he die erikquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:13 schreef ErikT het volgende:
Hallo allemaal!!!
Ikyit hier in een internet cafe in de metropool Freiberg (niet Freiburg) in een,jawel,internetcafe. En het keyboard is raar dus vergeef me spelfouten.
Ikmoet ff weten wie PSV heeft geloot enyo, vandaar,dus ik denkik spring ff binnen. Alles goed hier?
Hier is t alsvanouds perfect. Beetje sterren kijken enyo, beetje bier drinken. Ben helaas een beetje yiekjes, jammer genoeg niet eens door een kater ofyo, na ja.#
O: de nacht van 11 op 12 augustus moeten jullie allemaal naar buiten naar een donkere plaats en dan naar de lucht kijken want er komt een sterrenregen, misschien yelfs storm.
Verder yijn er dit jaar te veel leuke meisjes, dus ik kan niet kieyen.Na ja, ik veryin wel wat.
Yojuist waren we in een mijn hiero met een duitse gids die echt rechtstreeks uit yo´n film komt: RUK AUF!!! en WIR GEHEN WEITER!! schalde het door de mijn. Na ja,leuk dus.
Ik ga weer naar het terrasTot over een bepaalde tijd die nogonbepaald blijft totdat deye bepaaldis.
franky had dat probleem laast ook al in turkye met het toetsenbordquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:22 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij heeft ErikT geen 'z' in zijn password zitten.....
weer een stap dichterbij het kraken van zn accountquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:22 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij heeft ErikT geen 'z' in zijn password zitten.....
Een Thai's toetsenbord is ook erg raarquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:34 schreef Stpan het volgende:
Buitenlandse toetsenborden zijn sowieso drama. M'n pa heeft een Sony Vaio met een net iets ander toetsenbord........irritaaaaaant! En een Turks toetsenbord nog irritanter. Maar wat pas echt irritant is, is een Koreaans toetsenbord, dus niet zo zeuren ErikT hehe
Chinese en Koreaanse toetsenborden zijn eigenlijk gewoon Amerikaanse en lokale in 1. Als je op een toetst drukt kun je switchen en dan zit alles gewoon waar het hoort te zitten. (beetje gare uitleg).quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een Thai's toetsenbord is ook erg raar. Dat is op goed geluk typen, want de letters zijn thais en ze zitten op een andere plaats
.
Nou dan verzin je een andere en laat je 'm aanpassenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:05 schreef zjroentje het volgende:
Wat een titel zeg.
Middag.
die van Vom de Prutser vond ik wel aardig hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:07 schreef Vom het volgende:
Mijn titels zijn ook nooit goed![]()
is ook zo saai, geef die jongen dan gewoon enkele suggesties voor de volgende keer !!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:10 schreef zjroentje het volgende:
Gewoon geen titel.
fucking boringquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:10 schreef zjroentje het volgende:
Gewoon geen titel.
Ja maar die was eerst ook anders :'(quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die van Vom de Prutser vond ik wel aardig hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |