd aan je tenen begint te lebberen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:16 schreef Cheese het volgende:
Een hand op de schouder leggen, als dat tegenwoordig al niet meer mag. Ongelooflijk.
Straks mogen we niet meer naast elkaar zitten in de trein, of staan in de bus als je iemand aanraakt.
Nou, behoorlijk wat vrouwen vinden dit, compleet normale menselijke gebaar in mijn ogen, al erg verontrustend:quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:18 schreef ruby het volgende:
Dat vind ik toch wel heel wat anders dan dat een volslagen vreemde ongevraagd aan je tenen begint te lebberen.
Als die vrouwen zich nu eenmaal zo voelen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:33 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Uiterst vervelend, maar om nu gelijk van slachtoffers te gaan spreken vind ik wat ver gaan.
Je hebt 3 groepen die zich snel slachtoffer voelen:quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:00 schreef Castor het volgende:
[..]
Als die vrouwen zich nu eenmaal zo voelen...
Je bent tegenwoordig snel een slachtoffer, Ik zie in die term eerder verbonden met Darfur en Bangladesh ipv de traumatische ervaring. Mijn zus had hem genadig in zijn zak geschopt en vervolgens aangifte gedaan (nadat ik was opgetrommeld om het af te maken). Ik vind het uiterst debiel eigenlijk, maar de meeste vrouwen kunnen zich er wel tegen verdedigen denk ik, niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:00 schreef Castor het volgende:
[..]
Als die vrouwen zich nu eenmaal zo voelen...
en moslimsquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt 3 groepen die zich snel slachtoffer voelen:
1. Vrouwen
2. Homo's
1. Als je iemand voor tenenlikken in zijn zak schopt, ben je waarschijnlijk strafbaar. Vanuit het perspectief van het rechtssysteem is dat iig. een onwenselijke situatie. Straffen laat je waar mogelijk over aan het rechtssysteem.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:55 schreef Elgigante het volgende:
Je bent tegenwoordig snel een slachtoffer, Ik zie in die term eerder verbonden met Darfur en Bangladesh ipv de traumatische ervaring. Mijn zus had hem genadig in zijn zak geschopt en vervolgens aangifte gedaan (nadat ik was opgetrommeld om het af te maken). Ik vind het uiterst debiel eigenlijk, maar de meeste vrouwen kunnen zich er wel tegen verdedigen denk ik, niet?
De PvdA loopt weer voorop met de mediahypes!!quote:
tijschquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:01 schreef SCH het volgende:
[..]
dat dacht ik ook maar blijkbaar is dat dus niet zo als we op het bericht moeten afgaan.
Tha, en die kut PvdA die er vragen over steltquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:29 schreef sanniejj het volgende:
weer die linkse ratjes van justitie![]()
Wat, die ratjes die de wet volgen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:29 schreef sanniejj het volgende:
weer die linkse ratjes van justitie![]()
Nee, je hebt drie soorten meesterbreinen:quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt 3 groepen die zich snel slachtoffer voelen:
1. Vrouwen
2. Homo's
Hmm, je zou moeten weten dat ze dit soort gepleegde feiten onder bv. onzedelijk betasten kunnen gooien. Maar nee ze moesten weer lekker sociaal doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat, die ratjes die de wet volgen?
Blijkbaar kan dat dus niet volgens de wet. Gelukkig heeft de PvdA al aangekaart dat de wet dus moeten worden veranderd om dit strafbaar te stellen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 09:54 schreef sanniejj het volgende:
[..]
Hmm, je zou moeten weten dat ze dit soort gepleegde feiten onder bv. onzedelijk betasten kunnen gooien.
Dat zou Sidelick niet met je eens zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Blijkbaar kan dat dus niet volgens de wet. Gelukkig heeft de PvdA al aangekaart dat de wet dus moeten worden veranderd om dit strafbaar te stellen.
Net zoals je geen dieren mag neuken....quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Blijkbaar kan dat dus niet volgens de wet. Gelukkig heeft de PvdA al aangekaart dat de wet dus moeten worden veranderd om dit strafbaar te stellen.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:09 schreef Profesor het volgende:
[..]
Net zoals je geen dieren mag neuken....
hé daar hoor je ze ook niet meer over???
Dat is mijn voorspelling, en ik ben er 1000000% zeker van dat ie uit gaat komen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
De PvdA loopt weer voorop met de mediahypes!!
Over een week hoor je er niks meer over.
Van Hype naar Hype is het enige wat ze doen.
Daar was toch speciaal een nieuwe partij voor opgericht? Wat zonde.quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
PvdA is voor het klootjesvolk dat ook van Hype naar Hype leeft en niet verder kijkt.
Dieren neuken mocht toch volgens de wet?quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:09 schreef Profesor het volgende:
[..]
Net zoals je geen dieren mag neuken....
hé daar hoor je ze ook niet meer over???
Een tenennikker (grappig bedoeld!!)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:31 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wat is nu een donkere man>?? Een neger, turk, aziaat,kan alles wel zijn. Of een nederlander met zwart haar. Beetje onduidelijk![]()
Natuurlijk kan het wel volgens de wet. Het is gewoon aanranding.quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat mij nu weer stoort is de paniekreactie die dit teweeg brengt bij de politiek. Ipv dat men uitwassen gaat bestrijden of het probeert te voorkomen beperkt men zich tot het 'tenenlikken'. Morgen is er weer een kerel die vrouwen in de neus knijpt als ze langslopen en moet er weeeeeeeeeeeeer een extra wet voor opgenomen worden.quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kamerleden zijn langzaam "de waan van de dag"..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:45 schreef lionsguy18 het volgende:
Kamerleden reageren bij de waan van de dag, dat is toch bekend?
Daardoor komen ze niet toe aan hun eigenlijke taak namelijk het controleren van de regering.
Ik hoorde gisteren dat de tenenlikker op basis van een APV wel aangepakt kan worden. Als hij al 3 jaar actief is kan Opstelten toch gewoon een APV laten maken? Hoe zit dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:12 schreef SCH het volgende:
Maar van het Openbaar Ministerie moest hij direct weer worden vrijgelaten. Tenen likken is immers niet strafbaar.
bronquote:Tenenlikker mogelijk vervolgd wegens aanranding
DEN HAAG (ANP) - De Rotterdamse tenenlikker kan mogelijk worden vervolgd wegens aanranding of schennis van de eerbaarheid. Dat heeft minister Donner donderdag aan de Tweede Kamer geschreven, in antwoord op vragen van de PvdA-Kamerleden Van Heemst en Wolfsen.
De Kamerleden hadden de vragen gesteld naar aanleiding van berichten over een Rotterdammer die tientallen vrouwen zou hebben lastiggevallen door aan hun tenen te likken. Donner kan dat aantal niet bevestigen, maar deelt de Kamer wel mee dat er bij de politie in Rotterdam tussen 2001 en 28 juli 2004 drie gevallen zijn binnengekomen.
Na een vierde melding is de man op 7 augustus aangehouden. Het OM is bezig met de aangiftes.
Één wet, éé bestraffing? Een schouderklop even hard straffen als grijpen in de kruis? Dat lijkt me niet echt de bedoeling.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:13 schreef Profesor het volgende:
Kamerleden zijn langzaam "de waan van de dag"..
Gewoon één wet: "Je mag (mits in geding met de veiligheid van een persoon) zonder toestemming niet aan iemand zitten."
haha ziekmannetje ben je volgens mij, nu keur je dit ook weer goed, de vorige keer nam je het op voor pedofielen, what`s next?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:12 schreef SCH het volgende:
'Tenenlikker' gepakt en meteen weer vrij
[....knip.....]
bron: rottterdams dagblad
------------------------------------------------------Sommige vrouwen hebben ook altijd geluk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |