Marit, doe het nietquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:45 schreef Honingdropje het volgende:
Ik heb er een beetje genoeg van hier.
Ik heb een dikke huid, maar het systematisch afzeiken door iedereen is me teveel. Een beetje schoppen wanneer iemand op de grond ligt, wat lafIk was het lang geleden al beu, maar ik had één reden om op Fok te blijven. Die reden heb ik nu niet meer. Stom van me, ik had deze beslissing veel eerder moeten nemen in plaats van als een verliefde blinde dwaas voor me uit te staren
Nou goed, jullie hebben je zin, ik hou het voor het gezien. Zeik dit topic maar vol, vertel wat je van me vindt, ik reageer niet meer. misschien lees ik het nog een keer, maar het interesseert me allemaal niet meer.
Ik weet wie hier het meest volwassen is. Dat ben ik, en dat maakt me erg trots op mezelf. Ik besef me ook dat ik beter ben dan een groot deel van jullie. Dag.
Marit.
Ga je ons verlaten...neequote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:45 schreef Honingdropje het volgende:
Ik heb er een beetje genoeg van hier.
Ik heb een dikke huid, maar het systematisch afzeiken door iedereen is me teveel. Een beetje schoppen wanneer iemand op de grond ligt, wat lafIk was het lang geleden al beu, maar ik had één reden om op Fok te blijven. Die reden heb ik nu niet meer. Stom van me, ik had deze beslissing veel eerder moeten nemen in plaats van als een verliefde blinde dwaas voor me uit te staren
Nou goed, jullie hebben je zin, ik hou het voor het gezien. Zeik dit topic maar vol, vertel wat je van me vindt, ik reageer niet meer. misschien lees ik het nog een keer, maar het interesseert me allemaal niet meer.
Ik weet wie hier het meest volwassen is. Dat ben ik, en dat maakt me erg trots op mezelf. Ik besef me ook dat ik beter ben dan een groot deel van jullie. Dag.
Marit.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:51 schreef Little_Angel het volgende:
Ik hoop dat je een arrogante vriend vindt die net zoals jij is, vervolgens erachter komt dat hij er met je vriendin vandoor is gegaan en daarna wegrot in de helVeel plezier verder.
ik dacht Kastaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:51 schreef Adelante het volgende:
wie was die reden om hier te blijven? Insomaniac
Als je de foto's wilt hebben dan kun je ook gewoon zoeken hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:51 schreef MikeyMo het volgende:
Marit, ga niet weg plzzzzzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |